piano nuotteja?

pianon soittaja!

onko kellään tietoa, millä sivulla netissä olisi piano nuotteja? joita voisi tulostaa... en tarkoita nyt sellaista josta tilataan nuotti kirjoja, vaan josta voi tulostaa omaan käyttöön suomalaisia nuotteja. lasten lauluja ym. muita kuuluisia suomalaisia lauluja. etsin myös beatlesin yesterday. auttakaa!

157

95972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pianisti

      Olen itsekin etsinyt nuotteja netistä, mutta eipä niitä sieltä meinaa löytyä. Oiskohan joku tekijänoikeussysteemi, mikä estää nuottien levittämisen netissä?!?
      Sanoisin vaan, että kirjastossa on laajat valikoimat nuotteja!!

      • knsdaogbs

        En tiiä -.-"


      • Hiiskuppi

        Kyllä se kai on joku tekijänoikeuslaki, joka sen kieltää??? Sama mullakin, haluaisin niitä nuotteja, mut ei!


    • veee

      Et viittis yhtään tavaa noita aikaisempia otsikoita ...

    • Pianisti

      Mäkin oon just ettimäs piano nuotteja kun ei muuten oo...mut kylhän niitä nyt täällä JOSSAIN pitäis olla!!onhan netti toooooosi iso paikka!

      • pianopelle

        joo. on hirveen vaikeeta löytää selviä pianonuotteja


      • ssshhh!
        pianopelle kirjoitti:

        joo. on hirveen vaikeeta löytää selviä pianonuotteja

        pianolicious, jos kirjoittaa googlen löytyy aika paljon erilaisia nuotteja


      • minä vaan
        ssshhh! kirjoitti:

        pianolicious, jos kirjoittaa googlen löytyy aika paljon erilaisia nuotteja

        huimasti löytyikin taidat olla kunnon netti huijari!!!!!


    • mie vaan

      kyllä noita jostain aina löytyy... on kyllä tosi hankalaa, mutta kannattaa etsiä englanniksi. Esim. sheet music tms...

      alla olevassa osoitteessa on ainakin jotain... toivottavasti jotain mieleistä !!

      http://www.pitt.edu/~deben/freebies.html#Keyboard Classics

    • mie vaan
      • Hansku...

        Heihei! Mäkin etsiskelen pianonuotteja, ja ei millään löydy...:S
        Googlesta oon ettiny Rafaelin Enkelin nuotit mutta millään ei löydy!!!:O Jos löydätte tai jtn muita hyviä biisejä löydätte niin vastatkaa, pliizzz...:)


      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

        niin kyllä mäkin oon etsiny nuotteja muttei meinaa ilmasia löytyä. ja vielä jotain kivaa musaa...


      • Ninnnu^^
        Hansku... kirjoitti:

        Heihei! Mäkin etsiskelen pianonuotteja, ja ei millään löydy...:S
        Googlesta oon ettiny Rafaelin Enkelin nuotit mutta millään ei löydy!!!:O Jos löydätte tai jtn muita hyviä biisejä löydätte niin vastatkaa, pliizzz...:)

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :


      • Mää vaa
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        nii et jos jotenki saat ne koneelle nii voitko lähettää ne mulle osoitteeseen: [email protected]???
        Jos voisit nii oisin nii kiitollinen!!


      • Henniee_
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        Mullekkin sais lähettää Rafaelin Enkelin nuotit, jos mitenkään mahollista :O Osotteeseen: [email protected] kiitos ^^


      • vattukissa
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        Jenni Vartiaisen Ihmisten Edessä laulun nuotit löytyvät SuomiPop 2008 kirjasta:)


      • jänitäw
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        mullekkin rafaelin enkelit nuotit osoitteeseen :
        [email protected]

        kiitos jo etukäteen :)


      • Piano hullu
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        Ainakin Suomipopinhelmiä 7 on se kappale.. kirjastosta löytyy


      • Pianoooon rakastunu
        vattukissa kirjoitti:

        Jenni Vartiaisen Ihmisten Edessä laulun nuotit löytyvät SuomiPop 2008 kirjasta:)

        Ainakin Suomipopinhelmiä 7 on se kappale.. kirjastosta löytyy


      • opimeis 25v.
        Henniee_ kirjoitti:

        Mullekkin sais lähettää Rafaelin Enkelin nuotit, jos mitenkään mahollista :O Osotteeseen: [email protected] kiitos ^^

        olisko madolista mäkin saada tarvisin opetella omalle vaimolle ylätysenä varte :) :D ?

        [email protected] kiitos :)


      • Tosi hyvä
        Ninnnu^^ kirjoitti:

        miulla olisi Rafaelin enkelin nuotit kyllä jos joku haluaa ;> En vaan vielä tiedä miten saisin ne koneelle : DDD Mutta se on sen ajan murhe ;> Sit sellanen mistä saisi netsitä ILMAISEKSI! : D Nuotteja ;> Kun mie haluisin ton Jenni Vartiaisen ihmisten edessä nuotit niiiin ihanat ne piano kohdat pakko opetella :D Vastausksiaaa!! :

        Heiii!!! Mulla on Jjenni Vvartiaisen Missä Muruseni on biisin sanat, jos joku tarvii, koitan jotenki kahtoo.
        Ja tahtosin muillekkin biiseille.
        Esim. i knew you were trouble tai Troublemaker ;) Kiitti
        Osaan tosi hyvin soittaa biisejä, mutta taeviisin nuotteja


    • juu

      www.pianotabs.net

      ja siitä linkit.jeps

      • Fishuka

        Siis tossaa sun sivustossahan täytyy maksaa ja ei kaikilla oo varaa maksaa tollasiin biiseihin!


    • olis

      http://www.8notes.com/ ois kans jotai.. suurin osa kyl klassista mut kyllä muutakin löytyy, ei tosin suomalaista..

      • EwZx

        mistä osoitteesta netistä voisi saada listen to you heart nuotit? tai jos jollain on kotona,niin voisiko mahdollisesti kopioida tietokoneelle ja lähettää minulle? :D


      • oih1

        nuoteja tarten


    • @%&##

      Ois kyl kiva jos löytyis netistä joitakin hyviä nuotteja... Meinaan vaan ku ei oikein voi kirjastosta lainata ku ei oo korttia eikä tule olemaankaan... :)

    • joku

      piano nuotteja ei löydy netistä koska se on laitonta. löytyy vaan sanoja.. muaki vituttaa se, koska haluisin kans kopioida uusii nuotteja :(

      • ja kun ei

        sieltä netistä meinaa näin nykypäivinä löytää edes niitä sanoja, nekin on kiellettyjen listalla. Tekijänoikeus laki


      • yhdyssanapoliisi
        ja kun ei kirjoitti:

        sieltä netistä meinaa näin nykypäivinä löytää edes niitä sanoja, nekin on kiellettyjen listalla. Tekijänoikeus laki

        tekijänoikeuslaki noobs


      • jee

        Kuinkas stten kitaralle saa tabulatuureja miljoonasta paikasta?


      • iida98
        ja kun ei kirjoitti:

        sieltä netistä meinaa näin nykypäivinä löytää edes niitä sanoja, nekin on kiellettyjen listalla. Tekijänoikeus laki

        Mä haluun piano nuotteja!! ja mieluusti suomalaisia. Löysin liramasta kaikki sanat mut en piano nuotteja... Ootte ihanii jos löydätte niitä!!!


    • maarit123

      mäkin tarttisin jenni vartiaisen biisin nuotit. en vaan löydä ! : o

    • 2w3ert
    • Pianisti

      Tietääkös joku yhtä ihanaa kappaletta nimeltään annikan uni? Tietääkö joku mistä sen nuotit sais? Niitä ei meinaa tunnu löytyvän mistää.. :(

      • PianoFriikki

        tuotaaa www.writtenmelodies.com sieltä löytyy aiaks paljon. ylhäällä aakkoset, niiden alta sitten pändejä sillä kirjaimella ja nuottei :D


      • kkataaaa
        PianoFriikki kirjoitti:

        tuotaaa www.writtenmelodies.com sieltä löytyy aiaks paljon. ylhäällä aakkoset, niiden alta sitten pändejä sillä kirjaimella ja nuottei :D

        elikkä mä haluun pianon nuotit. hmm ja ku mul on vaa tälläne kosketin soitin. et ei oikee piano mut iha sama. eli ku tää yks tyyppi tääl anto jonku sivun. joo mä löysin sielt sen biisin minkä haluun eli Avril Lavigne - Slipped Away. sen biisin haluun soittaa pianol. mut en osaa lukee niit nuottej xD et oisko mtn toista sivuu tai jtn et ois helpompi soittaa mulle. vähä erilaiset nuotit? siis sama biisi ja tällee mut et sanottaisii mulle et mihi pitää painaa yms.


      • plää
        kkataaaa kirjoitti:

        elikkä mä haluun pianon nuotit. hmm ja ku mul on vaa tälläne kosketin soitin. et ei oikee piano mut iha sama. eli ku tää yks tyyppi tääl anto jonku sivun. joo mä löysin sielt sen biisin minkä haluun eli Avril Lavigne - Slipped Away. sen biisin haluun soittaa pianol. mut en osaa lukee niit nuottej xD et oisko mtn toista sivuu tai jtn et ois helpompi soittaa mulle. vähä erilaiset nuotit? siis sama biisi ja tällee mut et sanottaisii mulle et mihi pitää painaa yms.

        onko sulla semmonen kuvio juttu? meinaan niit kirjoi voi ostaa mis on kuvio nuottei.


      • itseoppinut pianisti
        kkataaaa kirjoitti:

        elikkä mä haluun pianon nuotit. hmm ja ku mul on vaa tälläne kosketin soitin. et ei oikee piano mut iha sama. eli ku tää yks tyyppi tääl anto jonku sivun. joo mä löysin sielt sen biisin minkä haluun eli Avril Lavigne - Slipped Away. sen biisin haluun soittaa pianol. mut en osaa lukee niit nuottej xD et oisko mtn toista sivuu tai jtn et ois helpompi soittaa mulle. vähä erilaiset nuotit? siis sama biisi ja tällee mut et sanottaisii mulle et mihi pitää painaa yms.

        tässä vinkki: OPETTELE NE NUOTTIVIIVASTOT/MIKÄ KOSKETIN ON MIKÄKI KIRJAIN/MIKÄ KOSKETIN VASTAA MITÄKI NUOTTIA NUOTTIVIIVASTOLLA!! youtubessa on kans jotai videoita missä näytetään ihan kädestä pitäen että miten joku biisi soitetaan... anteeksi tämä vihamielisyyteni mutta mua vaan ärsyttää ku kysyt tollasia ku ei ainakaan mun tietääkseni missään kukaan erikseen kerro että paina tästä jne..


      • Hyvä pianisti
        kkataaaa kirjoitti:

        elikkä mä haluun pianon nuotit. hmm ja ku mul on vaa tälläne kosketin soitin. et ei oikee piano mut iha sama. eli ku tää yks tyyppi tääl anto jonku sivun. joo mä löysin sielt sen biisin minkä haluun eli Avril Lavigne - Slipped Away. sen biisin haluun soittaa pianol. mut en osaa lukee niit nuottej xD et oisko mtn toista sivuu tai jtn et ois helpompi soittaa mulle. vähä erilaiset nuotit? siis sama biisi ja tällee mut et sanottaisii mulle et mihi pitää painaa yms.

        Kerro se sivu!!!!! OSAAN NE KAIKKI NUOTIT! KAIKKI BIISIEN, KERRO PLIIS


    • Fani-

      Tietääkö kukaan Jenni Vartiaisen
      ihmisten edessä - biisiin nuotteja?
      Tai mtn Suomalaisii nettisivuja jos suomalaisiin biiseihin piano nuottei?
      Kaikki sivut jos ooon käyny on englantilaisii.
      Mistään ei löydy suomenkielistä sivua.
      Ilmottakaa jos löytyy.
      Tarviin nuotit.
      D :

      • dfjseufhsu

        Hyvät ihmiset menkää kirjastoon. Sieltä voi lainata ilmaisia nuottijulkaisuja!


      • Awafani

        Kannattaa kokeilla korvakuulolta. Mä osaan Ihmisten edessä -biisin intron. Korvakuulolt harjottelin. Helppoa. (;


      • apua!

        sama juttu. Tarviin ihmisten edessä Piano nuotit. tuli kauhee tarve soittaa sitä.. Alun oon saanu jo väsättyy päästäni. Tai siis sen väli soiton tai mikä onkaan.. Tarvitten Koko laulun! www.chordie.com.. siellä on vaan jotain englannin kielisii ja paljon! löytyy myös soinnut. mutta mistä löytäää suomalaisii.. liramassa ei tietystikkään oo sointuja mutta kaikkee muuta löytyy.... Plääh! vastatkaa jos vähänki tiedätte!


      • muttaenjaksa
        Awafani kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla korvakuulolta. Mä osaan Ihmisten edessä -biisin intron. Korvakuulolt harjottelin. Helppoa. (;

        Joo. Kyllä mäkin sen Intron korvakuulolta harjottelin ja helppoa oli, mutta ei jaksais jo löytyy jostain ne soinnut niin ois paljon helpompaa kattoo niist :) helppooha se on mutta ei jaksais!!!!


      • rysrthxdgfhtutydrf
        dfjseufhsu kirjoitti:

        Hyvät ihmiset menkää kirjastoon. Sieltä voi lainata ilmaisia nuottijulkaisuja!

        Onks siel muka ihan tälläsii tavallisii pop laulujen nuotteja? Tarvitsisin enimmäkseen sointuja...


      • löfstedt
        apua! kirjoitti:

        sama juttu. Tarviin ihmisten edessä Piano nuotit. tuli kauhee tarve soittaa sitä.. Alun oon saanu jo väsättyy päästäni. Tai siis sen väli soiton tai mikä onkaan.. Tarvitten Koko laulun! www.chordie.com.. siellä on vaan jotain englannin kielisii ja paljon! löytyy myös soinnut. mutta mistä löytäää suomalaisii.. liramassa ei tietystikkään oo sointuja mutta kaikkee muuta löytyy.... Plääh! vastatkaa jos vähänki tiedätte!

        A - Hsus4 - C#m7 - E/G#m - G#m

        enempää en tiedä, mutta kappale menee E-duurista.


      • sama henkilö
        löfstedt kirjoitti:

        A - Hsus4 - C#m7 - E/G#m - G#m

        enempää en tiedä, mutta kappale menee E-duurista.

        A-duurista tietenkin.


      • Vangelis
        sama henkilö kirjoitti:

        A-duurista tietenkin.

        ihan E:stä menee.


      • temppux1

        täs on mun oma nuotti:

        2xa,1xe,1xf ja 1x d(soita nämä peräkkäin 3 kertaa.) sitten 3 kerran jälkeen soita: 2xg ja 1x f,e,d ja c
        (kaksi kertaa a-nuotti, yksi kertaa e-nuotti, yksi kertaa f-nuotti ja yksi kertaa d-nuotti.


      • jokuböö
        löfstedt kirjoitti:

        A - Hsus4 - C#m7 - E/G#m - G#m

        enempää en tiedä, mutta kappale menee E-duurista.

        Eli ihmisten edessä soinnut :

        Aadd9 , Hsus , C#m7, E/G# , G#m.
        Aadd9, Hsus, C#m7, E/G#, G#m , Aadd9 , Hsus , C#m7, E/G# , G#m, Aadd9, Hsus, G#m7 , E/G#, G#m.
        A, H, C#m, G#m7, A, H, C#m G#m7, A, H C#m, G#m7 , A, H, C#m , G#m7. A,H,C#m,G#m7.
        C#m, G#m7,A,H,C#m,G#m7. 5 x A,H,C#m,G#m7
        A,Hsus,C#m,E/G#, G#m, A.

        Tossa koko kappale :)


      • Temeli1121122121
        apua! kirjoitti:

        sama juttu. Tarviin ihmisten edessä Piano nuotit. tuli kauhee tarve soittaa sitä.. Alun oon saanu jo väsättyy päästäni. Tai siis sen väli soiton tai mikä onkaan.. Tarvitten Koko laulun! www.chordie.com.. siellä on vaan jotain englannin kielisii ja paljon! löytyy myös soinnut. mutta mistä löytäää suomalaisii.. liramassa ei tietystikkään oo sointuja mutta kaikkee muuta löytyy.... Plääh! vastatkaa jos vähänki tiedätte!

        Menkää tonne: www.tabnabber.com se ei oo suomenkielinen mut sielt löytäöä kaikkee klassista, rokkia, lasten lauluja sekä muuta. siis www.tabnabber.com !


      • Kirjastokortin omis.
        rysrthxdgfhtutydrf kirjoitti:

        Onks siel muka ihan tälläsii tavallisii pop laulujen nuotteja? Tarvitsisin enimmäkseen sointuja...

        No todellaki!!!!!!!


      • hehheh
        dfjseufhsu kirjoitti:

        Hyvät ihmiset menkää kirjastoon. Sieltä voi lainata ilmaisia nuottijulkaisuja!

        Tiesitkö että löytyy akuankan taskukirjasta numero1


      • ETKÖ TAJUU?
        Vangelis kirjoitti:

        ihan E:stä menee.

        Ei mee, etkö osaa nuottei? Se on E-duurista!


    • pianonsoittaja......

      mä löysin tästä osotteesta aika paljon nuotteja: www.my-piano.blogspot.com kannattaa kattooo......

      • windyyy

      • ihmisten edessä
        windyyy kirjoitti:

        tosta osotteesta löytyy kans aika paljon englanninkielisten biisien nuotteja

        http://www.mx-music.com/sheets.php

        menee pikuusiskolta ulkoa! Korvakuulolta...


      • ASsdasdf
        windyyy kirjoitti:

        tosta osotteesta löytyy kans aika paljon englanninkielisten biisien nuotteja

        http://www.mx-music.com/sheets.php

        ok moi menin kattoo tätä http://www.mx-music.com/sheets.php paikkaa, ja sieltä löytyi hyvin noita biisei :) mut hei mikä toi juttu on ku klikkaa tota jonka haluis avaa tulee vaan sellane: Not Found


    • emma
      • ihmeessä

        Miten tuolta niitä haetaan? Ne maksaa tai sit pitää rekisteröityä... Eikö muuten saa??


      • TÄÄLTÄ!!
        ihmeessä kirjoitti:

        Miten tuolta niitä haetaan? Ne maksaa tai sit pitää rekisteröityä... Eikö muuten saa??

        Osoitteesta www.scribd.com löytyy kaiken maailman tiedostoja, myös nuotteja. Siellä ylhäällä on sellanen hakukenttä mistä voi ettii tiedostoja. Sitten siihen aukee linkkejä samalla tavalla, kuin Googlessa ja niistä voi sitten selata. Kun mieleinen on löytynyt, laitat hiiren semmosen iPaper nappulan päälle. Alaspäin aukee vaihtoehtoja ja siitä sitten vaan printtaamaan.

        Ei vaadi rekisteröitymistä ja on ilmainen. :)


      • _lindu_
        TÄÄLTÄ!! kirjoitti:

        Osoitteesta www.scribd.com löytyy kaiken maailman tiedostoja, myös nuotteja. Siellä ylhäällä on sellanen hakukenttä mistä voi ettii tiedostoja. Sitten siihen aukee linkkejä samalla tavalla, kuin Googlessa ja niistä voi sitten selata. Kun mieleinen on löytynyt, laitat hiiren semmosen iPaper nappulan päälle. Alaspäin aukee vaihtoehtoja ja siitä sitten vaan printtaamaan.

        Ei vaadi rekisteröitymistä ja on ilmainen. :)

        Kiitos paljon, tuolta http://www.scribd.com/ löytyy hyvin, kannattaa käyttää sitä, näistä vaihtoehdoista selkein ! :)


      • :O
        TÄÄLTÄ!! kirjoitti:

        Osoitteesta www.scribd.com löytyy kaiken maailman tiedostoja, myös nuotteja. Siellä ylhäällä on sellanen hakukenttä mistä voi ettii tiedostoja. Sitten siihen aukee linkkejä samalla tavalla, kuin Googlessa ja niistä voi sitten selata. Kun mieleinen on löytynyt, laitat hiiren semmosen iPaper nappulan päälle. Alaspäin aukee vaihtoehtoja ja siitä sitten vaan printtaamaan.

        Ei vaadi rekisteröitymistä ja on ilmainen. :)

        Mulle ei tule mitään iPaper-nappulaa. :O Kun yritän tallentaa tiedostoa, niin se pyytää mua rekisteröitymään...

        Auttakaa, haluun noi nuotit! :(


      • henskuu-
        _lindu_ kirjoitti:

        Kiitos paljon, tuolta http://www.scribd.com/ löytyy hyvin, kannattaa käyttää sitä, näistä vaihtoehdoista selkein ! :)

        mistä löytyisi suomen idols 2005 haaveista totta laulun piano nuotit !? tarvittaisiin niitä kevät juhlaan, ois niin osuvat sanat kun kutonen lopetetaan. tarvitaan piano nuotit ! kiitos iiihan hirveesti jo etukäteen löytäneille ! 


    • jokuböö

      Oon lukenu tän keskustelun kaikki osat läpi..
      Tuloksetta :(

      Olisko kellään tietoa mistä löytisi Happoradion-puhu äänellä jonka kuulen ?

      Soinnutkin auttaisi,kiitos :)

      • pompomm

        Joo hei eli oon ittekkii ettiny nuotteja jostai pitkään ja oon löytäny (: eli tääl osottees; http://my-piano.blogspot.com/
        Toivottavast tost on jollekkii apuu ((: Mie oon löytäny siel aika paljo nuotteja mitä oon tulostellu (: Toivottavast löydätte ittellenekkii jotainn ((:


      • ?
        pompomm kirjoitti:

        Joo hei eli oon ittekkii ettiny nuotteja jostai pitkään ja oon löytäny (: eli tääl osottees; http://my-piano.blogspot.com/
        Toivottavast tost on jollekkii apuu ((: Mie oon löytäny siel aika paljo nuotteja mitä oon tulostellu (: Toivottavast löydätte ittellenekkii jotainn ((:

        Millä ohjelmalla saat avattua nuo nuotit? Pitääkö siihen olla erikseen joku tietty ohjelma?


      • minä

        hanki kirja hits 2009 sieltä löytyy :)


    • innokas ihailija

      Haluaisin itsekin noita nuotteja, siksi olen täällä. kuuntelin YouTubesta Jenni Vartiaisen kappaleen ihmisten edessä, ja se oli niin hyvä, että olisi tarvetta saada noita nuotteja. Haluaisin siis itsekin tietää, mistä niitä nuotteja saa.

      • duio

        on vast vöhö soitellu pianoo mut kertokaa joku mite soitetaa seuraava sekamelska:

        4|ad-- |- - - -|- - - -|- -|
        5|- - -d|dccb|baab|b- |
        b|1234|1234|1234|12|

        kertokaa esim näi: "C B G E D F B C E F G"

        Kitoos etukätee


      • äskene
        duio kirjoitti:

        on vast vöhö soitellu pianoo mut kertokaa joku mite soitetaa seuraava sekamelska:

        4|ad-- |- - - -|- - - -|- -|
        5|- - -d|dccb|baab|b- |
        b|1234|1234|1234|12|

        kertokaa esim näi: "C B G E D F B C E F G"

        Kitoos etukätee

        ja jos tän kii voisitte "suomentaa" minulle

        4|----a>--|----g>--|--------|--------|
        4|----e>F-|----d>e-|--------|--------|
        4|----d>-d|----c>-c|----d>--|----d---|
        3|d>d>----|c>c>----|----a>b-|----aba-|
        3|--------|--------|----g>-g|----g--g|
        2|--------|--------|g>g>----|g>g>----|
        B|1-2-3-4-|1-2-3-4-|1-2-3-4-|1-2-3-4-|

        Kiitoksii jäleeee jollekki


      • Soittaja95

        Menet vain kirjastoon ja lainaat jonkun kirjan jossa ne on. Sitten skannaat/kopioit ne ja voit käyttää nuotteja vaikka olisit jo palauttanut kirjan :D


      • ssssssss
        Soittaja95 kirjoitti:

        Menet vain kirjastoon ja lainaat jonkun kirjan jossa ne on. Sitten skannaat/kopioit ne ja voit käyttää nuotteja vaikka olisit jo palauttanut kirjan :D

        tietääkö joku mikä sen stepfordin naisien tunnarin nimi on ja saako jostakon niitä nuotteina???? tarviin tätä!!!!


      • sohwi112
        ssssssss kirjoitti:

        tietääkö joku mikä sen stepfordin naisien tunnarin nimi on ja saako jostakon niitä nuotteina???? tarviin tätä!!!!

        Tietääkö kukaan mistä netti osoitteesta löytyy kaija koon kappaleeseen: niin kaunis on hiljaissuus- nuotteja???


      • M4NT4
        duio kirjoitti:

        on vast vöhö soitellu pianoo mut kertokaa joku mite soitetaa seuraava sekamelska:

        4|ad-- |- - - -|- - - -|- -|
        5|- - -d|dccb|baab|b- |
        b|1234|1234|1234|12|

        kertokaa esim näi: "C B G E D F B C E F G"

        Kitoos etukätee

        Meille opetettiin nuotit perinpohjaisesti ala-asteella. o_ö

        Outoa, et omistat pianon, muttet osaa soittaa sitä. Netistä löytyy hyvin apua, jos jaksaa etsiä.


    • keyboard

      Tietääkö joku löytyykö netistä nuotteja biisiin : Aloha From Hell - Walk Away

      Olisi kiva opetella =)

    • se on

      Senku lainaat kirjastosta nuotit. Sieltähän löytyy mitä vaan jos kaikkikin, ainakin mitä sä haluut.

      Sit vaan niinku kopsaat ne kopiokoneella joita nyt löytyy mistä vaan, tai skannaat.

      Heh!

    • Jokujokatietääkaikenkivanjahauskanjutun

      Täältä sivuilta löytyy, kun kirjoittaa yläreunassa olevaan hakujuttuun nuottien nimen.
      http://www.scribd.com/

      • Mrs. Dataaja

        www.scribd.com on just oikea paikka!! Rekisteröidyin ja keksin sähköpostiosoitteen päästäni, ei tarvi vahvistuskoodiakaan!! : DD Sinne vain kaikki


      • aefyjoö
        Mrs. Dataaja kirjoitti:

        www.scribd.com on just oikea paikka!! Rekisteröidyin ja keksin sähköpostiosoitteen päästäni, ei tarvi vahvistuskoodiakaan!! : DD Sinne vain kaikki

        tietääkö kukaan mistä sais Hanoi Rocksin nuotteja. (In my darkest moment)


      • li65li

      • aefyjoö

      • ikkunalaulux)
        aefyjoö kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä löytyy Hanoi Rocksin nuotteja kitaralle tai bassolle (in my darkest moment)

        yksi ainoa ikkuna - nuotteja! joteen tietäisks joku mist sais kuu en löydä vaik olen ettinyt!?


      • jjossun
        ikkunalaulux) kirjoitti:

        yksi ainoa ikkuna - nuotteja! joteen tietäisks joku mist sais kuu en löydä vaik olen ettinyt!?

        En kyllä usko että missää on, mutta kysyn nyt täällä jos joku on sattunut törmäämään.
        Elikkäs Robert Pattinsonin - Her kappaleen nuotit. Aivan ihana kappale ja ois kiva soittaa :--) Linkittäkää jos ootte sattunu löytämään sen.


      • joku vaan
        jjossun kirjoitti:

        En kyllä usko että missää on, mutta kysyn nyt täällä jos joku on sattunut törmäämään.
        Elikkäs Robert Pattinsonin - Her kappaleen nuotit. Aivan ihana kappale ja ois kiva soittaa :--) Linkittäkää jos ootte sattunu löytämään sen.

        mää tiiän mistä saa ne robert pattinsonin her nuotit! : http://forksmusic.com


      • venlaaa
        aefyjoö kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä löytyy Hanoi Rocksin nuotteja kitaralle tai bassolle (in my darkest moment)

        mulle kelpais haitariversio ^-^


      • Paprikaaa...........
        aefyjoö kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä löytyy Hanoi Rocksin nuotteja kitaralle tai bassolle (in my darkest moment)

        Kitaralle ja bassolle löytyy tosi paljon nuotteja osoitteesta:
        http://www.ultimate-guitar.com/


    • Pennnnni-

      argh!.. tietääkö kukaan mistä voisin löytää lil rain - adore you . kappaleen nuotit? oon ettinny jo kauan enkä löydä mistään 8

      • pk

        öö. D#m, H, F, C#, tolla taitaa aika lailla koko biisi menna, siis lil rain adore you. siitä vaan sittem soitteleen :)


      • Kirjasto mies
        pk kirjoitti:

        öö. D#m, H, F, C#, tolla taitaa aika lailla koko biisi menna, siis lil rain adore you. siitä vaan sittem soitteleen :)

        Niin että kirjastosta oon tähn mennessä löytänyt michael jackson number ones koko albumin kaikkiien kappaleiden nuotit! sekä the beatlesin ''let it be''


      • en mää tierä
        Kirjasto mies kirjoitti:

        Niin että kirjastosta oon tähn mennessä löytänyt michael jackson number ones koko albumin kaikkiien kappaleiden nuotit! sekä the beatlesin ''let it be''

        mitä tärkoittaa nuotit  < ja >


      • -Jennaww
        en mää tierä kirjoitti:

        mitä tärkoittaa nuotit  < ja >

        Tarvitsisin Kristiina Wheelerin biisin sunny day piano nuotit!? jos joku vois linkittää sivuston mist löytyis ni ois tooosi ihanaa!  


    • v

      piru

    • Neaa

      Eli ssiis mä haluisin Beyoncén Broken Hearted girl-biisin nuotit itselleni.

      • ri9

        tietääkö kukaan mist saa brooke hoganin nuottei


    • rghj

      Mulla löytyis mutta en viitti nettiin levitellä, kannattaa katsella kirjastoista.

      • monkkuu123

        joo ihme ku ei piano nuotteja löydy... ku oisin etsinyt pmmp:en pikku-veli piano nuotteja. ei löytynyt... luulin että niitä ois löytynyt ihan valmiina että ois vaa ilmaseksi tulostanut. jos joku löytää jonkun paikan nii ilmottaisko:)


    • jokusoittointoinen

      Etsisin sen nuotteja... Käy pelkät nuotitkin!

      • Soittaja92

        Löytyy , täytyy osata vain etsiä. Tiedän montakin paikkaa mutta kun ei muista ://


      • jopen nuotit

        tietäiskö kukaan et mistä sais jope ruonansuun traktorin pyörän nuotit pianolle?


    • ti-su-mi-su
      • soittaapianoa

        pirun vanha keskustelu, mutta pakko

        PIANO_NUOTTEJA kirjotetaan ihan yhteen.


    • nuottibongari

      kannattaa laittaa googleen biisin nimi esim. yesterday piano notes ja laittaa kuvahaun päälle niin sielt tulee ainakin ulkomaisia vähän niitä tunnetumpia mut olen itse löytäny popista klassiseen

    • joku ihme

      Pendulumin the island pt 1 ois kiva saada nuoteille! kertokaa mistä löytäs nii ois kiwa :DD

    • Music2000

      Tervehdys! Olen etsinyt jo pitkän aikaa Jenni Vartiaisen Tunnoton kappaleeseen nuotteja. Enpä ole löytänyt, mutta olisin tarvinnut niitä jo eilen.
      Osallistuin nimittäin koulun laulukilpailuun eikä nuotteja löydy. Sanat vain löytyy! Auttakaa, ja vastatkaa viestiini jos on yhtään tietoa. Voit myös vastata viestiini jos sinulla on/ollut sama tilanne, mutta sellaisia viestejä en ota joissa lukee vaan " en tiiä, ei kiinnosta-.- Ja nyt aloitan tämän äitimäisyyden. Älä tule palstoille jos sinua ei kiinnosta koko juttu. Kiitos! P.s. Älä hauku vaikka et kommentistani pitäisi! LUE!!

    • No voi hyvää päivää!

      Voi jessus, että on noin toivotonta... Jopa 7-vuotias pikkusiskoni osaa soittaa korvakuulolta, jos jaksaa vain harjoitella... Olen itse soittanut pianoa 6-vuotiaasta asti eli 8 vuotta. Eikä se transponointikaan pitäisi olla niin vaikea käsite, voihan laulun vaikka muuttaa a-molliin, jos h-molli turhan vaikealta tuntuu...!

    • Pianisti123
    • Juulia paras

      :3 löysin vaan joihinkin ulkomaalaisten lauluihin nuotit esim , lady gagan & rihannan :o

    • Salainen opettaja

      Hei!
      Minulla on nuottikirja. Ja en itsekkään ole löytänyt netistä nuotteja. Mutta, voin antaa ukko nooa kappaleen numeroilla. Eli (1. sormi-Peukalo 2. sormi-etusormi,3.sormi-keskisormi,4.sormi-nimetön,5.pikkusormi) alkaa:
      C G C G C G
      1 1 1 3 2 2 2 4 3 3 2 2 1 3 3 3 3 5 4

      2 2 2 2 4 3 1 1 1 3 2 2 2 4 3 3 2 2 1

      Jos huomasit, jossain on aika isot välit niin siinä kohdissa on, kokonuotit. Toivottavasi tajusot ja auttoi :).

    • Pianonsoittaja

      Mä taas haluisin Guns'n' Rosesin - This I love ja SlipKnot - Snuff ;in nuotit, mut ei löydy, enkä usko et kirjastost oikee löytyy yksii nuottei. Oisko jollaki mitää hajuu mist vois löytyy? Tai ylipäätänsä jt rock/metal pianonuottei? Iron Maidenin nuottikirja jo löytyy

    • jännä123

      kokeile www.kakka net.fi

    • Hennaöö

      Heij mä haluisin pikasee chisun yksinäisen keijun tarina nuotit ;D Aivan ihana laulu olis soitella pianolla jos vaan nuotit löytys ilmatteeks täältä netistä :D

    • Siiku

      Moikka vaaa:DD Mää tartteisin jos joku viittis Ettii mulle sivun josta sais Lasten laulun "Kirje kuulle" Laulun piano nuotit. Alotin just pianon soiton mutta oon lahjakas:DD

    • Girl pöö

      Joo... tiedan yhen paikan :OnlinePianist! hyvä paikka !

      Ps. Vaan Englannin kielisii

    • voi jeesus

      on siinä Siikullä hyvä itsetunto....:)

      • Kökkeli

        What's


    • Karkurikoris

      Kyllä sivuja löytyy jos googlaa esim. Paino notes. Mutta sama juttu mullakin, mutta olen nyt ostanut kirjan Suomalaisesta missä löytyy aika paljon hyvää musiikkia mitä voi soittaa.

    • Musiikki on maailma

      Kai niitä nuotteja löytyy netistä suomeksikin?!
      Oon yrittänyt surffailla netissä,mut ei niit löydy,ja kirjastosta ei kai myöskään löydy,kun se on tääl meillä niin mini.=)
      Mut sit jos lainaa kirjastosta,niin se pitää palauttaa eikä niitä jaksa kirjoittaa.
      Eikä niitä periaattees sais ees kopsata!
      Joten linkkejä tänneppäin!Kiitos!

      • Casio-soittaja

        Voi pyhä yksinkertaisuus!!
        Kirjastoissa on nuotteja vaikka kuinka paljon. Eikö siellä kannattaisi käydä ettei tarvi olettaa. Jos juuri siinä paikassa ei ole, he tilaavat isommasta. Toki se maksaa pari euroa mutta kaikkihan maksaa. Kirjastossa voit myös kopsata tietyt sivut jostain nuottikirjasta eurolla tai kahdella, se on täysin laillista. Tietenkin jos et halua maksaa siitäkään ei se onnistu.
        Musiikin tekijät ovat tehneet kovan työn tehdessään vaikka yhden kappaleen. Helppoa ei ole myöskään päästä levyttämään jolloin muutkin pääsevät kuulemaan heidän kappaleensa. Myös kirjan painaminen maksaa.
        Minkä ihmeen takia käyttäjien pitäisi saada kaikki ilmaiseksi???

        Ilmaisia lounaita ei ole olemassa. Eikä ilmaisia toimituksia nettikaupassa, ostajat nekin toimituskulut maksavat.


    • noora

      mistä löytyis cascadan ewerytime we toucin nuotit ku tarvisin niitä :)

      • h-l-i

        Mene poop-palstalle kysymään alushousujutuista.


    • pienisti

      Olisko täällä lasten lauluja jossain netti sivulla hei auttakaa!Pliis.

      • Best pianisti

        Opettele kirjoittamaan, pianisti, eikä pienisti!!!!!!


    • eIise
    • kuka tietäisi mistä löytyisi Chisun: "yksinäisen keijun tarina"???

      • Bändiprobleema

        Mäkin tarviin sitä. Mun bändi esiintyy Lauantaina ja yhet nuotit puuttuu. Muut on tuonu ite. Laulaja tarvii nuotit!!!!!!


    • Tietämätön

      Mistä löytää Jenni Vartiaisen Missä muruseni nuotit!!!! pliis kertokaa!!!=)

    • haluun tietää

      Voisko joku kiltti kertoo nuotti kirjaimin minulle Johanna Kurkelan - Ainutlaatuinen kappaleen piano nuotit . PS. oisin tosi kiitollinen .

    • RäNdÖm TyPy
    • minä vain

      Mulla ois joihinkin lauluihin esim. Lady Gaga telephone, bad romance jne. jne. nuotteja, jos jotakuta kiinnostaisi? (:

      • google

        kiinnostaa!!!


    • klasssinen

      tietääkö kukaan mistä vois saada awolationin sail biisin nuotit

    • 3xÖ

      Ookei, jos joku tietäis mistä löytää nuotit Michael Ortegan kappaleeseen "It's hard to say goodbye" niin olkaa ystävällisiä, ja linkatkaa sivustoja. Kiitos.

    • ihmisteb edessä

      KIrje kuulle :

      F FF D F F F D E E E D C# A(ALHAALTAPÄIN)
      F F F D F F F D A G F D D E
      A A A E F F F F H H H F E E
      G G G E D D E A(ALHAALTA) A(ALHAALTA) F F E D
      A A C(YLÄ) A G G G E F F A F E
      D D E F F H(ALA) H(ALA) A(ALA) A(ALA) F F D

      Siinä :)
      Mulle jenni vartiaista !!

    • Glitterrr

      Mäkin tarvisin piano nuotteja c:


      Ja jos joku tietää mist vois tulostaa biisin "JÄÄHYVÄISET" nuotit ni kertokaa (;;

      • jo

        Katoppa kuule kirjaston kirjosta.Noobs.


    • mää se vaa.

      Moikka! En oo Robin fani, vaikka siltä kuulostaakin. No mutta siis haluaisin saada Frontside ollie nuotit. Oon koittanu ettii, mut en vaa löydä. Kirjaston nuoteissakaan ei ole. Kiitos jos joku löytäisi sivuston mistä ne nuotit saisi ilmatteeksi! se olis ihanaa. Mulla muuten on toosi paljon nuotteja, jos joku haluis :D

    • HATE ROBIN

      Hei sinä robin fani! Kuule mee kysyy ite siltä homolta, nii sä varmaan saat sellaset nuotit! Ja sano sille viel et kuolis pois, nii ei tarvis kestää sen vinkumis ääntä!

      • itseoppinut pianisti

        Rauhotu! :O en mäkää robinista mitenkää erikseen pidä enkä sen biiseistä ENKÄ musiikkivideoista mut emmäkää sitä kaikille kuuluta et vihaan sitä tms.. jokainen tavallaan ja robin omallaan. taidat vaan olla kateellinen ku et itse osaa laulaa...


    • pianolove

      IHMISET! tiiättekös, täältä löytää tosi paljon erilaisia nuotteja poppibiiseihin, klassisiin yms!!!
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirjasto (kirjasarjoja mm. suomipop, hits, suomipopin helmiä,..)

      ..........tai sitten kuuntelette korvakuulolta miten melodia mahtais mennä ja testaatte sitten perussointuja, saattaisko joku osua kohdalleen :)
      Täältä löytyy sointuja moneen lähtöön
      http://www.viastar.fi/sovellukset/musiikki/pianosoinnut/

      PS. soinnut=chords
      nuotit=notes

      Kirjottakaa googleen biisin nimi, piano ja jompikumpi niin löytyy.
      ***
      JA VIELÄ YKS ASIA. ne onnekkaat jotka ovat sattuneet löytämään sivustoja mistä saa ladattua itselleen oikeita nuotteja, niin en suosittele linkkaamaan niitä tälläisiin keskusteluihin. Oma kokemus on, että vuoden sisällä linkkaamisesta ko. sivustot suljetaan juuri tuon tekijänoikeuslain rikkomisen takia.

    • sdfhgf

      Itse soitan lähes aina korvakuulolta. Helppoa se on.

    • google

      nuotteja minäkin etin haluaisin pop biisin nuotteja!!!!!!!!!!

    • AUTTAKAA

      Apua..... Ei kukaan löytäis mulle Antti Tuiskun - Vierelläsi kappaleen nuotteja ??

    • LÖYTYYYI

      Elikkä mä löysin tälläsen paikan missä oisi englantilaisia kappaleita mut ei valitettasti suomalisia http://www.musicnotes.com/

    • soittaja :)

      Minäkään en löydä , Chisu - yksinäisen keijun tarina, pianoon nuotteja... oisi kiva saada ne, ku meinasin laulaa laulukokeessa sen ja soittaaa samaan aikaan :) voi lähettää, [email protected] KIITOS ETUKÄTEEN! :)

      • pikkupianisti

      • Aapzu

        Oletko mahdollisesti löytänyt noita nuotteja? Jos olet niin mielelläni myös ottaisin ne sähköpostiin [email protected] (:


    • minä vain ;D

      Itse ainakin teen niin että otan lumian ja etsin sillä netistä nuotit ja pistän sen pianon viereen ja soitan siitä, sotin kaikilla ei ole puhelinta jolla pääsee nettiin eikä muutenkaan välttämättä niitä löydy netistä.
      Ja jos haluaa tulostaa niin pitää etsiä todella paljon netistä.. :(
      Mutta http://www.8notes.com/ voi löytää jotakin nuotteja, en tiedä onko ne ilmaisiakaan.. :O

      • sheikaa mun pepaa!

        ohho onpas tääl paljon tekstii vo perkurrtt


    • heiisssuliiveij

      Nostellaas tätäki topaa.

    • ???

      Olen selnnu koko netin läpi eikä nuotteja löydy pianoon. Joten tietäisikö joku josta saisi - Johanna Kurkela Sun särkyä anna mä en biisin nuotit??

    • NL MO

      etsiskelen robinin boom kah nuotteja onko kellään tietoo mistä löytyy?

      • Boom kah

        Oon löytänyt youtubesta ainakin. Siellä pitäisi olla. :)


    • tintantaa

      everyone piano! sieltä löytyy ei tosin suomalaisia mutta muita vaikka millä mitalla. suht selkeitä ovat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe