Voisitko seurustella horoskooppinaisen kanssa

............

Jos tapaisit naisen joka olisi todella kiva mutta puhuisi paljon horoskoopeista niin voisitko seurustella?

23

138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden mies

      Harva asia on este, jos nainen on kaunis ja seksikäs. Se on tärkeintä.

    • awh4rewgva

      Voisin ja olen seurustellutkin. Jos ei muuta, niin tiedänpähän horoskoopeista yhtä ja toista. :D Ei elämää tarvitse ihan joka hetki ottaa ryppyotsaisesti. Sellaisessa luultavasti harvinaisessa tilanteessa huolestuisin, jos arkipäivä kulkee ennuskooppien mukaan.

    • ATM:lle jämät

      Kyllä jos hän olisi neitsyt.

      • Hardcore astrologi

        Eikö oinas kelpaa?


    • XcP

      En voisi. Panosuhteeseen voisin alkaa vaikka harakka olisi millainen taliaivo, mutta seurustelusuhteeseen en höyrähtäneen kanssa alkaisi. Panosuhteessa pillu pääosassa eikä sitä typerää lässytystä tarvitsisi niin paljoa kuunnella, mutta parisuhteeseen kelpaavalla naisella pitää pillun lisäksi olla aivotkin.

    • m25v.

      Voisin jos nainen on vaaka tai jousimies

    • ATM#1

      Tottakai.

    • Excitement*

      Jos hän on myös naisellinen, mutta pullantuoksuinen, joka osaa ruoanlaiton ja tykkää siivota ja pitää paikkoja järjestyksessä ja on silti kokeilunhaluinen ja intohimoinen sängyssä ja on minua ainakin 10 senttiä lyhyempi, eikä harrasta feminismiä ja tykkää laittautua kauniiksi ja on seksuaalinen, mutta uskollinen, eikä hänellä ole ollut aiempia suhteita kuin korkeintaan yksi ja on empaattinen ja huumorintajuinen, mutta ei puhu liikaa, eikä harrasta (paljoa) materialistisia naisten juttuja, kuten sisustamista, eikä jatkuvasti kaipaa ulkomaille ja ehdottomasti pitää olla hyvä perse.

      • 0.O .

        Wau, joku on juuttunut aikapoimuun.


      • Lord Excitement
        0.O . kirjoitti:

        Wau, joku on juuttunut aikapoimuun.

        Tällaisiahan ne naisten vaatimuslistatkin yleensä on. Ei taida ironia upota.


      • se on tasoa
        Lord Excitement kirjoitti:

        Tällaisiahan ne naisten vaatimuslistatkin yleensä on. Ei taida ironia upota.

        Ero on siinä että naisella on vara vaatia miehellä ei.


    • Kootkotkot!!

      No jos se on näitä tyypillisiä astrologiasta kiinnostuneita naisia, niin en voisi. Niillä on niin hankala luonne.

    • Voisin tietenkin, tuo ei ole mikään este... toisinkuin eräät muut asiat ovat.

      • huitukkanen

        Mitkä asiat?


      • huitukkanen kirjoitti:

        Mitkä asiat?

        Yks on esim. se että jos elämäntavat on liian erilaiset eli joka viikonloppu on jossain menossa niin sori suhteilusta ei tulis tuleen mitään, kun itse en ole sillai menevä tyyppi. Et jokseenkin samankaltainen tulis olla, niin ja haluais tulevaisuudessa asua maalla... itse kun en halua asua kaupungissa kuin ns. pakon edessä.


      • huitukkanen
        itmies kirjoitti:

        Yks on esim. se että jos elämäntavat on liian erilaiset eli joka viikonloppu on jossain menossa niin sori suhteilusta ei tulis tuleen mitään, kun itse en ole sillai menevä tyyppi. Et jokseenkin samankaltainen tulis olla, niin ja haluais tulevaisuudessa asua maalla... itse kun en halua asua kaupungissa kuin ns. pakon edessä.

        Mistä päin sä olet ja mitä teet?


      • huitukkanen kirjoitti:

        Mistä päin sä olet ja mitä teet?

        No täl hetkel asustan opiskelujen vuoksi tääl Oulus päin. Eli siis joo opiskelijana olen.


    • x*y

      En voisi seurustella naisen kanssa joka uskoisi horoskooppeihin tai johonkin muuhun taikauskoon. Tuskin ihastuisin tuollaiseen mielestäni sivistymättömään ja yksinkertaiseen naiseen.

      • Horo Skooppi

        Horoskooppi ei ole taikauskoa, se on tiedettä.


      • Hahmotelma.
        Horo Skooppi kirjoitti:

        Horoskooppi ei ole taikauskoa, se on tiedettä.

        Samaa mieltä.


    • Hahmotelma.

      Kyllä voisin, itsekin uskon horoskooppeihin. Olen Oinas mikä sä?

      • töööt

        hahmotelman horoskooppivastainen uho oli kieltämättä hieman kornia.


    • jhyfqaw

      Totta kai voisin, kunhan hän ei odota että minunkin pitäisi ihan kybällä uskoa niihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe