Näin aika suoraan tylysti sanottuna. Naisille kun se suhteen saaminen on huomattavasti helpompaa kuin miehille. Nainen joka päätyy ikisinkuksi on pelannut korttinsa niin päin helvettiä kuin voi vaan pelata. Kaikenlaisia tekosyitä ja "mihin miestä muka tarvitsee" tekosyitä on aina hyvä keksiä, ettei ala ahdistamaan oma tilanne liikaa. Tiedän omasta tuttavapiiristä ja lähisukulaisista pari tuollaista vanhaa piikaa ja olen sellaisenkin huomannut, että aika äksyjä ja vähän vittumaisiakin ovat luonteeltaan, sellaisia joustamattomia, eivät osaa ottaa rennosti ja aika kireitä ja omiin kaavoihinsa jämähtäneitä. Sitten on taas näitä naisia, joilla on jo lapsen lapsia ja he ovat aika usein suvun keskipisteitä ja ylpeitä saavuttamastaan asemasta. Kyllä se perheen perustaminen on naisille kuitenkin niin tärkeää pohjimmiltaan, että sellaisesta sivuun jäävä nainen yleensä katkeroituu ja kitkeröityy. Voihan joku erakkokin omalla tavallaan olla onnellinen, mutta jotenkin surkeaa se on sivusta katsoo.
Ikisinkku nainen on aina vähän säälittävä tapaus
120
4716
Vastaukset
- Omituinen Otus
Miksi oletetaan, että avioliitto ja lapset on mitta, joka pitää naisen onnellisena? Ja että se on huono nainen, jolla ei ole avioliitossa/avoliitossa lapsia?
Onko lapset muka parisuhteen kulmakivi?
Ei ole, kun parisuhteen kulmakivet on HUOLENPITO INTOHIMO SITOUTUMINEN
Että ikisinkku = vanhapiika ?- ....
No ihan siitä havainnosta, että vanhat piiat on yleensä niin kitkerää ja aggressiivista porukkaa. Kyllä se mulukun saanti rentouttaa kummasti.
- 090565
Ehkä siksi, kun ainakin lapset ovat aika yleisiä onnen lähteitä ihmisen elämässä.
Voihan liittokin pitää onnellisena, mutta vain hyvä sellainen .
Tuskin se liitoton/lapseton nainen kaikkien mielestä niin huono on. En minä ainakaan usko.
Lapset eivät ole parisuhteen kulmakivi, kompastuskivi ehkä ennemmin, jos ollaan eri mieltä kasvatuksesta, erilaiset arvot, ei luottmamusta jne.
Parisuhteen kulmakivet on HUOLENPITO INTOHIMO SITOUTUMINEN mm.
mutta intohimot kyllä yleensä hälvenee. Myös samantyyppinen arvomaailma on
tärkeä. - 50-luvulta.
.... kirjoitti:
No ihan siitä havainnosta, että vanhat piiat on yleensä niin kitkerää ja aggressiivista porukkaa. Kyllä se mulukun saanti rentouttaa kummasti.
Mikäs sen helpompaa kuin mulukun saanti, ei sen takia tarvi koko sikaa ostaa :)
- Sitä saa ilmaiseksik
50-luvulta. kirjoitti:
Mikäs sen helpompaa kuin mulukun saanti, ei sen takia tarvi koko sikaa ostaa :)
Juuri niin ...jos tarvii tilkan kermaa ei kait sitä meijeriä tarvitse omistaa.
Siis ihan oikeesti nainen kyllä kermat kuorii ja saa ihan ilmaiseksikin
ei tarvitse rahaksi ryhtyä eikä todellakaan koko litraa ostaa.
Jos jotain saa ilmaiseksi ja ilman sitoutumista niin tyhmä siitä ristiä
itselleen ottaa.!!!!! - Upsista ...
.... kirjoitti:
Miehethän niitä väkivaltarikollisia useimmiten ovat - joskaan tätä ei kehdata selittää säälittävillä yksinkertaistuksilla, jossa ainoastaan yksityiselämän status tekisi heistä aggressiivisia.
- Panoeino komppaa
Sitä saa ilmaiseksik kirjoitti:
Juuri niin ...jos tarvii tilkan kermaa ei kait sitä meijeriä tarvitse omistaa.
Siis ihan oikeesti nainen kyllä kermat kuorii ja saa ihan ilmaiseksikin
ei tarvitse rahaksi ryhtyä eikä todellakaan koko litraa ostaa.
Jos jotain saa ilmaiseksi ja ilman sitoutumista niin tyhmä siitä ristiä
itselleen ottaa.!!!!!Just det! Pillut jakoon vaan.
- aavan meren tuolla p
Upsista ... kirjoitti:
Miehethän niitä väkivaltarikollisia useimmiten ovat - joskaan tätä ei kehdata selittää säälittävillä yksinkertaistuksilla, jossa ainoastaan yksityiselämän status tekisi heistä aggressiivisia.
Aika kaukaa joudut taas hakemaan puolusteluitasi.
- ans kattoo
Panoeino komppaa kirjoitti:
Just det! Pillut jakoon vaan.
Jos sulle sattuu hyvä tuuri niin voit saadakin. Älä kuitenkaan nuolaise ennenkuin......
- Omituinen Otus
.... kirjoitti:
Ei kun tarkoitin, että miksi on sellainen olettamus, että KAIKILLE NAISILLE avioliitto ja lapset on se elämän päämäärä? Olenko mä sitten mies?
Koska eihän kaikki edes saa lapsia, vaikka haluaisivatkin. Kaikki eivät halua, ja niitä tulee. Elämä on epäreilua.
Kiitos vaan, olen siis mies - en haaveile avioliitosta, enkä lapsista. - Omituinen Otus
090565 kirjoitti:
Ehkä siksi, kun ainakin lapset ovat aika yleisiä onnen lähteitä ihmisen elämässä.
Tuskin se liitoton/lapseton nainen kaikkien mielestä niin huono on. En minä ainakaan usko.
Lapset eivät ole parisuhteen kulmakivi, kompastuskivi ehkä ennemmin, jos ollaan eri mieltä kasvatuksesta, erilaiset arvot, ei luottmamusta jne.
tärkeä.Niin ovat yleisiä, mutta mua itseäni on ärsyttänyt se, kun monet ihmiset yleistää sen, että aivan kuin kaikki naiset hakee päämääräkseen just mainitsemani avioliiton ja lapset. Ne on aikamoisia onnen lähteitä, mutta olenko mä sitten huono naisenalku, kun mä en halua niitä lapsia? Enkä haaveile avioliitosta.
- Luviella
090565 kirjoitti:
tärkeä.Eikös juuri ollut tutkimus, että parisuhteessa onnellisuuden taso laskee kun lapsia on hankittu? Samoin monet parisuhteessa elävät sanovat, että elo on yhtä ylä- ja alamäkeä, sinkuilla taas yleensä tasaista (ja itselläni ainakin onnellista). Juju on siinä, että pitää osata ottaa ilo irti elämästä, oli parisuhdestatus sitten mitä tahansa.
- kunnon vakipanot
Luviella kirjoitti:
Eikös juuri ollut tutkimus, että parisuhteessa onnellisuuden taso laskee kun lapsia on hankittu? Samoin monet parisuhteessa elävät sanovat, että elo on yhtä ylä- ja alamäkeä, sinkuilla taas yleensä tasaista (ja itselläni ainakin onnellista). Juju on siinä, että pitää osata ottaa ilo irti elämästä, oli parisuhdestatus sitten mitä tahansa.
virkistää parisuhteessakin kivast imieltä.
- 2. V-mäinen
Vastaan aloittajalle:
Tosiaan, tylysti. Yleisesti ottaen voi olla naiselle helpompaa, mutta jos huomioi yksilöt niin on myös niitä, joille se on valtavan helppoa ja niitä, joille se on mahdotonta ja ajan myötä vielä mahdottomampaa
Sekin on varmaan totta, että on pelannut korttinsa tavalla tai toisella päin helvettiä
Totta, totta, totta...
Elämä ja sen myötä tulleet kokemukset muokkaavat ihmistä. Jos kuvaamasi naiset vaihtaivat osia, voisi myös v-mäisyys yms. seurata mukana.
Kiitos, kun sentään hiukan tuli ymmärrystä siinä suhteessa, että tärkeita asioita varmasti ovat.
...totta sekin, että tavallaan onnellinen voi olla, MUTTA älä sitten katso, jos se kirvoittaa sinua kirjoittamaa tällaista. Vai haluatko nayttäää kaapin paikkaa niille, jotka päätelmiesi mukaan ovat huonosti pelanneet korttinsa, etteivät vaan siedettävää erehtyisi elämästään kuvittelevan ? Ainakaan sinun kirjoituksesi eivät kenenkään sinkun mieltä ylennä.
Toivottavasti sinulla menee sentään paremmin kuin meillä surkeilla, säälittävillä ikisinkuilla - citynainen
Myönnän olevani säälittävä koska ei ole natsannut neljään vuoteen ja korttini olen pelannut todella ala-arvoisesti. Voin jonkun kanssa nyt treffeille lähteä jos yhtään miellyttää mutta jatkosta en todellakaan voi sanoa. Miehet ovat mielestäni ehkä kavereita mutta eivät suhteeseen.
- 'ei toivottu' sinkku
Niin. Yksi introvertti sinkku nainen kuuli tyrmistyksekseen olevansa muiden toimesta haukuttu ympäri kyliä vaikka miksi, eikä todella ollut uskoa korviaan kun kuuli ettei ole ihme ettei miestä ole vielä löytynyt, kun tuttava mies oli kuullut niin 'hurjia juttuja'.. pöyristyttävää, että vieraat ihmiset voivat keksiä jostain niin loukkaavia ja perättömiä juttuja. Elikkä se että ikisinkku on 'säälittävä' ja ylipäätään on 'ikisinkku', voi johtua myös pahansuovista ihmisistä. Valitettavasti.
- katkeria he ovat
Niin mikä niissä sinkuissa herättää niin suurta pahansuopuutta ja katkeruutta, näiden "onnellisten" ja "ei-kitkerien" ihmisten taholta?
- heh heh
Vai ovatko nämä "onnelliset" ja "ei-kitkerät" perättömien juttujen levittäjät myös näitä "vanhojapiikoja", kun se on kerran se ainoa ihmistyyppi, jossa osataan nähdä tällainen katkeruus ja kitkeryys ja pahansuopuus?
- habla.
Minusta paremminkin säälittäviä olette te jotka tulette tänne sanelemaan mitenkä sitä kenenkin kuuluu elää. Sä voit ihan huoletta elää parisuhteessa, mutta älä tule tänne jeesustelemaan, kun kaikki ei ole samanlaisia kun sinä ja sun ajatusmailmasi.
- citynainen
Jokainen rakentaa elämänsä itse haluamallaan tavalla. Jos joku polku ei johda onnen tielle niin ihminen valitsee toisen polun.
- totuus sattuu
citynainen kirjoitti:
Jokainen rakentaa elämänsä itse haluamallaan tavalla. Jos joku polku ei johda onnen tielle niin ihminen valitsee toisen polun.
Toiset kulkee sitä omaa polkuaan kuvitellen sitä onneksi. Kun tie vie tyhjälle tunkiolle, niin nimiviitassa lukee "vanhapiika".
- citynainen
totuus sattuu kirjoitti:
Toiset kulkee sitä omaa polkuaan kuvitellen sitä onneksi. Kun tie vie tyhjälle tunkiolle, niin nimiviitassa lukee "vanhapiika".
Ei voi vanhanksi piiaksi sanoa, koska jotain on jo tapahtunut. Ehkäpä se eronnut-leima edelleen painaa. Aika raskaasti. Onni on häilyvää. Kerran jos toisenkin omistin sen mutta mikään ei palaa ennalleen. Tunteet ovat muuttuneet.
- habla.
citynainen kirjoitti:
Näin minäkin sen näen. Yleensä sitä omaa parastaan pyritään hakemaan. Toisille se on sinkkuelämä.
- totuus sattuu
totuus sattuu kirjoitti:
Kyllä ne pahimmat piikomiset on itsellä sattuneet parisuhteisiin, monet miehet kun hakevat siivoojaa, huoraa ja pullojen kerääjää.
Vanhenee ne ihmiset sellaisillakin tunkioilla.
Taidat olla onneton, kuulostat siltä? - totuus sattuu
totuus sattuu kirjoitti:
Ovat ne ihmiset onnettomia parisuhteissa ja pitkissä avioliitoissakin, älä huoli. Säälittäviä alkoholistejakin löytyy yhtä lailla varatuista kuin ikisinkuista.
- eix miehet oo sikoi
totuus sattuu kirjoitti:
Ovat ne ihmiset onnettomia parisuhteissa ja pitkissä avioliitoissakin, älä huoli. Säälittäviä alkoholistejakin löytyy yhtä lailla varatuista kuin ikisinkuista.
Joillain naisilla tuntuu olevan taito hankkiutua suhteisiin säälittävien alkoholistien kanssa. Kyllä vakka kantensa jne. Omista tyhmistä valinnoista on turha muita syyttää.
- kaikki ei milt näytt
Että kyllä se parisuhde varmaankin olisi hyvä juttu, vaikka jotkut paasaa mihin parisuhdetta muka tarvitaan.. Aika säälittäviä ovat myös myös ne, jotka kyttäävät sinkkujen elämää ja mahdollisesti jopa sabotoivat joidenkin alkavia parisuhteita.
- citynainen
Liputan parisuhteen puolesta vaikka ajattelen toisaalta miten kykenen enää parisuhteeseen. Ei saa tuhota toisten parisuhteita jos mahdollista. Olen tarkka ja huomaan asioita vaikka blondi olenkin. Älä automaattisesti aliarvioi blondia. Pyydän.
- ____________
citynainen kirjoitti:
Liputan parisuhteen puolesta vaikka ajattelen toisaalta miten kykenen enää parisuhteeseen. Ei saa tuhota toisten parisuhteita jos mahdollista. Olen tarkka ja huomaan asioita vaikka blondi olenkin. Älä automaattisesti aliarvioi blondia. Pyydän.
Sari olet idiootti!
- Mies1985
Meillä oli kerran kansalaisopistossa gigolokielen tunnilla eräs eläköitymässä oleva vanha piika. Hän muisteli sitä miten monta vuosikymmentä gigolomaan yökerhossa joku mies tai miehet olivat sanoneet häntä huoraksi ja miten hän meni kantelemaan portsarille joka vei nämä pahat miehet pois.
-
Muutenkin nainen mainitsi jotain ikisinkkuudestaan ja kuulosti kokonaisuutena itsesääliä potevalta ja raunioituneelta.- bgmejogh
Sou vot?
ei liity sinuun. - Mies1985
Lisään; "monta vuosikymmentä SITTEN".
- citynaisen kohtalo
Tuollaisilla vanhoille akoilla ei paljon muuta sisältöä olekaan elämässä kuin muistella jotain ikivanhoja tapauksia ja käydä kansalaisopiston kursseilla niitä muistelemassa.
- citynainen
citynaisen kohtalo kirjoitti:
Tuollaisilla vanhoille akoilla ei paljon muuta sisältöä olekaan elämässä kuin muistella jotain ikivanhoja tapauksia ja käydä kansalaisopiston kursseilla niitä muistelemassa.
On muutakin sisältöä elämässä. Onneksi. En käy kursseilla. En todella muistele menneitä. Yritän löytää jotain tätäpäivää. Vanha mutten arvoton.
- citynainen
citynaisen kohtalo kirjoitti:
Tiedätte siis nimeni. Ei väliä sillä olen saanut elinaikaa vain 6.5 kk. Voin avoimesti kertoa tarinani.
- Mies1985
citynainen kirjoitti:
Tiedätte siis nimeni. Ei väliä sillä olen saanut elinaikaa vain 6.5 kk. Voin avoimesti kertoa tarinani.
Voisitko kertoa missä päin maailmaa olet matkustellut?
- faktaa tämä
Mies1985 kirjoitti:
Lisään; "monta vuosikymmentä SITTEN".
traumaattisilla kokemuksilla ei ole aikaa. Jos on trauma, sitä ja sen seurauksia eletään tässä ja nyt vaikka se olisi tapahtunut lapsuudessa.
- sinkku pakosta
faktaa tämä kirjoitti:
traumaattisilla kokemuksilla ei ole aikaa. Jos on trauma, sitä ja sen seurauksia eletään tässä ja nyt vaikka se olisi tapahtunut lapsuudessa.
Olen itse sinkku pakosta. En ole vittumainen ja ulkonäkökin kohdallaan. Lapsuuteni oli hirveä. Olen yrittänyt moneen otteeseen seurustella mutta läheisyys vain ahdistaa. Ei tarvi olla psykologi tajutakseen että lapsuuden asiat estää läheisyyden muodostamisen. Ei niistä eroon pääse vain pakottamalla seurustelemaan. Ja lapsuus vaikuttaa aikuisenakin.
- "#=?
sinkku pakosta kirjoitti:
Olen itse sinkku pakosta. En ole vittumainen ja ulkonäkökin kohdallaan. Lapsuuteni oli hirveä. Olen yrittänyt moneen otteeseen seurustella mutta läheisyys vain ahdistaa. Ei tarvi olla psykologi tajutakseen että lapsuuden asiat estää läheisyyden muodostamisen. Ei niistä eroon pääse vain pakottamalla seurustelemaan. Ja lapsuus vaikuttaa aikuisenakin.
Se on totta, että ihmisellä on menneisyytensä mukanaan. Eikä siitä pääse eroon varsinkaan ulkopuolisella pakotuksella, mikä on ehkä pahinta ja ymmärtämättömintä kaikesta. Parhaimmillaan aiheuttaa uusia traumoja :-)
Ehkä löydät joku päivä jonkun, joka ymmärtää sinua, jonka kanssa sulla on hyvä olla. Tai et löydä, ja pidät parempana jatkaa kuten tähänkin asti.
- H2MAN2IN
Vanhapiikahan on arvonimi.
Yh on alinta kastia nykyään.- hei Viljo
Yh:n lasten isä varmaan sitä ylintä?
- trskele
Kannattaa ottaa huomioon se että ne naiset, jotka ovat muuttuneet äksyiksi ja vittumaisiksi, eivät ehkä olisi sellaisia jos joku olisi pystynyt olemaan heidän kanssaan.
- vittumainen yh
Ihan yhtä äksyjä ja vittumaisia ihmisiä löytyy kaikista statuksista ja sukupuolista. Viimeistään silloin kun ihmisiä ärsytetään, joskin silloinhan se ärsyttäjä on äksy ja vittumainen myös. Te vain haluatte selittää ihmisten käytöksen tukemaan yksinkertaista maailmankuvaanne.
- ....
vittumainen yh kirjoitti:
Ihan yhtä äksyjä ja vittumaisia ihmisiä löytyy kaikista statuksista ja sukupuolista. Viimeistään silloin kun ihmisiä ärsytetään, joskin silloinhan se ärsyttäjä on äksy ja vittumainen myös. Te vain haluatte selittää ihmisten käytöksen tukemaan yksinkertaista maailmankuvaanne.
Kylläpäs kuulostat äksyltä. Taidat olla vanhapiika.
- trskele
"Tukemaan yksinkertaista maailmankuvaanne"?
Mitä tarkoitat? - vittumainen yh
trskele kirjoitti:
"Tukemaan yksinkertaista maailmankuvaanne"?
Mitä tarkoitat?Milloin äksy ja vittumainen henkilö on vaikkapa yritysjohtaja & suurperheen isä, ette selitäkään hänen luonteensa johtuvan hänen perheellisyydestään. Miksette? Oman logiikkanne mukaan ihmisen luonne johtuu hänen siviilistatuksestaan, mutta vain niissä tapauksissa, joissa kyseinen status ei teitä miellytä.
Selitätte maailmaanne sillä tavalla kuin haluattekin sen nähdä, ettekä edes pyri näkemään sitä sellaisena kuin se on. - trskele
Milloin äksy ja vittumainen henkilö on vaikkapa yritysjohtaja & suurperheen isä, ette selitäkään hänen luonteensa johtuvan hänen perheellisyydestään. Miksette? Oman logiikkanne mukaan ihmisen luonne johtuu hänen siviilistatuksestaan, mutta vain niissä tapauksissa, joissa kyseinen status ei teitä miellytä.
Selitätte maailmaanne sillä tavalla kuin haluattekin sen nähdä, ettekä edes pyri näkemään sitä sellaisena kuin se on.En ole missään vaiheessa sanonut ihmisten äksyyden ja vittumaisuuden liittyvän henkilön statukseen. Enkä ole myöskään sanonut ettei ketään miellytä minua. Kuulostaa vähän siltä että purat raivoasi kontekstin ulkopuolelta. Mutta oli miten oli. Tarkoitukseni oli huomauttaa että henkilöt jotka ovat äksyjä ja vittumaisia saattavat olla sitä sen takia koska ketään ei ole pystynyt olemaan heidän kanssaan. Jos henkilö A hyväksyy henkilön B ja on hänen seurassaan molemmat henkilöt oppivat ihmiskontaktia. Tietysti on niitä ihmisiä jotka ovat äksyjä ja vittumaisia muusta syystä, mutta juuri siksi kannattaa miettiä miksi he ovat äksyjä la vittumaisia eikä hyljätä heitä suoraan.
- kylmä totuus
Tosiasia on se että suomessa kiusataan yksinäisiä ihmisiä ja ns.nokitaan juoruilemalla ja tekaisemalla juoruja jotka uskotaan kyseenalaistamatta ja näin heiltä estetään mahdollisuudet tasapainoiseen elämään.
- antiäiti
Entäpä jos on mukavaa olla säälittävä? Entäpä jos ei pidä lapsista ja ei sen kummemmin miehistäkään? Entäpä jos ei ole tavannut kyllin vakavaraista ja sivistynyttä miestä?
Mikä yksinäisyydessä/ yksinelämisessä on säälittävää?
Entä jos koskaan ei ole viehättynyt riskille hankkia YH:n status?
Aloittajalle, elämässä on muutakin kuin pullantuoksu, lapset ja keittiö. - jfsjgpsijgdg
Mulla on lapset tehtynä, pärjään taloudellisesti yksinkin, en jaksa enää alkaa rakentamaan parisuhdetta, en jaksa enää passata miestä.
En koe silti että elämäni on säälittävää, luon uraani, pärjään siis työelämässä, on ihanat lapset, kiva talo, hyviä ystäviä, harrastuksia. Jos hellyyttä kaipaan siihen saa aina miehen jos haluaa kun ulkonäköä riittää.
Monet tilittää vaikeista parisuhteistaan joten onko heillä yhtään sen parempi elämä? Pikemminkin moni elää tosi huonossa parisuhteessa vaan sen takia että on joku eikä ole rohkeutta elää yksin ja ottaa vastuuta yksin asioista.
Jokainen elää tyylillään :)- Uhhh
Vai passata.. :/
Silityksiä sulle kun noin ahtaasti meistä ajattelet. - parhaat tällaisia
Uhhh kirjoitti:
Vai passata.. :/
Silityksiä sulle kun noin ahtaasti meistä ajattelet.Miehiä on erilaisia. Kaikki eivät tosiaan tarvitse passaajaa kun on peukalo oikeassa kohtaa kättä.
- Kullekin omansa
Minä olen silloin tällöin kokeillut seurustelemista viimeisten 30 vuoden aikana, mutta saanut siitä aina tarpeekseni muutamassa viikossa. Tilanne on ihan sama nuorten ja vanhempien miesten kanssa: minä kyllästyn jaloissa pyörivään, huomiota vaativaan pikkupoikaan, muutun kärsimättömäksi ja lopulta panen välit poikki. Suhteen hyvät puolet vain eivät millään kompensoi niitä huonoja.
En tarvitse miestä taloudelliseksi turvaksi enkä lasten tekoon (en ole koskaan halunnut lapsia). Palvelijallekaan ei ole tarvetta, koska kaikki kodin hommat oppii tekemään itse, kun vain haluaa. Jatkuva seura on minulle lähinnä rasite; töissä on kiva nähdä ihmisiä, mutta vapaa-aikani vietän mieluiten mökillä tai reissaamalla itsekseni.
Koska mikään ei ole mustavalkoista, myönnän kyllä, että parisuhteessakin olisi kivoja puolia, tai oikeastaan yksi: seksi. Toisaalta taas miesten kiinnostus minun mieleiseeni kiireettömään seksiin hiipuu hyvin äkkiä sen jälkeen, kun mies luulee tilanteen vakiintuneen. Välttävä ja huono seksi on epämiellyttävä kokemus, vaikka joidenkin mielestä sekin on parempaa kuin ei seksiä ollenkaan. Olen ollut vuosiakin ilman seksiä ilman sen suurempia vaikeuksia, vaikka joskus kyllä tekisi hirveästi mieli. Se kyllä menee ohi tavalla tai toisella.
Olisin aivan varmasti "saanut" itselleni miehen ja saisin vieläkin, mutta en halua ketään niin vakituiseksi seuralaiseksi, että joutuisin tinkimään omista mukavista oloistani yhtään. Olen oikein mielelläni juuri näin. Enkä muuten ole yhtään kärttyisä enkä kitkerä, usko pois; minua rennompaa elelijää ei ole ihan helppo löytää.
Mutta mitäpä sinun aloituksesi taustalla onkaan? Et kai sinä vain ole vielä sillä lapsen ajattelun tasolla, että luulisit omien halujesi olevan kaikkien muidenkin haluja? Se, että heti aloituksessaan luokittelee muunlaiset mielipiteet tekosyiksi eli valheiksi, osoittaa aika huonoa keskustelutaitoa tai sen, että olet oikeasti vain provosoimassa. Vai olisiko sinulla jonkinlainen parisuhdekriisi tai suhteen väljähtyminen pinnalla juuri nyt ja parantelet oloasi selittämällä, että kyllä muilla menee sinun mielestäsi vielä huonommin?
Mahtaako suvustasi löytyä noiden kahden äkäisen sinkkunaisen lisäksi yhtään parisuhteessa olevaa äkäistä ihmistä? Otoksesi on kovin pieni ja uskallanpa arvella, että katsantosi ei ole kovin objektiivinen. - ah mikä vitsi
Surkeaa sivusta katsoo? :D
Tuskin sillä sivustakatsojan surkeudella on merkitystä tyytyväisenä elävälle ikisinkulle. - Huomattu kyllä
Toi on yksi vaihtoehto, toi sinkkuus muuttuu siinä
viimeistään 40:menissä miesvihaksi.
Siihen kuuluu sitten kristilliset tai vihreät arvot sen päälle.
Yleensä tällainen henkilö alkaa keräämään myös painoa
joka johtuu alkoholisoitumisesta. Korttien väärinpeluu on aika mielenkiintoista,
koska monikaan nainen ei saa päähänsä älliä,
mutta ulkonäkö ässät käteensä kyllä.Ja siitä huolimatta ne kortit
pelataan väärin.
Vähän sama kun sais neljä ässää ekassa jaossa,
ja vaihtais ne pois.
Pisteliäs,ilkeämielinen ja kärkäs..sellainen naisesta tulee...
Sen hyväksyminen, ettei miestä tule ja viimestkin munasolut meni
vetää mielen apeeksi. Kai se sit kovettaa ja kylmettää.
Siihen toki kuuluu myös..
-"En huonoo ota kun hyvää en saa"
-"Tykkään olla yksin"
-"viihdyn yksin etc." fraaseja kuten sanoit.
Mutta samoin kuin siivooja sanoo olevansa onnellinen,
on tuoki luovuttamista ja sitä on karseaa katsoa.
Ei se nainen niin paljon miehestä eroa,
ettei se menisi palasiksi kun itsetunto lähtee.
Samanlaiset haaveet meillä kaikilla on.
vaikka sen kieltäisikin.
Jollain sanomattoman sairaalla tavalla saan tuosta jopa tyydytystä,
kait se johtuu siitä, ettei se omakaan kortin peluu niin hääppöistä ollut,
mut mul on vielä monta jakoa jäljellä, toisin kun mun ikäsillä
naisilla joita en enää ees laittais runsaaksi.
Nyt jo maximiikä on 28.
4-5 vuotta viel ja se on 25.- Melkein säälittää
< Samanlaiset haaveet meillä kaikilla on. >
Noinkin lyhyellä lauseella pystyy ilmaisemaan, kuinka ahtaissa ympyröissä elää. - Todistettu
Melkein säälittää kirjoitti:
< Samanlaiset haaveet meillä kaikilla on. >
Noinkin lyhyellä lauseella pystyy ilmaisemaan, kuinka ahtaissa ympyröissä elää.Vaihe:1 Kieltäminen =)
Luuletko, että komentointisi lisäsi vai vähensi osaltaan sitä,
että sinua pidetään: ilkeämielisenä, pisteliäänä ja kärkkäänä =) - hohhoijaa
Todistettu kirjoitti:
Vaihe:1 Kieltäminen =)
Luuletko, että komentointisi lisäsi vai vähensi osaltaan sitä,
että sinua pidetään: ilkeämielisenä, pisteliäänä ja kärkkäänä =)Ei se niin voi mennä, että ilkeämielinen, pisteliäs ja kärkäs on aina se, joka on eri mieltä yksioikoisen ahdasmielisen kanssa.
Et ole todistanut vielä muuta kuin yksinkertaisuutesi. Säälittävintä mitä on, se on olla näkemättä mitään itsensä ulkopuolelta :-)
- Nääsnääs
Eikö se homma ennemmin mene niin että kaikki se mikä miehelle on noloa ja surkeaa, kääntyy naisella vaan plussaksi. Ikisinkku mies on säälittävä ja siinä on jotain vikaa, ikisinkku nainen taas on vahva ja itsetietoinen eikä ole huolinut miestä riesoikseen. Tekorömpsää hässivä mies on säälittävä, dildoa survova nainen yesyes. Homopari on ällöttävä, lesbopari uuh aah ja sitärataa.
- No jopas
Onpas sinulla melkoinen sarja ennakkoluuloja ja kärjistyksiä.
- Höpsistä
Eikös täällä noita aikuisia ympäriinsä piliään heiluttelevia sinkkumiehiä katsota lähinnä ylöspäin? Ja onhan se totta, että parisuhteessa mies rupeaa ennen pitkää riesaksi ja nainen joutuu sitä kestämään, paitsi tietysti sitten, kun saa itsestään irti sen verran, että lähtee omilleen. Ja eivätkös nimenomaan miehet ole innostuneita lesbopornosta?
- Ei haittaa, ei
Ja se kun ne yrittää esittää ettei niitä ollenkaan haittaa se. Vedetään väkisin hymy naamalle niin että poskilihaksia kivistää. Ja monesti ne on niitä jouluvihaajia jotka pakenevat jonnekkin thaimaaseen. Ei ne joulua vihaa, se vaan sattuu muistuttamaan niitä siitä että niillä on niin vaikea luonne ettei kukaan halua niitten kanssa olla.
- Kummaa sakkia
Kylläpä täällä tiedetään tuntemattomien ihmisten asiat tosi hyvin.
Mikä paikka se thaimaase muuten on? Ihan kysäisen vain, kun sinulla on tuota tietämystä ja avarakatseisuutta muillekin jakaa. - hohhoijaa...
Tuollainen muiden ihmisten yksioikoinen tulkinta vailla kapasiteettia on säälittävää. Tietysti, mistä sinäkin ammentaisit, paitsi itsestäsi. Taidat olla juuri sellainen vaikea luonne, jonka kanssa kukaan ei halua olla.
Ihminen nyt voi olla pitämättä joistakin juhlapäivistä niin monista syistä. Kaikilla ei vaikkapa ole hyviä joulumuistoja lapsuudesta ja nuoruudesta, jotta haluaisi niitä traditioita jatkaa ja suruja muistella. - Rajotas ny
Kummaa sakkia kirjoitti:
Kylläpä täällä tiedetään tuntemattomien ihmisten asiat tosi hyvin.
Mikä paikka se thaimaase muuten on? Ihan kysäisen vain, kun sinulla on tuota tietämystä ja avarakatseisuutta muillekin jakaa.Kohta suo ei huoli kukaa nainenkaan =)
- Pahennat tilaas
hohhoijaa... kirjoitti:
Tuollainen muiden ihmisten yksioikoinen tulkinta vailla kapasiteettia on säälittävää. Tietysti, mistä sinäkin ammentaisit, paitsi itsestäsi. Taidat olla juuri sellainen vaikea luonne, jonka kanssa kukaan ei halua olla.
Ihminen nyt voi olla pitämättä joistakin juhlapäivistä niin monista syistä. Kaikilla ei vaikkapa ole hyviä joulumuistoja lapsuudesta ja nuoruudesta, jotta haluaisi niitä traditioita jatkaa ja suruja muistella.Kai sää ymmärrät lyöväs jokasen naisen arkkuun ton naulan?
Et vain omaas.Edes nainen ei halua ilkeää naista.
Tosin komentointisi lujittaa annettua aihetta
näytät olevan juuri niin katkera kuin oli väittämäkin. - abra los ojos.
Pahennat tilaas kirjoitti:
Kai sää ymmärrät lyöväs jokasen naisen arkkuun ton naulan?
Et vain omaas.Edes nainen ei halua ilkeää naista.
Tosin komentointisi lujittaa annettua aihetta
näytät olevan juuri niin katkera kuin oli väittämäkin.Mitä ihmeen tilaa?
Vastasin vain edellisen kirjoittajan katkeraan kommenttiin, että hänellä ei ole kapasiteettia nähdä mitään itsensä ulkopuolelta, vain pyrkiä hampaat irvessä selittämään itselleen yksinkertaista maailmankuvaansa.
Miksi edellinen kirjoittaja saa olla huomattavasti katkerampi kuin kukaan? Siksi, että hänellä on sama maailmankuva kuin sinulla?
- Thaibeibe
Kyllä olen aina mieltänyt Thaimaan nimenomaan miesten suosikki matkakohteeksi? Olen tainnut täysin pudota maailman menosta.
- vainoa on monenlaist
Kumma on että ollaan erikoistuttu oikein noin läheltä ja negatiivisest i(ts. stalkkaamaan) seuraamaan jonkun yksinäisen elämää ja kuin nautintoa saaden kuvitellaan ja tokaistaan miten säälittävää, niin todella pelkästään säälittävää, ei koskaan muka mitään muuta.. sinkkunaisen yksinäinen elämä on.
- +09876
Stalkerithan on säälittäviä ja noloja, vaikka kenties itse ylpeitä siitä, että osaavat kykkiä puskissa, oikeissa ja virtuaalisissa :-D
Sääli on katsojan aivoissa - ellei ole kateutta ja feikkiä sekin. Joku muu voi sääliä vaikka suuren lapsikatraan äitiä, jonka mies jättää. Tai kerjäävää ikisinkkumiestä, tai ketä hyvänsä. - punainen tupa ja...
+09876 kirjoitti:
Stalkerithan on säälittäviä ja noloja, vaikka kenties itse ylpeitä siitä, että osaavat kykkiä puskissa, oikeissa ja virtuaalisissa :-D
Sääli on katsojan aivoissa - ellei ole kateutta ja feikkiä sekin. Joku muu voi sääliä vaikka suuren lapsikatraan äitiä, jonka mies jättää. Tai kerjäävää ikisinkkumiestä, tai ketä hyvänsä.eniten kohdistan säälini suin päin avioliittoon sännännteitä ja ison lapsikatraan hankkineita huonosti toimeentulevia ja onnettomia perheen isejä ja äitejä, heitä enemmän kuin ketään muita.
vois heittää et Mitäs läksit kikkelis kokkelis omapa on vankilas
- mirrimarri
Kyllähän se näin on että moni ikisinkku nainen on haaveillut perheestä ja parisuhteesta mutta elämä vain on mennyt ilman että sitä on tullut vastaan.Siinä mielessä monella varmasti on ollut sydämessä hiljainen suru,kunnes on oppinut hyväksymään asian ja oppinut löytämään muita kiinnostuksen kohteita elämässsään.
Olen työskennellyt naisvaltaisella alalla koko ikäni ja olen hiukan eri mieltä tuosta asiasta että vanhatpiiat olisivat kitkeriä tai katkeria.Tympeää ja kitkerää käytöstä löytyy aivan yhtä paljon perheellisistä naisista,tosin moni joiden käytös on todella hattumaista,yleensä päätyy eroon muutamien vuosien sisällä.Vastaavasti valoisimmat ihmiset joita olen tuntenut ovat olleet juuri noita vanhojapiikoja.Tosin minäkin tunnen muutaman kitkerän ja vaikean vanhanpiian,enkä ihmettele että hän on yksin.jos ihmisellä on persoonallisuushäiriöitä tuskinpa parisuhde niitä poistaa.
Mutta olet oikeassa,se on useimmille suru että on yksin.
Tosin,kaikki naiset eivät suinkaan haaveile olevansa suurperheen isoäitejä suuren lapsikatraan keskellä.Se rooli ei vain sovi kaikille.Esimerkiksi itse en ole koskaan haaveillut olevani suvun keskipiste ja suuren lapsikatraan isoäiti.Oikeasti koko ajatus tuntuu vieraalta ja naurettavalta.- Tang nag
En suoraan sanoen usko, että elämäntarkoituksen ja siinä epäonnitumisen
voi jollain tavoin hyväksyä.. edes ajan kanssa
ja siitä juuri tuo katkeruus... Täälläkin kumpuaa.
Siis elämän sellaisenaan kuten Darwin sen mietti.
Toisaalta ymmärrän sen ja moni mies omaa myös kellon
josta johtuu, että alkavat kuitenkin sylkemään
lapsia (nuorempien naisten kanssa)
kuin luikuhihnalta siinä 45:sena.
Sodan käyminen lisääntymistä vastaan on sodankäymistä
biologiaa vastaan. Samankaltaiset ihmiset yrittävät estää aurinkoa
nousemasta tuulta puhaltamasta ja ruusua tuoksumasta...
Tai painovoimaa olemasta.Kai se kieltäminen on vain
helpompaa kuin myöntäminen. Eniten sääli lapsettomia.
Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat vieneet tuon itsepetoksen vielä syvemmälle..Jokainen joka ei ole kokenut perheen antamaan
voimaa joko omassa perheessään tai jossain toisessa ei voi
koskaan sitoutua tarpeeksi lapsia saadakseen,
ja sen saadessaan kokevat sen vieraaksi ja ällöttäväksi.
Trauma peräinen elämän vihaaminen ja perustarpeiden
kieltäminen on helpointa muuttaa vihaksi. - inhottavaa.
Tang nag kirjoitti:
Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat vieneet tuon itsepetoksen vielä syvemmälle..Jokainen joka ei ole kokenut perheen antamaan
kieltäminen on helpointa muuttaa vihaksi.Miksi näitä ihmisiä siis on vihattava, jotka elävät elämänsä eri tavalla? Eivät he vihaa perheellisiä tuttaviaan.
- mirrimarri
Tang nag kirjoitti:
kieltäminen on helpointa muuttaa vihaksi.Ohoh,ymmärsinkö oikein että tang nag sanoo naisen elämäntarkoituksen olevan pariutua ja tehdä lapsia?
Eiköhän nämä puheet traumoista ja elämän vihaamisesta ole vähän liian kaukaa haettuja.
Näin yksinkertaisen ihmisen mielestä.
Darwinin teorioissa on sen verran aukkoja että en käsitä kuinka sitä voidaan edes biologian tunneilla nykyaikana opettaa.
Uskon ihmisen tehtävän olevan monimuotoisempi kuin pelkkä lisääntyminen.
Koska jokaisen kukan on tuoksuttava ja jokaisen puun vihannoitava on ymmärrettevä myöskin elämän monimuotoisuus.Yksi kukka kukoistaessaan näyttää erilaiselta kuin toinen.Jotkut ihmiset kukoistavat parisuhteessa lapsien keskellä mutta toiset kukoistavat eri tavoin.
Kaikki se on kaunista ja kaikkea sitä tarvitaan.
Mutta jotkut ajattelevatt elämän tarkoituksen olevan heidän kohdallaan juuri tuon lisääntymisen,elleivät he sitä saa, he voivat katkeroitua.
Onneksi näin ei ole kaikkien ihmisten kohdalla.
Elämä on rikas kaikkine eri vivahteineen.Se antaa paljon lahjoja ellei ihminen tietoisesti sulje silmiään niiltä.
Kehitysoppi on aika pieleen menneyttä ajattelua.
Luonnossa on selkeä loogisuus ja järjestelmällisyys.Luontoa tutkimalla voi havaita etteivät kaikki omenapuun kukat suinkaan muutu hedelmiksi.Vieläpä melkoisen osan omenapuun raakileista puu varistaa pois ennen kypsymistä.
Miksi siis ihmisen pitäisi ihmetellä ja surra lapsettomuutta.Tässä valossa on aivan luonnollista että osa ihmisistä on lapsettomia.
Ei meitä lapsettomia yleisesti tarvitse sääliä,sääliä tarvitsee vain sellainen lapseton joka ei voi hyväksyä osaansa ja laittaa koko elämän mullin mallin saadakseen tahtonsa läpi,vieläpä pilaa toisten ihmisten elämän katkeruudellaan ja marinallaan.
- Suvaitsevaisuus
Taidat olla niitä miehiä, jotka eivät kestä itsenäisiä naisia ja kirjoituksesi on jo sitä luokkaa. Ensinnäkään kaikki eivät halua lapsia tai eivät voi niitä saada. Sitä vaan ei aina sinun kaltaisillesi ääneen sanota. Nainen voi elää mukavaa elämää ja olla onnellinen ilman miestä. Voihan sitä deittailla jos haluaa ja nykypäivänä monella on miehiä pelkkinä ystävinäkin. Kokemusta on juuri sinunlaisista kateista miehistä, jotka eivät soisi naisen elää mukavasti ilman miestä vaan pitää arvostella kärkeästi.
Mihin sitä miestä tarvitaan?
En ole vanhapiika enkä katkera, olen onnellinen, kun saan itse valita mitä teen ja elän mukavaa elämää. Ei ole parisuhdeongelmia, sulla taitaa olla:)
Tiedän tuttavapiiristäni 2 aidosti onnellista pariskuntaa ja se on mielestäni tosi vähän enkä ymmärrä miksi ne loput roikkuu löysässä hirressä.- Hyvä maku
Niin, kumma kyllä se kitkeryys tuntuu löytyvän niistä "miehistä", jotka huomaavat naisen elävän elämäänsä vapaasti ja hyvällä itsetunnolla varustettuna. Varmasti pyrkivät pitämään mahdollisen kumppaninsa pienessä lieassa, tämähän ei saa nauttia mistään muusta kuin miehensä seurasta ja tämän mielenliikkeiden palvomisesta.
- Aloittajan kaltaiset
Hyvä maku kirjoitti:
Niin, kumma kyllä se kitkeryys tuntuu löytyvän niistä "miehistä", jotka huomaavat naisen elävän elämäänsä vapaasti ja hyvällä itsetunnolla varustettuna. Varmasti pyrkivät pitämään mahdollisen kumppaninsa pienessä lieassa, tämähän ei saa nauttia mistään muusta kuin miehensä seurasta ja tämän mielenliikkeiden palvomisesta.
miekkoset tuntuvat ottavan naisen ikisinkkuuden henkilökohtaisena loukkauksena (sittenhän se ei tykkää minustakaan, nyyh), eikä taida olla edes ainoa heihin liittymätön asia, koska itsetunto-ongelmaa - joka todella on henkilökohtainen asia, eikä sillä saisi kiusata muita - ei ole osattu tiedostaa selvästi, jolloin sille voisi yleensäkin tehdä jotain.
- ---
Aloittajan kaltaiset kirjoitti:
miekkoset tuntuvat ottavan naisen ikisinkkuuden henkilökohtaisena loukkauksena (sittenhän se ei tykkää minustakaan, nyyh), eikä taida olla edes ainoa heihin liittymätön asia, koska itsetunto-ongelmaa - joka todella on henkilökohtainen asia, eikä sillä saisi kiusata muita - ei ole osattu tiedostaa selvästi, jolloin sille voisi yleensäkin tehdä jotain.
Selityksen makua. Saahan sitä keskustelua herättää. Tällaiset "hyökkäys on paras puolustus" tyyppiset kitkerät vastaukset kyllä puoltaa aloittajan näkemystä.
Naisilla tuntuu olevan sellainen harhaluulo että itsenäisyys tarkoittaa hyökkäävyyttä ja älykkyys pisteliäisyyttä. - Itkettääkö?
--- kirjoitti:
Selityksen makua. Saahan sitä keskustelua herättää. Tällaiset "hyökkäys on paras puolustus" tyyppiset kitkerät vastaukset kyllä puoltaa aloittajan näkemystä.
Naisilla tuntuu olevan sellainen harhaluulo että itsenäisyys tarkoittaa hyökkäävyyttä ja älykkyys pisteliäisyyttä.Joillekin (lue: sinulle) mikä tahansa kommentti on vääränlainen eikä yksikään nainen voi olla oikeassa, sanoi sitten juu tai ei tai jotain muuta.
Ei itsenäisyys ole hyökkäävyyttä ja äly pisteliäisyyttä. Joskus on oltava kuitenkin kumpaakin - etenkin, kun vastaan tulee puhetta huonosti ymmärtävä luupää - ja sepäs monia miehiä itkettää.
- näin se vaan on
Äksyjä, vittumaisia ämmiä löytyy vanhoista kansannaisista, jotka eivät osaa muuta kuin juoruta ja painaa pahvitötsän hanaa. Jos se on sitä rentoutta, niin onnea vaan, pääsee sitä onnetonta elämää niinkin pakoon. Paremmin tosin olisi päässyt, jos olisi etsinyt vähän monipuolisemman elämän tai fiksumman miehen ;-)
Mikä muuten sai sinut kirjoittamaan noin pitkän, katkeran avauksen? Mikä sinua oikein vituttaa ja äksyilyttää, onnellista ihmisiä? - Mikähäntämänlaukaisi
Jotain on kai taas tapahtunut, joka aiheuttaa aloittajalle pahaa mieltä. Tietyntyyppiset miehet - en tietenkään tiedä, onko ap. vain nettikirjoittelija vai pyrkiikö vaikuttamaan n. reaalimaailmassakin - koettavat aina manipuloida kaikkia naisia ja yleistä mielipidettä saadakseen tahtonsa läpi. Taitavat olla monesti myös alkoholismiin taipuvaisia (jostain syystä tällöin usein viiksekkäitä, hassua). Tyypillistä on, jos kännikalan ehdottelu ei tuota tulosta, että tämä heittää muka spontaanisti - vaikka käyttää aina samaa keinoa välttyäkseen häpeältä - että "Ai, ootsä frigidi/lesbo/pihtari". Joku herkkä naisenalku saattaa ruveta miettimään, että onko minussa jotain vikaa, kun Mies Sanoo Noin. :P Nyt sitten koetetaan saada ikisinkuttaret selittelemään ja miettimään, että petänkö minä tosiaan itseäni, ja tietysti muut naureskelemaan heille. Eipä näytä silti pääsevän nämä miekkoset "tasoihin", muutenhan pelin voisikin lopettaa.
- vetikö viikseen?
Vai vielä viiksekkäitä. Puhutko nyt omasta ukostasi tai exästäsi? Sen verran hatusta vedetyltä tuo viiksijuttu kuulostaa.
- hyi hyi ap
Aloittaja on vittu itse täys mätätuhkamuna en koskis tikullakaan saati antas siementäkään lorahtaa päin meikäläisen kohtua!!!
- elämänkoulu
vetikö viikseen? kirjoitti:
Vai vielä viiksekkäitä. Puhutko nyt omasta ukostasi tai exästäsi? Sen verran hatusta vedetyltä tuo viiksijuttu kuulostaa.
Mitä sitten jos se puhuu omasta eksästään, sama se, siperia opettaa jotakin.
Mitäs vitun merkitystä sillä on onko opittu naapurin Riitan avioliitosta vai omasta jos on nähnyt miten tietynlaiset ihmiset toimii.
- 11
... on tainnut aika moni ns ikisinkku sanua tälle miehelle ... Ei.....
- rautalanka.
Olipa taas yleistys. Kiva jakaa vääriä olettamuksia varmaan jokaisesta ikisinkusta... Ei sille mitään voi jos oikeaa ei tule vastaan heti.
- jaaha.
Jaa? Mun mielestä taas säälittäviä ovat aina ja kaikkialla nimettömiä viha-avauksia nettiin laativat: siinä ei kuule paljoa sosiaalisääty paina, koska jokainen ihminen jolla on pokkaa ätysin harkitsematta suoltaa nettiin vihatörkyä, on ylsiselitteisesti _tyhmä_, ja tollaseen nimetömyyden tai feikki- identieetinhän kaapuun se tyhmyys on netissä helppoa kätkeä. Itse olen miettinyt usein, että millaisia ihmisiä ne ovat, jotka Suomi24:ssa aktiivisesti provoseeraa vihamielisillä avauksilla: vähemmän koulutetttuja tylsistyneitä työttömiä(kö?), mielenterveyspotilaita(ko?), kenties rikollisia(ko?), vaiko mitä. En ymmärrä.
Mitä tollaselle nimettömälleinternetin mielipiteettömälle jullittajalle kuuluu, että kuka on sinkku tai kuka perheellinen? Ainakaan sisällöltään tollasen nimettömän tekstin laatija ei ole sosiaalinen. Kuule: sille ei kukaan voi mitään, että sinulla on jokin sairas huvitus päteä netissä nimettömänä. Luulet olevasi fiksukin, kun pilkkaat sinkkunaisia. Sinä et takuulla ole et perheellinen, etkä mikään sosiaalinen sinkkukaan. Millainen häiriö on hakea huomiota ihmisryhmiä pilkkaamalla nimettömänä ts. ilman ainakaan omaa nimeään ja naamaansa netissä? Joo tiedän: sosiopaatteja on ne, jotka netissä tahallaan naamoilla pilkkaa, mut että mitä häiriityneisyyttä on pakkomielteisesti hakea näin jurvolta palstalta harvojen asiallisten lukijoiden kommentteja ja vastareaktioita? En ole pääkopan asiantuntija, mutten tykkää tästä Suomi24:ssa näkemästäni saastasta yhtään. Ja häiriityneiden olisi turha luulla, että minä olisin profiililla tai nimellä netissä: jos Suomi24 ei sallisi mun tyyppisten nimettömien kirjoittelua, niin mun viestipostaus estettäisiin ja minä en asiatonta sontaa laadi, ihmttelen vaan Suomi24:ssa näkemääni nimetöntä kirjoittelua ja sen täysinäistä asiattomuutta.
Millaset ihmiset ihan oikeasti luulee, että netin julkiset tällaset palstat ovat kiusaamista varten? Menis hoitoon, kaikki nettihäiriköt. - säälittävä aloittaja
Aloittajalla taitaa itsellään olla elämä päin helv_ttiä, koska on aikaa tulla tänne rutisemaan muiden ihmisten elämänvalinnoista! Ei asia luulisi kuuluvan sinulle, miten muut ihmiset elämäänsä elää. Katso peiliin ja elä itse siten, ettei tarvitse muiden elämään jatkuvasti puuttua! Yleensä nämä kaltaisesi toisten arvostelijat ovat itse totisen tyytymättömiä omaan tylsään elämäänsä, joten kaikki paha omassa elämässä heijastetaan muiden elämän ruotimiseen ja toisten (yleensä itselle vastakohtaisten) elämänvalintojen arvostelemiseen! Tuo sinun asenteesi on paljon säälittävämpää kuin niiden, joita arvostelet!
- vanha sanonta
Pata kattilaa soimaa.
- that´s the way
Ja siitä puhe mistä puute. :)
Ja ota ensin hirsi omasta silmästäsi,
ja sitten vasta näet ottaa toisen silmästä tomuhiukkasen. :) - laiffi
Jos nainen rakastaa miestä liikaa, niin silloin on hyvä ottaa etäisyyttä :)
Eiks jeh.
Eikö vanha sanonta sano, että kohtuus kaikessa....
myös kulutusluottojen koroissa.
Katso kun on ollut hyvä mainos. - Ihanaa olla sinkku
Sinkkuus ei ole naiselle ollenkaan huono valinta. Jos nyt olisin nuori ja saisin kaiken kokemani jälkeen valita uudelleen, olisin sinkku forever. Voisihan sitä deittailla silloin, kun huvittaa, mutta ryhtyä jonkin äijän ilmaiseksi piiaksi oman työn ohella ei todellakaan houkuttelisi. Nyt olen jälleen sinkku pitkän palvelusajan jälkeen ja aion sinkkuna pysyäkin. Ei enää marisevaa ukkoa, ei pyykkivuoria, ei ainaista luuttuamista, vihdoinkin omaa aikaa työn jälkeen.
- ei ymmärrä
Mitäs helevetin kiksejä sää saat miettimällä muitten lastentekoo??
Tässä maailmassa on muutenki liikaa ihmisiä, kersoista puhumattakaan.
Ei äidiksi tai sisäksi tulo parempaa miestä tai naista tee, jokainen tehköön sukuelimillään ja soiluillaan lain sallimissa puitteissa mitä tahtoo.
Et vissiin ymmärrä jos joku ei halua sun kanssa kersoja vai mistä kenkä puristaa? - Feklwmfklmwefwef
Ikisinkkunainen on ihan OK jos se on elämäntapa ja se miten hän haluaa elää.
Ikisinkkunainen joka hakee seuraa suoraan tai epäsuorasti... ai vähän säälittävä?
Vähän enemmänkin säälittävä.
Ikisinkkunainen joka retkahtelee "niihin vääriin tyyppeihin"... Nyt lähestytään jo sellaista surkuhupaisuuden rajaa että alkaa hävettää olla samaa ihmislajia.- eri-koista
Ai sekö ei voi olla elämäntapa, että retkahtelee tyyppeihin, jotka ovat myös ikisinkkutyyppiä, siis sellaisia jotka haluavat olla vapaaehtoisesti lapsettomia kuten nainenkin?
Vain selibaatti on hyväksyttävä elämäntapa, koska muuten sinä kärsit?
"Ikisinkku nainen on aina vähän säälittävä tapaus"
-Onko se suhteen saaminen (sukupuoleen katsomatta) sitten joku saavutus vai..?! Itselleni on aina ollut paljon suurempi saavutus pysytellä erossa suhteista.. ;)- mk
Ne naiset tulevat äksyiksi joilla ei ole vakipanoa ja kunnon sinkkuelämään haluavalla naisella voi olla vaikka 2-5 miestä joiden kanssa pitää hauskaa ja niistä voi joku olla perheellinen ja kaikki eivät halua sitoitua. Itse miehenä en nuorempana sitä parisuhdetta niin kaivannut mutta piti olla pari vakipanoa ja yksi niistö oli rouva jolla avioliitto huonossa jamassa mutta mukavaa oli. Lapsiakaan en olisi koskaan tarvinnut mutta hyvä nainen kun osui kohdalle ja puhui ympäri ja kyllä se laspi kiva mutta kaikkie eivät ytkkää tai halua sitä vastuuta mikä lapsesta. Sitten kun ikää tulee niin itsekkin jo yli 50v mies ja kohta lapsi täysi-ikänen ja nyt on hyvä että on jälkikasvua että silleen. Ei kaikki sinkkunaiset ole katkeria mutta ne jotka eivät ole seksiä saaneet vuosiin ovat aika tärpästikkeleitä.
- vakka ja kansi
Hehee aloittajalla ei siis livenä mäihä käy.
Oikeesti siis mitä arvoa on olla paska parisuhteessa kun sinkkuna saa valita päivänsä
viikkonsa mukaan kenen seurassa haluaa olla .
Tiedän kyllä taka hikiän Karit ja Matit joilla ei mäihä käy kun nainen ei tule halon hakkuuseen eikä vain katselemaan luontoa. - .....
Jaa, yleensä kuulee, että avioliitossa nainen alkaa nalkuttaa, lihoo, muuttuu pirttihirmuksi jne. Eli teet niin tai näin, niin aina väärinpäin. :)
Oikeastihan haukuissa on yleensä kyse katkeroituneen miehen mielipiteestä. Jos ei ole naista löytynyt, katsokaa peiliin ja miettikää, mikä mahtaa olla asenteissa ja uskomuksissa vikana. Kitkeryys, stereotyyppinen ja umpimielinen (=tyhmä) ajattelu eivät ainakaan vedä puoleensa. Oon uus tääl suomi24:ssä enkä kuollaksenikaan osaa käsittää miksi joku kirjoittaa tällaista? Mikä se pointti on, saako hän jotain tyydytystä?
- candida Z
pidän heitä kyllä rohkeina ja rehellisinä.
mukavempia ovat olleet duunissa kuin rasittuneet rouvashenkilöt, jotta se siitä. - juustoinen etana
En ole pelannut korttejani huonosti. Olen vain veemäinen nainen. Ulkonäkö riittää saamaan perässähiihtäjiä, mutta eivät ne kestä vaativaa luonnettani.
Parempi kiitää yöperhosena yksin, kuin murskata jotain hyväuskoista miestä jalkoihinsa. - tätähän se teettää
nykyaikana on pöristyttävää kokea tätä uusrasismia joka asiassa. Nykypäivänä kun ei enää saa tuomita ketään iän, sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen tai etnisyyden perusteella, niin on alettu tuomitsemaan siviilistatuksen, sosiaalisen elämän, vaatetuksen, skenen, musiikki/leffamaun perusteella.
Tosi hienoa kehitystä :)
Eiköhän se nyt ole niin ettei se parisuhde ja/tai perhe ole ainut asia maailmassa minkä vuoksi elää. Jokainen tyylillään. - Justiinsa joo
Säälittävää se alkaa olla vasta silloin jos joku on ikisinkku, kitisee olotilaansa eikä osaa tehdä mitään asian eteen. Sama juttu miehissä.
Säälittävää sen sijaan ei ole jos nainen tahi mies on ikisinkku ja täysin tyytyväinen elämäänsä. Katsos kun kaikille naisille se perhe ja lapset ei ole mikään elämän päämäärä. Tuollaiset olettamuksen ovat vuosikymmeniä sitten jo vanhentuneet. Nykyään on puhtaita uranaisia joille parisuhde ja perhe ovat vasta toisarvoisia seikkoja. Ystävät ja työkaverit riittävät tyydyttämään sosiaaliset tarpeet. Samanlaisia miehiäkin löytyy.
Tosin pakko sanoa, että naisille on se kivaa että he pärjäävät ilman miestä vallan mainiosti. Itseasiassa olen nähnyt tuosta tutkimuksiakin, että sinkkunaisilla menee kovaa. Sen sijaan miehet eivät tunnu pärjäävän ilman äidin korvikkeen hoivaa. Näitähän mussuttajia nimittäin näkee pilvin pimein kun olisi pakko sitä pesää saada tai maailma kuolee. Hohhoijaa.- Totuuden jyväjemmari
Kyllä ne uranaisetkin on jollain tapaa sisältä rikki ja pakenevat työhön elämänsä yksinäisyyttä ja kurjuutta. Itselle sitä on vaikea myöntää, mutta ihminen nyt vaan on rakennettu niin, että mies tarvitsee naista ja nainen miestä. Yksin oleva on aina vain puolikas ihminen, vaikka olisi miten tyytyväinen omaan puolielämäänsä.
- 3+1
Totuuden jyväjemmari kirjoitti:
Kyllä ne uranaisetkin on jollain tapaa sisältä rikki ja pakenevat työhön elämänsä yksinäisyyttä ja kurjuutta. Itselle sitä on vaikea myöntää, mutta ihminen nyt vaan on rakennettu niin, että mies tarvitsee naista ja nainen miestä. Yksin oleva on aina vain puolikas ihminen, vaikka olisi miten tyytyväinen omaan puolielämäänsä.
Entäs me sitten jotka ei olla mitään uraohjuksia vaan ihan palkkatyöläisiä?
Tällä hetkellä olen työtön, mutta ikinä en ole mitään uraa tehnyt, ollut ihan vain 5 päivää viikossa-perusduunissa. Ekaksi yhdellä tehtaalla, myöhemmin Postissa.
Ikisinkku olen, ja ihan tyytyväinen elämääni. Varmaan olen poikkeus, mutta en ole ikinä tarvinnut miestä elämääni. Enkä pidä lapsista. Elukoitakaan en halua sotkemaan kotiani ja vaatimaan huomiota.
Mä en halua mitään ihmeellisyyksiä: duunin, josta saa rahaa sen verran että saa laskut maksettua ja matkusteltua pari kertaa vuodessa jonnekin Eurooppaan (aurinkomatkat, Aasia tai Kreeta eivät kiinnosta), tarpeeksi ystäviä ympärille, hyvät suhteet sukuun ja omaa rauhaa omassa kodissa.
Siinä on ollut viimeiset 35 vuotta ihan tarpeeksi sisältöä elämään. Ei se miltään puolikkaalta tai vajavaiselta tunnu. Olen aina tuntenut olevani täydellinen itsessäni.
Tietenkin on niitä ihmisiä, jotka eivät osaa olla itsekseen vaan joutuvat jatkuvasti täyttämään sisäistä tyhjiötään toisilla ihmisillä. Näitä tiedän muutamia. Säälittäviä tapauksia - kun yksi suhde päättyy, alle kuukauden sisällä pitää aloittaa jo uusi. Uranaisia tai -miehiä en tiedä yhtäkään.
- maaseudun piika
Mikä on ikisinkku, onko jos on takanaan kymmenien vuosien liitto joka on sitten kariutunut toisen uskottomuuteen, ja nyt siis tämä nainen yksin. Ei kai.
Kyllä itse todellakin haluaisin kumppanin rinnalleni, on työ, talo, auto, elämä muutoin kunnossa, joskus kotityöt ovat aika raskaita, varsinkin talvella. Paljon on kuitenkin oppinut.
En pidä itseäni kovin tiukkapipoisena ihmisenä mutta jämpti kyllä olen. Rehellisyys on seikka joka minusta menee yli kaikkien muiden ominaisuuksien. Eli ikävätkin asiat tulisi voida puhua.
En osaa ajatella että jotekinkin "kuorisin kermat päältä" ja siis vain ottaisin kertasuhteenomaista rakkautta, vaan kyllä minulle parisuhde ja seurustelu on ihan ensin tutustumista, ystävyyttä ja sitten kuumaa seksiä. Minusta koko ajatus siitä että ottaa parhaat palat mutta ei koko pakettia, on lähinnä naurettava. Kuinka moni ylipäätään pystyy nauttimaan seksistä, ilman henkistä läheisyyttä. En minä ainakaan. - ----
Toisaalta ikisinkku mieshän on myös nimen omaan naisille täysin toivoton ja säälittävä tapaus. Jo se, että miehellä ei ole naista, tekee miehestä vähintäänkin epäilyttävän, mutta jos ei ole koskaan ollutkaan, niin silloin ei ole mitään toivoa. On nimittäin täysin luonnollista, että mies löytää naisen, ja ainakin 99,99% kaikista miehistä näin tekeekin. Siksi miehessä joka ei ole onnistunut naista löytämään täytyy olla jotain hyvin pahasti vialla ja se saa naiset vähintäänkin olemaan varuillaan miehen suhteen.
- Njoop
Jaah, itselläni ei kyllä olisi ongelmaa tällaista miestä huolia. Lähinnä olettaisin, että hän on samankaltainen kuin minä. Itselleni näet oma tila on hyvin tärkeää ja tyypillinen seurustelu lähinnä ahdistaa, varsinkin jos mies on takertuvaa tyyppiä. En ole ikinä jaksanut kiinnostua näistä ihme suhdehärdelleistä ja itse olenkin seurustellut vain yhden miehen kanssa.
Jos tapaisin hieman samankaltaisen miehen kuin itsekin olen, niin minä lähinnä innostuisin. Siinähän voisi olla sellainen kumppani, joka tajuaa että olen sillä tapaa omituinen, että tarvitsen paljon sitä omaa tilaa enkä pidä seurustelua jonakin saavutuksena jolloin heti kipitetään sen tyypin matkaan joka osoittaa vähäisintäkin kiinnostusta. - ikis inkkum ies
Njoop kirjoitti:
Jaah, itselläni ei kyllä olisi ongelmaa tällaista miestä huolia. Lähinnä olettaisin, että hän on samankaltainen kuin minä. Itselleni näet oma tila on hyvin tärkeää ja tyypillinen seurustelu lähinnä ahdistaa, varsinkin jos mies on takertuvaa tyyppiä. En ole ikinä jaksanut kiinnostua näistä ihme suhdehärdelleistä ja itse olenkin seurustellut vain yhden miehen kanssa.
Jos tapaisin hieman samankaltaisen miehen kuin itsekin olen, niin minä lähinnä innostuisin. Siinähän voisi olla sellainen kumppani, joka tajuaa että olen sillä tapaa omituinen, että tarvitsen paljon sitä omaa tilaa enkä pidä seurustelua jonakin saavutuksena jolloin heti kipitetään sen tyypin matkaan joka osoittaa vähäisintäkin kiinnostusta.Miten sinä ja sopiva ikisinkkumies löydätte toisenne?
- Nähtyhän tämä
No joo. Mutta onhan nuita naisia mitkä pelaavat kortit ihan päin helvettiä vaikka saavat jaossa heti neljä ässää ja jokerin sit se vaihtaa kaikki saa seuraavallakin viel ok käden mut ei "mää otan viis".
Tunsin kerran yhdet tunnetut sisarukset molemmilla oli kova
käsi toisella paras toisella ihan ok.Nyt sillä jolla oli huonompi käsi on pakka kädessä ja se toinen joutuu lähteen pöydästä,
koska ei osannut pelata. Yleensä seuraavaksi tulee suusta ne klassiset:
-koolla ei ole väliä
-ei raha tuo onnea
-en ikinä haluaisi laihaa miestä
-olen yksin koska haluan - wrgfgw
No onneksi näitä vanhoja piikoja on, mutta maailman ylikansoittaminen olisi lähempänä.
- ...
Onneksi on kuitenkin ihastuttavaa nähdä erityisesti tällä palstalla, etteivät sinkkumiehet ole hivenenkään kitkeröityneitä eivätkä katkeroituneita. :D
Mielestäni on aina surullista ettei parisuhdetta ja perhettä saa, jos sitä haluaa. Se on aina yksilön elämässä tragedia, myös minun. Jokainen käsittelee pettymystä omalla tavallaan. Toisista tulee katkeria (pätee sekä miehiin että naisiin) ja osa jatkaa kohti uusia haasteita.
Valitettavasti elämässä ei aina saa sitä mitä haluaa mutta koskaan ei voi tietää mitä hyvää odottaa kulman takana. - Riippuu iästä
Niin sitten on niitäkin jotka ovat sinkkuina omasta tahdostaan. Kaikki ihmiset kun eivät ole parisuhdekeskeisiä. En menisi sanomaan esim. 20-vuotiasta säälittäväksi ikisinkuksi. Ei sen ikäisillä ole mikään pakottava tarve pariutua. On eri asia jos ikä lähentelee jo 30:ntä. Silloin alkaa tulla jo kiire löytää joku.
- piikavanha
No parempi olla yksin ja lapseton kuin pyöräyttää ne jonkun torvelon kanssa, joka ei huolehdi jälkikasvustaan!!!!!
- Ei mene karkit tasan
Mikä pakottava tarve on seurustella jos ei halua tai ei löydä sopivaa kumppania? Onko seurustelu nykymaailmassa jokin elinehto? Arvotetaanko ihmiset sen mukaan vai? Siltä se ainakin tuntuu. Sinkkuna oleva ihminen on ihan jotakin ennennäkemätöntä seurustelevien mielestä. He eivät kapealta maailmankuvaltaan näe sitä että kaikki eivät ole samanlaisia kuin he. Seurustelevat olettavat että koska hekin ovat löytäneet jonkun kaikkien muidenkin pitäisi. Ei se niin vaan mene, se on tosiasia. On sellaisia ihmisiä jotka eivät ole koskaan seurustelleet ja jotka kuolevat yksin.
- ----
No kun sinkuillakin on läheisyydenkaipuu ja seksuaalivietti. Se on puhdas biologinen asia jota on aika vaikea tukahduttaa. Vaikka sitä kuinka yrittäisi elää yksin niin aina se vastakkainen sukupuoli tuntuu kiinnostavalta. (Paitsi tietysti jos on homo tai lesbo, mutta onhan silloinkin läheisyydenkaipuuta ja seksuaaliviettiä.)
Nettiporno ja itsetyydytys ei kovin pitkälle riitä, pitää päästä tapaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia tosielämässä. Se onnistuu parhaitsen seurustelu- ja/tai seksisuhteen kautta. Ehkä paras vaihtoehto ikisinkuille olisi eräänlainen on-off -suhde, jossa mies ja nainen eivät olisi koko ajan toistensa kanssa, mutta tapaisivat toisiaan aina silloin tällöin kun molemmille sopii. Tähän sitten kuuluisi seksi silloin kun se asiaan sopii, muttei tietenkään välttämättä joka kerta.
- Samaa ihmettelen
Tottakai jokaisella on läheisyydenkaipuu ja seksivietti mutta onko se muiden ihmitsen tehtävä tuomita jos joku ei noita kahta asiaa totetuta? Mitä se muille kuuluu?
- ranttu
Näin se vaan on. Mulle kun pitääkin olla itte herran enkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841421
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67953Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706