Miten kuvailisit normi perheen?
Mikä on perhe?
23
70
Vastaukset
- v-r-kiiski
Äiti ja lapsia. (Lapsista joku voi olla homokin). Perheeseen voi kuulua myös koira tai mies.
- kaarne.
Aivan, eli oikea perhe on tälläinen:
Mies, nainen ja yksi tai useampi lapsi ja nämä lapset ovat heidän omiaan eivätkä esim. adoptoituja.
- voopotin.
Mä ja mesemies. :)
- voopotin.
Eikun mää ja Heinolan Reiska.
- Myymälän Johtaja
Oikea perhe: mies, nainen ja heidän omat lapsensa.
Feikki perhe: etäpoju, ämmä ja koira. - Varissuon vili
Yksinhuoltaja, kaksi tummaa lasta ja uusperheen elämän rahoittava aisuri-atm.
- hyvän elämän ohjeet
Mies joka on vähintään vuoden vanhempi kuin nainen, mieluiten 5-35v vanhempi
Nainen joka on menettänyt neitsyytensä aviomiehelleen
Vähintään yksi poikalapsi joka jatkaa miehen sukua Suomalainen ydinperhe on virallisen laskelman mukaan: äiti, isä ja 1,7 lasta. Tähän sekamelskaan lisätään vielä lemmikit kissat, koirat, häkkilinnut, jyrsijät ja matelijat... ai niin, ja vielä akvaariokalat, sekä edellisten ja uusien kumppaneiden jälkeläiset.
Yheenvetona saadaan sortin sakki, eli Kiljusen herrasväki ja Hullunkuriset perheet.No vaikka minä ja mun avopuoliso sekä meidän öttiäiset. Sit kun muksu syntyy oomme lapsiperhe. :)
Perheen muodostavat yhdessä asuvat avioliitossa tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia.[1]- hyi..
Onko noi öttiäiset jotain satiaisia vai mitä?
Minusta tuntuisi kummalliselta kutsua itseäni ja Rouva Ratikkaa perheeksi, koska elämme kahden. Minä kutsun meitä aviopariksi tai pariskunnaksi, jos siviilisääty halutaan häivyttää.
Mutta mikäs siinä, jos muut haluavat nimittää itseään toisin. Tämä on vähän sama kuin kinastelu sinkkuudesta. Voiko yksinhuoltaja tai leski olla sinkku? Minusta voi, monesta sinkku on vain naimaton ja lapseton.Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta tuntuisi kummalliselta kutsua itseäni ja Rouva Ratikkaa perheeksi, koska elämme kahden. Minä kutsun meitä aviopariksi tai pariskunnaksi, jos siviilisääty halutaan häivyttää.
Mutta mikäs siinä, jos muut haluavat nimittää itseään toisin. Tämä on vähän sama kuin kinastelu sinkkuudesta. Voiko yksinhuoltaja tai leski olla sinkku? Minusta voi, monesta sinkku on vain naimaton ja lapseton.No joo. Pariskuntana meistäkin voi vielä puhua. Mutta mulle tämä meidän kokoonpano kuitenkin tarkoittaa perhettä. Makuasiahan se on. :)
Kyse taitaa olla enemmänkin omasta tuntemuksesta.- voopotin uloskirj.
tosi..typy kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyn, miten olet voinut?
Toivottavasti odotusaika on mennyt hyvin. ;)Hyvin on mennyt. Tänäänkään ei Lahden torilla monikaan huomannut tyynyäni mahassa, vaan jäi hetkeksi pyörittelemään päätään kun aloin selittää ventovieraille perheonnestani :-)
voopotin uloskirj. kirjoitti:
Hyvin on mennyt. Tänäänkään ei Lahden torilla monikaan huomannut tyynyäni mahassa, vaan jäi hetkeksi pyörittelemään päätään kun aloin selittää ventovieraille perheonnestani :-)
Höpönhöpön, mun kysymys oli tarkoitettu aidolle voopottimelle. Niih!
- Pukki Pukkilasta
voopotin uloskirj. kirjoitti:
Hyvin on mennyt. Tänäänkään ei Lahden torilla monikaan huomannut tyynyäni mahassa, vaan jäi hetkeksi pyörittelemään päätään kun aloin selittää ventovieraille perheonnestani :-)
Etkö sä asukkaan Orimattilassa?
tosi..typy kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyn, miten olet voinut?
Toivottavasti odotusaika on mennyt hyvin. ;)Kiitos kysymästä. :)
Ihan hyvin on mennyt, kun pahoinvointi helpotti. Sitä kesti omasta mielestä aika pitkään. Jos jonkinsortin kasvukipuja on vatsalla ja lantiossa ollut, mutta lyhytkestoisia onneksi vaan. Närästystä tulee herkästi ja se on tähän astisista kiusallisin vaiva sen refluksin takia.
Vatsanahkaa kutittaa, kun iho venyy. Aina vähän hermoilee, jos on pidemmän aikaa rauhallista kuvun sisällä ja kun taas alkaa elämöiminen tulee helpottunut olo. Jännää aikaa tää on, vaikka aika lailla erilaista kun joskus ennen kuvittelin tämän olevan. Kropalle luonnollisen tuntuista eikä niinkun ajattelin, tuntus oudolta vatsa tai kasvaminen.voopotin kirjoitti:
Kiitos kysymästä. :)
Ihan hyvin on mennyt, kun pahoinvointi helpotti. Sitä kesti omasta mielestä aika pitkään. Jos jonkinsortin kasvukipuja on vatsalla ja lantiossa ollut, mutta lyhytkestoisia onneksi vaan. Närästystä tulee herkästi ja se on tähän astisista kiusallisin vaiva sen refluksin takia.
Vatsanahkaa kutittaa, kun iho venyy. Aina vähän hermoilee, jos on pidemmän aikaa rauhallista kuvun sisällä ja kun taas alkaa elämöiminen tulee helpottunut olo. Jännää aikaa tää on, vaikka aika lailla erilaista kun joskus ennen kuvittelin tämän olevan. Kropalle luonnollisen tuntuista eikä niinkun ajattelin, tuntus oudolta vatsa tai kasvaminen.Mukava kuulla, että siellä menee kaikki toivotulla tavalla ja masu--asukki kasvaa villiä vauhtia.
Mikäli vatsanahkaa kutittaa ja iho muutenkin kuivuu syksyisin/ talvisin, kannattaa rasvata "outokumpua" kunnolla, se voi vähentää ihon repeytymistä ja minimoida raskausarpien muodostumista.
Ajattele vain iloisia ja positiivisia ajatuksia, sekä nauti täysillä raskausajasta.
Onnellista odotusta teille kaikille. ;)tosi..typy kirjoitti:
Mukava kuulla, että siellä menee kaikki toivotulla tavalla ja masu--asukki kasvaa villiä vauhtia.
Mikäli vatsanahkaa kutittaa ja iho muutenkin kuivuu syksyisin/ talvisin, kannattaa rasvata "outokumpua" kunnolla, se voi vähentää ihon repeytymistä ja minimoida raskausarpien muodostumista.
Ajattele vain iloisia ja positiivisia ajatuksia, sekä nauti täysillä raskausajasta.
Onnellista odotusta teille kaikille. ;)Kiitosta. :)
Niin se taitaa nyt kasvaa aika vauhdilla. Hiukan tuossa kyselin lääkäriltä ultrassa, kun kävin että onks ihan normaalia ne pitkät hiljaiset ajat, kun normisti on aika villiä muksutusta ja kopsutusta. Niin meinasi että nukkuu ja kasvaa nyt, että huoleti vaan kuuluu asiaan se ettei kaiken aikaa vängslää ja heilu. :) Tää kun on kaikki uutta, niin herkästi kysyy, kaikki mikä yhtään vaivaa.
Mä olen apteekin perusvoiteita sukinut vattaan ja joskus öljyä vähän, mikä jättää ihon kosteeksi. Juu minä koitan olla positiivisella mielellä, vaikka joskus tulee itkuja ihan ihme asioista. Päivä kerrallaan. :)
Nyt hyvät yöt, alkaa tulla uni.voopotin kirjoitti:
Kiitosta. :)
Niin se taitaa nyt kasvaa aika vauhdilla. Hiukan tuossa kyselin lääkäriltä ultrassa, kun kävin että onks ihan normaalia ne pitkät hiljaiset ajat, kun normisti on aika villiä muksutusta ja kopsutusta. Niin meinasi että nukkuu ja kasvaa nyt, että huoleti vaan kuuluu asiaan se ettei kaiken aikaa vängslää ja heilu. :) Tää kun on kaikki uutta, niin herkästi kysyy, kaikki mikä yhtään vaivaa.
Mä olen apteekin perusvoiteita sukinut vattaan ja joskus öljyä vähän, mikä jättää ihon kosteeksi. Juu minä koitan olla positiivisella mielellä, vaikka joskus tulee itkuja ihan ihme asioista. Päivä kerrallaan. :)
Nyt hyvät yöt, alkaa tulla uni.Lääkärissä ja neuvolassa kannattaakin kysyä kaikesta, ettei ne asiat jää vaivaamaan mieltä.
Odottaville äideille on mielialanmuutokset sallittuja, ei niistä kannata huolestua.
Kun sinä voit hyvin, niin vauvakin voi hyvin. ;)
Hyvää yötä.
Perhe on se minkä itsekukin kokee omalta osaltaan perheeksi.
- sxth
Perhe on ne lähimmät ihmiset, joiden kanssa on helppo olla joka päivä. Perhe on mun mielestä turvallinen ja tukea antava. Perhe on tilaa antava ja välittävä. Perhe muodostuu vasta ajan myötä, yleensä yhteisten lapsien vastuun yhdistämänä, mut ehkä muillakin tavoilla.. en vaan tiedä niitä :\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381