Miehet ei tajua sitä totuuta että hoikkia ja laihoja tai urheilullisen hoikkia naisia ei kasva kuin pussa, ja heitä ei riitä kaikille suomalaisile miehille. Tänään selasin ehkä sata (aikuisten noin 40v.) miesten ilmoitusta, ainoastaan YHDESSÄ niissä olisi hyväksytty myös "pyöreä" nainen kumppaniksi. Jokaisessa muussa 99 ilmoituksessa ainoastaan : hoikka, normaali, urheilullinen (tämä siis varmuudella tarkoittaa hoikkaa urheilullista) tai pienikokoinen nainen. Itsehän miehellä saa olla ylipainoa, massaa vaikka kahden edestä tietty! Nuo samat naamat ovat ehkä jo 5:ttä vuotta kuitenkin treffeillä epätoivoisesti etsimässä sitä "hoikkaa" naista joka nostaisi miehen statusta kavereiden edessä. Ei ole vieläkään löytynyt, hah hah! naurattaa...Kaikille halukkaille ei valitettavasti löydy hoikkaa laihaa naista. Siinähän etsitte koko loppuelämänne ja käytte Viron huorissa...hah hah hah. Ota virolainen huora vaimoksi ja lastesi äidiksi. On tehny työtä niin ahkerana että läskitkin pysyneet poissa :)
karu totuus: hoikkia ei riitä kaikille
92
1493
Vastaukset
- Exactly.
JUURI NÄIN.
- jkhkhjkhkk
Mutta lihavat naiset pitää pyörittää jauhoissa jos haluaa löytää märän kohdan.
- siinähän etsitte
tajuatko että normaalin ja lihavan välillä on paljon eri kokoja. Esim. vaatekoko 38 tai 40 ei vielä tarkoita lihavaa, eikä vakavaa ylipainoa. Vaan lievää pyöreyttä, tai urheilullista lievää ylipainoa.
- Joo joo
Kyl 40 on jo kohtuu rohmu 38 on siin rajoil.
Itte oon 36 niin paljon viitti kuunella tommosta. - tietoakokoloista
Joo joo kirjoitti:
Kyl 40 on jo kohtuu rohmu 38 on siin rajoil.
Itte oon 36 niin paljon viitti kuunella tommosta.Todennäköisemmin käytät vain liian pieniä vaatteita. 38 on hyvinkin normaali koko. Rinnattomalla se paitakoko saattaa kyllä roikkua, mutta jos on vähänkään isommat tissit hoikalla, niin koon on oltava vähintään se 38. Pituudesta myös riippuu, pidempi nainen ei voi oikein alle 38 käyttää ettei näyttäisi hassulta. Moni kyllä näyttää hassulta.
- minä ymmärrän
Minä en ole profiiliin erikseen määritellyt vartaloa, ja koska painoraja 30-300kg on aika järjetön niin rajasin sen muotoon 50-110kg.
" Itsehän miehellä saa olla ylipainoa,"
Näkyy olevan pyöreiden/ylipainoistenkin naisten profiileissa "hoikka, normaali, urheilullinen" ihannekumppanin ruumiinrakenne.- Noihan se menee
Joo siis naiset jo ketkä osaa liikuttaa rajaaitoja kun se palvelee omia
tarkoitusperiä.
Normaali on jo sellainen kuula että oksat pois
Ja se mitä pidämme normaalina on laiha
se mitä pidämem laihan on sporttinen..
Yleensä fätö päättää että no normaali tai pyöreä.
- Ikisinkku M
Kyllä kai miehet sen tajuaa ettei kaikille riitä ja länsimaissa yhä vain harvempaan tahtiin, ei se silti sitä estä että mies voi haluta sen hoikan naisen. Tuo tutkimuksesihan vain vahvistaa jo ennestäänkin tiedettyä totuutta että lähes sata prosenttia miehistä haluaa hoikan naisen, miksei sitten naiset laihduta kun se olisi helpoin ratkaisu ongemaan, miehet olisivat tyytyväisiä ja naisetkin sitten laihduttuaan.
Naiset usein moittivat miehiä siitä ettei me tiedetä mitä halutaan ja kun tässä hoikkusasiassa selkeästi i halutaan hoikkia naisia niin ei sekään sitten sovi, ilmeisesti pitää tietää haluta asioita joita myös nainen haluaa tai sitten se ei ole enää hyvää haluamista.
Itse olen valmis etsimään sitten vaikka loppuelämäni jos tarve vaatii, ei se kuitenkaan välttämättä edellytä virossa huorissa käymistä. Oikeastaan vastasin siksi kun niin ylenkatsoit virolaisia *******, siellä kun ei ole juurikaan sosiaaliturvaa niin joku saattaa pakon edessä joutua sitten ***********, jos tämmöisen tapaisin muissa yhteyksissä ja olisi äärettömän hieno ihminen luonteeltaan ja häneen oikein tykästyisin niin en sitäkään mahdollisuutta välttämättä poissulkisi koska elämä on ihmeellistä, välitöntä alanvaihtoa se häneltä kyllä vaatisi ja eihän tuo kovin todennäköistä kyllä ole kun olisi siinä aika iso sulattelu kuitenkin. - rjuhani67
Eipä ole minullakaan profiilissa muuta kuin painokriteeri naisen suhteen ja sekin huomattavasti yli oman painoni. Ei minua naisen pyöreys haittaa, ei ne edellisetkään elämänkumppanit ole mitään riukuja olleet.
Ainakin omalla kohdalla on niin, että niiden urheilullisten naisten kanssa ei juurikaan moni asia kohtaa, joten muut miehet saavat piirittää heitä ja käydä heidän kanssaan urheilemassa. - no mutta!
No nyt on ap:lla kuppi kaatunut...
Kyllä ihminen pysyy normaalipainossa, kun vaan katsoo mitä syö ja liikkuu vähän. Mun mielestä joka naisen pitäis tykätä itsestään niin paljon ettei päästä lihomaan muodottomaksi... viis siitä mistä miehet tykkää!
Jos koko on 38, paino on vielä normaali. Koossa 40, paitsi pitkillä naisilla, ollaan jo ylipainon puolella...
Ja siis itse olen normaalipainoinen nainen, vaatekoko 36-38.
Mutta joo, kyllä täällä kaikki saa toivoa mitä haluaa...- No jopas
Muodokkaammilla, siis kurvikkaammilla (eikä pulleilla) pitää olla isompi vaatekoko, että lantio, peppu ja rinnat sopisivat vaatteeseen, vaikka BMI ei ylärajoja hätyyttelisikään. Ei riitä kunnon rinnoille 36-38 millään, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin.
- mie
No jopas kirjoitti:
Muodokkaammilla, siis kurvikkaammilla (eikä pulleilla) pitää olla isompi vaatekoko, että lantio, peppu ja rinnat sopisivat vaatteeseen, vaikka BMI ei ylärajoja hätyyttelisikään. Ei riitä kunnon rinnoille 36-38 millään, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin.
joopa nimimerkki 75F.. ei oo läski, mutta bmi ei osu "normaaliin". Hanurista tää nettideitti, heitän pyyhkeen kehään!
- p*a puhetta
No jopas kirjoitti:
Muodokas ei ole siro ja hoikka, eli seksikäs.. teini-ihanteet silareineen joutaakin huitsin kuikkaan nettideiteistä. Itse asiassa tuo vaatekoko olisi muuten pirusti parempi tapa kuin painon ilmoittaminen. En ole ikinä nähnyt urheilullista roikkutissiä tai isoja kiinteitä rintoja, joten urheilullisuudesta on aivan turha jauhaa.
- mormimies
Ei se lihavuus ole pelkkä ulkonäkökysymys. Kyllä mies voi naida lihavaa yhtälailla kuin laihaa. Lihavuus kertoo aika paljon ihmisestä. Jos haetaan pitkäaikaista seuraa, miksi valita ihminen, joka ei saa edes omaa elämäänsä järjestykseen. Kukaan ei ole omasta tahdostaan lihava mutta moni on sitä juuri siksi, ettei sitä tahdonlujuutta ole. Päästetään itsensä rappiolle. Lihavuus vaikuttaa lähes kaikkeen muuhun mutta ei luonteeseen. Hauska luonne ei kuitenkaan riitä, jos mukana tulee hengästyminen, roskaruuan mättäminen, sohvalla lojuminen, "en mä jaksa ny- kommentit" jne. Nivelvaivat,diabetes, ym ym. Kyllä mä mieluummin valitsen itselleni naisen, joka lähtee mun kanssa hikilenkille, sen jälkeen saunaan ja sitten vielä jaksaa peuhata sängyssä kuin sen, joka jää kotiin mun lähtiessä lenkille grillaamaan makkaraa ja syömään sipsejä. Olkoonkin, että lihavat voivat olla leppoisia. Nyt kun on saanut KAIKKIEN lämmöt nousemaan ja kierrokset korkealle, niin voin tunnustaa, että en ole mikään himourheilija, enkä mitenkään erityisen komea mies. Ihan tavallinen 190/89 "normaali" vartaloinen. Hyvin on kuitenkin seuraa löytynyt mutta ei vielä sitä lopullista. Mut on jätetty ja itse olen myös lopettanut suhteita mutta uskon, että kyllä se sieltä löytyy vielä. Jokaisella olkoon omat kriteerit ulkomuodolle ja turha niistä kenenkään käydä valittamaan.
- normimies45
Mormimies on oikeassa. Lihavuus kertoo paljostakin muusta kuin vain ulkonäöstä.
Ihan vastaavasti voisi naisilta kysyä että miksi miehen pitää pitkä? - 177
Taas tämä oletus, että lihavat ovat sipsi- ja siiderisieppoja. Olen itse vegetaristi, en käytä eineksiä, ei tulisi pieneen mieleenikään vedellä sipsejä tai irtokarkkeja lisäaineineen, en käytä kermaa tai voita, en juo juuri muuta alkoholipitoista kuin valkoviiniä ja kävelen päivittäin reilun tunnin lenkin ja tarvittaessa vaellan pitkänkin reitin. Televisiota en edes omista ja netissä hoidan opiskelujuttuja ja surffaan joskus siinä sivussa, kuten nyt. En pelaile. En edes muista milloin olisin viimeksi syönyt kakkua, pullaa tai muuta makeaa, iltapalani on ruisleipää salaatinlehdillä, kurkulla ja juustolla, ihan kuten aamiainenkin. Valkoisia jauhoja en syö edes pastan muodossa ja perunankin pyrin jättämään mahdollisimman usein pois.
Silti olen nyt 40 vuotiaana lähes 20 kg painavampi kuin miesten kriteerit täällä netissä. Olen siis valinnut elämän ilman miehiä. En usko että monikaan mies suostuisi elämään yhtä askeettista elämää, mutta mikä lie geenien, hormonitoiminnan, aineenvaihdunnan tms vaikutus että painoni pysyy samana vaikka olisin kokonaan syömättä; miesten silmissä olen läski jolla ei ole tahdonvoimaa joten keskityn elämässäni mieluummin muuhun kuin seurusteluun. Sängyssä voisin ja haluaisin peuhata vaikka kuinka paljon mutta yksin se on aika tylsää.
Ystävättärien mielestä minun pitäisi merkitä painokenttään "normaali" koska painoni ei ole läskiä vaan olen pikemmin "raskasrakenteinen" mutta miksi vaivautua. Elämä on ihan ok tällaisenaan; on töitä ja terveyttä ja ystäviä, vain seksi ja parisuhde puuttuu. - 11+19
177 kirjoitti:
Taas tämä oletus, että lihavat ovat sipsi- ja siiderisieppoja. Olen itse vegetaristi, en käytä eineksiä, ei tulisi pieneen mieleenikään vedellä sipsejä tai irtokarkkeja lisäaineineen, en käytä kermaa tai voita, en juo juuri muuta alkoholipitoista kuin valkoviiniä ja kävelen päivittäin reilun tunnin lenkin ja tarvittaessa vaellan pitkänkin reitin. Televisiota en edes omista ja netissä hoidan opiskelujuttuja ja surffaan joskus siinä sivussa, kuten nyt. En pelaile. En edes muista milloin olisin viimeksi syönyt kakkua, pullaa tai muuta makeaa, iltapalani on ruisleipää salaatinlehdillä, kurkulla ja juustolla, ihan kuten aamiainenkin. Valkoisia jauhoja en syö edes pastan muodossa ja perunankin pyrin jättämään mahdollisimman usein pois.
Silti olen nyt 40 vuotiaana lähes 20 kg painavampi kuin miesten kriteerit täällä netissä. Olen siis valinnut elämän ilman miehiä. En usko että monikaan mies suostuisi elämään yhtä askeettista elämää, mutta mikä lie geenien, hormonitoiminnan, aineenvaihdunnan tms vaikutus että painoni pysyy samana vaikka olisin kokonaan syömättä; miesten silmissä olen läski jolla ei ole tahdonvoimaa joten keskityn elämässäni mieluummin muuhun kuin seurusteluun. Sängyssä voisin ja haluaisin peuhata vaikka kuinka paljon mutta yksin se on aika tylsää.
Ystävättärien mielestä minun pitäisi merkitä painokenttään "normaali" koska painoni ei ole läskiä vaan olen pikemmin "raskasrakenteinen" mutta miksi vaivautua. Elämä on ihan ok tällaisenaan; on töitä ja terveyttä ja ystäviä, vain seksi ja parisuhde puuttuu.Syöt liian vähän ja väärin. Paljon lisää protiinia ja salille. Joillekin painonhallinta vaatii kovempia otteita. Treenausta isoilla painoilla ja lisäksi aerobista liikuntaa. Taustalla voi tietysti olla hormonitoiminnan häiriö, kuten minulla. Se ei kuitenkaan estänyt minua liikkumasta, edes silloin kun en vielä saanut lääkitystä. Painonhallinta vaati huomattavan suurta omistautumista. Liikunnasta palautuminen oli heikkoa ja paino tuntui nousevan tosi helposti. Pysyin silti kohtalaisessa kunnossa. Yritän sanoa, että tämä on oma valinta suurimmassa osassa näistä tapauksista, joissa ihminen lihoo helposti. Kaikilla ei tietysti ole tarpeeksi tietoa tai itsekuria tehdä tarvittavia asioita. Joka tapauksessa kannattsa tutkia hormonitoiminta, etenkin kilpirauhanen.
- sitkeätä ihraa
On aivan pakko kommentoida tuohon "tahdonlujuus"- asiaan. Suomessa arvostetaan vain senkaltaista "tahdonlujuutta", joka keskittyy oman ulkonäön kehittämiseen = hoikkana pysymiseen.
Ihmisellä voi olla luja tahto vaikka hänellä olisi ylipainoa. Monen kohdalla kyse on arvoista ja motivaatiosta. Itse olen ylipainoinen, eikä minulla ole mitään motivaatiota laihduttaa vain sen vuoksi että olisin miesten mielestä kauniinpi.
Peruskuntoni mitattu ja on ikätasoon nähden normaali. Harrastan sekä aerobista liikuntaa että voimistelua. Minulla on ollut penikkatauti jaloissa useita kertoja liian lenkkeilyn vuoksi. Olen täysin terve, verenpaine, sokeri, kolesteroli normaalit. En polta, juo juurikaan alkoa. Elän terveesti.
Kaikki ylipainoiset eivät ole passiivisia sohvalla makaajia!
Vaan valitettavasti painoindeksini pyörii 27 hujakoilla ja olen miesten mittapuun mukaan liian ylipainoinen. Koska nyt satun tykkäämään ruoasta enemmän kuin (pinnallisista) miehistä, minulla ei ole mitään tarkoitusta alkaa elämään nälkäkuurilla loppuelämääni vain miesten mieliksi. Tuttavapiirissä on useita ikuisia salaatinpuputtaja- naisia, jotka ovat joutuneet jo vuosien ajan laskemaan kaikki päivittäiset kalorinsa ja säännöstelemään syömistään jatkuvasti, että pysyvät hoikkana. Hurjasta liikuntamäärästä huolimatta! En tahdo sellaista elämää.
Luonteeni on kaikin puolin "jual" ja itsenäinen. Olen oikein tunnettu sitkeydestäni monilla elämänaloilla ja ystävät ja sukulaiset kuvaavat minua juuri sanoila sitkeä ja vahva ihminen. Vaikka olenkin läski. - mahaton...
sitkeätä ihraa kirjoitti:
On aivan pakko kommentoida tuohon "tahdonlujuus"- asiaan. Suomessa arvostetaan vain senkaltaista "tahdonlujuutta", joka keskittyy oman ulkonäön kehittämiseen = hoikkana pysymiseen.
Ihmisellä voi olla luja tahto vaikka hänellä olisi ylipainoa. Monen kohdalla kyse on arvoista ja motivaatiosta. Itse olen ylipainoinen, eikä minulla ole mitään motivaatiota laihduttaa vain sen vuoksi että olisin miesten mielestä kauniinpi.
Peruskuntoni mitattu ja on ikätasoon nähden normaali. Harrastan sekä aerobista liikuntaa että voimistelua. Minulla on ollut penikkatauti jaloissa useita kertoja liian lenkkeilyn vuoksi. Olen täysin terve, verenpaine, sokeri, kolesteroli normaalit. En polta, juo juurikaan alkoa. Elän terveesti.
Vaan valitettavasti painoindeksini pyörii 27 hujakoilla ja olen miesten mittapuun mukaan liian ylipainoinen. Koska nyt satun tykkäämään ruoasta enemmän kuin (pinnallisista) miehistä, minulla ei ole mitään tarkoitusta alkaa elämään nälkäkuurilla loppuelämääni vain miesten mieliksi. Tuttavapiirissä on useita ikuisia salaatinpuputtaja- naisia, jotka ovat joutuneet jo vuosien ajan laskemaan kaikki päivittäiset kalorinsa ja säännöstelemään syömistään jatkuvasti, että pysyvät hoikkana. Hurjasta liikuntamäärästä huolimatta! En tahdo sellaista elämää.
Luonteeni on kaikin puolin "jual" ja itsenäinen. Olen oikein tunnettu sitkeydestäni monilla elämänaloilla ja ystävät ja sukulaiset kuvaavat minua juuri sanoila sitkeä ja vahva ihminen. Vaikka olenkin läski.Sitten on hyvä, en minä nyt osaa sanoa oletko sinä sentäs läski, niinkuin itsesi nimesit miesten toimesta. Et välttämättä kaikkien miesten mielestä.
MUTTA, et myöskään voi alkaa kaikkia miehiä sanomaan pinnallisiksi jos he haluavat normaalipainoisen naisen.
Jos minä miehenä hommaan 30 kiloa ylimääräistä, eivätkä naiset syty minusta,ovatko naiset pinnallisia?
Minulla ei ole ylimääräisiä kiloja, mutta en ehkäpä ole niin komea, tukka lähtee päästä ja on peruna nenä, eikä ainakaan nättiä naista tahdo saada,,, ovatko naiset pinnallisia..EI. - sitk ihr
mahaton... kirjoitti:
Sitten on hyvä, en minä nyt osaa sanoa oletko sinä sentäs läski, niinkuin itsesi nimesit miesten toimesta. Et välttämättä kaikkien miesten mielestä.
MUTTA, et myöskään voi alkaa kaikkia miehiä sanomaan pinnallisiksi jos he haluavat normaalipainoisen naisen.
Jos minä miehenä hommaan 30 kiloa ylimääräistä, eivätkä naiset syty minusta,ovatko naiset pinnallisia?
Minulla ei ole ylimääräisiä kiloja, mutta en ehkäpä ole niin komea, tukka lähtee päästä ja on peruna nenä, eikä ainakaan nättiä naista tahdo saada,,, ovatko naiset pinnallisia..EI.Kyse ei olekaan siitä, että olisi 30kg ylimääräistä vaan siitä, että naisella jo pari kiloa yli BMI 25:n on lähes kaikille miehille liikaa. Ja myös liikuntaa harrastamattomat ylipainoiset miehet ja ns. laihat läskimiehet eivät hyväksy naisella yhtään ylikiloa.
Ymmärrän mainiosti sen, että timmi aktiiviliikkujamies haluaa kumppanikseen kaltaisensa naisen. Sitä en ymmärrä ja pidän "pinnallisena" että sohvaperuna mahakas ukko edellyttää naiseltaan hoikkaa vartta. Vaatiahan saa vaikka kuuta taivaalta, mutta kyllästyttää jatkuva yleistäminen, että kaikki ylipainoiset naiset ovat roskaruokaa puputtavia sohvaperunoita, joilla on korkea verenpaine ja 2-tyypin diabetes. Todella monet BMI 25-28 naiset harrastavat todella paljon liikuntaa ja ovat terveitä ja raittiita. Silti heidät leimataan itsekurittomiksi terveydenhuoltojärjestelmää kuormittaviksi monisairaiksi läskirikollisiksi, jotka kuluttavat läskiensä vuoksi yhteiskunnan verorahoja, koska muka sairastavat kaikkea mahdollista.
Miten vi.ussa mahakkaat sohvaperunaäijät KEHTAAVAT arvostella naisia parin kilon ylipainosta. Nää palstat on täynnä näitä tekstejä, että "kaikki suominaiset ovat kuin eräs BB-osallistuja" jne. Tilastojen mukaan täällä on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Ja veikkaan että naiset harrastavat enemmän liikuntaa kuin miehet, jos asiaa tutkittaisiin tilastollisesti.
Keskivertonainen herää aamulla 6lta, vie kersat päiväkotiin, tekee täyden duunipäivän, tulee kaupan ja päiväkodin kautta kotiin, laittaa ruoan ja siivoaa keittiön, pistää pesukoneet pyörimään, lähtee sitten lenkille jos mies armollisesti vahtii lapsia sen aikaa, levittää pyykit ja tyhjentää tiskikoneen, laittaa lapsille iltapalan ja lukee iltasadut, tekee vielä hetken kotitöitä, laittaa lasten kerho/ koulureput ja vaatteet valmiiksi aamuksi. Sma nainen on kouluttautunut 3-10v peruskoulun jälkeen ja taistellut työpaikoista miesten kanssa. Voi W, että me naiset ollaan laiskoja, saamattomia, itsekurittomia ja heikkoja houkutusten edessä, kun meillä on BMI peräti 27 eikä 19 niin kuin teinityttönä. - Herääs nyt
sitkeätä ihraa kirjoitti:
Luonteeni on kaikin puolin "jual" ja itsenäinen. Olen oikein tunnettu sitkeydestäni monilla elämänaloilla ja ystävät ja sukulaiset kuvaavat minua juuri sanoila sitkeä ja vahva ihminen. Vaikka olenkin läski.Höpö höpö.Tahdonvoimaa jos löytyy on hoikka.
Jos on ylipainoinen on ylipainoinen
ei se muuta päivää yöksi vaikka kuinka pänkäisit siitä,
se mitä sanoit juuri oli että haluat olla paksu ja se jos mikä on paksua.
Ei ihmiset todellakaan ole kiinnostuneita siitä onko
nainen sportti..mutta laiha pitää olla. - Usko nyt jo
177 kirjoitti:
Ystävättärien mielestä minun pitäisi merkitä painokenttään "normaali" koska painoni ei ole läskiä vaan olen pikemmin "raskasrakenteinen" mutta miksi vaivautua. Elämä on ihan ok tällaisenaan; on töitä ja terveyttä ja ystäviä, vain seksi ja parisuhde puuttuu.Jos syö kasviksia noin 4000 kcal päiväs niin
se on se ja sama..Ei sillä oo väliä mitä vedät..Rehua ..Oravaa.
Mutta selitykset on selityksiä.
Kasvissyöjäkin voi olla läski.Kun syö mitä mieleen tulee,
ja huuhtelee mursun alas mehulla, niin avot.
Mehussakin on kaloreita..Sun kakkupohjissa on kaloreita.
Sun teorialla suklaalevy on ok jos päälle tulee tilliä. - xl-lady
voi juma! olen xl kokoinen, käyn lenkillä, en ikinä syö sipseja tms, en makaa sohvalla, hikilenkit toimii! Siis mikä ashole olet? Tutustuppa kuule meihin! Juma mikä DORKA olet!
- Jokainen halutkoon
Naisen näkökulma asiaan (27v.);
Jokaisellahan on ihannekumppanistaan mielikuva.
Ihannekumppanin tiedot -kohtaan täytetään ne kriteerit, mitä IHANTEELLISESSA tilanteessa toivoisi kumppanissaan täyttyvän.
Harva meistä lähtökohtaisesti kuvittelee haluavansa lihavan kumppanin. Ja turhahan tuota on kaunistella.
En minäkään halua lihavaa miestä. Liiallinen massa ei vaan viehätä silmääni.
Haluatko sinä Aloittaja, lähtökohtaisesti millaisen miehen, noin niinkuin ulkoisesti?
Jos pystyt itsellesi rehellisesti vakuuttamaan, että hyväksyisit nettitreffien kautta myös ylipainoisen tai lihavan miehen, olet oikeutettu pohtimaan tätä asiaa noin kärkkäästi. - sfsdfsdfsdfsd
Jokainenhan saa haluta, mitä tahtoo. Miten se on sinulta pois?
- Ymmärtää kyllä
Vastaus on hyvin yksinkertainen: Lihava nainen ei ole seksikäs. Eikä seurustelusta tule mitään, jos nainen ei ole seksuaalisesti vetävä. Nainen ei myöskään muutu seksikkääksi selittämällä, että mies on väärässä, eikä mies voi päättää asiaa itse. Näin on luonto asian päättänyt.
Toki seurustella voi lihavankin kanssa, mutta luulisin että naisen itsetuntoa syö sitten jatkuva seksin torjuminen, muiden perään katselu tai se, että mies on seksin aikana aina humalassa tai krapulassa, jolloin naisen lihavuus ei niin häiritse.
Naisilta voisi kysyä, että mikseivät laihduta, kun kerran markkinat ovat hoikille niin paljon paremmat?- 177
Niin no, jos aamiainen on kaksi palaa ruisleipää salaatinlehdillä, kevytjuustoviipaleilla ja tuorekurkulla ( kahvia); lounas kasviksia eri muodossaan tummalla riisillä/perunalla tai ilman muita lisukkeita kuin salaattia; päivällinen kuten lounas ja iltapala kuten aamiainen ja viikonloppuna laittaa elämän risaiseksi muutamalla lasillisella kuivaa valkoviiniä, niin kerropa minulle minkä aterian jättämällä se laihduttaminen onnistuu ja muodostuu sellaiseksi elämäntavaksi, ettei paino nouse uudestaan?
Vai olisiko niin, että miehen saaminen ei oikeasti ole enää sen arvoista? - tahdosta kiinni
177 kirjoitti:
Niin no, jos aamiainen on kaksi palaa ruisleipää salaatinlehdillä, kevytjuustoviipaleilla ja tuorekurkulla ( kahvia); lounas kasviksia eri muodossaan tummalla riisillä/perunalla tai ilman muita lisukkeita kuin salaattia; päivällinen kuten lounas ja iltapala kuten aamiainen ja viikonloppuna laittaa elämän risaiseksi muutamalla lasillisella kuivaa valkoviiniä, niin kerropa minulle minkä aterian jättämällä se laihduttaminen onnistuu ja muodostuu sellaiseksi elämäntavaksi, ettei paino nouse uudestaan?
Vai olisiko niin, että miehen saaminen ei oikeasti ole enää sen arvoista?No toinen lämmin ruoka pois... ja kohtuullisesti itseä kiinnostavaa ja innostavaa liikuntaa kehiin. En kyllä usko, että muka tuollaista ruokavaliota oikeasti noudatat ilman muutoksia... Minäkin pysyn hoikkana ihan normaalilla ruoalla ja herkutellakin voin enkä silti liho jos muistaa kohtuuden ja liikkuu... On ihan omasta tahdosta kiinni miltä haluaa näyttää. Ei sitä pidä miesten takia pysyä hoikana vaan oman hyvinvoinnin ja terveyden takia... Tuohan vaan kertoo sen, että kun olet vakisuhteen saanut, ei tarvitse enää huolehtia itsestään. Huoh... Mitä jos olisit vaan oma itsesi mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Ihan väärä lähtökohta laihduttamiselle tai hoikkana pysymiselle nuo miehet.
- Ymmärtää kyllä
177 kirjoitti:
Vai olisiko niin, että miehen saaminen ei oikeasti ole enää sen arvoista?Itse olen laihduttanut vuodessa noin 10 kiloa vain liikuntaa lisäämällä, ja tietysti hieman syömistä rajoittamalla. Jos ei mitään erityisiä fysiologista syytä ole, niin laihduttaminen on aika yksinkertaista: syö vähemmän kuin kuluttaa. Moni haksahtaa siihen, että todellisuudessa syö paljon enemmän kuin kuvitteelee syövänsä ja harrastettu liikunta ei ole kovin energiaa kuluttavaa (esim. kävely). Kannattaa tehdä ihan kunnon laskelma, montako kaloria päivässä syö ja montako kuluttaa. Ohjeita on netti pullollaan.
Mutta mun pointti on yhä siinä, että lihava nainen ei ole seksikäs ja ei muutu sellaiseksi, vaikka kuinka hienon selityksen antaisi, miksi ei laihdu. Ja kyse ei ole ihmisarvosta tai vittuilusta, vaan siitä yksinkertaisesta tosiasiasta, että seksi on miehellä aika kytköksissä naisen ulkonäköön. Ja tämä ei ole - päinvastoin kuin monet naiset luulevat - miehen itsensä valitsema juttu. Siksi tällaiset "miehet ovat inhottavia, kun eivät pidä lihavista" ei ole kovin kivaa luettavaa ja ei saa ainakaan minun sympatiaani. - 188
177 kirjoitti:
Vai olisiko niin, että miehen saaminen ei oikeasti ole enää sen arvoista?Syöt liikaa turvottavia hiilihydraatteja sekä liian yksipuoleisesti. Ainoa proteiinipitoinen tuossa on juusto, sillä ei pitkälle pötki eikä paino tipu. En puhu nyt karppaamisesta vaan normaalista ravintoaineiden saannista. Myös kasvissyöjä voi saada riittävästi proteiinia kun syö oikein, vegaanille se on jo vaikeampaa ilman "purkkiruokaa" kun kanamuna ja maitotuotteetkin on pannassa.
Lisätietoja:
http://www.ravitsemusneuvottelukunta.fi/attachments/vrn/ravitsemussuositus2005.fin.pdf - MonsieurFatAss
Ymmärtää kyllä kirjoitti:
Itse olen laihduttanut vuodessa noin 10 kiloa vain liikuntaa lisäämällä, ja tietysti hieman syömistä rajoittamalla. Jos ei mitään erityisiä fysiologista syytä ole, niin laihduttaminen on aika yksinkertaista: syö vähemmän kuin kuluttaa. Moni haksahtaa siihen, että todellisuudessa syö paljon enemmän kuin kuvitteelee syövänsä ja harrastettu liikunta ei ole kovin energiaa kuluttavaa (esim. kävely). Kannattaa tehdä ihan kunnon laskelma, montako kaloria päivässä syö ja montako kuluttaa. Ohjeita on netti pullollaan.
Mutta mun pointti on yhä siinä, että lihava nainen ei ole seksikäs ja ei muutu sellaiseksi, vaikka kuinka hienon selityksen antaisi, miksi ei laihdu. Ja kyse ei ole ihmisarvosta tai vittuilusta, vaan siitä yksinkertaisesta tosiasiasta, että seksi on miehellä aika kytköksissä naisen ulkonäköön. Ja tämä ei ole - päinvastoin kuin monet naiset luulevat - miehen itsensä valitsema juttu. Siksi tällaiset "miehet ovat inhottavia, kun eivät pidä lihavista" ei ole kovin kivaa luettavaa ja ei saa ainakaan minun sympatiaani.Tämä on niin totta. Hyvin sanottu.
"seksi on miehellä aika kytköksissä naisen ulkonäköön. Ja tämä ei ole - päinvastoin kuin monet naiset luulevat - miehen itsensä valitsema juttu."
- no mutta!
Täältä hoikka liikkuva nainen vastaa sinulle, että syöt ihan liian vähän! Syö protskua enemmän ja viikolla yleensäkin vähän enemmän ja viikonloppuna yhtenä päivänä kunnolla RUOKAA, ni avot... niin ja käy kävellen jossain muutaman kerran viikossa.
Muttei taaskaan miesten takia, vaan itses vaan!- säästöliekkejä
Säästöliekillekkään ei sitä kroppaa kannata päästää... Ei muuten laihduta yhtään!
- Lisää ruokaa
Samaa mieltä, liian vähän ruokaa ja proteiineja. Itselläni kävi niin, että söin päivittäin kevyesti ja liian harvoin, samalla lisäsin entisestään liikuntaa sillä seurauksella, että kroppa meni säästöliekille ja paino alkoi nousemaan. Tavaraa alkoi kertymään vyötärölle ja reisiin. Nyt pyrin syömään 3-4 h välein, hiilareita vähemmän ja protskuja enemmän. Käyn jumpassa 5-7- krt viikossa, joten on "pakkko" syödä kunnolla ja säännöllisesti. Pikkuhiljaa on läskiä lähtenyt ja vartalo kiinteytynyt. Kuukaudessa rasvaprosentti pieneni 1.5 % ja lihasmassaa tuli 1,6 kg.
Kaikki muuten eivät ole vapaasta tahdostaan sohvalla lojuvia lihavia. Monilla on lääkityksiä, jotka lihottavat jopa kymmeniä kiloja. Sille ei voi mitään.
- m30+
Sitten vain kuntoilemaan ja lenkkipolulle niin saadaan lisää hoikkia naisia. Itse elän ennemmin vaikka ilman naista, kuin otan ylipainoisen, itsekkin kuntoilen.
Ei kait se niin mene, että hoikkia ei riitä. Ha-haa! Eipä tarvi kuntoilla nyt, vedänpä pari suklaalevyä naamaan ja jään odottelemaan miesten yhteydenottoa. - rssm
Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Pyöreillä naisilla on varmasti tykkääjänsä, ehkä heitä on kuitenkin vähemmän. Minua ei kohtuullinen pyöreys haittaisi jos nainen on muuten timmissä ja kunnossa. Etsin naista joka jaksaa ja haluaa lähteä kanssani metsälenkille tai fillarilenkeille. Se edellyttää tietysti jonkinmoista kuntoa ettei kaveri muutu ekassa ylämäessä höyryveturiksi.
Antaa jokaisen hakea mitä haluaa. Minulle korvien väli on tärkeää, en kestäisi miestä jonka elämänsisältö on urheilu ja suupalojen vahtiminen. Olen seurustellut maratoonarin kanssa ja olen seurustellut lihavan miehen kanssa ja todennut, että vaikka olisi muuten kuinka "kiltti" mies niin jos ei toisen olemus vedä puoleensa niin suhde ei voi toimia.
- warhammer
Joo mut sää oot paksu koska vedät kaljaa.
- onko sulla pieni?
pitäisi tasa-arvon nimissä myös asettaa minimipituus rajat miehen "sille". Eli: ihannekumppanisi koko "sieltä". Sitten vasta voidaan alkaa vertailemaan naisia ja miehiä REHELLISESTI.
Pikkup****set voi avata oman deitin kaltaisilleen, niin kuin joku ehdotti täällä samaa pyöreille naisille.- ?
Oletko sitä mieltä että kaikilla naisilla on samankokoinen kolo? Kommenttisi on asiaton tai ainakin epätasa-arvoinen, tosin kertoo tai ainakin vihjaa väljyydestäsi.
- Ootpas nerokas
Miten pilin koko liittyy ylensyöntiin? Ei mitenkään.
Aletaanko sitten luokittelemaan naisetkin sopivan kireisiin ja messuhalleihin, ettei miehillekään tule niin pahoja pettymyksiä? Vai luulitkos että kaikki naiset ovat jotain standardikokoa alapäästään?
Minulla ei periaatteessa ole mitään ylipainoisia naisia vastaan, ystävinäni on useita sellaisia. Monet heistä ovat ihmisenä erittäin mukavia, mutta mun henkilökohtainen ongelmani on vaan se, että en kykene näkemään heitä seksuaalisesti puoleensavetävinä. Niinpä olen tähän saakka hakeutunut suhteisiin kiireisten ja itsekkäiden sporttimisujen kanssa, mutta elämä heidän kanssaan on kaikkea muuta kuin rentoa. Mun on siis valittava seksitön suhde mukavan pullukan kanssa, hermoja raastavan itsekeskeinen sporttimisu tai sinkkuus. Jälkimmäinen tuntuu jotenkin parhaalta vaihtoehdolta.
- realismia
No kylläpä on äärivaihtoehdot käytössä. Jos haluaa rentoa elämää viettävän naisen, niin sellainen kotihiiri lienee paras vaihtoehto, jolla ei ole kultsin kainalosta kiire minnekkään sporttimenoihin. Ja mikä tekee liikunnalisesta naisesta itsekeskeisen. Ihme naisia tapailet tai sitten omat kriteerisi taitavat olla melkoiset. Mutta joo voihan sitä elämänsä täydellistä prinsessaa tai prinssiä odottaa elämäänsä astelevaksi. Harva vaan tuntuu tajuavan elämän realiteetteja. Toki jos se seurustelu on vaan se the juttu niin mikäs siinä.
realismia kirjoitti:
No kylläpä on äärivaihtoehdot käytössä. Jos haluaa rentoa elämää viettävän naisen, niin sellainen kotihiiri lienee paras vaihtoehto, jolla ei ole kultsin kainalosta kiire minnekkään sporttimenoihin. Ja mikä tekee liikunnalisesta naisesta itsekeskeisen. Ihme naisia tapailet tai sitten omat kriteerisi taitavat olla melkoiset. Mutta joo voihan sitä elämänsä täydellistä prinsessaa tai prinssiä odottaa elämäänsä astelevaksi. Harva vaan tuntuu tajuavan elämän realiteetteja. Toki jos se seurustelu on vaan se the juttu niin mikäs siinä.
Kuten sanoin, se on mun henkilökohtainen ongelma. Jos jonkin vivun voisin kääntää päässäni toisin päin, niin sen tekisin. Pari kertaa olen yrittänyt seukata hieman pyöreämmän naisen kanssa, mutta kun fyysistä vetoa ei vaan syntynyt, niin juttu jäi siihen. Nytkin olen tavannut aivan ihanan naisen, jonka kanssa juttelusta ei vaan tahdo millään tulla loppua. Meillä on tosi paljon yhteistä ja samanlainen huumorintaju, mutta en vain kykene tuntemaan fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. No, eihän ystäviä ole koskaan liikaa.
Onhan varmaan mukavia ja sporttisia naisia olemassa, mutta vapaaseen sellaiseen törmääminen on aika epätodennäköistä. Eivät kaikki sporttiset naiseni ole olleet pissiksiä, mutta kiireisiä he ovat olleet. Kun kuvioissa on vielä lapsia ja heidän harrastukset, omat harrastukset ja ystävät, niin aikaa seukkailulle ei vaan ole.
Varmaan mun kriteerit on liian korkealla, mutta ei mulla ole nyt mitää tarvetta muuttaa niitä. Olen alkanut viihtyä sinkkuna tosi hyvin.- ovaska otin
realismia kirjoitti:
Liikunnal ja sil et on lehmä..Niin näillä asioilla ei oo mitään tekemistä keskenään.
En vaas pysty lihavaa laittamaan..Sori nyt.
Kyllä niitä ystäviksi mahtuu. Liikunan harrastus on oma lukunsa kun
se että syö normaalisti ja painaa noi 50-60kg. - No niin no
realismia kirjoitti:
Se rento elämä on ihan ok, kuhan se ei tursua sivuilta ja vyöltä ulos.
- 19
mr-groove kirjoitti:
Kuten sanoin, se on mun henkilökohtainen ongelma. Jos jonkin vivun voisin kääntää päässäni toisin päin, niin sen tekisin. Pari kertaa olen yrittänyt seukata hieman pyöreämmän naisen kanssa, mutta kun fyysistä vetoa ei vaan syntynyt, niin juttu jäi siihen. Nytkin olen tavannut aivan ihanan naisen, jonka kanssa juttelusta ei vaan tahdo millään tulla loppua. Meillä on tosi paljon yhteistä ja samanlainen huumorintaju, mutta en vain kykene tuntemaan fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. No, eihän ystäviä ole koskaan liikaa.
Onhan varmaan mukavia ja sporttisia naisia olemassa, mutta vapaaseen sellaiseen törmääminen on aika epätodennäköistä. Eivät kaikki sporttiset naiseni ole olleet pissiksiä, mutta kiireisiä he ovat olleet. Kun kuvioissa on vielä lapsia ja heidän harrastukset, omat harrastukset ja ystävät, niin aikaa seukkailulle ei vaan ole.
Varmaan mun kriteerit on liian korkealla, mutta ei mulla ole nyt mitää tarvetta muuttaa niitä. Olen alkanut viihtyä sinkkuna tosi hyvin.Oletko koskaan harkinnut sanoa ystävälliseen sävyyn tuollaiselle pyöreälle mutta muuten ihanalle leidille, että ottaisit hänet puolisoksi jos hän jaksaisi pudottaa x kiloa. Joko järkyttävää tai motivoivaa naisesta, itse ainakin todella hyvän miehen eteen voisin laihduttaa lievän ylipainon pois. Tietysti ymmärrän että autan samalla omaa terveyttäni, mutta juuri nyt hellyysvaje ja tunne "ihan sama olenko hoikka vai lihava" estävät suorastaan elämäntapamuutoksen.
- 24-24
19 kirjoitti:
Oletko koskaan harkinnut sanoa ystävälliseen sävyyn tuollaiselle pyöreälle mutta muuten ihanalle leidille, että ottaisit hänet puolisoksi jos hän jaksaisi pudottaa x kiloa. Joko järkyttävää tai motivoivaa naisesta, itse ainakin todella hyvän miehen eteen voisin laihduttaa lievän ylipainon pois. Tietysti ymmärrän että autan samalla omaa terveyttäni, mutta juuri nyt hellyysvaje ja tunne "ihan sama olenko hoikka vai lihava" estävät suorastaan elämäntapamuutoksen.
Itsellä vähän samanlaisia fiiliksiä, mutta silti en tuollaista haluaisi, koska tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää. Sitä voi vaikka sairauden ja/tai lääkityksen takia lihota joskus takaisin. Silloin nämä mr-groovet ottavat todennäköisesti jalat allensa. Noin pinnalliset tyypit kannattaa oikeasti kiertää kaukaa, ellei ole itse samanlainen.
- milan.rainesto
Vai ei miehet ymmärrä. Itselläni oli jonkun aikaa "pyöreä" vaihtoehto siellä, nii viestejä alko satelemaan vakavasti ylipainoisilta?! Eikös se nytten ole sillein että naiset ei tajua. Niissä on aika suuri ero.
- Läskit kitisee
Kyllä se ongelma on, että naiset eivät vain tajua olla lihomatta.
Ja vastaavasti miesten ei tulisi tyytyä johonkin läskipullukkaan. Ehkä joskus pitkällä aikavälillä asiaan tulisi parannus, kun tarpeeksi moni läski jäisi yksin, ja julkisuudessakin uskallettaisiin nostaa kissa pöydälle. Kaikkihan ovat kadulla nähneet parin normaalivartaloinen mies läski nainen; toisinpäin näitä rooleja ei näe kuin lähinnä ulkomaalaisilla miljonääreillä.
Keskiverto nainen pysyy normaalirakenteisena kun ei syö sitä kermamunkkia joka välissä ja kävelee tunnin päivässä. Sekin vain tuntuu olevan liikaa vaadittu.- misthäjohtuu
Kumma juttu, naapurustossa asuu enemmän tukeva mies hoikka nainen -pareja. Ja ihan supisuomalaisia. Toisella puolen suomeakin asuneena tulee heti sieltäkin tutuimmat kaksi paria mieleen, joista mies oli huomattavastikin pulleampi kuin nainen.
- Läskit kitisee
misthäjohtuu kirjoitti:
Kumma juttu, naapurustossa asuu enemmän tukeva mies hoikka nainen -pareja. Ja ihan supisuomalaisia. Toisella puolen suomeakin asuneena tulee heti sieltäkin tutuimmat kaksi paria mieleen, joista mies oli huomattavastikin pulleampi kuin nainen.
Kumma juttu tosiaan. Liekö rikas naapurusto, ts. miehillä massia ~ihan helvetisti? Koska täysin tilastollinen poikkeushan tuo on.
- 657k8l
Luuletko tosiaan että miestä, joka etsii urheilullista naista, kiinnostaa riittääkö niitä kaikille?
Veikataanhan sitä lottoakin vaikka täysosuman mahdollisuus on miltei olematon.
Kaikki vaan ei halua tyytyä mihin tahansa.
Itse aktiivisena salilla kävijänä ja kamppailulajien harrastajana en silti naisen oleta olevan mikään urheilullinen, mutta kaunis pitää minun silmissäni olla.
Minkä ihmeen takia haluaisin ruman naisen.
Tottakai pään sisältö on myös tärkeä mutta ei ulkonäön kustannuksella. - Oikeassa oot
"Kaikille halukkaille ei valitettavasti löydy hoikkaa laihaa naista."
Ei varmasti löydykään. Sitten voi olla ilman. Naisetkin aina mainostaa, että parempi olla yksin kuin huonon kanssa. Ei tarjonnan vähyys tarkoita, että täytyisi ottaa kuka tahansa vaivoikseen. - 16+20
Ei kaikkia miehiä kiinnosta hoikat naiset, kuten ei minuakaan. Tykkään normaalipainoisista naisista, pieni pyöreyskään ei haittaa, vaan on itseassa seksikästä, kun on oikeissa kohdissa. Itsekin olen ihan normaaleissa mitoissa oleva mies. Kyllä noita mahdottomia vaatimuksia tulevalle kumppanille on sekä miehissä että naisissa. Mutta oikeasti, kyllä kukin saa tykätä mistä haluaa, ei se meiltä muilta ole pois.
- NiiNiiiNiiiiih
"Mutta oikeasti, kyllä kukin saa tykätä mistä haluaa, ei se meiltä muilta ole pois. "
Niinhän sitä luulisi, mutta kun ei. Aina on kauhea lauma suuttumassa, jos joku ei pidä juuri sellaisista mitä itse ovat.
- normaali..
Miehet tuntuu etsivän hoikkaa ja urheilullista tai pyöreää ja mudokasta. Tälläinen normaalipainoinen ja normaali vartaloinen ei tunnu kelpaavan kenellekkään. On siis kaksi vaihtoehtoa. Joko laihdutan tai lihotan itseni.
- Reipas itte
Varsinkin naisella se hoikkuus on täysin valinta kysymys.
Miehellä tämä jo vaikemapaa kun joutuu pitämään myös lihakset.
Toisin kuin miehellä, naisella tulee aika vastaan,
ja kello lyö merkiksi sille kun viimiset munasolut varisee alas.
Ei ne naiset mitkä siellä sanoo eli 99% olevansa urheilullisia niin eivät sitä todellakaan ole, se on vain sellainen kusetus,
että joo punttisalilla käydää ja ollaan lenkillä yhdessä sit ja muuta..Fail.
Olen ollut hyväkuntoisen naisen kanssa. mitään ei tehnyt,
muuta kuin söi makas ja piereskeli ,mutta siitä huolimatta 2 km se
tulee viel tänä päivänäkin 40 kg säkin kanssa lepäämättä ilman
puuskutusta, eli ihan hoikka daami oli kyseessä vaikka
taitaa nykysin olla 46 vuotta.
Nää punttiksella käyvät eivät ole kauaa hoikkia, olen tänkin nähnyt
kohta heti kun yhteen muutetaan viimeistää kun lasta tehdään
tulee painoa rontti 20-50 kg lisää siin ei miestä naurata.
Itse oon nyt tiputtanut kohta 12 kg ja voin kertoa,
että tulevat 20 kg tulevat olemaan kyynneten ja tuskan takana.
Yritin kans selittää, etten voi laihtua kilpparin takia..
Mutta se tekee tästä vaan vaikeempaa ei mahdotonta.
Rimaa ei tarvitse tiputtaa ja kyllä miehellä massaa pitää
olla sen verran, että se 90 kg painava raskausmyrkytyksen
saanut tajuton nainen kannetaan sairaalaan..Tai, että autoon voidaan ilman tunkkia vaihtaa rengas..voin kertoa, että on aika vaikeaa
jo näin 80 kg painavalle saatikka sit kun se luku alkaa kutosella =)
Ei kenenkää tarvi laskea rimaa, koska oot (minä myös) lihava.
Meil on se ero, et mää leihdutan ja sää nillität...
Eikä se liian laiha nainen mikään kiva oo =)
Kyllä siinä vähän täytyy olla reittä ja persettä mistä ottaa kiinni ;)- voetokkiis
Älä hyvä ihminen lähde kantamaan naista sairaalaan! Se on jo vaarallista kun kaadut raskaana olevan naisesi päälle tai pudotat hänet. Puhumattakaan siitä että aikaa kuluu. Soitat ambulanssin niin kuin muutkin.
- Leski 63v.
No, onneksi tulin tänne lukemaan näitä mielipiteitä: nyt ei tarvitse vastata mihinkään profiiliin. Olen ylipainoinen ! Siis kelvoton nettisuhteisiin! Olin jopa johonkin profiiliin ajatellut vasta, mutta nyt ei onneksi tarvii:) Kuitenkin kirjoitan omia kokemuksiani: Olen yli kuusikymppinen ja painoindeksini on kait 32 . Olen täysin terve, en syö mitään lääkkeitä, liikun koirieni kanssa päivittäin pitkiä lenkkejä, käyn uimassa ja vesijumpassa. Omasta mielestäni (ja ystävieni) kannan kiloni ryhdikkäästi, pukeudun vartaloani myötäileviin/ hyvin istuviin vaatteisiin. En syö roskaruokaa, mutta syön hyvää itsevalmistamaani ruokaa , voita ja kermaa säästämättä, viinistä ja ruuasta nauttien. En ole alkoholisti. Olen sinut, kaikesta ylipainosta huolimatta, itseni kanssa, enkä aio laihduttaa. Varmaankin vietän lopun elämääni yksin, yli 40 vuoden avioliiton jälkeen, leskeksi jäätyäni. Näitä viestejä luettuna se on lähes varmaa! Olen epäkelpo ihminen.
- Hei älä ny
Sää olet epäkelpo.
Et ole alkoholisti?
Tehdäänpä testi..Tämä ei koskaan keneltäkään onnistu =)
365 päivää tästä päivästä juomatta, viiniä tai muutakaan alkoholillista..
Nyt sun kuuluu sanoa, että pystyt siihen kyllä mutta et haluu
tai sun ei tarvi =D
Alkoholi on se hienaoin myrkky, mutta ei se vaikuta syötkö mäkissä
vai kotona jos syöt liikaa lihoat, jos olet tutustunut esim
bigmäkkiin niin se on täysin ravintoarvojen ja lautasmallin mukainen.
Tekosyyt on tekosyitä ja sul ne alko enne ku aloit edes kirjoittaan.
suo vanhemmatkin on tiputtaneet esim 50 kg niin älä
nyt selitä, että suo ei kiinnosta tai et pysty.
Sanoit olevasi terve mutta ei tuo terveyttä ole
ja jos leskeksi tulit yleisimmän syyn kautta,
niin ei ollut mieheskään.Kotiruokaa voit vetää kunhan
pysyt kaloreissa. - Leski 63 v.
Hei älä ny kirjoitti:
Sää olet epäkelpo.
Et ole alkoholisti?
Tehdäänpä testi..Tämä ei koskaan keneltäkään onnistu =)
365 päivää tästä päivästä juomatta, viiniä tai muutakaan alkoholillista..
Nyt sun kuuluu sanoa, että pystyt siihen kyllä mutta et haluu
tai sun ei tarvi =D
Alkoholi on se hienaoin myrkky, mutta ei se vaikuta syötkö mäkissä
vai kotona jos syöt liikaa lihoat, jos olet tutustunut esim
bigmäkkiin niin se on täysin ravintoarvojen ja lautasmallin mukainen.
Tekosyyt on tekosyitä ja sul ne alko enne ku aloit edes kirjoittaan.
suo vanhemmatkin on tiputtaneet esim 50 kg niin älä
nyt selitä, että suo ei kiinnosta tai et pysty.
Sanoit olevasi terve mutta ei tuo terveyttä ole
ja jos leskeksi tulit yleisimmän syyn kautta,
niin ei ollut mieheskään.Kotiruokaa voit vetää kunhan
pysyt kaloreissa.No mä sanon, että en haluu. Näin on ihan hyvä. Minun keitoksillani ei ollut mitään osaa eikä arpaa mieheni kuolemaan. Edelleen en kaipaa mitään laihdutusohjeita, enkä mene biggmäkkiin syömään. Enkä laske kaloreita. Elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi sellaiseen, jos kerran näin on hyvä olla. En kyllä tuomitse niitäkään, jotka sen haluavat tehdä, siitä vaan, lautasmallit kehiin.
Normaalipainoinen suominaine on varmaan nykyisin 100kg? Joka tietysti vaatii itselleen hoikan adoniksen
- Herra 47v
Kyllä mä otan ennemin muodokkaan vähän pyöreähkön naisen,ap.llä on kusta päässä.
Kuulun mielelläni siihen yhteen prosenttiin,eikä ole tullu käytyä Virossa tai Suomessa huorissa.Todella ihmeellinen ajattelutapa, että kaikki haluaisi jonkun luuviulun???tai kävisi huorissa,mä säälin sinua..Nuo samat naamat ovat ehkä jo 5:ttä vuotta kuitenkin treffeillä epätoivoisesti etsimässä sitä "hoikkaa" naista joka nostaisi miehen statusta kavereiden edessä.(Täällä ne jotka hakevat parisuhdetta eivät tarvitse sitä itsetunnon kohotukseen,vaan haetaan tasavertaistakumppania)..Lapsellinen mutta todella ärsyttävää että joku ajattelee noin. - Ei kerta homoksi
Joo on huomattu,sen takia homoilu on alkanut kiinostaa enempi
ja enempi päivä päivältä, koska miehet nyt näyttävät pitävän
kunnostaan huolta. - Onnellinen..
Jokainen itse päättää mistä vaatimuksista voi joustaa ja mistä ei.. Mä oon seksuaalisesti innostunut mionelaisista miehistä, ehkä se henkinen yhteys on ollu se juttu.. On ollu pitkää ja lyhytää, lihavaa ja luuviulua.. Täällä pyörii loputtomiin nää hiton samat valikoivat naiset ja miehet.. Mistähän se mahtaa kertoa? Vittumainen luonne on mulle ulkonäköä pahempi haitta. Oon ite suht paksu ja aina on suhteita löytyny.. Herra47 sä oot samoilla linjoilla mun kanssa. Arkielämäss se rasvaton maratoonari voi olla ihan hiton painjainen.. Normi ihmisen normi elämä sallii läskinkin toiseessa, jos on muuten kivaa.. Naihan vammasetkin, vanhat ja muuten fyysisesti vajaviset.. Joku todella harrastaa seksiä vaikka kumppanilta ois esim tissi poistettu rintasyövän takia.. Ja ihan jokainen meistä vanhenee..
- Estoonia estoonia
Mielumin Eestiläinen **** kun Suomalainen *****
- siitä vaan
ota vaan eestiläinen *******. Et voi harrastaa seksiä kertaakaan ilman kon****ia, koska horollas on: herpes, tippuri, syfilis, aids, kondylooma, visvasyylä, lapamato, hiiva, jne. Kun lapsenne syntyy, se saa kaikki nuo taudit syntymälahjana lisäksi! Onnea perheellesi! Ja kun menette ravintolaan syömään sukulaistesi tai työkavereittesi kanssa, varaudu siihen, että joka toinen ohitsenne kävelevä mies sanoo vaimollesi: missäs me ollaan tavattu, kun olet niin tutun näköinen? Ja kohta, ai niiiiiiiin....!!!
- no höh
Minulle tärkeintä on toisen järjen käyttö, naama, että se miellyttää (kiiltokuvapoika ei tartte olla), ja hyvä luonne joka osaa myös nauttia elämästä eikä stressaa ja suorita joka asiaa.
Jos tykkää toisesta todella, edes ylipaino ei haittaa menoa ja kiihkoa. Ainoastaan silloin alkaa tulla seinä vastaan, jos toinen on niin lihava, ettei enää pysty taivuttaen kengännauhoja sitomaan ja koko liikkuminen alkaa olemaan vaivalloista ja läskit hyllyää.
Kunto voi olla pullukalla hyvä, jos syö terveellisesti ja liikkuu jonkun verran. Laihan kunto voi olla huono jos ei hoida terveyttään. Elintavoilla on isoin merkitys.
Vain trendin takia itseään trimmaavat on huonoja valintoja, sillä kukaan ei jaksa loputtomiin trimmata pelkän ulkomuodon vuoksi. Tärkeintä on, että on sisäistänyt terveelliset elintavat, jolloin asia ei siis muutu. Urheilulliset ihmiset on monesti nipoja ja kyttää ja huomauttelee toisten painosta. Tosi ikäviä elinkumppaneja, ellei itse ole samanlainen. - RealitYbitesInTheAss
Miksi ylipainoiset naiset ovat mielestään pyöreitä ja pyöreät normaaleja? Ja laihat luuviulut tituleeraavat itseään urheilullisiksi? Salli mun nauraa.. Jos ei ole muuta kuin luuta ja nahkaa, niin se on kaukana urheilullisesta.
- Yksi.nainen
Sama se on miehillä, pyöreät ovat mielestään normaaleita tai jopa urheilullisia ja normaalit mielestään hoikkia.
- Entä sitten
Parempi ilman kuin läskin kanssa, josta ei reikää löydä
- pizza naamat
miten niin ei löydy, heillähän on myyränmentävä reikä.
- Yksi.nainen
Olen hoikka, treenattu ja vielä ihan vapaa. Pelkkä hoikkuus ei taida riittää. Vapaus ei johdu pelkästään omasta nirsoudestani, vaan ainakin yhtä paljon myös siitä ettei miehiä välttämättä kiinnostakaan nätti, kiltti ja hoikka nainen, joka kaiken lisäksi tykkää seksistä, vaikka olisi ollut mahdollisuus. Osittain kyllä omastanikin, mutta myös niiden miesten. On niitä nirsoja miehiäkin.
- dasdgködgahd
Sama täällä. Itsekin olen hoikka ja urheilen paljon, eli kroppa on todella timmissä kunnossa. Kasvoiltani luulen olevani ihan nätti, ainakin kuulen siitä usein miehiltä. Ja kun baariin menee, niin miehiltä saa kyllä paljon katseita osakseen.
Mutta tapasinpa minäkin jonkin aikaa sitten itseäni hieman vanhemman miehen, jonka seurassa viihdyin todella hyvin. Hän oli todella otettu juuri kaikista näistä ominaisuuksista. Mutta sitten huomasinkin, että ko. miehellä olikin ollut koko ajan ns. verkot vesillä. Eli kai hän ajatteli, että sieltä voisi sittenkin löytyä vielä joku parempi. - lapinporo
dasdgködgahd kirjoitti:
Sama täällä. Itsekin olen hoikka ja urheilen paljon, eli kroppa on todella timmissä kunnossa. Kasvoiltani luulen olevani ihan nätti, ainakin kuulen siitä usein miehiltä. Ja kun baariin menee, niin miehiltä saa kyllä paljon katseita osakseen.
Mutta tapasinpa minäkin jonkin aikaa sitten itseäni hieman vanhemman miehen, jonka seurassa viihdyin todella hyvin. Hän oli todella otettu juuri kaikista näistä ominaisuuksista. Mutta sitten huomasinkin, että ko. miehellä olikin ollut koko ajan ns. verkot vesillä. Eli kai hän ajatteli, että sieltä voisi sittenkin löytyä vielä joku parempi.Jos olette alle 33v naisia, niin muuttakaa kehä3 ulkopuolelle niin teille riittää miehiä jonoksi asti.
- Ei läski
Läskin kanssa oleminen on aivan mahdoton ajatus. Jos ei hoikkaa riitä, niin sitten olen yksin.
- Mies+40v
Nuoria ja hoikkia riittää satunnaisiin suhteisiin kuitenkin niin paljon, ettei ole mitään mieltä ottaa mitään pullasorsaa vaivakseen ja sitten kun ei edes niitä vanhempia ja hoikkia löydy, niin mieluummin omin käsin onneen kuin oksentaen tai pussipäässä.
- muotoilua...
Jaa, minulle kelpaa narmaalipainoinen tavisnainen. Ei minua nyt haittaa jos naisella on pari kiloa ylimääräistä eli ns. takapuolessa vähän enemmän muotoa ja vähän mahaakin mutta tolkuttomaksi paisunut siiderivalas ei vain innosta. Naisella pitää olla vyötärö ja muutenkin naisen eikä virtahevon näköinen. Lohdutuksena miehille kun naisella on vähän korkeampi rasvaprosentti niin rinnatkin ovat muhkeammat.
http://www.flickr.com/photos/77367764@N00/sets/72157602199008819/
http://www.tohtori.fi/?page=1402050&gclid=COuOnYT0j7MCFaF4cAoddCgAzQ - mie
fakta : täällä roikkuu looserit joilla ei muuten mahkua! Tulin tänne "katsastamaan" tarjonnan vko sitten ja ISo pettymys! Nuoret epätoivoiset etsii jtain "unelmaa".. säälittävää!! Mä ylpeä iästä, yli 40v ja, superhyvä elämä takana, mutta päättymiseen en itse voinut vaikuttaa jten ajattelin "huhu" puheiden mukaan "löytää" täältä itselle Miehen. Ei. Onnettomat haukkujat täällä on, jotka luulee että paino vaaassa ratkaisee tai vaatten koko. YÄK.
Kiitos ja kumarrus, onni löytyy kun siihen on valmis. Ei tod täältä! - Ylipainosta
Ei kai kukaan niin tyhmä ole että menee sanomaan että "joo, mä olen ylipainoinen", jos sitä ylipainoa on jotain tyyliin alle 5kg. Ei sellaista ylipainoa pitäisi muuten normaalin näköisellä aikuisella ihmisellä edes huomata. Lievästi lihavat on toinen asia, jotkut tykkää, jotkut ei. No todella lihavat on asia erikseen. Itseään kunnioittava ihminen ei huoli mitään valasta, oli sitten kysymys naisesta tai miehestä. Paitsi ehkä jos on itsekin samanlainen valas.
- Mies
Ja jokaiselle (150 senttisellekin) naiselle ei löydy sitä yli 180 senttistä miestä.
Miksi naiset ovat niin turvattomia että pitää olla pulta pitempi mies, ja eikö tuo ulkomuoto ole jo hillittömän pinnallistakin..?- Ei kiitos hujopille
Tuskin olen edes ainoa poikkeus. Eli älä yleistä.
- kyllä_näin_on
Todellakin! Sit kun mun profiilissa ei ole kuvaa (koska olen julkisessa ammatissa) ja lapseni on yhteishuoltajuudessa, niin mies (ei minun mielestäni edes komea) ottaa oikeudekseen haukkua minut siitä hyvästä. Täysin käsittämätöntä. Siinähän etsii täydellistä naista, minua ai voisi vähempää kiinnostaa noin tyhmä mies.
- lifemocker
hieman katkera aloitus :D
pakko sanoa sana tai muutama tähänkin keskusteluun.hullua ajattelua,ettei ylipainoinen pystyisi mihinkään.painan lähes 20kg enempi,kuin indeksi sallisi.tunnen itseni vahvaksi ja liikunnallinenkin olen.lenkin pituus on usein väh.10000 askelta ja pyöräilenkin aika paljon.kotonakaan en löhö tv:n äärellä vaan olen aina jonkun asian kimpussa.vielä kävelyvauhdistani,se on reipas,heikot jää jälkeen.syön terveellisiä itse valmistamiani ruokia,paljon kalaa,kasviksia monipuolisesti,lihaakin välillä. maito on ollut rasvatonta ties montako vuotta.sokeria en käytä kahvissa,en puuron päällä.kermaa en käytä juuri koskaan.chipsejä syön ehkä 2 krt/v,limskoja en juo ollenkaan.en käytä alkoholia.pyrin syömään paljon mm.raejuustoa,soijarouhetta,kananmunia ym,joista saan proteiinia.namujakin välillä syön,mutten päivittäin.juustosta tykkään,se on paheeni.kyllä minäkin mielelläni ottaisin urheilullisen miehen,huumorintajuisen,innostavan,hyvää naista arvostavan,vaikka palomiehen.
- lifemocker
helpostihhan sitä menee indeksien mukaan ylipainon puolelle jos sinulla lihaksia on tai nostelet painoja
kyllä niin on soopaa tuo,ettei ylipainoinen nainen kiinnosta miehiä.jos nainen osaa pukeutua ja osaa myös kantaa vartalonsa tyylillä ja on vielä iloinen,niin miehiä pyörii,kuin pörriäisiä ympärillä,saa flirttailla ja kujeilla heidän kanssaan.
ja minun tulevalla miehellä täytyy olla järki päässä,en huoli ketään pintaliitäjää lähellenikään.ihan turhaa olisi lähestyä miten hienolla autolla tahansa,taikka paksulla lompakolla,minua ei noilla jutuilla saa.miehen pitää olla mies,eikä mikään turhake.
jos suhteita solmitaan vain ulkonäkö kriteereillä,niin paljon hyvää jää ulkopuolelle,mutta näinhän järkevät miehet saavat parhaat palat
olen 50v ja minulla on varaa valita,toivoton en ole ollut hetkeäkään.
sen verran itseäni arvostan,etten myöskään seurakseni huolisi poikani ikäisiä nuorukaisia,vaan elämää kokeneita,hyvää naista arvostavia miehiä,mielellään vielä ihmisläheistä työtä tekeviä,vaikka pelastustehtäviä ,joilla on oikea asenne elämään.- lifemocker
KAIKILLA naisilla miehiä pyörii kuin pörriäisiä ympärillä
- 44ree44
lifemocker kirjoitti:
KAIKILLA naisilla miehiä pyörii kuin pörriäisiä ympärillä
mulle kelpaa hieman pyöreäkin mies. Suomessa kun ei edes ole sellaisia jättilihavia niin kuin Amerikassa on. En ole kertaakaan nähnyt.
Päinvastoin en tykkää kovin laihoista "Miehistä", sellaisista joilla on jalat kuin heinäsirkalla, ja ei ollenkaan massaa. Ennemmin hieman ylipainoinen. Heillä on yleensä kunnollinen "elämä", työ, jne.
- Ymmärtävät kyllä
Kyllähän miehet tuon tietävät, mutta eihän se tarkoita, että pitäisi silti laardiin tyytyä. Mieluummin sitten vaikka ilman ja omaan käteen kuin etsiä sitä reikää ihrakasan välistä. Tietenkin sellaisen kohtuullisissa mitoissa olevan naisen voi hetken iloksi ottaa, mutta silloinkin pysyy omat kämpät ja haku päällä sexymmän perään.
- naiset ei ymmärrä
Naisetkaan eivät ymmärrä sitä totuutta, että sopivan urheilullisia, lihaksikkaita, komeita ja hyvin toimeentulevia miehiä ei riitä kaikille suomalaisille naisille.
Aivan samalla tavalla olen huomannut sellaisen asian, että reilusti ylipainoiset, eivätkä millään tavalla itsestään huolta pitävät naiset etsivät myös melkein kaikki sellaista urheilullista, komeaa, lihaksikasta ja hyvin toimeentulevaa miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715870Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651929- 1801730
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41951RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922