Melkein puoli vuotta taipaleella

Reset asetus

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Reset asetus

        Miten koiran yliajo ja kakaroiden väärinkäsitys tähän liittyy?


      • miten vaan
        Reset asetus kirjoitti:

        Miten koiran yliajo ja kakaroiden väärinkäsitys tähän liittyy?

        Etkö muka näe? Menepä maankiertäjänä kadulla puhumaan jollekin ja kerjäämään, niin a) saat turpiisi b) saat poliisit perääsi c) sinut raiskataan, jos olet nainen d) lapsesi huostaanotetaan, jos sinulla on lapsia e) saat paikallislehdet kimppuusi f) jne.


      • sakeaa yläpilveä
        miten vaan kirjoitti:

        Etkö muka näe? Menepä maankiertäjänä kadulla puhumaan jollekin ja kerjäämään, niin a) saat turpiisi b) saat poliisit perääsi c) sinut raiskataan, jos olet nainen d) lapsesi huostaanotetaan, jos sinulla on lapsia e) saat paikallislehdet kimppuusi f) jne.

        No eihän kukaan (järjellinen) perheellinen lähde tuosta vain maatakiertämään.
        Aika paljon on itsestään kiinni miten pärjää. Sinkun, tai perheettömän sapatti on eriasia.

        Aika pelottava on sun maailman kuva jos heti ulos lähteissä lähtee henki tai joku ryöstää/ raiskaa.

        Jenkeissä on nähty jo niin kauan kaikenlaisia kiertäjiä ja niiden kulttuuri on muutenkin erilaista.

        Tarkoitin näkökulmana, on helppo haaveilla nyt ja itkeä vanhuksena kun en uskaltanut. Joskus se uskaltaminen vaatii vain sohvalta nouseminen, toteuttaa pieniä asioita eritavalla kuin ennen.

        Osa palstan porukasta on näköjään jo lopettanu haaveilun. Koko elämä juonenkäänteineen ja jännittävyyksineen on palstalla. Kiksit vedetään kaverin kiusaamisesta ja vittuilusta. Tosielämän suoraselkäinen toiminta on jo toinen juttu.


      • miten vaan
        sakeaa yläpilveä kirjoitti:

        No eihän kukaan (järjellinen) perheellinen lähde tuosta vain maatakiertämään.
        Aika paljon on itsestään kiinni miten pärjää. Sinkun, tai perheettömän sapatti on eriasia.

        Aika pelottava on sun maailman kuva jos heti ulos lähteissä lähtee henki tai joku ryöstää/ raiskaa.

        Jenkeissä on nähty jo niin kauan kaikenlaisia kiertäjiä ja niiden kulttuuri on muutenkin erilaista.

        Tarkoitin näkökulmana, on helppo haaveilla nyt ja itkeä vanhuksena kun en uskaltanut. Joskus se uskaltaminen vaatii vain sohvalta nouseminen, toteuttaa pieniä asioita eritavalla kuin ennen.

        Osa palstan porukasta on näköjään jo lopettanu haaveilun. Koko elämä juonenkäänteineen ja jännittävyyksineen on palstalla. Kiksit vedetään kaverin kiusaamisesta ja vittuilusta. Tosielämän suoraselkäinen toiminta on jo toinen juttu.

        Naapurissa sijaitseva kauppa ryöstetään tuon tuosta. Minulta on ryöstetty monen monta polkupyörää, autoni on rikottu paskaksi, raiskata on yritetty monesti...


    • Ei toimi mulla. Olen miettinyt asiaa, koska on ollut ympärillä reissaavia ihmisiä. Isä työssään (hänkään ei varsinaisesti nauttinut siitä, se oli työ), pari naispuolista, minua vanhempaa kaveria matkustelevat nykyäänkin yksin, silloin kun ovat sinkkuja, jopa Afrikkaan asti, mieheni matkusti nuorena yksin ja kavereiden kanssa interreilaten, veljeni on sitä tehnyt..

      Pidän matkustamisesta, mutta tarvitsen matkaseuraa. Haluan jakaa ajatukseni ja hetket siellä matkalla jonkun kanssa. Yksin voisin matkustaa lähinnä johonkin olemaan paikallaan; kylpylään, mökille, kaupunkiin, mutta en reissaten ympäriinsä yksin.

    • Hieno ajatus, mutta toteutuksen jälkeen paluu arkeen voisi olla aika karu. Ei rahaa, ei tavaraa, ei töitä, eikä vaimoa...

      • mm

        Laita uuden kuminuken hinta jemmaan ennen reissua.


      • tai näin
        mm kirjoitti:

        Laita uuden kuminuken hinta jemmaan ennen reissua.

        Äkkiäkös Ratikka säästää puolen vuoden asumiskulut ja laittaa ne säätötilistä maksuautomaatilla itsekseen maksuun rullaamaan -lähtöpäivästä alkaen. Duunista palkatonta tai ulos kaikki tehdyt ylityöt pitoon. Vaimo mukaan ja vain lähdette muutamaksi kuukaudeksi matkoille. Matalabudjetilla ei tule paineita ostella ja pääsette pidemmälle.

        Sapatti kotona tietää niitä samoja tiskejä ja juopottelua netin ääressä.


    • Ei onnistu kahteenkymmeneen vuoteen. Enkä kyllä muutenkaan haaveile tuollaisesta, mä oon elämäni aikana jo resuuttanu ihan tarpeeksi.

      Koti tavaroineen on kiva paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe