Loistava Parturi-Kampaamo Helsingin Sörnäisissä!!!

Iloinen asiakas

Liian vähän annetaan hyvää palautetta, mutta negatiiviset palautteet kyllä huudetaan heti pihalle.
Nyt onkin aika kehua Parturi-Kampaamo Sistersiä Helsingin Sörnäisissä!
Rento ja hyväntuulinen paikka hyvien kulkuyhteyksien varrelta.
Hinta- ja laatusuhteeltaan aivan huippu paikka. Itse kiinnittää enemmän ja enemmän huomiota asiakaspalvelun laatuun, kun nykyään niin usein saa tottua kiireiseen palveluun, ilman hymyä. Täällä sitäkin riitti ja noinkin suositella paikkaa kaikille lämpimästi.
Hintoja voi ihmetellä liikkeen nettisivuilta www.parturikampaamosisters.com
Samoissa tiloissa oli myös kosmetologi Kauneushoitola Ilon puolella.
Nyt kokeilemaan ja kokemaan hyvää fiilistä, palvelua ja hintoja, jotka ovat TODELLA kilpailukykyiset verrattuna keskustan riistokampaamohintoihin.

4

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1126

mainos mainos mainos, voi kolleegani, aika läpinäkyvää...

• tyytyväinen vieläkin

Ohhoh, vai meinaat, että olen siis kyseisen kampaamon työntekijä tms? Nyt meni kyllä pahasti pieleen.
        Ihan hyvä idea olisi toki omaansa täällä kehua, jos vaikka lisää asiakkaita saisi.
        Jotenkin katkera kommenttisi oli, ja tosiaan, näköjään NEGATIIVISTA palautetta tässä tapauksessa jälleen.... hohhoijaa, kyllästyttää tollaisten ihmisten NEGATIIVISUUS.

Itse kyllä yksityisyrittäjänä toimiva henkilö myös, mutta eri alalla. Asiakaspalvelu vaan on niin lähellä sydäntä ja juuri siksi, kun olin kerrankin OIKEASTI tyytyväinen, halusin jakaa asiani eteenpäin.

• mömmöt

Jep, tätähän tämä on. Suomalainen on sen verran katkera kun ei ole koskaan itse saanut posisiivista palautetta, niin ei voi uskoa että joku muu sitä haluaa antaa.

Jokainen vois laittaa jonkun hyvän palautteen jostain...vaikka vain kaupan kassan palvelun laadusta tai ihan mistä vain ajattelematta mitään muuta kuin hyvää.

• iloinen asiakas

Tykkään sun kommentista, olenkin tästä päivästä lähtien päättänyt, että ihan joka kerta, kun saa jossain hyvää asiakaspalvelua, odotukset ylittävää, niin laitan viestiä kyseisen tahon omistajalle tai jollekin asiakaspalvelusta vastaavalle.

Kokeilkaapa muutkin, siitä saa itsellekin kivan mielen, että on viitsinyt antaa hyvän palautteen.

Mukavaa tiistaita.

Ps. Jos on itse positiivinen ja iloinen, saattaa myös palvelun taso olla ihan toista, kuin se muuten olisi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe