nyt olen valmistautunut sekä henkisesti että fyysisesti kahden/kolmen viikon vesipaastoon. nyt painoa on 77kg ja lupaan päivitellä useita kertoja päivässä pudotukset ja olosta!
vesipaasto
2
169
Vastaukset
- idiotia
Tää on varmaan provo mut vastaan kuitenkin. Ensinnäkin ihminen kuolee ilman ravintoa. Parin päivän vesipaasto ei oo välttämättä vaarallinen mutta jo viikossa aiheutuu hengenvaara. Veriarvot sun muut romahtaa ja sitä ennen oot tod.näk. menettänyt tajus jo suht useasti. Voit selvitä hengissä jos makaat vaan sängyssä ja napsit ravinteita. Niin tai sitten kuolet silti
- viikko pari
Olen mieshenkilö pit 186/ paino 94. Pelkällä vedellä olen ollut viikon kahdesti ja kerran 10 päivää. Työtä fyysisesti raskastakin olen tehnyt normaalisti paaston aikana. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että paino putoaa noin 1kg /vrk ja paaston loputtua se nousee kilon. Paino pysyy tuossa saavutetussa lukemassa jos muuttaa ruokailutapojaan pysyvästi ja valvoo painoaan ja suömistään päivittäin. Ikävä kyllä syomistavat tahtovat muuttua melko pian paaston jälkeen entiselleen ja niin painokin nousee entiselleen. Joka paastokerta rasvaprosentti nousee ja paaston teho tässä mielessä huononee, Lihaksen lähtee ensin ja sitten läski, näin se vaan ihme kyllä menee. Ainut keino parhaan tuloksen saavuttamiseksi käsittääkseni on muuttaa ruokailutapojaan jättämällä kaikki roskaruoka makeat ja rasvaiset pois ja lisätä samalla liikunnan määrää, eli muuttaa elämäntapansa tältä osin. Näin rasvaprsentin saa laskemaan ei muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579