...Saksofonin soiton.
Olen 16-vuotias tyttö, olen soittanut kitaraa nuottipohjalta jonkun puoli vuotta mutta sitten vaihdoin sointujen soitteluun. Nyt olen yhteensä soitellut kitaraa vajaat 3 vuotta mutta olen innostunut jazzista kamalasti. Onko minulla tämän ikäisenä enää mitään mahdollisuuksia soittaa saksofonia tai yleensäkkään onnistua ja oppia sen soittamista?
Apua?
Vieläkö voi aloittaa..
2
86
Vastaukset
Kyllä voit oppia. Itse en soita puhaltimia, mutta tunnen muutaman puhallinsoittajan. Foni on aika työläs soitin, mutta mikäpä ei olisi. Jotkut ovat opetelleet itse, ja jotkut taas käyneet oppitien opetuksen kautta. Onnea ja menestystä!
- Fonisti
Pyh ei foni kovinkaan vaikea soitin ole. Itse kun tunneilla kävin niin joskus ennen mua oli tunti jollain 30-40v miehellä joka halus opetella soittamaan ja ihan ok:sti se soitti.
Ainoa miinus joka hieman haittaa fonissa on se että jos haluaa yhtäkkiä vaikka koneella istuessa alkaa lurittelemaan niin lehti pitää kastella ensin. Siihen toki käy vesilasissa dippaaminen mutta en yleensä pidä vesilaseja pöydällä kun ei niitä mahtuisi....
Mutta joo aloita vaan soittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020