Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta?
Pirkanmaan Hyötyautot ent. Romux
19
3899
Vastaukset
- Aloittajalla kokemus
Terveiset vain aloittajalle sinne Romuxiin!
Jos vaihtoauto on rekisteröity liikkeen omistukseen ja liike itse sitä myy niin mikä se riski mahtaa olla?
Kaikki autoliikkeeet toimivat kuluttajansuojalain alaisuudessa. Jos liike ei ole Kuluttajariitalautakunnan Mustalla listalla niin silloin se noudattaa kuluttajansuojalakia.
Jos autoa ei ole hiljattain huollettu tai katsastettu niin voit aina viedä sen puolueettomaan kuntotestiin ennen ostopäätöstä. - autoa etsivä
No näyttäis olevan juuri katsastettu, mutta eikös se kuntotesti ole tarkempi syyni, kuin pelkkä katsastus?
Mistäs sen tietää, onko mustalla listalla? No pitänee pyörähtää katsomassa ensi viikolla, samalla suunnalla näkys olevan paljon autoliikkeitä ni helppo kierrellä ja vertailla.- jeeeeeee1
Joo muista kierrellä ja kartotella ja neuvotella emännän kanssa hinnasta... Ja jos joskus jotain ostat niin korjaus vastuuhan säilyy autoa myyneellä "koijarilla" jos vaikka joutus tulpat vaihtaan. Ja autotohtorille vie kaikki sen liikkeen autot ja kauppias tietysti maksaa sen. VAIKUTAT AUTOA ETSIVÄ ihan stanan älykkäältä!!!!!
- kierretään kaukaa
kyselin kuukausia sitten tietoja yhdestä autosta s-postilla eikä kukaan viitsinyt edes vastata niin se jo kertoo liikkeen toiminta tavoista.Se kerta riitti,onhan noita liikkeitä jotka hoitavat homman alusta loppuun.
- Guytyuy
Sama kohtalo minulla. Liekö yleinen toimintatapa jättää vastaamatta, jotta ei jää kuluttajalle mustaa valkoiselle mistään.
- Phautot
Kyseiseen sähköpostiosoitteeseen tulee runsaasti viestejä, niihin pyritään mahdollisuuksien mukaan vastaamaan, mutta kaikkiin ei valitettavasti ehdi. Tiedustelut on hyvä hoitaa puhelimitse, firman kaksi numeroa löytyvät ilmoituksista.
- ihme homma
Phautot kirjoitti:
Kyseiseen sähköpostiosoitteeseen tulee runsaasti viestejä, niihin pyritään mahdollisuuksien mukaan vastaamaan, mutta kaikkiin ei valitettavasti ehdi. Tiedustelut on hyvä hoitaa puhelimitse, firman kaksi numeroa löytyvät ilmoituksista.
Arvon Phautot,miksi Teillä on sähköpostiosoite????Voisin kuvitella äkkisiltään että sähköposteja varten.Jos niitä ei kerkeä lukemaan kannattaisi osoite poistaa niin ei tule noita valituksia,yksinkertaista!!
- romuja
ihme homma kirjoitti:
Arvon Phautot,miksi Teillä on sähköpostiosoite????Voisin kuvitella äkkisiltään että sähköposteja varten.Jos niitä ei kerkeä lukemaan kannattaisi osoite poistaa niin ei tule noita valituksia,yksinkertaista!!
heh,heh, vai ehdi vastailla s-posteihin. Tuon luokan romuautoliikkeeseen ei montaa viestiä päivässä tule, jos yhtäkään.Myyjät usein kädettömiä assan vessan entisiä kassoja, joilla ei ole pienintäkään hajua asiakaspalvelusta.
Olen lähettänyt 3 vuoden aikana tunnettuihin merkkiliikkeisiin s-postia ja todennut vastauksen tulevan melkein välittömästi ja asiallisesti. Savipajat ihan erikseen, kuten tämäkin kyseessä oleva romukauppa. - yesyes
romuja kirjoitti:
heh,heh, vai ehdi vastailla s-posteihin. Tuon luokan romuautoliikkeeseen ei montaa viestiä päivässä tule, jos yhtäkään.Myyjät usein kädettömiä assan vessan entisiä kassoja, joilla ei ole pienintäkään hajua asiakaspalvelusta.
Olen lähettänyt 3 vuoden aikana tunnettuihin merkkiliikkeisiin s-postia ja todennut vastauksen tulevan melkein välittömästi ja asiallisesti. Savipajat ihan erikseen, kuten tämäkin kyseessä oleva romukauppa.Mutta näinhän se menee,s-posteja ei ehditä lukea saati vastailla missään liikkeessä mutta täällä keretään kyllä selitellä.Taitaa tärkeys järjestykset olla pikkusen hakusessa???Taitaa vaan tuo ajatus liikkeillä olla se että kun ei vastailla,asiakas tulee paikan päälle ja katsotaan että olisi paremmat mahdollisuudet tehdä kauppaa.Olen itse tehnyt sen että jos vastausta kuulu eikä näy,ei minusta saa asiakasta jatkossakaan ja takaan etten ole ainut joka näin toimii.
- Kiitos Delta-auto
Sama toimintatapa myös isommilla-Lähetin sähköpostia Delta-autolle,joka kovasti ilmoittaa halukkuuttaan ostaa vähän ajettuja hyväkuntoisia, huollettuja autoja.Autoni jäi tarpeettomaksi työsuhdeauton takia ja täytti em.kriteerit.Vastausta ei ikinä tullut-laitoin auton nettiautoon ja meni kaupaksi parin viikon sisään.Kiitos Delta-auto-sain paremman hinnan kuin olisin teiltä saanut,minkä toki jo tiesin autoa tarjotessani teille,mutta tarkoitus olikin tehdä kaupat vaivattomasti ilman turhaa ajan käyttöä,mutta hyvä näin.Autoa en ikinä osta Delta-autosta.
- Jesuiitta69
On täällä aikamoisia seppiä kirjottelemassa. Yleensä autokauppaa tehdään kasvotusten sekä puhelimitsen eikä jollain sähköpostilla. Sellaset surisevat paviaanit itkee kun ei vastata postiin. Se on kiva olla pätevä ja tehdä liuta kysymyksiä mihkä haluaa vastauksen. Yleensä nämä herrat on ostamasa viidensadan ritsaa ja olettaa ostavansa uutta :)
- älyp
hei jesuiitta69.Tuolla tyylillä tehtiin autokauppaa vuonna 1 tai 2 mutta nyt on vuosi 2014 ja nykyään vaan hommat hoituvat/hoidetaan toisella tavalla kuin ennen muinoin.Kannattaisi aivan tosissaan harkita siirtymistä tälle vuosituhannelle,yleensä meillä herroilla tietokoneetkin maksaa enemmän kuin tuon 500€.Kotisivuilla mainostetaan kyllä kaikki yhteystiedot mutta sitten niitä ei kuitenkaan voi käyttää.
- JampunSiitin
Älyp: Tee palvelus ja hyppää kaivoon...
- etnäin
jampunsiitin:vaikea hypätä kun asutaankin tällä vuosituhannella eli kaukolämpö ja kaivotkin jääneet taakse muutama vuosikymmen sitten.Silläkin puolella kehitys kulkee.PS.muista sammuttaa öljylyhty kun käyt nukkumaan.
- Vaihelaatikko ?
Huonoja kokemuksia.loppuun ajettuja alv romuja.
- jopi7
Kyllä sähköposti on nykypäivänä loistava tapa kysyä lisätietoa mielenkiintoisesta autosta. Nykyisin kuitenkin katsellaan autoja kauempaakin, eikä näin ollen aina ole mahdollista lähteä paikanpäälle jokaisen kiinnostavan auton kohdalla.
- paffo
vaihelaatikko ...tee reklamaatio kuluttajaasiamiehelle!
- Anonyymi
Turha reklamoida kuluttajariitalautakuntaan kun myyjä ei noudata sen päätöstä.
Mielenkiintoista on myös tuo sähköpostiliikenne. Tosiaan koskaan ei tule vastauksia, ja sitten kun myyjä ilmoittaa lähettäneensä itse viestejä, ne eivät tule perille.
- Anonyymi
Pirkanmaan hyötyautot on erittäin huonon palvelun liike. 2kpl autoja ostin,ensimmäisen ja viimeisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348