...Saksofonin soiton.
Olen 16-vuotias tyttö, olen soittanut kitaraa nuottipohjalta jonkun puoli vuotta mutta sitten vaihdoin sointujen soitteluun. Nyt olen yhteensä soitellut kitaraa vajaat 3 vuotta mutta olen innostunut jazzista kamalasti. Onko minulla tämän ikäisenä enää mitään mahdollisuuksia soittaa saksofonia tai yleensäkkään onnistua ja oppia sen soittamista?
Apua?
Vieläkö voi aloittaa..
2
81
Vastaukset
Kyllä voit oppia. Itse en soita puhaltimia, mutta tunnen muutaman puhallinsoittajan. Foni on aika työläs soitin, mutta mikäpä ei olisi. Jotkut ovat opetelleet itse, ja jotkut taas käyneet oppitien opetuksen kautta. Onnea ja menestystä!
- Fonisti
Pyh ei foni kovinkaan vaikea soitin ole. Itse kun tunneilla kävin niin joskus ennen mua oli tunti jollain 30-40v miehellä joka halus opetella soittamaan ja ihan ok:sti se soitti.
Ainoa miinus joka hieman haittaa fonissa on se että jos haluaa yhtäkkiä vaikka koneella istuessa alkaa lurittelemaan niin lehti pitää kastella ensin. Siihen toki käy vesilasissa dippaaminen mutta en yleensä pidä vesilaseja pöydällä kun ei niitä mahtuisi....
Mutta joo aloita vaan soittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851957- 431550
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!581226- 761100
- 731100
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon251025- 591011
- 35967
- 37850
- 39814