hei haluaisin nyt teidän muiden mielipidettä tähän asiaan. mieheni asuu ulkomailla ja näämme kerran kuukaudessa. hän on oikea nappisilmä nallekarhu mutta ei tykkää puhua kanssani "söpöjä" itselleni olisi tärkeää että saisin aoäina sano jotai kivaa mutta mieheni vastaa hiemasn kylmästi selitys on tälläinen "en halua söpöillä tai ajatella sinua liikaa koska ikäväni vain pahenisi " onko tänä järkevä syy teidän mielestänne?
söpöstelyt hukkuvat välimatkaan
3
273
Vastaukset
- ..,,
Ei kuulosta hyvältä syyltä. Hän tavallaan torjuu sinua sanomalla noin. Mielestäni hyvässä suhteessa pitää voida vapaasti tehdä erilaisia asioita, osoittaa tunteitaan jne. Minulla oli miesystävä, joka rajoitti ilmaisuani ja mukauduin siihen, mutta en voinut hyvin.
- Out of sight
"...en halua ajatella sinua liikaa" Siis poissa silmistä, poissa mielestä? Hän ei halua sitä tunnetta minkä toisen ikävöiminen tuo. Eikö ikävöiminen ole normaalia silloin jos on rakastunut?
- näkemyskysymykseen
No riippuu miten pitkään olette olleet yhdessä... Koska itse ainakin vaadin seurustelua tovin ja toisen syvällisempää tuntemista ennen kuin söpöily jutut tuli luontevaksi.
Suhteen alussa vain mieheni kutsui minu hellittelynimillä jne. sillä se ei itselleni tuntunut luontevalta mutta nyt olemme seurusteleen jo tovin (kohta vuoden ehkä) Niin söpöilyt tulee luontevasti suoraan sydämmestä eikä tunnu yhteen epäaidoilta ja imeliltä.
Itsekin olen "kaukosuhteessa" vaikka välimatkaa onkin vain 100km ja tapaamme useammin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984