Alotan sähkökitaran soiton tässä pian? En tiedä mitä tarviin alottaakseni??? Vastatkaa pliis oon niin avuton!
Olen tyhmä voiko joku helpata.....
5
831
Vastaukset
- myös aloittanut
No, eka kitara ois ihan hyvä. Sitten vahvistin, plektroja, piuhat, olkahihna, laukku, varakieliä, ym. muuta vastaavaa, mutta kunnon musiikkikaupoissa kyllä osataan neuvoa. Yleensä suurin osa tarvikkeista tulee kitaran mukana. kannattaa myös alkaa ottaa tunteja, sillä muuten kitaran osto on ihan rahan tuhlausta.
- Ritchie
Deep Purplen Made In Japan- levyn ja isäukkosi sponsoroimaan sinua... :-)
- pööpäpöö
Olen nyt viisaampi kun päivällä...:D
- Tepi
pööpäpöö kirjoitti:
Olen nyt viisaampi kun päivällä...:D
Ei soitto tuntien ottaminen ole välttämätöntä. Kyllä eteen päin pääse ilman opetustakin. Tunnit kyllä nopeuttavat kehitystä paljon. Sanoisin että opettele perus soinnut ja niiden vaihdot, hieman skaaloja sekä otelaudan sävelet. Kun nuo osaat niin mene sitten vasta tunnille niin ei mene rahat hukkaan. Osaat sitten vähän perusaioita jotka voi vaivattomasti itsekkin opiskella.
- kaveri
Tepi kirjoitti:
Ei soitto tuntien ottaminen ole välttämätöntä. Kyllä eteen päin pääse ilman opetustakin. Tunnit kyllä nopeuttavat kehitystä paljon. Sanoisin että opettele perus soinnut ja niiden vaihdot, hieman skaaloja sekä otelaudan sävelet. Kun nuo osaat niin mene sitten vasta tunnille niin ei mene rahat hukkaan. Osaat sitten vähän perusaioita jotka voi vaivattomasti itsekkin opiskella.
edellisen kanssa. ja kokemuksesta tiedän. Eli soinnut, avosoinnut ja barreet, näin alkuun (barreissa voi mennä vähän aikaa) ja niiden vaihtonopeasti...
Sävelet kun opit niin kaikki tulee melkein liukuhihnalla sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681