söpöstelyt hukkuvat välimatkaan

nextdoorgirl

hei haluaisin nyt teidän muiden mielipidettä tähän asiaan. mieheni asuu ulkomailla ja näämme kerran kuukaudessa. hän on oikea nappisilmä nallekarhu mutta ei tykkää puhua kanssani "söpöjä" itselleni olisi tärkeää että saisin aoäina sano jotai kivaa mutta mieheni vastaa hiemasn kylmästi selitys on tälläinen "en halua söpöillä tai ajatella sinua liikaa koska ikäväni vain pahenisi " onko tänä järkevä syy teidän mielestänne?

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,

Ei kuulosta hyvältä syyltä. Hän tavallaan torjuu sinua sanomalla noin. Mielestäni hyvässä suhteessa pitää voida vapaasti tehdä erilaisia asioita, osoittaa tunteitaan jne. Minulla oli miesystävä, joka rajoitti ilmaisuani ja mukauduin siihen, mutta en voinut hyvin.

• Out of sight

"...en halua ajatella sinua liikaa" Siis poissa silmistä, poissa mielestä? Hän ei halua sitä tunnetta minkä toisen ikävöiminen tuo. Eikö ikävöiminen ole normaalia silloin jos on rakastunut?

• näkemyskysymykseen

No riippuu miten pitkään olette olleet yhdessä... Koska itse ainakin vaadin seurustelua tovin ja toisen syvällisempää tuntemista ennen kuin söpöily jutut tuli luontevaksi.

Suhteen alussa vain mieheni kutsui minu hellittelynimillä jne. sillä se ei itselleni tuntunut luontevalta mutta nyt olemme seurusteleen jo tovin (kohta vuoden ehkä) Niin söpöilyt tulee luontevasti suoraan sydämmestä eikä tunnu yhteen epäaidoilta ja imeliltä.

Itsekin olen "kaukosuhteessa" vaikka välimatkaa onkin vain 100km ja tapaamme useammin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe