Kävin kirpputorilla. Siel oli yks n 30 v nainen myyjänä. Huomasin heti et se oli aivan kännissä. Silmät pyöri päässä ja haisi viinalle selvästi. Taisi olla akalla pulllo jossain pöydän alla piilossa. Tämä oli vielä työttömien yhdistyksen kirpputori.
itse en vaan kehtaisi mennä kännissä töihin. Ostin sit pari lakanaa äkkiä ja häippäsin.
Oletko ollut kännissä töissä.
14
182
Vastaukset
- kuhan kysyn
Oletko mies?
- mä vaan
Olen mä mies
- kuhan kysyn
Ajattelitko myyjän 'sitä'?
- rikas nainen?
kuhan kysyn kirjoitti:
Ajattelitko myyjän 'sitä'?
Kassakonettako tarkoitat?
- kuhan kysyn
rikas nainen? kirjoitti:
Kassakonettako tarkoitat?
Vaik sitä.
Humaltunut työpäivän aikana kyllä, mutta ei valmiiksi töihin mennessä. On joskus voinut olla aamukrapulassa vielä promillejakin.
Oikein työttömien kirpputorilla? Siis aivan helvetin törkeää!
Ja joo, olen mennyt töihin kännissä, ollut töissä kännissä ja humaltunut töissä. Joskus luvatta ja joskus jopa luvan kanssa.- joku vaan
jos tienaa 9 euroo päiväs siel kuirppiksen myyjänä niin saa olla kännissä. Sillä palkalla minäkin olisin kännissä.
- näin täällä
joo, mut mä pystyn ja uskallan tehdä sen 9 euron/ h duuninkin selvinpäin.
Ta daa.
Voin tehdä 7e/ h duuninki. Ja olen tehnykki. Yrittäjä kun olen.
Kännissä enkä humalassa ole ollut koskaan töissä, ei tulis mieleenkää.
Töissä hoidetaan työasioita.
Oon ollut monta kertaa.
Joskus on oikein kehuttu ja kiitelty, ku suostuin vääntäytymään työmaalle lauantaiaamuna laskuhumalasta huolimatta tunnin varoitusajalla.Hommista ei tulisi mitään, jos heiluisin siellä kännissä. Jos sellainen ihme tapahtuisi, että olisin aamulla humalassa, pitäisin rokulipäivän. En menisi lähellekkään duunipaikkaa.
Selvinpäin olisi kurjaa selitellä ja korjata kännissä tehtyjä mokia.En ole. Mitä ne vanhemmatkin olsi tuumanneet, jos oisin kännissä niiden lapsia hoitanut? :)
Vaan raksalla kuulemma heiluu humalaisia rakennusmiehiäkin. Mitähän siellä tarkastajat tuumaa, jos sattuu paikalla olemaan? :)
taispa olla myyjättärellä huonoa aikaa.
krapulassa joo.. ja vaikkei se viina työpaikalle kuulukkaan niin eiköhän se oo pääasia että työ muuten hoituu eikä oo kellekkään haitaksi, muille sen enempää kuulukkaan. oon menny myös muuten umpiväsyneenä eikä se vaikutus oo ollu yhtään sen parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937