Käsittääkseni on niin, että jos mies/miehet ei tee aloitetta, niin syynä yksinkertaisesti on se, että nainen ei ole tarpeeksi kaunis/seksikäs/no, mitä tahansa vastaavaa. Ja että niin ujoa miestä ei ole olemassakaan, etteikö tarpeeksi kaunis nainen tekisi häntä aloitteelliseksi.
No, jos kerran näin on, niin mitä järkeä sitten naisen on olla aloittellinen ? Siis sehän tarkoittaa sitä, että yrität tyrkyttää itseäsi miehille, jotka ovat jo valmiiksi päättäneet, että et ole heille tarpeeksi kaunis ja upea, jotta kelpaisit. No tietysti aloitteellisuudella nainen voi jonkun yhden yön jutun saada, mutta tuskin sen enempää.
naisen aloite
25
1714
Vastaukset
- Mies1985
Kai voidaan esittää että teoreettisissa ihanneolosuhteissa kuka tahansa mies tekisi aloitteen. Tämä on sama kuin se juttu että niissä teoreettisissa olosuhteissa missä kahdesta identtisestä miehestä toinen olisi pitempi, valitsisi nainen sen pidemmän miehen. Ongelmana on vain se että tällaisia hypoteettisiä olosuhteita ei ikinä synny reaalielämässä. Tosi ujo mutta kiinnostunut (ja kiinnostava) mies siis ei saa koko elämänsä aikana sellaista tilannetta aikaiseksi jossa hänkin uskaltaisi lähestyä, aivan kuten ei ole olemassa kahta miestä joilla olisi vain pelkkää pituuseroa.
- twaet35eawaw
No ei se nyt ihan noinkaan ole, helvetin ääliö. Jumalauta, missä saatanan kanakopissa nää hiehot oikein elää kun niiden aivoitukset on tuota luokkaa?
- -
BB-talossa
- mies32
Itse ajattelin näiden ajatusten tulevan avaruudesta foliohatun avulla, mutta ehkä hieho kanakopissa on todellinen selitys.
- gggggggggg
Taitaa olla niin että monet ns. normaalia kauniimmat naiset saavat vähemmän kunnollisia kontakteja.
Tietenkin aktiivisuudesta on aina hyötyä, ulkonäöstä riippumatta. - PölpötiPööSanoEki
Höpön löpön löö. Vaikka kuinka tekisi mieli tehdä aloitetta kauniille naiselle, se jää tekemättä, koska ei niille kelpaa keskitason kalle. Pitäisi olla mahtava mika tai yrjö yliveto, että naista kiinnostaisi nykypäivän meiningissä sitouttava pariutuminen. Varsinkin netissä.
- onko nää kaikki yhtä
Pakkokos se on tavis jullikan yrittää niitä kauniita naisia. Pysy vaan tasollasi.
- 6k8879l
onko nää kaikki yhtä kirjoitti:
Pakkokos se on tavis jullikan yrittää niitä kauniita naisia. Pysy vaan tasollasi.
Mistä helvetistä sen saa selville minkä "tasoinen" itse on? Idiootti :D
6k8879l kirjoitti:
Mistä helvetistä sen saa selville minkä "tasoinen" itse on? Idiootti :D
Siitä, että käykö flaxi vai ei.
- harmaa alue
Usein suomalaiset naiset luulevat että on vain kaksi vaihtoehtoa miehiin nähden: tehdä aloite tai olla täysin passiivinen. Eihän se näin ole. Siinä välissä on "harmaa alue" jossa nainen voi olla aktiivinen ja viestittää mielenkiintoaan vaikuttamatta tyrkyltä tai aloitteen tekijältä.
Monet naiset osaavat ilmaista olevansa jostakin miehestä kiinnostunut aika selvästi. Kaikki eivät kuitenkaan osaa tai uskalla heittää sanatonta flirttiä tai hyväksyvää katsetta. Toisaaltaa kaikki miehet eivät osaa niitä tulkita. Noissa tilanteissa naisen kannattaa tehdä selvempi aloite.
- hjblqa
Koko alkuperäinen käsityksesi oli väärä ja niin ollen myös johtopäätöksesi on väärä.
Mies ei TODELLAKAAN tee aina aloitetta vaikka olisi toisesta kiinnostunut. Varsinkaan ujo mies ei tee aloitetta melkeinpä koskaan. Niinpä nainen voi löytää itselleen varsinaisen kultakimpaleen, mikäli joskus rohkaisee itsensä ja tekee itse aloitteen.- hgghjghk
Ei ole kultaa kaikki mikä kiiltää.
Mistä lähtien ujo ja passiivinen mies on ollut naisten mielestä kultakimpale? Hienoa, jos näin joskus olisi myös tekojen osalta eikä vain puheiden, mutta suvaitsen epäillä...
- 18+8
Toisinaan on jopa ihan terveellistä pitää taukoa aloitteen teosta. Sanomattakin selvää, että jos hakkaa päätään tarpeeksi monesti tiiliseinään, alkaa päähän sattua ja tajuaa olla hakkaamatta päätä seinään. Yhtälailla mieskin tarvitsee joskus vapaaillan ettei vaivu totaalisen epätoivon valtaan epäonnistumiskierteen takia.
Itse teen nykyään enää hyvin harvoin aloitteita. 5 vuotta kiersin baareja vähintään pari kertaa kuussa tuloksetta. Baarin ulkopuolelta sain pelkkiä kaverikortteja. Tuntuu pikkuhiljaa jo hieman turhalta edes yrittää ja olis kyllä itsetuntoa kohottavaa, jos edes kerran elämässä joku nainen osoittaisi olevansa kiinnostunut minusta.
Uskoisin, että baarissa on paljonkin miehiä liikkeellä, jotka vain eksyivät kaveriporukan mukana baariin viettämään iltaa, mutta eivät ole 100% haku päällä kyseisenä iltana ja jättävät naisten iskemisen seuraavalle reissulle. Harva varmaan kuitenkaan hanttiin pistää, jos joku mielenkiintoinen osuu kohdalle, ellei sitten seurustele jo valmiiksi.Tuo on totta. Ei mieskään aina jaksa aloitteita tehdä, vaikka jokin nainen saattaisi näyttää kiinnostavalta. Olen itsekin ollut aika passiivinen nykyään, kun en ole uutta parisuhdetta hakemassa.
- Eijaksa
Käsityksesi on niin monolta osin metsässä, että enrgiani ei riitä sen oikaisemiseen.
Mutta vinkkinä nyt sellainen, että ihastuksen ja kiinnostuksen tasoja, kuten myös rohkeuden ja ujouden tasoja on rajaton määrä, ja näin ollen näiden tekijöiden muodostamia yhtälöitäkin on rajaton määrä, sovita teoriasi siihen.
Jos koitan etsiä jotain järkevää sanomastasi, sanoisin että olet hyvin pienessä, rajallisessa määrässä oikeassa. - dbfbgb
Olen huomannut, että kannattaa tehdä aloite. Mies voi olla vaikka kuinka kiinnostunut, muttei syystä tai toisesta lähesty naista itse. Syy voi olla ujous, pelko torjunnasta tai mikä vaan. Mies voi pitää naista niin kauniina, että olettaa, ettei hänellä ole mitään mahiksia. Tai todella a-luokan mies voi olla niin tottunut naisten harrastamiin jatkuviin, runsaisiin aloitteisiin, ettei viitsi vaivautua enää, mutta voisi olla oikeasti kiinnostunut jostakusta naisesta silti. Selviää vain menemällä juttelemaan. Suosittelen.
- The Key
Ole sinnikäs. Niin miehetkin ovat.
Erona on vain kasapäin pakkeja vs. naisten yhden yön jutut.
Ai niin, eihän naisten edes tarvitse. Miehen näkökulmasta seksiä tulisi ovista ja akkunoista vaikkei haluaisikaan. Ehkä se Unelmien Rinssi® tuleekin savupiipusta.
"What are you waiting for? Christmas?" -Duke N- lkjjfqa
Häh!? Ei tuota strategiaa kenellekään voi suositella. Harrastaa nyt seksiä jokaisen miehen kanssa jolle tekee aloitteen. Ei aloittellisen naisen mikään lutka kuulu olla.
Mikään ei estä naista pyytämästä miestä ihan kunnollisille treffeille. Jolloin mieheen voi pikku hiljaa tutustua ja nähdä onko mies aidosti kiinnostunut. - Irma La Douche
lkjjfqa kirjoitti:
Häh!? Ei tuota strategiaa kenellekään voi suositella. Harrastaa nyt seksiä jokaisen miehen kanssa jolle tekee aloitteen. Ei aloittellisen naisen mikään lutka kuulu olla.
Mikään ei estä naista pyytämästä miestä ihan kunnollisille treffeille. Jolloin mieheen voi pikku hiljaa tutustua ja nähdä onko mies aidosti kiinnostunut.Oletpa vanhanaikainen. Kyllä kemiat pitää testata sängyssä heti, että tietää tuhlaanko aikaansa. Jostain ujosta lähetyssaarnaajassa nylkyttäjästä tuskin kuoriutuu jatkossakaan mitään kyltymätöntä seksuaaliaktrobaattia.
- onnellinen atm
Taas näitä pähkähulluja itsekeksittyjä miniseksuaalisuus teorioita.
...eiku... aloittaja ei olekaan Mies1985 vaan nainen? o_O Ja aivan sairas teoria!
Eipä olekaan naiset tällä palstalla yhtään se parempia kuin miehetkään, mikä on nyt todistettu. Samanlaisia vääristyneitä ajatuksia syytävät nettiin ja kuvittelevat niitä pienessä päässään tosiksi. Mä luulen, että yleensä naisten aloittellisuudella tarkoitetaan lähinnä sellaisia yksinkertaisia asioita, joilla voi miehelle viestittää, että "tänne saa tulla" tai muuten "vihjaa", että on kiinnostunut miehestä.
Eli kun vaikka näkee miehen katselevan enemmän niin sen sijaan että näyttäisi hapanta naamaa, voi vaikka hymyillä.
Ei sitä paljon itekään mene juttelemaan ihmiselle, joka on nyrpeä. Kyllä se "rohkaisu" tekee miehen aloitteellisemmaksi. Ja nämä ns. hyvännäköiset ja kauniit ihmiset on yleensä sellaisia, jotka eivät murehdi ja ole tyytymättömiä ja hymyilemättömiä.
Tuntuu, että jotkut naiset ajattelee, että jos hymyilen tälle miehelle, minun on "pakko" olla kiinnostunut hänestä enemmän. No kyllä joo, voit olla alkuun kiinnostunut, mutta ei se tarkota sitä, että jos mies on urpo, että edelleen pitäisi olla kiinnostunut. Tai sitten, jos flirttailee ja on mukava usealle miehelle, niin on heti joku horatsu. Joo, niinhän se menee, jos on kiinnostunut yleensä ihmisistä niin täytyy heti jokasta olla panemassa.- v-r-kiiski
"Käsittääkseni on niin, että jos mies/miehet ei tee aloitetta, niin syynä yksinkertaisesti on se, että nainen ei ole tarpeeksi kaunis/seksikäs/no, "
Olet käsittänyt väärin. Tuolla mittarilla olet tarpeeksi tarpeeksi hyvä/kaunis/tms juuri niille, joiden mielestä melkein kuka tahansa on tarpeeksi hyvä.
"No, jos kerran näin on, niin mitä järkeä sitten naisen on olla aloittellinen ?"
Tapahan se on tuokin perustella itselleen, miksi on järkevää olla mahdollisimman passiivinen. - Nyt loppu valitus!
Olet käsittänyr väärin. Olet väärässä. Lopeta siis tuo selittely ja tee itse jotain asioiden eteen, äläkä vain valita mikseivät muut tee sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796262Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651999- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141215Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181621121Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49971Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952