Most recently, on 22 December 2010, Evira, the food safety authority in Finland, closed its multi-year inquiry involving Herbalife case reports, with the agency stating that all requirements were satisfied, and indicating Herbalife ‘acted properly’ and in ‘a thorough manner’ to ‘demonstrate its commitments to food safety’.
Kristy Appelhans1 and Leonard Goldstein2
1 Herbalife International of America Inc., Torrance, CA, USA 2 UCLA Medical Center Department of Hepatology, UCLA Medical Center Suite, Los Angeles, USA
Evira totesi Herbalifetuotteet turvallisksi, ei huomautettavaa
jerik
2
274
Vastaukset
- ----
Herbalifen omassa englanninkielisessä lausunnossa ei sanota, että Evira olisi todennut tuotteet turvallisiksi.
Olen käyttänyt vuosia säännöllisesti Herbalife tuotteita ja todennut ne yleiskuntoa ylläpitäviksi. Niistä saa elintärkeitä vitamiini ja hivenaineita.
Kukaan ei kysy Eviralta onko tupakinpoltto ja %-juomien käyttö terveellistä ja suositeltavaa. Ei ole ja silti niitä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792