Liian seksikäs parisuhteeseen?

??<3??

Hei,
olen tässä jo vuoden verran ollut valmis seurusteluun ja parisuhteeseen ja pyrkinyt myös tutustumaan miehiin tässä tarkoituksessa.
Olen kuitenki törmännyt kerta toisensa jälkeen miehiin, jotka hakevat pelkkää ns. panoa. Usein minuun on otettu uudestaan kyllä yhteyttä, mutta on ollut tapauksia jotka ovat jättäneet kokonaan yhteydenpidon. Olen saattanut tapailla miehiä muutamia viikkoja, suhteen kuitenkaan etenemättä mihinkään.

Viime viikolla baarissa törmäsinkin yhteen mieheen, jolle rupesin juttelemaan ihan muuten vain, koska en ollut kiinnostunut hänestä seurustelu mielessä. Kerroin miehelle, että haen nykyään ihan parisuhdetta ja, että haluan rakastua koska en ole koskaan seurustellut vakavasti (olen 20v. muuten). Uskalsin sanoa nämä miehelle suoraan koska ajattelin etten menetä mitään jos hän pelästyy :D
Mies olikin kovin ihmeissään, että haen edes jotain vakavaa ja päätti puhua minulle suoraan. Hän sanoi, että näytän pantavalta ja siltä etten hae mitään vakavaa. Mielestäni olin ihan normaaleissa bilevaatteissa. En edes pahemmin paljastavissa. Mies myös sanoi että kroppani näyttää siltä että minua haluaa vain panna ja että oon sen verran kaunis, että ne jotka uskaltaa lähestyä on yleensä vain yhden illan jutun perässä?!?!?!

Eli mitä ihmettä?!?! Olen jotenkin väärän näköinen selvästi parisuhteeseen?! mutta mitä ihmettä asialle voi edes tehdä. Olen kuitenki myös suht luonnollinen koska hiukseni ovat lähellä omaa väriä ja pitkät, käytän meikkiä normaalisti..
Eli onko se totta ettei parisuhdetta hakevat miehet lähesty liian kaunista ?! Ja tän ei ole tarkotus olla ylimielisen kuulonen :D satun vaan tietämään olevani hyvin viehättävä, koska siitä kuulen jatkuvasti.

27

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

En itse ymmärrä tuollaista miehen ajattelumallia ollenkaan. Hämmästelen, kun tuollaisista miehistä niin usein kuulee. Onko heitä tosiaan enemmistö vai ovatko he aina suunapäänä kertomassa näkemyksiään ja heidän höpinänsä jäävät ihmisten mieliin?

Mutta ei se, että olet vuoden etsinyt parisuhdetta ja sinä aikanakin on ollut vipinää, ole mikään johtopäätösten vetämisen paikka. Ei parisuhteita kuulukaan löytää joka nurkan takaa ensimmäisen viikon aikana.

Ehkä vakavissaan parisuhdetta hakevat pelkäävät liian kaunista naista (koska alkaa ujostuttaa ja pelottaa, ettei onnistukaan iskemisessään) ja näin kauneimpia naisia lähestyvät itsenstä tunteille turruttaneet pelimiehet ja narsistit, jotka nyt eivät vakavaa suhdetta hae kenestäkään, näyttäköön miltä vaan.

• .............

Minulle kelpaisi hyvin kaunis nainen parisuhteeseen. Tuskinpa olen yksin sillä kannalla? Baarista tuskin löydät kovin helposti mitään kestävää. Melkein tekisi mieli sanoa, että kaunis nainen on tyhmä mennessään baariin tekemään yhtään mitään muuta kuin pitämään hauskaa kavereiden kanssa.

• mies32

Jos kerran kaunis kiva nainen menee baariin pitämään hauskaa, niin miksipä sinne ei olisi mennyt komea kiva mieskin samalla ajatuksella? Hekö sitten eivät saisi tavata toisiaan baarissa, koska baarista nyt ei vaan blaablaa?

• .............
        mies32 kirjoitti:

Jos kerran kaunis kiva nainen menee baariin pitämään hauskaa, niin miksipä sinne ei olisi mennyt komea kiva mieskin samalla ajatuksella? Hekö sitten eivät saisi tavata toisiaan baarissa, koska baarista nyt ei vaan blaablaa?

On niitä komeita ja kivoja miehiä muuallakin kuin baarissa, jossa todennäköisyys törmätä kusipäähän pilluhaukkaan on vähän liian suuri. Nuo miehethän osaavat hyvin piilottaa kusipäisyytensä, joten sen huomaa vasta sitten, kun on kerran seksiä harrastanut eikä mitään enää kuulu.

• mies32
        ............. kirjoitti:

On niitä komeita ja kivoja miehiä muuallakin kuin baarissa, jossa todennäköisyys törmätä kusipäähän pilluhaukkaan on vähän liian suuri. Nuo miehethän osaavat hyvin piilottaa kusipäisyytensä, joten sen huomaa vasta sitten, kun on kerran seksiä harrastanut eikä mitään enää kuulu.

Muualla komea kiva mies ei tee aloitetta. Paitsi ehkä netissä, mutta on niitä pilluhaukkoja täälläkin.
        Ehkä parempi olisi vaan oppia seulomaan niitä pilluhaukkoja tai sitten hyväksyä, että niitä on käytävä todennäköisesti tietty määrä läpi ennenkuin tärppää.

Sitäpaitsi ei läheskään kaikki niistä "pilluhaukoista" ole pelkän reiän perässä, monesti siinä vaan viimeistään aamulla selvinpäin toteaa, että ei tämän naisen kanssa nyt sittenkään synkkaa niin ihmeellisesti, että kannattaisi alkaa suhdetta virittelemään. Vaikka olisi kyllä edellisenä iltana ollut ihan avoimin kortein pelissä aidosti naisesta kiinnostuneena liikkeellä.
        Eikä paremmin olisi synkannut vaikkei nainen olisikaan antanut, synkkaamattomuus vaan olisi ehkä tullut ilmi myöhemmin, ehkä jo ennen seksiä. Joten tietysti jos nainen ei lähde miesten mukaan paneskelemaan niin pian, niin ei tarvitse "antaa" jos se kärsimykseltä jälkeenpäin tuntuu. Lopputulos olisi kuitenkin ihan sama niiden miesten kanssa.

• Viesti...
        mies32 kirjoitti:

Muualla komea kiva mies ei tee aloitetta. Paitsi ehkä netissä, mutta on niitä pilluhaukkoja täälläkin.
        Ehkä parempi olisi vaan oppia seulomaan niitä pilluhaukkoja tai sitten hyväksyä, että niitä on käytävä todennäköisesti tietty määrä läpi ennenkuin tärppää.

Sitäpaitsi ei läheskään kaikki niistä "pilluhaukoista" ole pelkän reiän perässä, monesti siinä vaan viimeistään aamulla selvinpäin toteaa, että ei tämän naisen kanssa nyt sittenkään synkkaa niin ihmeellisesti, että kannattaisi alkaa suhdetta virittelemään. Vaikka olisi kyllä edellisenä iltana ollut ihan avoimin kortein pelissä aidosti naisesta kiinnostuneena liikkeellä.
        Eikä paremmin olisi synkannut vaikkei nainen olisikaan antanut, synkkaamattomuus vaan olisi ehkä tullut ilmi myöhemmin, ehkä jo ennen seksiä. Joten tietysti jos nainen ei lähde miesten mukaan paneskelemaan niin pian, niin ei tarvitse "antaa" jos se kärsimykseltä jälkeenpäin tuntuu. Lopputulos olisi kuitenkin ihan sama niiden miesten kanssa.

Älä pilluhaukka yritä. Kyllä ne kivat ja komeat miehet tekee aloitteita kuule ihan missä vaan. Jos sinä et uskalla vongata kuin kännissä, niin se on sinun ongelmasi.

• mies32
        Viesti... kirjoitti:

Älä pilluhaukka yritä. Kyllä ne kivat ja komeat miehet tekee aloitteita kuule ihan missä vaan. Jos sinä et uskalla vongata kuin kännissä, niin se on sinun ongelmasi.

Kyllä se on minun ongelmani joo, mutta sama ongelma vaivaa 99% miehistä ja naisista.

• mies32
        mies32 kirjoitti:

Kyllä se on minun ongelmani joo, mutta sama ongelma vaivaa 99% miehistä ja naisista.

Tai oikeammin naisten ongelmahan se on, etten heitä iske muualta kuin baareista..

• desperado

Olen miettinyt aivan samaa !
      Tapasin perjantaina ihanan miehen taas kerran. Yllättäen vieläkään ei ole miehestä kuulunut, eikä varmaan kuulukaan.. Alkaa toivo siis vähitellen kokonaan mennä parisuhteen löytämiseen. Tämäkin kyseinen mies kuitenkin kyseli kauheasti ja oli kiinnostunut minusta ja pyysi numeron vielä viime hetkellä. Kertoi myös itsestään todella paljon: mm työpaikkansa ja matkoistaan sekä perheestään. Jotenkin sain siis sen kuvan ettei ollut ihan perus pelimies...

Omalla kohdallani aineita luo se, että kaveripiirissä kaikki seurustelevat joten tunnen oloni usein yksinäiseksi.

• ....................

Saattoipa hyvin olla perheellinen joka tuli katumapäälle.

• Jaa jaa.....

Mitenkäs tämä nyt sopii siihen oletukseen että ulkonäkö on naisen AINOA valtti parisuhdemarkkinoilla?

Paljastuuko tässä taas yksi ATM-teorian heikkouksista vai onko tässäkin naisella joku mystinen omavastuu??

• jj

Niin mutta usein ulkonäkö on myös jonkinlainen heikkous kun sitten heti oletetaan, ettei pään sisällä liiku mitään..
      Ja tässä puhuttiin kai sellasista yleisistä ennakkoluuloista kauniita naisia kohtaan.

• ....................

Mutta jos se oletus (mitä täällä palstalla viljellään) että naisen ainoa status, mikä määrää arvon naisena on kauneus, ei sillä pitäisi olla mitään väliä onko tyhmä vai ei. Eikä kauniita kohtaan pitäisi olla ennakkoluuloja, vaan sen pitäisi olla silloin se ainoa tavoiteltava asia, vai mitä?

• 87

Olet nuori ja hieman naiivi vielä (sellaisen käsityksen saa, ei pahalla:))

Hyvännäköiset miehet etsivät vakavaan suhteeseen hyvännäköistä naista (taso-juttu siis) kuitenkaan en usko että isolla todennäköisyydellä löydät baarista poikaystävä-ehdokasta. Ainoastaan hauskanpitoa saa raflasta ei juuri muuta.

Kokeile esim. kuntosalia tms paikkaa miesten tapaamiseen..

• ............

Samat ihmiset ne siellä rafloissakin käy. Aniharva on absolutisti, ja hekin käyvät baareissa, vaikka eivät juo alkoholia

Kuntosalilla ihmiset keskittyvät siihen omaan ohjelmaansa, yhden ainoan kerran olen nähnyt että joku on yrittänyt naista sieltä iskeä ja huonosti kävi.

Itse taidat olla todellisuudesta erkaantunut teoreetikko.

• 87
        ............ kirjoitti:

Samat ihmiset ne siellä rafloissakin käy. Aniharva on absolutisti, ja hekin käyvät baareissa, vaikka eivät juo alkoholia

Kuntosalilla ihmiset keskittyvät siihen omaan ohjelmaansa, yhden ainoan kerran olen nähnyt että joku on yrittänyt naista sieltä iskeä ja huonosti kävi.

Itse taidat olla todellisuudesta erkaantunut teoreetikko.

Joo mutta, erona on se että ihminen ei ole oma itsensä alkoholin vaikutuksen alaisena ja ne jotka ovat baareissa selvinpäin saattavat olla kuskina kavereilleen ja usein olen nähnyt mamujen selvinpäin raflassa. Oli miten oli niin suurin osa ovat humalassa siellä..

Yksi parisuhteistani alkoi ns. baari yhden-illan jutusta sen jälkeen olen vain panoja rafloista löytänyt..

"..Kuntosalilla ihmiset keskittyvät siihen omaan ohjelmaansa, yhden ainoan kerran olen nähnyt että joku on yrittänyt naista sieltä iskeä ja huonosti kävi.."

Olet siis todistanut yhden ja sen perusteella sanot että kyseessä on mahdottomuus vai? No miksi sitten muutamat tapailu-suhteeni ovat alkaneet salilta ja tämän hetkisen tyttöystävänikin tapasin salilla.

"..Itse taidat olla todellisuudesta erkaantunut teoreetikko.."

Kyllä ihan tässä todellisuudessa elän ja olen enemmänkin tunne-ihminen:)

• ,,,,,,,,,,,

"Kuntosalilla ihmiset keskittyvät siihen omaan ohjelmaansa, yhden ainoan kerran olen nähnyt että joku on yrittänyt naista sieltä iskeä ja huonosti kävi."

Sehän onkin niin harvinaista, että mies saa pakit. Olet todistanut jonkun 95% todennäköisyyden. Se, että olet nähnyt salilla lähestymisen vain kerran, johtuu siitä, että olemme Suomessa. Selvänä on epäkorrektia lähestyä. Kannattaa kuitenkin olla kapinallinen ja kokeilla.

• mies32

Miksi annat neuvoja, jotka perustuvat jonkun toisen todellisuuden tapoihin? Suomessa ei kuntosaleilta ole tapana iskeä, etkä ilmeisesti ole itsekään siinä ikinä onnistunut, mutta yrität vaan näillä nettihöpinöillä saada jonkun iskemään itseäsi kuntosalilta.

• nuovoneuvo

Ala kiltimmän näköiseksi. Ala sen näköiseksi että mies haluaa sinut kotiinsa sulostuttamaan tunnelmaa ja hellimään häntä.

• Heh ehehe he e

Suomeksi siis: kavereille näytettäväksi ja kotiorjaksi. Tässä taas kivasti tuli totuus; miehellä ei ole mitään tarjota naiselle. Mies haluaa naisen vain omia itsekkäitä tarpeitaan tyydyttämään.

• mies32
        Heh ehehe he e kirjoitti:

Suomeksi siis: kavereille näytettäväksi ja kotiorjaksi. Tässä taas kivasti tuli totuus; miehellä ei ole mitään tarjota naiselle. Mies haluaa naisen vain omia itsekkäitä tarpeitaan tyydyttämään.

Sehän on naisen tarve olla miehen kotona sulostuttamassa ja hellimässä miestä.

• sinähän sen tiedät
        mies32 kirjoitti:

Sehän on naisen tarve olla miehen kotona sulostuttamassa ja hellimässä miestä.

Naisen tarpeet.

• mies32
        sinähän sen tiedät kirjoitti:

Naisen tarpeet.

Niin tiedän, siksi he ovatkin hulluina minuun. Tarjoan heille lämpimän paikan, jossa helliä minua.

• Minä toimin nähtävästi aivan päinvastoin kuin aloittajan tapaamat miehet. Seksiseuraa haen huomattavasti väljemmillä kriteereillä kuin kumppania. Jos nainen on kaunis, fiksu ja vieläpä pantavan näköinen, niin miksi ihmeessä haluaisin päästä hänestä eroon?

Mielestäni kuntosali on aika huono paikka tutustua, kun kaikki treenaavat omaa ohjelmaansa, monet vieläpä laput korvilla. Aika harvalla salilla on mitään paikkaa, johon voisi jäädä luontevasti juttelemaan treenin jälkeen. Tai voishan se toimiakin. En ole koskaan kokeillut. Taidan käydä illalla salilla ja jättää mp3-soittimen kotiin ;)

• Vastaan Ap:lle miten

minä toimin miehenä. Minä nuorena miehenä olen erinlainen mitä sinun miehesi. 24vuotias.

Mutta kun en omaa lihaksikasta atleettista vartaloa, niin en sillai hakaile naisten perään.

Jos haikailisin, jos tietäisin että mahikseni olisi hyvät, jos minulla olisi hyvä kroppa niin ensiksi katsoisin ulkonäköä.

1. Sitä siis että onko fyysinen terveys hyvä. Voihan olla että elimistö on muuten hajalla.

2. Pukeutumistyyli, jos näyttää että naisella on paljon meikkiä ja liian paljastavat vaatteet, tuntuu se minusta että hän on yhden yön suhteiden perässä.

Jos on liian tylsät tai normaalit arki vaatteet, tulee tunne että nainen seurustelee. Jos sormessa on sormus, niin voi olettaa että nainen seurustelee tai aikoo pettää.

3. viimeisin asia. Kävelytyyli, jos minä istuisin terassilla ja aloittaja tulisi luokseni, niin millä tavalla hän kävelee. On kyseessä kissamaisen viettelevä kävelytyyli, tavallinen arkinen tyyli vai onko kyseessä räväkkä miehekäs kävelytyyli.

näiden jälkeen minä rupean kuuntelemaan äänensävyäsi ja rupean kaluamaan sitä mitä sinun pääsi sisällä liikkuu. Toisin sanoen luonne ja persoona tulee viimeisenä.

• Koluta? kaluta?

Älä nyt hyvä ihminen kenenkään päätä kalua.

• edellinen
        Koluta? kaluta? kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihminen kenenkään päätä kalua.

No jos kaluaisin sitten ap:n pimpsaa, enkä päätä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6091
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1969
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1066
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe