Mitä tapahtuu? Muutto n.170km päähän..

Huolissani:(

Kaipaisin mukavia vastauksia ja ehkäpä omia kokemuksia , kun olen kovan paineen alla että mitä tulee tapahtumaan, kun tyttöystävä muuttaa perheensä kanssa n.170km päähän ja tähän saakka olemme nähneet sanoisin joka päivä ja tällä hetkellä asumme vain noin 10km päässä toisistamme.. ollaan oltu melkein vuosi yhdessä ja myös mietitty jo yhteenmuuttamista, mutta tyttöystävän vanhemmat eivät asiasta lämpene ja haluavat tyttärensä käyvän jatkokoulutuksia siellä mihin he muuttavat seuraavaksi eli sinne n.170kilsan päähän.. antakaa ihmiset asiallisia kommentteja , nyt on kauheen kurja fiilis :(

PS: mul on ikää 17v ja tyttöystävällä 15v

Kiitoksia jo etukäteen..

2

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etäetäetä

Ei välimatka haittaa jos asennoituu oikein. Ehkä yhteen muuttaminen ei ihan vielä ole teille ajankohtaista jos tyttö on vasta 15. Pystytte varmaan tapaamaan toisianne ainakin viikonloppuisin? Kaikki on kiinni molempien asenteesta. On myös aina tosi kivaa nähdä "pitkästä aikaa" joka perjantai. On luultavasti myös vähemmän riitoja kun osaa arvostaa yhteistä aikaa!

• 6654

Ymmärrän kyllä täysin vanhempien ajatusmaailman tässä. Jos tyttö on haihatellut yhteenmyyttoa tuossa iässä, tekisin varmaan itsekin penskalle selväksi, että joko sitten itse maksat kaikki tai meillä asut ja tyttö kainaloon ja menoksi.

Nuorilla on olevinaan nykyään liian aikuismaiset ongelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe