Millainen vaikutus kumppanilla olisi elämääsi?

tee.määään

Millaisen muutoksen uskoisit elämässäsi tapahtuvan? Tai millainen muutos on tapahtunut jos joku palstalainen atm on onnistunut suhteeseen pääsevän?

Itse tapailin taas naista reilu kuukauden päivät (nykyään olemme omasta aloitteestani kavereita), eikä se elämänlaatuuni tai henkiseen apatiaani merkittävästi vaikuttanut.

12

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2120

Tuskin ainakaan netissä pörräisin entiseen malliin

• at riepu

Olisin maailman onnellisin mies ja en enää koskaan kävisi maksullisissa paikoissa.
      Jos joskus tosi harvoin olen tilanteessa että nainen kulkee kaupungilla vierelläni ja puhumme mistä tahansa asiasta niin itsetuntoni on huipussa sillä hetkellä,tunnen vasta silloin olevani tavallinen mies,enkä mikään at riepu.
      Ja tämä tunne siis kestää vain sen ajan kun ei tarvi kulkea yksin.

• Oletan, että suhtautuisin elämääni vähän positiivisemmin, koska viimeinkin joku välittäisi minustakin. Olen kuullut monta kertaa sanottavan, että elämän pitää muutenkin olla kunnossa, koska ei suhde ole mikään kaiken parantava ihme lääke. Oletan aina, että näin sanovat ihmiset eivät ole joutuneet olemaan koko elämäänsä yksin, joten he eivät tiedä miltä se tuntuu. Yksin olevalle se ensimmäinen suhde saattaa hyvinkin olla todella tärkeä asia: se antaa toivoa tulevasta, ja antaa syyn yrittää enemmän.

Elämään tulisi myös lisää sisältöä sen myötä kun naisen kanssa voisi yhdessä tehdä jotain.

• mies 86

En oikein osaa vastata tuohon. Riippunee pitkälti siitä, miten itse suhtaudun itseeni. Ulospäin on vaikea loistaa, jos ei valmiiksi ole sinut itsensä kanssa tai tuntee itsensä ahdistuneeksi ja epävarmaksi.

Mielestäni juuri tämä on suurin parisuhteisiin liitettävä kompastuskivi, nimittäin se että aletaan seurustella ns. muodon vuoksi tai siksi että olettaa sen kuuluvan asiaan. Yritän pitää homman niin spontaanina ja aitona kuin mahdollista.

• Ikisinkku M

Ainakin alkuun pyrkisin varmaan mahdollisimman vähän muuttamaan mitään, näin olen tehnytkin ja erohan siitä ennenpitkää seuraa kun en lähde kovin innolla kotileikkeihin, siis isoa velkaa ja ylisuurta taloa rakentamaan, uskoisin että jos oikein hyvä nainen löytyy niin sitten ehkä tuohon lankaan voisin mennäkin.

Ei kai siinä isoa eroa ole, naisen kanssa shoppailtua tulee varmaan enemmän kaikenlaista turhaa, odottelu erilaisten kauppojen ym. tiloissa lisääntyy samoin kuin erilaiset purnukat kylppärissä jne. jne. Osin elämisen laatu on parempaa, onnenpipanoita ja ehkä erimielisyyksiäkin enemmän, ei niin tasaista kuin itsekseen.

• Kunnollinen mies

Kumppani pelastaisi elämäni.
      Saatuani kumppanin minä hakeutuisin opiskelemaan/töihin, saisin ystäviä kumppanin kavereista, alkaisin pitämään huolta kunnostani, aloittaisin jonkun mielekkään harrastuksen ja lopettaisin ryyppäämisen.

• 28vATM

-alkoholin juonti loppuu / jää kohtuukäytölle (juon joka päivä vitutukseen)
      -laihdun ja kiinteyden edellisen ansiosta
      -motivaatiota tehdä ihan mitä vaan
      -hyvä fiilis aamusta iltaan, aamupusuista iltaseksiin ja...
      -...naisen vieressä nukkuminen

• Olen miettinyt tätä monesti, ja ennen kaikkea sitä miten minä itse sen haluaisin vaikuttavan. Toisaalta haluaisin kumppania, en tiedä miksi, ehkä ihan kokemisen ja elämisen halusta? Sitten toisaalta kun mietin edellistä (ja ainoaa...) koemustani ja muita konkreettisia asioita mitä suhteessa oleminen voisi olla, niin kaikki vaikuttaa lähtöarvoisesti negatiiviselta. Ehkä olen pessimisti, tai liian tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se nyt on. En pidä kompromisseista.

Parhaimmillaan ehkä juuri juttuseuraa ja lisää sosialisoimista, askareiden ja kokemusten jakamista yms. Pahimmillaan ja kaikkein todennäköisimmin meillä olisi täysin erilaiset kuvat siitä mitä suhteessa oleminen tarkoittaa, eli minä olisin vain kiukkuinen koko ajan eikä se partneri parka tajua mitä tekee väärin. Enkä minä sitä kehtaa/osaa kertoa.

• ................

Asuin yhdessä vaiheessa kolmen kaverini kanssa samassa isossa asunnossa. Tuolloin kämppisaikoinakin olin liikkuvaisempi, mieleltäni vakaampi ja kokonaisvaltaisesti tyytyväisempi elämääni kuin nyt yksin. Voisin siis kuvitella, että (hyvässä) parisuhteessa asiat olisivat ziljoonasti paremmin kuin nyt, kun juttuseuran lisäksi saisi vielä rakkautta, läheisyyttä ja seksiä.

• mistähänsaistöitä

Ei se aina niin mene, että asiat pitää olla kunnossa ennen suhteeseen alkamista. Varmaan rakastaisi entistä enemmän puolisoa, jos auttanut uuden elämän alkuun, saanut sitä kautta uuden työpaikan ja uusia kavereita...kunnioitusta ja kiitollisuuttakin, nekin kuuluu rakkauteen.

• Nuori_Eläkeläinen

Ruuat tekisin kun muija tulee töistä =) Viiniä pitäisi ostaa lähimmästä alkosta, illanviettoa varten. Olen toiminut apulaisena, mutta en ole opiskellut ammattiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241