Miten usein näette salarakastanne?

Ihmetteleväihminen

Ja millä muulla tavoin pidätte yhteyttä toisiinne? Onko teillä molemmilla suuri tarve olla koko ajan yhteyksissä, miten esimerkiksi illalla myöhään, kun toisen kaipaus on suuri, oletteko esim. netissä vai miten lievitätte ikäväänne?

Toivon myös miesten vastauksia.

25

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomiota

Yleensä illalla netissä , kun mieheni menee nukkumaan. Siinä on hyvä sopia
      aina milloin nähdään. Mieheni lähtee huomenna illalla työmatkalle ja palaa
      lauantaina ja salarakas lupasi tulla huomen illalla yöksi. Sanoin hänelle , että voi viedä autonsa meidän autotalliin , ettei naapuri kiinnitä liikaa huomiota.

Meillä on ollut salasuhde 2,5 vuotta. Olen 3.kuulla raskaana ja suurin pelko on , että lapsi onkin salarakkaalle. Tuonkin näyttää aika.

• ulla*

Pelaat kovilla panoksilla "huomiota". Suo anteeksi, mutta on TODELLA idioottimaista ottaa salarakas kotiin yöksi, tai muutenkaan. Taidat oikein toivoa kärähtämistä? Saahan siitäkin lisää huomiota...

• kumpaa toivot

Entäs jos onkin omalle miehelle: onko pettymys vai huojennus?

• Hyi olkoon. Eroa vähän äkkiä ja anna miehelle tilaisuus saada uskollinen puoliso. Tommosta törkeyttä ei voi kukaan katsoa sivusta. Eikö edes mielesä käy että tuo vaan on väärin.

• t...n toka

Miehen työ-, koulutus-, liitonkussi-, ja kaverireissuilla, Helsingissä, Lahdessa ja Tampereella, laskettelukeskuksissa, saunareissuilla ympäri suomea, useita kertoja vuodessa, joskus hotelleissa milloin missäkin kaverireissuilla. Iltaisin autossa jos tulen tapaamaan häntä. Moottoripyöräretkillä, työpäivän aikana kun miehellä on liikkuva asennustyö. Facessa, meilillä, tekstarein, monesti öisin kun miehen vaimo nukkuu tai on jäänyt kotiin, kun ei pidä sukumökkeilystä.

• rivien välistä

Kuten vastauksista käy ilmi, niin salarakasta tavataan lähinnä fantasioissa ja mielikuvituksessa, ja siihen se sitten useimmiten jääkin koko juttu.

• ergterdfc

Mitäs fantasiaa ja mielikuvitusta nuo vastaukset sitten ovat?

No lisään omani: olosuhteet rajoittavat tapaamiset tasolle pari kertaa kuussa. Paikat vaihtelevat, useimmiten mies tulee luokseni kun olen viikonloppua yksin kotona. Yhteyttä pidetään päivittäin eri tavoin. Jos toinen on pois maisemista jostain syystä eli ei voi huomiotta viestiä, se ilmoitetaan etukäteen.
        Jos vertaan aiemman parisuhteeni aikaiseen seurusteluun, pitkälti samalla tavalla ja intensiteetillä pidämme yhteyttä rakastajani kanssa.

• kapinen juttu
        ergterdfc kirjoitti:

Mitäs fantasiaa ja mielikuvitusta nuo vastaukset sitten ovat?

No lisään omani: olosuhteet rajoittavat tapaamiset tasolle pari kertaa kuussa. Paikat vaihtelevat, useimmiten mies tulee luokseni kun olen viikonloppua yksin kotona. Yhteyttä pidetään päivittäin eri tavoin. Jos toinen on pois maisemista jostain syystä eli ei voi huomiotta viestiä, se ilmoitetaan etukäteen.
        Jos vertaan aiemman parisuhteeni aikaiseen seurusteluun, pitkälti samalla tavalla ja intensiteetillä pidämme yhteyttä rakastajani kanssa.

Arvostatko todella tuota pettäjämiestä? Minä antaisin piiskaa oikein kunnolla ja sitoisin pallit tiukalle ja anustapinkin laittaisin.

• ergterdfc
        kapinen juttu kirjoitti:

Arvostatko todella tuota pettäjämiestä? Minä antaisin piiskaa oikein kunnolla ja sitoisin pallit tiukalle ja anustapinkin laittaisin.

Kyllä arvostan, ihmisenä ja miehenä. Se, millainen hän on aviomiehenä ei ole minun arvosteltavissani, koska hän ei ole minulle sitä. Olen tuntenut hänet pitkään ennen tätä "lähempää tuttavuutta", oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan häntä ammatillisesti sekä tinkimättömänä puurtajana lasten harrastuksissa.

Kuka mistäkin kiksinsä saa, kiitti vaan vinkistä - meillä on ihan omat "leikit"...

• Kukamitäkinarvostaa
        ergterdfc kirjoitti:

Kyllä arvostan, ihmisenä ja miehenä. Se, millainen hän on aviomiehenä ei ole minun arvosteltavissani, koska hän ei ole minulle sitä. Olen tuntenut hänet pitkään ennen tätä "lähempää tuttavuutta", oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan häntä ammatillisesti sekä tinkimättömänä puurtajana lasten harrastuksissa.

Kuka mistäkin kiksinsä saa, kiitti vaan vinkistä - meillä on ihan omat "leikit"...

Mis välissä se kerkiää panostaan lapsiinsa kun juoksee noin paljon eri kurssi ja koulutusreissuilla ym? Eikö mies voisi isänä panostaa oikeasti senkin ajan kun on kanssasi lapsiinsa jos ei vaimoonsa halua panostaa?
        En voisi arvostaa sellasta miestä joka sanoo kotona lähtevänsä työreisulle mutta meneeki panee vierasta naista. Tuntuisi pahalta varsinkin jos sillä olisi vielä lapsia se että sehän oikeesti valehtelee niillekkin menonsa. T.Yks nainen ei vaimo kuitenkaan

• Meitä!

Älä naurata!

• näin meillä!!!

Minä olen sinkku ja mies on usein minun luonani.Eletään siinä määrin normiarkea kuin tässä tilanteessa voi. Käydään kaupassa, laitetaan ruokaa, käydään leffassa, lenkillä, reissussa... Anything. Yöksi jää muutamia kertoja kuussa ja myös lapsieni kanssa hän on luonut hyvän suhteen. Tosin me suunnittelemme vahvasti yhteistä tulevaisuutta, joten se selittää sen, miksi mies on niin tiiviisti elämässäni eikä koe tarvetta pitää minua fantasianaan tai tavata vain neljän seinän sisällä.

• rinkeliruusa
        näin meillä!!! kirjoitti:

Minä olen sinkku ja mies on usein minun luonani.Eletään siinä määrin normiarkea kuin tässä tilanteessa voi. Käydään kaupassa, laitetaan ruokaa, käydään leffassa, lenkillä, reissussa... Anything. Yöksi jää muutamia kertoja kuussa ja myös lapsieni kanssa hän on luonut hyvän suhteen. Tosin me suunnittelemme vahvasti yhteistä tulevaisuutta, joten se selittää sen, miksi mies on niin tiiviisti elämässäni eikä koe tarvetta pitää minua fantasianaan tai tavata vain neljän seinän sisällä.

Tuollaiseen luuseriin aiot sitten sitoutua, hohhoijaa.

• näin meillä!!!
        rinkeliruusa kirjoitti:

Tuollaiseen luuseriin aiot sitten sitoutua, hohhoijaa.

Miten niin luuseriin??!! Hän kantaa vastuunsa vielä kotiin päinkin, vaikka tunteet ja liitto ovat kuolleet. Hän ei suinkaan ottanut ja eronnut samantien ja jättänyt lapsiaan vaan haluaa käyttää aikaa sen miettimiseen, miten asiat saataisiin järjestymään kaikille parhain päin. Vaimonsa tietää meistä, mutta ei välitä, kunhan mies ei eroaisi.

Minun suuntaani hän on todella hyvä ja ihana. Lapsiini hän on rakentanut suhdetta rauhallisesti, mutta halunnut tulla osaksi heidän elämäänsä, oppiakseen tuntemaan heitä, voidakseen olla heille luotettava aikuinen.

Elämä on yllätyksiä täynnä ja jokainen aivan varmasti yrittää omalla kohdallaan miettiä asiat niin, että niillä rikkoisi ja satuttaisi mahdollisimman vähän muita.

• järkee vai ei
        näin meillä!!! kirjoitti:

Miten niin luuseriin??!! Hän kantaa vastuunsa vielä kotiin päinkin, vaikka tunteet ja liitto ovat kuolleet. Hän ei suinkaan ottanut ja eronnut samantien ja jättänyt lapsiaan vaan haluaa käyttää aikaa sen miettimiseen, miten asiat saataisiin järjestymään kaikille parhain päin. Vaimonsa tietää meistä, mutta ei välitä, kunhan mies ei eroaisi.

Minun suuntaani hän on todella hyvä ja ihana. Lapsiini hän on rakentanut suhdetta rauhallisesti, mutta halunnut tulla osaksi heidän elämäänsä, oppiakseen tuntemaan heitä, voidakseen olla heille luotettava aikuinen.

Elämä on yllätyksiä täynnä ja jokainen aivan varmasti yrittää omalla kohdallaan miettiä asiat niin, että niillä rikkoisi ja satuttaisi mahdollisimman vähän muita.

Siis mistä tiedät että vaimo ei välitä?? En voi kuvitella yhtäkään vaimoa joka ei välittäisi! Yleisin selitys ukkomiehillä on tuo että liitto on kuollut ja syy sysätään vaimolle. Hohhoijjaa!
        Tosi "vastuullinen" kun salaa järjestelee eroa ja sitten tietysti yllätyksenä sen lyö vaimolle tiskiin. Raukkamaista tuo on.
        Niin ja usein kakkonen sanoo, että mitä on ykkösen ja pettävän miehen välillä, ei kuulu hänelle. Ei kuulukaan. Pitäisi pysyä kokonaan poissa. Mies ei osaa tehdä päätöstäänja toimia kun kakkonen hyväksyy salailun.

• Näinhän se joskus menee moni uusi suhde alkaa pettämisellä!
      Mutta mielestäni pitäisi se vanha liitto purkaa nopeasti pois, eikä satuttaa niin montaa henkilöä!
      Ja useinhan se liitto loppuu nopeasti jos ihan oikeasti rakastuu!
      En oikein jaksa uskoa kuukaudesta toiseen ja vuodesta vuoteen ollaan yhdessa sen salaisuuden kanssa, ei siihen rakkautta mahdu ehkäpä siitäkin tulee tapa..kun ei sitä arkea jakseta siellä kotona..voi olla että väärässäkin :)

• LelleSuaAjatellen;)

Monta kertaa viikossa nähdään. Enkelituli, miten niin ei rakkautta mahdu jos suhde jatkuu kuukausia tai vuosia? Juuri silloin on kyse rakkaudesta eikä mistään ohimenevästä ihastuksesta kuten lyhyissä suhteissa. Monilla ihmisillä on painavia syitä ylläpitää perhekulissia siinä sivussa.

• ketään ei omisteta

No, rakkauteen kuuluu toisen ihmisen arvostus ja kunnioitus. Sitä minä en nää vuosien salasuhteessa yhtään. Siinä ei kunnioiteta ei ykköstä, ei kakkosta, eikä edes itseään. Monesti pettäjä myös masentuu, lähtee hän avioliitostaan tai ei. Sekö se on sitten sitä ihanaa rakkautta, kun salarakas saa loppuunpalaneen miehen itselleen?

Enkä ollenkaan ymmärrä noita kulisseja. Nykyäänhän erotaan ja solmitaan uusia liitoja yhtenään. Miksi ei aloitettaisi rehelliseltä pohjalta? Rahako sen ratkaisee? Ja lapset on huono tekosyy. Kyllä lapset lopulta vaistoaa, että vanhempien suhde ei ole kohdillaan.

• ketään ei omisteta kirjoitti:

No, rakkauteen kuuluu toisen ihmisen arvostus ja kunnioitus. Sitä minä en nää vuosien salasuhteessa yhtään. Siinä ei kunnioiteta ei ykköstä, ei kakkosta, eikä edes itseään. Monesti pettäjä myös masentuu, lähtee hän avioliitostaan tai ei. Sekö se on sitten sitä ihanaa rakkautta, kun salarakas saa loppuunpalaneen miehen itselleen?

Enkä ollenkaan ymmärrä noita kulisseja. Nykyäänhän erotaan ja solmitaan uusia liitoja yhtenään. Miksi ei aloitettaisi rehelliseltä pohjalta? Rahako sen ratkaisee? Ja lapset on huono tekosyy. Kyllä lapset lopulta vaistoaa, että vanhempien suhde ei ole kohdillaan.

Miten se voi olla mahdollisista ylläpitää vuosia salasuhdetta, luulisi miehen/naisen tuskastuvan odottamiseen, tuntuisi kamalalta jakaa rakastettu jonkun toisen kanssa. Aina viettää yksin aikaa lomilla ja vkl öitä yksin. Tälläisiä asioita pohdin!
        Pitää olla vahva ihminen jos pystyy siihen! Uskon niin vahvasti aitoon rakkauteen ja siihen ei mahdu kolmansia eikä ketään väliin. Miten voi sanoa toiselle rakastansa ja lähteä oman kumppanin luo, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Uskon vahvasti myös että siellä oman aviokumppanin luona on usein kaikki kuitenkin hyvin, ja varmasti on myös läheisyyttä koska yhdessä siellä nukutaan.
        Monet täällä kertoo ettei voi erota omaisuuden tai lasten takia, en oikein usko siihen, jos oikeasti rakastaa jotakin henkilöä, haluaa hänen kanssaan viettää aikaa kokoajan.
        Ei siinä raha merkitse, lapset kylläkin, lapsia voi tapaa vaikka kuinka paljon eronkin jälkeen eivät he mihkään häviä!
        Tälläistä pohdin kun aloin lukemaan näitä viestejä täällä!
        Voimia vaan kaikille sillä niitä näissä suhteissa varmasti tarvitaan!!

• ei niin vähän
        enkelituli kirjoitti:

Miten se voi olla mahdollisista ylläpitää vuosia salasuhdetta, luulisi miehen/naisen tuskastuvan odottamiseen, tuntuisi kamalalta jakaa rakastettu jonkun toisen kanssa. Aina viettää yksin aikaa lomilla ja vkl öitä yksin. Tälläisiä asioita pohdin!
        Pitää olla vahva ihminen jos pystyy siihen! Uskon niin vahvasti aitoon rakkauteen ja siihen ei mahdu kolmansia eikä ketään väliin. Miten voi sanoa toiselle rakastansa ja lähteä oman kumppanin luo, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Uskon vahvasti myös että siellä oman aviokumppanin luona on usein kaikki kuitenkin hyvin, ja varmasti on myös läheisyyttä koska yhdessä siellä nukutaan.
        Monet täällä kertoo ettei voi erota omaisuuden tai lasten takia, en oikein usko siihen, jos oikeasti rakastaa jotakin henkilöä, haluaa hänen kanssaan viettää aikaa kokoajan.
        Ei siinä raha merkitse, lapset kylläkin, lapsia voi tapaa vaikka kuinka paljon eronkin jälkeen eivät he mihkään häviä!

Minä en toivo voimia salasuhteessa eläville. Itsehän he ovat osansa valinneet, vaimo ei.
        Ja kerron tositarinan: ainakin 7 vuotta oli nainen salasuhteessa varattuun mieheen. Naisella oli kolme lasta edellisestä liitosta.
        Minäkin ihmettelen miten kukaan jaksaa tuollaista. Joko on niin itseriittoisa tai epätoivoinen, en tiedä.
        Tämä varattu mies vietti viikonloput, juhlapyhät ja yleensäkin yöt kuitenkin vaimonsa luona. Vaimon kanssa oli yhteisiä lomareissuja, remontteja jne. Lapsia ja sen suurempaa omaisuutta ei ollut.
        Miten kakkoset voi tyytyä niin vähään?

• surullinenjapettynyt
        enkelituli kirjoitti:

Olen ollut kolme vuotta suhteessa varattuun perheelliseen isään. Voin rehelisesti kertoa, että tänä aikana olen tuntenut valtavaa kiintymystä, rakkauden hetkia, intohimoa ja yhtä valtavaa kaipuuta, tuskaa, vihaakin. En koskaan ajatellut että rakastun varattuun mieheen. Itselläni on avioliitto takana ja kaksi lähes aikuista lasta.

Uskon että varatulla miehelläni on perheessä kaikki melko hyvin, mutta avioparin keskinäisessä suhteessa ei ymmärtääkseni oli arvostusta, yhteisiä arvoja, harrastuksia. Tunnen myös että mies rakastaa minua, mutta sanoo ettei voi rikkoa lapsiltaan perhettä, lapset tarvitsevat häntä enemmän kuin me toisiamme. Jos hän valitsisi minut, hän vasta tuntisi toimivansa itsekkäästi.

Vaimoaan ei voi rakastaa kun näin toimii.

• a&b&c
        surullinenjapettynyt kirjoitti:

Olen ollut kolme vuotta suhteessa varattuun perheelliseen isään. Voin rehelisesti kertoa, että tänä aikana olen tuntenut valtavaa kiintymystä, rakkauden hetkia, intohimoa ja yhtä valtavaa kaipuuta, tuskaa, vihaakin. En koskaan ajatellut että rakastun varattuun mieheen. Itselläni on avioliitto takana ja kaksi lähes aikuista lasta.

Uskon että varatulla miehelläni on perheessä kaikki melko hyvin, mutta avioparin keskinäisessä suhteessa ei ymmärtääkseni oli arvostusta, yhteisiä arvoja, harrastuksia. Tunnen myös että mies rakastaa minua, mutta sanoo ettei voi rikkoa lapsiltaan perhettä, lapset tarvitsevat häntä enemmän kuin me toisiamme. Jos hän valitsisi minut, hän vasta tuntisi toimivansa itsekkäästi.

Vaimoaan ei voi rakastaa kun näin toimii.

Yleinen tekosyyselitys "lapset tarvitsevat häntä enemmän kuin me toisiamme"

Mikään ei estä miestä olemasta isä avioeron jälkeenkin. Mies ei eroa, koska on laiska eikä viitsisi panostaa täysillä lapsiinsa eron jälkeen. Eron jälkeen etenkin isien on rakennettava lapsiinsa täysin uudenlainen suhde, jossa heidän on vastattava lapsista täydellisesti yksin. Liiton aikana tällaista ongelmaa ei ole, koska vaimo hoitaa etupäässä lapset ja perheen arjen.

• 1234567890987

Muutaman kerran viikossa, mutta päivittäin olemme yhteyksissä. Iltaisin kun puolisomme menevät nukkumaan, chattailemme. Emme halua erota lasten takia, varsinkaan mies, haluaa olla heidän elämässään päivittäin. Tiedämme että teemme väärin enkä itse tiedä miten kauan jaksan.

• uskokaa minua

ei kannata pettää, eikä pilata koko perheen elämää, ei ole rakkautta kun pettää, tiedän sillä olen ollut petetty ja tapaillut varattua, kummastakin tulee vaan hirveän pahaa oloa josta kärsii kaikki osalliset ja ero tulee lopulta..

• Sinkku Tre

Joka arkiaamu tavataan kahvilla työpaikan kahvilassa ja yleensä on jo aamutuimaan vaihdettu huomenet tekstareina, Iltoja joskus minun luona tai leffoissa, tanssimassa tai ihan vaan kävelyllä. Viikonloppuja ollaan väliin yhdessä kokonaan toisinaan vaan esim. lauantai-ilta-sunnuntai-aamu.
      Ihan normi seurustelua tämä on mies vaan hoitaa perheen toisaalla, käy lastensa kanssa kiekkomatseissa tai mäkkärissä ihan niin kuin tekee muutkin isät. Mies joskus juttelee meidän tulevaisuudesta, mutta en usko että se tämän erikoisempaa on ja näin on ihan hyvä. Tapailtu on jo 13kk tällä tyylillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe