Nyt taas pitkästä aikaa kuulin jonkun house biisin, sellasen rennon, lounge-tyyppisen.. hyvät fiilikset!
Olis kiva kuulla tietoja housesta ja sen eri tyylilajeista (deep house jne.) !
Voisiko ihmiset listata kaikkien aikojen suosituimpia house klassikoita ja laittaa samaan yhteyteen myös mitä housen alalajia ne edustavat!
Niin ja mitä eroa on trancella ja housella..?
House tietäjät?
3
191
Vastaukset
- Daremusics
Etsi youtubesta: MonstercatMedia
Siellä on aika hyvänlaatusia kappaleita.
Kannattaa kuunnella ;) - Houseexpertti
Housen ala-lajeja on lukemattomia mutta yleisimmät alalajit on tässä:
Progressive house. Esim.artisti. Avicii
Acid house. Esim.artisti. Skrillex
Hip house. Esim.artisti. Pitbull
French house. Esim.art. Daft punk ja David guetta :) ei tuu mieleen enempää p.s. Skrilex on pääosin dubstep artisti mut surimmassa osassa biiseist on vahva acid house vaikute- Houseexpertti
Niin ja trancel ja housel on seuraavanlaisia eroja: -trance on yleensä melodisempaa
-trance ei yleensä kulje 4/4 tahdissa
-trancessa biisi kehittyy kokoajan
-trancessa pyritään luomaan tunnetiloja
Tossa oli vähän esimerkejä, mutta totta, house ja trance ovat loppupeleissä todella samantapaisia. Mun tekemää housea voit kuunnella osoitteesta: Mikseri.net/nicefly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733