Kiinnostaisi tietää millä tavalla akryylikynnet tehdään? Kävin joskus yhdessä liikkeessä kynnet ottamassa ja se tekijän tapa oli niin älyttömän helppo että varmasti kotona osaisin tehdä mutta en tiedä tehdäänkö ne aina niin vai miten.. Eli ensin tehtiin ns pohjatyöt, liimailtiin tipit yms mutta itse kynnen rakennus meni niin että hän siveli jotakin ainetta (liimaa?) kynteeni, dippasin sen jauhepurkkiin ja yksi suihkaisu jotakin ainetta. Tämän toistettiin muistaakseni kaksi kertaa ja se oli siinä! Kynnet olivat ihanan luonnolliset ja älyttömän kestävät. Mutta tehdäänkö se aina näin vai sekoitellaanko jotain ja siveltimellä rakennetaan niin kuin geelikin?
Tosi järkevästi selitetty! Tuskin saan yhtäkään vastausta kun ei tästä ymmärrä mitään :D
Pointtinani on siis se, että haluaisin kotiin aineet millä voisin tehdä kynteni noin. Kiitos jos joku tietää!
Akryylikynnet
7
1814
Vastaukset
- Kouluttaja88
Mene koulutukseen. Siellä se selviää eikä tod ole helppoa..
- 15
Laita YouTubeen hakusanaksi Naio, Gemman klipeistä näät miten akryyleillä tehdään kynnet.
Ei muuten ole sitten mitään helppoa. Ja akryylineste haisee aivan jumalattoman pahalle! - miiasnails
Sulle tehtiin ns. dippiakryylikynnet. Luulisin että aineita löytyy kun hakee vaikka "dip acrylic nails" haulla...
Ne toiset akryylikynnet tosiaan vaatii eri aineet ja hurjasti harjoittelua. - akryyli !!
sulle tehty geelikynnet jotka dipattiin akryylipuuteriin. perinteisesti akryylikynnet tehdään yhditämällä nestemäöinen ja jauheena oleva akryyli joka alkaa kovettua kynnellä ja se pitää ehtiä muotoilla ennen kuin kovettuu. näin lyhyesti kerrottuna. akryyli-geeli on niille jotka ei osaa tehdä akryylikynsiä.
- menkää kouluun!!
akryylinesteiden tuoksuissa on kyllä eroja. haitalliset höyryt tulee ihan yhtälailla myös geelikynsiä tehdessä vaikka se ei olekaan niin havaittavissa kuin akryylin kanssa. samaa kamaa ne silti on että sen puoleen et ole sen enempää "turvassa" hengityselimistösi ja hermostosi kanssa kuin kummankaan suhteen. akryylituoksut kotioloissa saa pidettyä kurissa kunnon tuuletuksella ja viemällä roskat välittömästi teon jälkeen pihalle.myös tuulettimet joissa aktiivihiili tai nestesuodatin , vatsinkin jälkimmäinen(koska se neutralisoi haitalliset höyryt) auttaa. perustuuletin vain siirtää ilmaa ja käryjä. akryylin haju on kuitenkin vain siinä tekovaiheessa. ns geeli on ihan samanlaista akrylaattimassaa kuin kuin ns akryylit. ihan hyvin molemmat ovat akryylikynsiä. geeli nimitys tulee siitä että valokovetteinen akryyli on ennen kovettumistaan sellainen tahmea geelimäinen massa kun taas ilmakovetteinen akryyli on kuivaa jauhetta joka muodostaa kiinteän pallon kun se yhdistetään akryylinesteeseen oikeassa suhteessa.
dippikynsistä video nähtävänä Mereneidin sivuilla niillä luulis olevan tuotteetkin kun on se videokin. en ole varma tästä.
muistakaa kun tilaatte ulkomailta että siellä saattaa olla käytössä vielä niitä "myrkkyakryyleja noita ei suomessa enää sallita koska imeytyvät elimistöön. jollette tiedä asioista niin en läksis tilaamaan. menkää kurssin kautta niin opitte ja pysytte asioista perillä. kynsien tekeminen.. siis anteeksi, Kauniiden kynsien tekeminen ei ole niin helppoa miltä se näyttää! - kynnet
nded.fi sieltä kaikki!
- buu nded
nded myy pelkkää paskaa. siveltimet hanurista, geelilakat kuoriutuvat pois jo seuraavana päivänä. väripigmentit heikkoja, akryyliväreissä ei pysy pigmentti huoltoon saakka, glitterit ihan sumeita, tipit huonoja -paksuja, mulla on listaa vaikka ja kuinka. osaan tehdä kynsiä ei ole kiinni osaamisesta. päinvastoin siksi osaan juuri kertoa et niiden kamat ei vois enempää persiistä olla. . jos haluut heittää rahat hukkaan ni ndedistä vaan. firma vetää vaan rahat asiakkailtaan mitään laadukasta ei niiltä kyllä lähde. ainakaan mitään rakennuskamoja ei geeli eikä akruyyli, tai viiloja tai muta tällaista essential juttua en sieltä hommais. jos jotain nail art krääsää saat sielt edullisemmin niin nist ei kai haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401