Haluisin takaisin, mutta en voi saada!!!

kaukosuhteetOUT

Kyllä näin jälkeenpäin vituttaa aivan sairaasti miks kaikki meni niinkuin meni.. haluisin edelleen olla tämän kyseisen miehen kanssa väleissä, mutta jostain syystä hän ei halua ja onhan tietysti hänellä jo kumppani uusikin. Jos jotain puhutaan niiin yleensä niin että hän alottaa keskustelut. LIekkö hänen tyttöystävä hallitsee hänen facebookki ja ym juttuja... SEKIN VOI OLLA MAHOLLISTA, mutta noh!!! Aika lähellä eroa se alkoi seurustella uuden kanssa, joka taas satutti minuu TODELLA paljon. Jälkeenpäin on tullu semmonen kauhee omantunnon tuskat, että MITÄ MÄ TEIN VÄÄRIN.. kaippa sen kun en mennyt hänen luokseen!! olimme siis kaukosuhteessa.. IKÄVÄ KYLLÄ!!!! Ja silloin kun kävi luonani niin oli aikomuksena puhuu munkaa noist ero jutuista, mut jätkä ei ottanu puhuakseen asiata yhtään.. OTTI/OTTAA edelleen aika pahastikkin päähän se!!! Mulle kun pitäs sanoa asiat suoraan!!!

Se on kuitenkin todistettu että netistäkin voi saada tyttö/poikaystävän :) Mutta kaukosuhteeseen en kyllä enää alkaisi mistään hinnasta, koska tiedän että toinen voi pettää ihan kokoajan. Se on vaan helppo puhelimes ja meses sanoo, et joo hyvin meni viikonloppu olin kotona ja kattelin leffoi... Jooh varmaan.. ja sitku saisin kuulla kaverilt ettei asia ihan näin mennykkää ni kyllä nimitttäin kilahtaisin ja PAHASTI.. :D Kyllä noi asiat pitäs ihan kumppanilta kuulla iteltään eikä kaverinsa kautta!! Ite en tod mistää hinnasta edes valehtelis asiasta.. sanoisin senkin kumppanille jos suutelisin sen seläntakana jotain muuta.. REHELLISYYS MAANPERIIN =) Jos toine suuttuu ni siinähä suuttuu.. Enemmä tolla sanomattomuudella satuttaa kun sillä, että kertoo asiat suoraan :)

Tästä ny on kuiteskii kulunu jo 18kk, ku erottii. Aina mä ajattelen niit ilosimpii hetkii ja näin... mutta en vaan ymmärrä miks se ihminen on niin KYLMÄ mua kohtaan.. :/ aina kysyny et miks miks mutta vastausta ei tuu.. ÄRSYTTÄVÄÄ!! Auttakaa mua.. miten voisin saada sen taas puhumaan miun kanssa ? vai pitäskö vain antaa olla vai mitä.. :O ? Auttakaaa KIIIIIIIIIIIITOOOS :)

1

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      No jos tapahtuneesta on jo 18 kuukautta mennyt niin kannattaisiko ehkä jo harkita sen oman elämänsä jatkamista kuin toisessa, jo uudessa suhteessa olevan, hihassa roikkumista, njeh?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe