Takki tarpeeki pitkillä hihoilla

Pistaasi

Onko joku pitkäkätinen löytänyt tahoa / kauppaa / nettikauppaa tms. josta voisi löytää talvitakin (villakangastakki, toppatakki, untuvatakki) tarpeeksi pitkillä hihoilla? Tuntuu ettei mistää moista löydy...Olen itse pitkä ja tarvitsisin takin jossa oltava ainakin 69cm pitkät hihat..

nim. epätoivoinen

4

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkldlöäflöd

      kokeile Tampereella Speciä, jossa isoja/pieniä kenkiä, vaatteita yms. erikoiskokoja ja muistaakseni myös tekevät vaatteita (en ihan satavarma?). heillä nettisivut speci.net

    • Tuhkimo

      Hei

      minulla taitaa olla yhtä pitkät käsivarret kuin sinullakin. Todella haastavaa on löytään riittävän pitkähiaisia takkeja yms.

      Mitä kokoa muuten olet? Minulla olisi käyttämätön kauniin ruskea concept.k toppatakki. Hankin sen viime talveksi ja pidennytin hian, joten siinä on ihanan pitkät hiat. Valitettavasti en tullut käyttäneeksi sitä viimetalvena, kun löysin Joutsenen ihanan kevytuntuvatkin. Tuo ruskea takki olisi kokoa 48 ja myynnissä, jos joku sattuu innostumaan.

    • Jeminina

      Itsekin olen pitkä (n.182 cm) ja takkien etsiminen on yhtä tuskaa. Hyvin hyvin harvoin löytyy takki, jossa olisi edes suunnilleen sopivat hihat ja usein takit ovat muuten joko kamalan näköisiä tai hirveitä telttoja.

    • jos jollakulla on myytäviä vaatteita, niitä voi myydä esim. toripalstalla. myös fb:ssa on lukuisia vaatekirppiksiä.

      poistin tuhkimon ilmoituksen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe