Hiljainen vibraattori?

Hiljaiset hetket

Osaako joku neuvoa, mikä vibraattori olisi sekä hiljainen että tehokas? Ovatko Citymarketin tuotteet hyviä?

3

1901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 1957

      Paras on Cilikoonidildo ilman moottoria!

    • Anonyymi

      Auttakaa kokematonta! Runkkaan sähköhammasharjalla, mutta se pitää liian kovaa ääntä, joten tarvitsisin jonkun hiljaa värisevän asian joka löytyy kotoa.

      • Kyllä kaikki surisevat esineet ovat niin kovaäänisiä, että jos lähellä olevia pelkää, ei niitä voi käyttää, vaan pitää sormettaa sormin. Toiset pitävät siitä kovin, jos vittu on venynyt niin auki, että se on aivan kipurajalla.

        Pullo on hyvä. Kun työntää pullon kaulapuoli edellä vittuun, saa sen niin auki, kuin haluaa. Usein se aukeaakin hätkähdyttävän runsaasti ja ihanoittavasti. Jos riittää, voi myös käyttää paksua dildoa. Aikaa tulee käyttää runsaasti. Voi katsella ja ihailla levitettyä vittuaan peilistä.

        Mutta kaiken ihanempaa on, kun antaa myös veljen, muun pojan, poikakaverin tai luokkakaverin katsella herttaista onanointia. Tällöin on syytä rohkaista samanaikaiseen masturbointiin vastapäätä.

        Ei ole pakko olla yhdynnässä, eikä edes olla romanssia, mutta etukäteen on tällöin väärinkäsitysten välttämiseksi kerrottava, ettei yhdyntää ole. On myös madollista, että vaikka ensitapaamisella nuoret hyväilevät toistensa paljaita sukupuolielimiä, poika tietysti myös myös tytön sisältä.

        Parhaat neuvot saa vastakkaisen sukupuolen edustajalta. Ei missään tapauksessa tarvitse ns. seurustella, vain iloa ja avointa mieltä. Paljon iloa sinulle tai teille! 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe