Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?

tykkääntytöstä:)

Olen pian 20-vuotias nuorimies ja yliopistolta olen löytänyt yhden ujonoloisen ja kauniin ulkomaalaistaustaisen tytön, jonka kanssa olen facebookissa jutellut jo aika paljon. Jutellaan kyllä aina kun nähdään yliopistollakin. Hän on sanonut ettei oikein tule tyttöjen kanssa toimeen mutta ei myöskään sanonut etsivänsä poikaseuraa. Tiettävästi hän ei ole koskaan seurustellut, kuten en minäkään. Hänellä näkyy yliopistolla olevan vain 1 ystävä, tyttö, jonka luona hän useimmiten on.

Nyt hän sanoi minulle ''mennään joskus kahville''. Onko tämä merkki siitä, että hänkin pitää minusta? Itse tykkäisin kyllä kovasti hänestä mutta en tiedä miten edetä... Enkä tiedä haluaako hän kuitenkaan olla muuta kuin kaveri. Kivahan sekin on toisaalta, varsinkaan kun ei oikein muita omanikäisiä ystäviä ole :)

13

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan muistat, että

      Suomalainen mies on ilmainen huora ulkomaalaiselle naiselle.

    • No tuo on jo niin selkeä merkki, että mene ihmeessä, jos olet oikeasti kiinnostunut hänestä. Ei nainen juuri selvempää merkkiä voi miehelle antaa (kännipuumia lukuunottamatta). Onnea matkaan ! Ole oma itsesi, ja jos ei onnaa, niin hän ei ole oikea nainen sulle. Niele pettymyksesi ja etsi sopivan tilaisuuden tullen joku toinen misu.

      • tyttö18v

        Awws:) Mene ihmeessä kahville ja ehdota sitten itsekin jotain tekemistä. Tuo oli selvä aloite :)


    • kokem. on

      Höpö höpö! Ulkkarin kahvikutsu ei koskaan automaattisesti tarkoita ihastumista tai sen sortin kiinnostusta! Älä nolaa itseäsi! Typy kaipaa vain seuraa ja on kohtelias, joten ota asia ihan kaveruuden näkökulmasta. Jos tyttö sitten itse on jatkossakin aloitteellinen tai alkaa muutenkin ehdotella tapaamista, voi jotain päätellä mutta silloinkin lähinnä, että on joko yksinäinen ja kaipaa seuraa tai että pitää sinusta ehkä ilman suurempia tunteita.

      Ulkkarin eleet ja ehdotukset täytyy aina suodattaa ulkkarin kotimaan kulttuurin kautta.

    • panomies.

      Muista sitten kahvittelun jälkeen pyytää lämmittämään vielä toinen pannu...

    • Meille vai teille.

      Paras asia ulkomaalaisessa on että saa hyvää seksiä ainakin joskus.

    • -

      Hyvä että tykkäät tytöstä etkä pojasta.

    • Tyttö on yksin...

      Ja haluaa seuraa. Ei varmasti ole ihastunut tms. Jos tosiaan niin luulet niin kannattaa unohtaa naisen saaminen...

    • ap

      Tuskin ujo tyttö on ollu sängyssä kenenkään kanssa... Ellei sitten rahoita opintojaan tätä kautta, mutta ujolla varmasti on muitakin vaihtoehtoja.

      • usko pois

        Ulospäin ujot on yleensä niitä pahimpia kiimanarttuja. Varsinkin jonkun katolisen maan "neitsyet" kyllä säästää tavaraansa avioon, mutta takaportti on tullut sitäkin paremmin rassatuksi.


      • ap
        usko pois kirjoitti:

        Ulospäin ujot on yleensä niitä pahimpia kiimanarttuja. Varsinkin jonkun katolisen maan "neitsyet" kyllä säästää tavaraansa avioon, mutta takaportti on tullut sitäkin paremmin rassatuksi.

        Selvä... Onneksi aina voi myös olla kaveri, jos jotain yllättävää paljastuu. Ei tässä niin hirvee hätä ole naimisiin mennä...

        Ja itsekin muuten kuulun niihin uskovaisiin jotka eivät harrasta seksiä ennen avioliittoa :)


      • Mee vaan
        ap kirjoitti:

        Selvä... Onneksi aina voi myös olla kaveri, jos jotain yllättävää paljastuu. Ei tässä niin hirvee hätä ole naimisiin mennä...

        Ja itsekin muuten kuulun niihin uskovaisiin jotka eivät harrasta seksiä ennen avioliittoa :)

        Äläs nyt ota noiden tyyppien pelotteluja tosissaan.

        Mene vaan sinne kahville, äläkä mieti liikaa. Jos se kerran on mukavan oloinen tyttö, niin voit saada siitä hyvän kaverin, tai parhaimmillaan jotain enemmänkin. Älä etukäteen maalaile kuvia mistään romanssista, vaan katsele ihan rauhassa. Etköhän sinä jotain vinkkejä saa siitä haluaako hän olla kaveri vai jotain enemmän.

        Stressi pois ja sinne kahville, jos kerran olette muutenkin jo tulleet hyvin juttuun.


    • ap

      Tää tyttö on oikeesti tosi söpö, auttaa minua vapaaehtoisesti sellaisissa opiskeluasioissa joissa tarvitsen apua vaikka muistutin häntä siitä, että hänellä itselläänkin on hirveästi tekemistä omien opiskeluidensa kanssa... Hän tulee aina luennoilla istumaan viereeni :) En tiedä mitä sanoa mutta aina kun hän on siinä, tekisi mieli ottaa kädestä tai halata...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe