hei haluaisin nyt teidän muiden mielipidettä tähän asiaan. mieheni asuu ulkomailla ja näämme kerran kuukaudessa. hän on oikea nappisilmä nallekarhu mutta ei tykkää puhua kanssani "söpöjä" itselleni olisi tärkeää että saisin aoäina sano jotai kivaa mutta mieheni vastaa hiemasn kylmästi selitys on tälläinen "en halua söpöillä tai ajatella sinua liikaa koska ikäväni vain pahenisi " onko tänä järkevä syy teidän mielestänne?
söpöstelyt hukkuvat välimatkaan
3
295
Vastaukset
- ..,,
Ei kuulosta hyvältä syyltä. Hän tavallaan torjuu sinua sanomalla noin. Mielestäni hyvässä suhteessa pitää voida vapaasti tehdä erilaisia asioita, osoittaa tunteitaan jne. Minulla oli miesystävä, joka rajoitti ilmaisuani ja mukauduin siihen, mutta en voinut hyvin.
- Out of sight
"...en halua ajatella sinua liikaa" Siis poissa silmistä, poissa mielestä? Hän ei halua sitä tunnetta minkä toisen ikävöiminen tuo. Eikö ikävöiminen ole normaalia silloin jos on rakastunut?
- näkemyskysymykseen
No riippuu miten pitkään olette olleet yhdessä... Koska itse ainakin vaadin seurustelua tovin ja toisen syvällisempää tuntemista ennen kuin söpöily jutut tuli luontevaksi.
Suhteen alussa vain mieheni kutsui minu hellittelynimillä jne. sillä se ei itselleni tuntunut luontevalta mutta nyt olemme seurusteleen jo tovin (kohta vuoden ehkä) Niin söpöilyt tulee luontevasti suoraan sydämmestä eikä tunnu yhteen epäaidoilta ja imeliltä.
Itsekin olen "kaukosuhteessa" vaikka välimatkaa onkin vain 100km ja tapaamme useammin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398