NUORTEN KAUKOSUHDE! mitä mieltä?

younglover

Elikkäs oon 16v ja poikaystäväni samanikäinen. Välimatkaa on vajaa 400km. Ollaan nyt tunnettu/seurusteltu vasta vähän yli 2kk ja ollaan nähty ensitapaamisen jälkeen vasta 3 kertaa :/ Yleensä yritetään nähdä 2-3vk välein, mutta nyt on oltu 3 vk erossa ja vielä 2 pitäis odottaa.. rankkaa on! :( Varsinkin silloin kun juttelee kullan kanssa niin haluaisi vaan olla sen lähellä ja kun ei voi nii itkuhan siinä usein tulee.. mutta päivittäin jutellaan puhelimen ja netin välityksellä. Rahaahan tähän menee, mutta kyllä aina jostain löytyy junamatkan ja puhelinlaskun verran!
Olen todella rakastunut ja kyllä sen muutaman viikon jaksaa odottaa rakkaan näkemistä. Kun saa nukahtaa oman kullan kainaloon niin olen kyllä maailman onnellisin tyttö:)

6

1129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestäisköhän nyt?

Mulla on ehkä pian tulossa ihan sama tilanne ): Siis mulla on juttua yhen pojan kanssa(oon 16 ja poika vajaa vuoden nuorempi)ja meillä on aikasemminkin ollut juttua(joskus 13v) , mutta erottiin juuri tuon välimatkan takia. Välimatkaa on siis n.300km. En tiedä onnistuisiko juttu nyt kun ollaan vanhempia... Äiti tosin inhoaa kyseistä poikaa tiettyjen asioiden vuoksi eli yökyläilykään tuskin olisi mahdollista. Ystäväni asuu kuitenkin samassa kaupungissa pojan kanssa, joten periaatteessa voisin yöpyä heillä. Ei vaan kehtaisi joka toinen viikonloppu pyytää saada tulla yöksi:D Tosi hankala juttu, mutta rakastan poikaa vieläkin!

• ellu91

Voin kokemuksesta sanoa, että helppoa ei tule olemaan varsinkin kun olette noin nuoria vielä. Mutta jos todella välittää kaikki on mahdollista. Itse olin 17-vuotias, kun pari vuotta vanhempi poikaystäväni lähti vuodeksi rauhanturvaajaksi. Vuosi erossa oli helvettiä, mutta siitä selvittiin ja ollaan oltu nyt viitisen vuotta yhdessä. Ymmärrän tosin myös äitisi mielipiteen täysin, mutta itseppä tiedät mitä teet.

• sesedr

Mä oon 16v ja poikakaveri 17v. Välimatkaa vähä alle 400km ja nähää vaa lomilla. :D Molemmilla siis koulu painaa päälle ja ei raha tai aikakaa kaikkee riitä. Alettii seurustelee jo ennenkö oltiin nähty, ja puoli vuotta siitä ni tavattii ekan kerran :)
      Eli mun näkökantilta katottuna näätte aika usein, mut tietty kaikki reagoi asioihin eri tavalla :D

• younglover

kiitti kaikille kommenteista! voiei tää on nii kauheeta.. :( ollaa nyt oltu kk eros ja viikos pitäs vielä jaksaa.. puhuttiin just n. 2h puhelimes ja oli kyllä niiiiin ihana puhelu ja nyt oon ku pilves! :D mut en vaa vieläkää tiiä miten yllätän kullan viikon päästä kun nähää? ehdottakaas jotain! :)

• nih24

välimatkaa mieheeni 7777km. nähdään kerran tai kaksi vuodessa

• Ommanipadmehum..

Mulla oli saman ikäisenä kaukosuhde länsi-afrikkalaiseen muutamaa vuotta mua vanhempaan poikaan. Nähtiin päivittäin mesessä , soiteltiin, lähetettiin kirjeitä yms. Nyt vajaa 10 myöhemmin asutaan yhdessä täällä Suomessa yhteisen lapsemme kanssa. Kaukosuhteessa oltiin yhteensä n.3-4 vuotta joiden aikana kävin 2 kertaa hänen luona (yksin) kesälomalla.

Tsemppiä teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe