Takki tarpeeki pitkillä hihoilla

Pistaasi

Onko joku pitkäkätinen löytänyt tahoa / kauppaa / nettikauppaa tms. josta voisi löytää talvitakin (villakangastakki, toppatakki, untuvatakki) tarpeeksi pitkillä hihoilla? Tuntuu ettei mistää moista löydy...Olen itse pitkä ja tarvitsisin takin jossa oltava ainakin 69cm pitkät hihat..

nim. epätoivoinen

4

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkldlöäflöd

kokeile Tampereella Speciä, jossa isoja/pieniä kenkiä, vaatteita yms. erikoiskokoja ja muistaakseni myös tekevät vaatteita (en ihan satavarma?). heillä nettisivut speci.net

• Tuhkimo

Hei

minulla taitaa olla yhtä pitkät käsivarret kuin sinullakin. Todella haastavaa on löytään riittävän pitkähiaisia takkeja yms.

Mitä kokoa muuten olet? Minulla olisi käyttämätön kauniin ruskea concept.k toppatakki. Hankin sen viime talveksi ja pidennytin hian, joten siinä on ihanan pitkät hiat. Valitettavasti en tullut käyttäneeksi sitä viimetalvena, kun löysin Joutsenen ihanan kevytuntuvatkin. Tuo ruskea takki olisi kokoa 48 ja myynnissä, jos joku sattuu innostumaan.

• Jeminina

Itsekin olen pitkä (n.182 cm) ja takkien etsiminen on yhtä tuskaa. Hyvin hyvin harvoin löytyy takki, jossa olisi edes suunnilleen sopivat hihat ja usein takit ovat muuten joko kamalan näköisiä tai hirveitä telttoja.

• jos jollakulla on myytäviä vaatteita, niitä voi myydä esim. toripalstalla. myös fb:ssa on lukuisia vaatekirppiksiä.

poistin tuhkimon ilmoituksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe