Kuvan merkitys suomi24 treffeillä

jkjlkjkljkljj

Mikä merkitys profiilin kuvalla on suomi24 treffeillä? Mä en ole saanut kuvattomalla profiililla yhtään viestiä naisilta, vaikka olen laittanut ihan asiallisen profiilin.

Onko se kuva pakko laittaa jos haluaa jotain saada?

Huom ei muiden deittisivustojen kuvajuttuja tähän ketjuun kiitos.

20

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide se tämäkin

Minä olen nainen, eikä itsellänikään ole kuvaa profiilissani. En siis ole mitään syytä vaatia sitä toiseltakaan. Tiedän kyllä, että varmaan saisin enemmän viestejä kuvallisella profiililla, mutta ihan periaatteesta en halua kuvaani nettiin. Jos ei sitä joku ymmärrä, niin sitten ei.

• eri juttu

Camoon sinähän olet nainen...

• tee............

Pysy rauhallisena. Mielisairaalan pojat ovat kohta ovellasi ja saat taas lääkkeesi.

• uglytruth

Jos miehenä meinaat saada viestejä niin kuva on ehdoton. Ilman kuvaa et tule viestejä saamaan kuin hoonosoomi-huijausprofiileilta. Kuva merkkaa valitettavasti 90% nettideittailussa. Profiiliteksti ei merkkaa oikeastaan mitään jos oletetaan, että perus asiallinen teksti. Ainoastaan voit huonontaa mahdollisuuksia jos teksti todella huono.

Mikäli kuitenkin meinaat pitää profiilin kuvattomana ja yrität saada treffejä aikaiseksi on ainoa vaihtoehtosi olla itse aloitteellinen ja laittaa aina aloitusviestissä linkki kuvaasi.

• Naistyttö 27

Mä olen laittanut enemmän viestejä kuvattomille miehille, kuin kuvallisille.

Tosin riski on kuitenkin kovin suuri, ettei kuvattoman profiilin takaa paljastu sellaisia kasvoja, jotka olen mieleeni luonut tekstin perusteella.

Itselläni on kuva profiilissa, saan uusia viestejä viikossa n. 20-50 kpl.
        Ilman kuvaa viestejä tuli viikossa ehkä 5 :D
        Kuvattomaan profiiliin kirjoittelijat otin vakavammin, sillä he olivat kiinnostuneita minusta persoonana.
        Enivei, sinkkuna kuitenkin tällä hetkellä, kuvalla tai ilman :)

• waffles

Paska profiili, siksi et saa viestejä. Monelle miehellä viestittäny koska on ollu hyvä profiili, eikä kuvaa.

"Perusasiallinen teksti" ei herätä kenenkään mielenkiintoa, niitä profiileja on 13 tusinassa.

• Kysyvälle vastataan:

En ole kiinnostunut miehistä, joilla ei kuvaa ole. Ja kyllä, itselläni on kuva esillä, joten mielestäni en ole mitenkään kohtuuton.

• mielipide se tämäkin

No minulle se kuva ei todellakaan merkkaa paljon mitään. Se pääkopan sisältö taas sitäkin enemmän. Jos mies laittaa minulle asiallisen viestin, käyn katsomassa profiilin ja jos se vaikuttaa hyvältä niin taatusti vastaan, vaikkei kuvaa olekaan. En nyt jaksa uskoa, että olisin mitenkään eriskummallinen tässä suhteessa. Minulle merkkaa paljon enemmän se, että mies osaa kertoa itsestään luontevasti, eikä kaikkea tarvitse kiskos hohtimilla.

• En ole saanut kuvallisella profiilillakaan yhtään viestejä naisilta.

• cjfkdljfdslkfj433535

Ei kannata laittaa mitään kuvia,laitat vaan profiiliin peruslätinät "carpe diem" tyylistä perusshittiä,ja sitten tietty takkatulet ja muut huuhaa jutut.
      Harrastuksiin pistät laskuvarjohypyt ja kuulennot niin kyllä irtoaa.
      Viestitulvaa odotellessa voit tsekata telkkarista BB:n uusimmat käänteet.

• ...........

Itse olen kuvattomana ja ajattelin sellaisena pysyä. Kuvan saa kysymällä. Kirjoittelin viidelle kuvattomalle miehelle (valkoin mielenkiintoisen profiilin mukaan heidät). Yksikään ei ole kirjoittanut takaisin.

Tiedän, että kuvalla saa paljonkin viestejä. Otin kuvani pois, koska viestien taso oli todella ala-arvoista. Nyt saan harvoin viestejä, mutta niiden viestien taso on parempi.

• GoodLookingMan

Niin.. Ikuisuuskysymys tämä kuvattomuus. Jos erehdyt kirjoittelemaan mukavanoloisen kuvattoman naisen kanssa muutamia viestejä enemmän, niin se on riski. Jos kuvattoman kirjekaverin kuva vastaa suomuumiota tai hylkeen ja kaljukoiran risteymää lyhyillä hiuksilla ja muotipokilla, niin miten tuossa enää haluat kirjoitella muuta kuin kaverina? Tai edes sitäkään.

Olen pinnallinen, myönnän sen, mutta kuvalla on paljonkin väliä. lottovoitto sinulle, joka voit rehellisesti sanoa, että ihan sama minkä näköinen tai kokoinen se uusi vieras ihminen on. Valitettavasti iso osa miespuoleisista profiilinhaltijoista pilaa kuvallisuuden tuolla kakkosnelosella hyvännäköisten naisten osalta käyttäytymällä idioottimaisesti typerine viesteineen.

• deemil

Totta, kyllähän se kuva vaikuttaa. Profiilini on hauska ja erilainen. Eipä sillä ole väliä, koska kuvaa ei ole juuri nyt houkuttelemassa kärpäsiä.

Seuraus: miehet automaattisesti kuvittelevat ikäiseni olevan kulahtanut, ryppyinen ja ruma, ilmeisesti. Todellisuudessa näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta ja olen valehtelematta kaunis. Joidenkin mielestä tyrmäävän kaunis. Huomion määrästä päätellen aika monen.

Itselleni ei silti ulkonäkö ole merkitsevin tekijä. Minulle on tärkeintä ihmisen luonne. Hyväsydämisyys, nokkeluus, herrasmiesmäisyys, älykkyys ja huomaavaisuus. Kyky läheisyyteen ja hellyyteen (ei siis tarkoita seksiä). Profiilin teksti kertoo ihmisestä paljon. Minä keskityn siihen ja katson ulkonäköä vasta sen jälkeen. Joskus lykästää, joskus ei. Jos profiili on tosi hyvä, ulkonäkö on melko pieni tekijä kokonaisuudessa.

Mutta ei, ei monelle miehelle. Sisällön sijaan suurin osa nettideittien miehistä jatkaa ulkonäköön tuijottamista. Kun kuvaa ei ole, ei ole kiinnostustakaan.

Ehkä kannattaisi joskus ottaa se riski ja kirjoittaa kuvattomalle, jos profiili vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Ette koskaan tiedä, mitä sen takaa paljastuu. Eihän se vaadi kuin yhden viestin, jossa voi pyytää kuvan nähtäväksi, jos kertoo itsestään sitä ennen riittävästi.

En ajatellut lisätä kuvaa profiiliini ainakaan hetkeen. En kerta kaikkiaan jaksa sitä moskan määrää, mikä postilaatikkoon kilahtaa kuvan lisäämisen jälkeen.

• Amorin nuoli

Miehelle kuva on täysin pakollinen, jos meinaa mitään saada. Naisille ei niinkään.

Kuvasta huolimatta miehen on oltava aloitteentekijä näissä hommissa. Viestejä tulee todella harvoin, ja silloinkin yleensä epäkiinnostavalta henkilöltä.

Muista kuitenkin, että laatu korvaa määrän. Älä missään nimessä laita samaa copy/paste-viestiä jokaiselle vähänkään kiinnostavalle naiselle.

• Ei se kuva mitään takaa. Laitoin kuvan rehellisyyden nimissä ja ainoastaan viisumia Suomeen etsiviltä Sutlanoilta tulee viestiä.

• huhgewuhfsvf

En ole koskaan tarvinnut kuvaa vastausten saannissa. Pääpointti lienee, että sinussa on jotain mielenkiintoista, joka houkuttelee massasta vastaamaan. Lyhin joskus vastauksia saanut ilmoitus on ollut pelkät perustiedot ja kaksi lausetta. Toki ne kuvatkin on syytä vaihtaa ennen treffejä, koska jo ennalta tuhoontuomittuja hukkareissuja ei viitsi tehdä. Jos joku ei pysty muutamia rivejä ilman kuvaa vaihtamaan, niin tuskin meillä muutenkaan kauhean paljon yhteistä ajatusmaailmassa on.

• fjirjfifm

Tein pari päivää sitten kuvattoman profiilin palstalle. Olen saanut paljon yhteydenottoja, joista suurin osa on ollut erittäin mielenkiintoista luettavaa. Miehet, jotka ovat lähestyneet, ovat positiivisesti yllättäneet fiksuilla jutuilla ja myöhemmin myös komealla kuvalla.

Olen joskus erehtynyt laittamaan ilmoituksen kuvalla ja se viestien määrä oli ihan järjetön. Suurin osa yhteydenotoista oli seksiehdotuksia jne, joiden joukosta oli hankalaa löytää mitään aitoa. Jos siis kiinnostaa löytää kumppani, niin suosittelen kuvattomuutta. Silloin tulee ensin tutustuttua ihmiseen. :)

• jgkghgkgkgl

Tämä nettideitti pitäisi tehdä sellaiseksi että naisen pitää ottaa ensin kontaktia. Saataisi me kuvattomat miehetkin joskus jotain.

• totuuusss

hmm,noh,omakohtaisesti voin sanoa että a)et saa vastauksia ilman,koska kovin moni ei lue niitä b)jos laitat kuvan,etkä ole vähintään keskiverto tai komeampi,toimii kuva sinua vastaan.

Näin se vaan on.Ikävä olla se narisko aina joka vastaa näihin näin mutta niin se vaan menee;Naisille tarjonta on niin kova että rumimmat jää jalkoihin,halusi tai ei.Sillä ei sinällään ole mitään väliä,oletko miten hyvä ihminen tai elämäsi hoitanut kuntoon,jolleii pärstä kerroin miellytä neitojen kriteerien mukaan.

• henna.tre

Naisena kiinnitän huomiota miehen profiilissa siihen, että mies vaikuttaa kiinnostavalta eli hänellä on melko samanlainen elämäntilanne ja hän on kiinnostunut samantapaisista asioista kuin olen itsekin. Kuva ei ole oleellinen, koska sen voi kuitenkin pyytää. Sitä paitsi monen kuvattoman profiilin takana voi olla omaan miesmakuun sopiva komistus. On ymmärrettävää, ettei kaikki halua laittaa kuvaa julkiseen paikkaan, joten kuvan pyytäminen ei luulisi olevan iso vaiva.

Sellaisen asian olen huomannut, että ulkonäkö ei mene useinkaan yhteen miehen iän kanssa. Sen näkee kuvallisten profiilien kautta. Samanikäisten miesten kesken on huomattavia eroja ulkonäöllisesti. Esim. toinen kolmekymppinen mies näyttää ikäiseltään, toinen paljon ikäistään nuoremmalta ja yksi paljon ikäistään vanhemmalta. Mies, joka on 25- vuotias saattaa näyttää lähes nelikymppiseltä. Vastaavasti 35- vuotias mies voi näyttää todella nuorelta, lähes parikymppiseltä . Ihan huomattavia eroja on yksilöiden ulkonäön välillä, henkilöiden ikään verraten. Tästä lähtien en kinnitäkään enää huomiota miehen ikään ennen kuin saan miehen tuoreimman kuvan. Jokainen näyttää rupsahtavan eri aikaan. Tämä huomio, vaikka ulkonäkö ei olekaan se tärkein asia.

Lisäksi monet miehet sanovat olevansa lähes kolmekymppisinä "miehenalkuja" tai nuoria nuoria miehiä. Se kuulostaa tällaisen kolmekymppisen naisen korvaan siltä, että kyseinen mies on ajattelumaailmaltaan myöhäisteinin tai 18-20-vuotiaan nuoren miehen tasolla. Sen ikäisistähän useat ovat vielä melko kokemattomia elämässään, naiveja ja usein hyvin lapsellisiakin. Väkisinkin syntyy samanlainen mielikuva itseään "miehenaluksi" kutsuvasta kolmeakymppiä lähenevästä miehestä. Toinen asia on, että kolmekymppinen mies saattaa asettaa ihannenaisen alarajaksi jopa 18- vuotta. Särähtää jälleen korvaan siltä, että mies on järjenjuoksussa hieman jälkijunassa ikäisistään. Ei ainakaan anna itsestään kuvaa, että hänellä olisi oikeasti fiksuja ajatuksia tai hän kykenisi johonkin järkevään keskusteluun ikäistensä tai itseään vanhempien naisten kanssa. Jos kolmekymppisen miehen ihannenainen on esim. 18-25 vuotta, niin alkaa hälytyskellot soida fiksuuden suhteen, koska hän ei voi hakea ikäistään tai ikäistään vanhempaa naisseuraa. Tai tulee mielikuva siitä, että hän on miespuolinen "pissis".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2264
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1639
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1615
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1315
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      15
      1293
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe