vanha punk rallatus mutta en oo löytänyt enää mistään. "Eduskuntatalon rapuilla me juomme keskikaljaa. Tätäkö mä haluun, tätäkö on kapina?" Ja jatkuu edelleen... " Vastapäätä istu gimmoja, ne puhu kovaa politiikasta. Mä sanon jotain typerää, ne menee sekaisin jutuissaan". Villi veikkaus olis Problemsii, mut olisin kiitollinen avusta.
Eduskuntatalon rapuilla?
Vanha pieru
2
150
Vastaukset
- PW
Problemsien Katupoikia levyltähän tuo, ja Kävelen ympyrää on rallin nimi.
- jklpunk83
empä tiiä tota mut shitter limited lauloi ainakin et kävelen eduskunnan rappusia,menen tapaamaan Paasiota.haluan jutella asioista jotka mieltä painavat.haluan nähdä rukoilevan pelosta ja kuulla kuoleman korahduksia...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297