vesipaasto

paastoilija

nyt olen valmistautunut sekä henkisesti että fyysisesti kahden/kolmen viikon vesipaastoon. nyt painoa on 77kg ja lupaan päivitellä useita kertoja päivässä pudotukset ja olosta!

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiotia

Tää on varmaan provo mut vastaan kuitenkin. Ensinnäkin ihminen kuolee ilman ravintoa. Parin päivän vesipaasto ei oo välttämättä vaarallinen mutta jo viikossa aiheutuu hengenvaara. Veriarvot sun muut romahtaa ja sitä ennen oot tod.näk. menettänyt tajus jo suht useasti. Voit selvitä hengissä jos makaat vaan sängyssä ja napsit ravinteita. Niin tai sitten kuolet silti

• viikko pari

Olen mieshenkilö pit 186/ paino 94. Pelkällä vedellä olen ollut viikon kahdesti ja kerran 10 päivää. Työtä fyysisesti raskastakin olen tehnyt normaalisti paaston aikana. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että paino putoaa noin 1kg /vrk ja paaston loputtua se nousee kilon. Paino pysyy tuossa saavutetussa lukemassa jos muuttaa ruokailutapojaan pysyvästi ja valvoo painoaan ja suömistään päivittäin. Ikävä kyllä syomistavat tahtovat muuttua melko pian paaston jälkeen entiselleen ja niin painokin nousee entiselleen. Joka paastokerta rasvaprosentti nousee ja paaston teho tässä mielessä huononee, Lihaksen lähtee ensin ja sitten läski, näin se vaan ihme kyllä menee. Ainut keino parhaan tuloksen saavuttamiseksi käsittääkseni on muuttaa ruokailutapojaan jättämällä kaikki roskaruoka makeat ja rasvaiset pois ja lisätä samalla liikunnan määrää, eli muuttaa elämäntapansa tältä osin. Näin rasvaprsentin saa laskemaan ei muuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3841
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1432
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1138
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      78
      971
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      948
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      102
      904
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe