Onko kellään kokemusta kyseisistä sukista? Olen nyt pitänyt sukkia jonkin aikaa, siis muutamia päiviä, ja nyt silikonit murenevat sukan suusta pois. Näiden piti olla sellaiset purkautumattomat sukat, mutta ei siitä ole paljon iloa jos silikoninauhat puuttuvat ja sukat valuvat nilkkoihin.
Kunertin Stay Up sukat
12
815
Vastaukset
- Mirja_tv
Lisäyksenä äskeiseen, kyse on siis tällaisista sukista.
http://www.nettisukkahousut.fi/kunert-chinchillan-silmapaottomat-stayup-sukat-p-89.html - Olisko ne
Vanhaa varastoa ja silikonit kuivaneet?
- Stay up -käyttäjä
Oletko käyttänyt jotain ihovoidetta jaloissa?
- Mirja_tv
Ihovoidetta en ole käyttänyt, joten siinä ei voi olla syy.
- Stay up -käyttäjä
Sun kannattaa lähettää verkkokaupalle palaute, tuollahan oli linkki sivuilla. Tarvittaessa palauta sukat, älä laita roskiin vielä.
- Epiteeto
mitä tarkottaa tv onks se joku tv malli vai ?
- tietääkseni..
Se on lyhenne. Trans Vestiitti.
- ei paljo naurata
tietääkseni.. kirjoitti:
Se on lyhenne. Trans Vestiitti.
Voihan :))) transu kyselee stayppien käytöstä :))) voi vittu mihin tää maailma on menossa :)))
- Ei ennakkoluuloinen
ei paljo naurata kirjoitti:
Voihan :))) transu kyselee stayppien käytöstä :))) voi vittu mihin tää maailma on menossa :)))
Mistä muualta voisi kysyä asialliseen kysymykseen vastauksia? Tosimielellä asiallisia vastauksia kirjoittaneet naiset vetää herneen molempiin sieraimiin kun paljastuu kuka kyselee. Asiallisempia vastauksia saa täältä kuin transvestiittien omalta palstalta koska siellä on kaikki aloittelevia tyttöjä.
- Mirja_tv
Ei ennakkoluuloinen kirjoitti:
Mistä muualta voisi kysyä asialliseen kysymykseen vastauksia? Tosimielellä asiallisia vastauksia kirjoittaneet naiset vetää herneen molempiin sieraimiin kun paljastuu kuka kyselee. Asiallisempia vastauksia saa täältä kuin transvestiittien omalta palstalta koska siellä on kaikki aloittelevia tyttöjä.
Lähetin palautetta, ja sain veloituksetta uudet sukat. Hienoa! Nyt vaan jännätään onko hetken kuluttua sama tilanne silikonien suhteen. ;)
- Mirja_tv
Nämä uudet sukat ovat toimineet todella hyvin. Monen pesukerran jälkeen silikonit ovat täysin ehjät. Kiitos vielä kerran myyjälle korvaavista sukista.
- Anonyymi
Kun siliconit lähtee, niin sukknauhaliiveistä on silloin apua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882