Eli kertokaa mielipiteenne pitäiskö ostaa, maksaa kirpparilla meinaa 4 euroo
http://kuvaton.com/k/YJ9E.jpg
ei oo rahaa hirveesti pistää vaatteisiin niin sen takia vaan täällä kyselen (:
Mitä mieltä ootte tästä ? HOT OR NOT
12
1038
Vastaukset
- Anni--1982
NOT !!! Ymmärrän miksi maksaa 4 euroa
- Ei.
Not.
- Tuhkimo
Hei etkö aattele ite kattoo peilistä miltä näytät? Koeta löytää tyylisi niin ei tarvitse muilta kysellä. Pääsääntö on et ite tunnet olosi varmaksi ja silloin aivan sama mitä päälläsi kun saat kaiken näyttämään kauniilta. Osta ne housut jos tunnet et niis hyvä olla ja että sopivat lookiisi. Olet kai aika nuori ja oma tyyli ei aivan ole löytynyt. Silloin kannattaisi käyttää jonkin aikaa ihan tavanomaista vaatetta ja pohtia omaa itseäsi siellä vaatteiden sisällä ja kuinka kannat vaatteet. Monta kertaa näkee paljon kauniimpia "köyhiä" kuin niitä joilla rahaa vaan ei makua. Opettele itsevarmuutta ja etsi oma tyylisis ja muista että rumat ne vaatteilla koreilee..
- kaka pää
hyi helkkari! paska housut!
- Hahhhhhah
NOT! Repeisin jos näkisin jollain tyypillä noi housut jalassaan KAUPUNGILLA xD
- Et voi olla tosissas
Taitaa olla lasten verkkarit? Järkyttävät joka tapauksessa. Ilmeisesti 90 luvulta. Et voi tosissaan harkita niitten ostoa. Kyllä vähälläkin rahalla voi pukeutua tyylikkäästi, kannattaisi varmaan opetella sitä taitoa hieman.
- emmazai
hei! miettikää vähän ! aika lapsellista nauraa toisen aatteille. miettikää jos teijän vaatteile naurettais! aloittajalle: jos tykkäät noista housuista niin osta ne! älä mieti mitä muut ajattelee vaa mistä ite tykkäät ja mitkä tuntuu hyvältä! pääasia et sä pidät niistä.
- Tyyytyy
Osta jos tykkäät :)
- Yök
*oksentaa*
- oukidouki95
No eivät nuo ainakaa kovin stylet ole, jos styletyttö oot... ei kannata, H&M:ltä saa 4e vaatteita jos vaan haluaa ni kyllä löytää muotiakin halpaan ja hyvään hintaan. en ite kyllä ostais...
- joopajoo huoh
hahah musta tuntuu et tää oli joku tsoukki xD
- Hot are not!!!
Latasin :)
Ihan helppo käyttönen ja aikaa vievä
- Kaikkien pitäisi olla missejä jotta joku tykkäisi!
- Jos joku tykää se ei sinulle vastaa!!! >:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253