Haluisin kysyä mielipidettänne. Mitä naiset, jotka herättävät huomionne, laittavat päälleen baariin/yökerhoon? Mitä pitäisi laittaa päälleen, jotta tulisi huomatuksi positiivisessa mielessä? Entä mitä tulisi välttää?
Baarivaatetus?
16
1005
Vastaukset
- tiikeripuuma :P
1. Mekko
2. Värikkäät vaatteet (stand from the crowd, you know)
3. Vartalon kaaret paljastava, siis tyköistuva vaatetus
4. Ei liikaa paljastava (jos lyhyt mekko/hame, korkeakauluksinen poolo must)
5. Sirot, naiselliset korkokengät
6. Asuun sopivat korut (jos erehdyt laittamaan mustan mekon, laita huomiota herättävät korut)
Iisiä. Vaatteiden on oltava lisäksi hyvälaatuiset. Makkarankuori EI siis ole kauniisti tyköistuva vaate. Leikkaus tekee kauniin vaatteen. Trikoomakkarankuori vain halvan näköisen. Nyrkkisääntönä voi siis pitää, ettei mekko saa olla joustavaa kangasta - tai ainakin se saa olla tällöin tyköistuva vain osittain.
Jos edellisiin lisäät vielä pitkät, paksut hiukset (hyvälaatuiset pidennykset, jos omia ei ole), niin et pääse baarissa montaa metriä ilman huomiota. En minä ainakaan pääse. :P Tosin olen lisäksi hoikka, kurvikas ja kasvoistanikin kaunis, joten auttaahan se hieman... Vaatteilla voi silti saada aikaan uskomattoman efektin.- tiikeripuuma :P
Ai niin... en voi kylliksi korostaa tätä: ÄLÄ KÄYTÄ MUSTAA! Tai ylipäätään liian tummia vaatteita.
Baarissa on pimeää. Käyttämällä tummia vaatteita hukut seinään ja massaan. Suurin osa suomalaista naisista kun käyttää typeryyksissään mustaa. Tsekkaa seuraavalla kerralla baarissa vaikka pikaisesti tanssilattia. Kenet huomaat sieltä? Aivan, sen naisen, jolla EI ole mustaa päällä, vaan jotain värikästä. - vcxvcxvcxvcx
tiikeripuuma :P kirjoitti:
Ai niin... en voi kylliksi korostaa tätä: ÄLÄ KÄYTÄ MUSTAA! Tai ylipäätään liian tummia vaatteita.
Baarissa on pimeää. Käyttämällä tummia vaatteita hukut seinään ja massaan. Suurin osa suomalaista naisista kun käyttää typeryyksissään mustaa. Tsekkaa seuraavalla kerralla baarissa vaikka pikaisesti tanssilattia. Kenet huomaat sieltä? Aivan, sen naisen, jolla EI ole mustaa päällä, vaan jotain värikästä.Musta asu voi olla todella upea eikä mitenkään vältettävä väri mielestäni. Tuo näyttävä koru kyllä ehdottomasti sen mustan vaatteen kaveriksi. Ei toki väreissäkään mitään vikaa ole ja näyttäviä asuja löytyy niistäkin.
Muodot ehdottomasti näkyviin jos ne löytyy, piiloon jos niitä ei löydy. - tiikerpuuma :P
vcxvcxvcxvcx kirjoitti:
Musta asu voi olla todella upea eikä mitenkään vältettävä väri mielestäni. Tuo näyttävä koru kyllä ehdottomasti sen mustan vaatteen kaveriksi. Ei toki väreissäkään mitään vikaa ole ja näyttäviä asuja löytyy niistäkin.
Muodot ehdottomasti näkyviin jos ne löytyy, piiloon jos niitä ei löydy.Jos haluaa herättää huomiota helposti, musta on välteltävä väri. Jos rivissä on 20 naista, joilla 19:llä on musta mekko ja yhdellä punainen, kenet huomaat massasta ensin? Aivan, sen punapukuisen. Tämä sama tilanne toistuu yökerhoissa aina. Suurin osa pukeutuu mustaan.
Yleensä muuten musta väri ei sovi suomalaiselle iholle. Mutta toki, kukin tyylillään. Jos haluaa sulautua seinätapettiin ja musta-asuisten naisten massaan, voi rauhassa jatkaa mustan käyttämistä.
Ette ehkä tajua tätä tietoisesti, mutta näin käy. - 23
tiikerpuuma :P kirjoitti:
Jos haluaa herättää huomiota helposti, musta on välteltävä väri. Jos rivissä on 20 naista, joilla 19:llä on musta mekko ja yhdellä punainen, kenet huomaat massasta ensin? Aivan, sen punapukuisen. Tämä sama tilanne toistuu yökerhoissa aina. Suurin osa pukeutuu mustaan.
Yleensä muuten musta väri ei sovi suomalaiselle iholle. Mutta toki, kukin tyylillään. Jos haluaa sulautua seinätapettiin ja musta-asuisten naisten massaan, voi rauhassa jatkaa mustan käyttämistä.
Ette ehkä tajua tätä tietoisesti, mutta näin käy.Naisethan pukeutuu yleensä baariin mustaan, koska musta luo illuusion hoikemmasta kropasta. Monikaan suominainen ei ole hoikka. Hoikka eli bmi 18,5-20.
- tiikeripuuma :P
23 kirjoitti:
Naisethan pukeutuu yleensä baariin mustaan, koska musta luo illuusion hoikemmasta kropasta. Monikaan suominainen ei ole hoikka. Hoikka eli bmi 18,5-20.
Ai niin, tuo ei tullut mieleenikään. Ehkä juuri siksi, että olen hoikka. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että parhaan lopputuloksen saa omalle vartalotyypille sopivilla, laadukkailla ja hyvin istuvilla värikkäillä vaatteilla. Paljo paremman kuin pukeutumalla mustaan.
- vcxvcxvxcvcx
tiikerpuuma :P kirjoitti:
Jos haluaa herättää huomiota helposti, musta on välteltävä väri. Jos rivissä on 20 naista, joilla 19:llä on musta mekko ja yhdellä punainen, kenet huomaat massasta ensin? Aivan, sen punapukuisen. Tämä sama tilanne toistuu yökerhoissa aina. Suurin osa pukeutuu mustaan.
Ette ehkä tajua tätä tietoisesti, mutta näin käy.Väärin. Minä huomaan joukosta sen kauneimman. En minulla sentään niin huono näkö ole, että en erota naista tapetista.
Tottakai värikkäästi pukeutuva pistää ensimmäisenä silmään, sen tietää jokainen. Tässä tapauksessa sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, koska miehet eivät lähde iskemään sitä naista, jonka näkevät ensimmäisenä. - tiikeripuuma :P
vcxvcxvxcvcx kirjoitti:
Väärin. Minä huomaan joukosta sen kauneimman. En minulla sentään niin huono näkö ole, että en erota naista tapetista.
Tottakai värikkäästi pukeutuva pistää ensimmäisenä silmään, sen tietää jokainen. Tässä tapauksessa sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, koska miehet eivät lähde iskemään sitä naista, jonka näkevät ensimmäisenä."miehet eivät lähde iskemään sitä naista, jonka näkevät ensimmäisenä"
Kyllä lähtevät, jos nainen on kaunis - tai voinhan olla väärässäkin. Itse vain huomaa eron huomion määrässä. Jos olen värikkäät päällä, en saa olla juuri hetkeäkään rauhassa, kun ensin väri kiinnittää huomion ja sen jälkeen loput. Jos mustat, miesten täytyy huomata myös kasvoni massasta ensin.
Jälkimmäisessä tapauksessa minun siis täytyy tulla lähempää miehiä vastaan.
- mikkison
mitä paljastavampi sitä parempi. lyhyt hame ja toppi joka menee niskan takaa. avonainen kaula-aukko. saappaat plussaa.
- älä usko
Noudata tätä neuvoa, jos haluat tulla kohdelluksi panopuuna idioottien toimesta. Jos haluat parisuhteen hyvän miehen kanssa, älä.
- vsiasöasicösi
Horosti pukeutuneista tehdään panopuita ja normaalin kauniisti pukeutuneista vaimoja.
- mietiskeliä
Miten määritellään normaalin kauniisti pukeutuneeksi?
- Mt. Peak
>2012
>käy baareissa/yökerhoissa
Voi tätä loputonta uushintteyden määrää... - NeeeeeeTu
Jos olen mekkotuulella käytän ehdottomasti MUSTAA vartalon muotoja esiin tuovaa kotelomekkoa (ei missään nimessä trikoomekkoja), koruja ja värikkäitä korkkareita. Jos olen housutuulella, niin aina varma valinta on tummat pillifarkut ja jokin kimalteleva toppi ja korkkarit... Kyllä mä saan ainakin huomiota joka kerta ja juurikin positiivisessa mielessä. Aina saa positiivista huomiota, jos on naisellisen kaunis eikä missään nimessä minkään halvan hutsun näköinen! :) Eli UNOHDA ne trikoomekot, joista p*rse paistaa, kaiken maailman legginssit ym. Ja panosta hiuksiin ja meikkiin sopivasti - ei yliampuvasti.
- EVVK
En käy yökerhoissa, joten aivan sama.
- Shiny Boy
Miehet on kuin harakat. Kaikki kiiltävä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006