Kellään koskaan ollut/on samatilanne?

siitäselähtee

Melkein jo osaankiin sanoa mitä tulee vastauksena,mutta itseppähän kysyn/kerron niin kaiken otan vastaan myös :D
Eli,homma meni silleen että eräs mies kaivoi minut keskustelufoorumilta ja laittoi viestiä ja kyllä hän on turkkilainen :D aloimme kiivaan viestien vaihdon ja molemmat kerroimme itsestämme,perheestämme,unelmistamme jne.hänellä ei ole lapsia(olen asian tarkistanut ),minulla on.molemmat tiedostamme tilanteen,mutta minua on alkanut häiritsemään yleistäjät! okei,olen itsekkin enemmän rasisti kuin en ole,mutten kuitenkaan yleistä,koska kaikki saman maan kansalaiset ei voi olla ns.hyviä tai pahoja.olemme nyt erinnäisin keinoin yhteyttä pitäneet 5 kuukautta ja minulla olisi tarkoitus lähteä hänen kotimaahansa piakkoin,nämä yleistäjät vain saavat muutenkin huonoina päivinä jonkun takaraivossani hakkaamaan....herää kaikenmaailman ajatukset vaikka tosiaan tiedän että puhuu minulle totta(tarkistan aina tärkeimmät kontakteillani) sekä olen yrittänyt monesti puhua hänet pussiin,mutta siinä onnistumatta.toki mietityttää voiko joku oikeasti feikata niinkin kauan ja muistaa mitä on sanonut 5 kuukautta sitten? koskaan!!ei ole maininnut rahasta mitään,niin no toki sen että heillä on melkoisen paljon huonompi palkka kun meillä,mutta ei mitään siihen suuntaan että minun pitäsi rahaa antaa/lähettää vaan aivan päinvastoin.hänelle tässä on kuluja tullut,tosin hänen omasta täysin vapaasta tahdostaan.ja kyllä olemme rakastuneita sen minkä tässä tilanteessa voi olla sekä muuttamassa jossain vaiheessa samaan talouteen,oli se sitten kummassa maassa tahansa.olen sanonut testatakseni:mennään naimisiin,johon mies on vastannut oikein eli sen mitä minä olisin muutenkin vaatinut:ei mennä ennen kuin olemme samassa maassa saman katon alla asuneet jokusen vuoden.no mutta,sana on vapaa :D kertokaa toki mielipiteenne,arvostan niitä enhän muuten tänne olisi tätä kirjoittanut.niin ja kysykää jos en jotain muistanut kertoa :)
Kiitos etukäteen :)

11

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutnäkenyt

      jos olet turkkiin muuttamassa ja vielä rakkaus kukoistaa niin mikä ettei, muuten kannattaa olla varoillaan. harvemmin tänne tullaan oliivilehdoista muuten ku rahan takia,ja vuosituhantinen kulttuuri kun on siellä järjestettyjejen liittojen kautta se ettei liittoon rakkautta tarvita, niin (vaikka tätä et usko, ja muut täällä minut rasistiksi tuomitsee) EI MISSÄÄN NIMESSÄ, olet sille miehelle vain se rahanlähde. sitten jos miehellä on tiedossa 2000 € kuussa työpaikka kun suomeen tulee,ni asia on eri.

      • siitäsesittenlähtee

        kiitos vastauksestasi :) onko sinulla kokemusta,jos on niin kerrotko minulle siitä hieman lisää? eikä minulla ole syytä olla uskomatta mitä sanoit,kuten sanoin itsellenikin nousee joskus aikaajoin ajatuksia päähän,tosin tämä mies tietää ettei minulla rahaa ole häntä elättää,mikäli sitä tarkoitit :)


      • ....................
        siitäsesittenlähtee kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi :) onko sinulla kokemusta,jos on niin kerrotko minulle siitä hieman lisää? eikä minulla ole syytä olla uskomatta mitä sanoit,kuten sanoin itsellenikin nousee joskus aikaajoin ajatuksia päähän,tosin tämä mies tietää ettei minulla rahaa ole häntä elättää,mikäli sitä tarkoitit :)

        turkkilainen voi haluta naimisiin myös sen takia että saa luvan Suomeen.. ystäväni haksahti tällaiseen, meni naimisiin ja melko pian sen jälkeen mies löysi toisen, rikkaamman suomalaisen(vanhemman) naisen. Miten tarkistit asian että on vapaa? Ystävälleni valehteli miehen suku. Oli koko ajan naimisissakin turkissa.


      • siitä...jne :)
        .................... kirjoitti:

        turkkilainen voi haluta naimisiin myös sen takia että saa luvan Suomeen.. ystäväni haksahti tällaiseen, meni naimisiin ja melko pian sen jälkeen mies löysi toisen, rikkaamman suomalaisen(vanhemman) naisen. Miten tarkistit asian että on vapaa? Ystävälleni valehteli miehen suku. Oli koko ajan naimisissakin turkissa.

        siis meillä menee niin ettei mies halua naimisiin moneen vuoteen(en minäkään,mutta tein testin hänelle) olen kaivanut kaikki,siis KAIKKI mitä täältä pystyn esiin,ja kuten sanoin koittanut saada hänet puhumaan itsensä pussiin monesti ja eri asioissa.meidän tapauksessa suku ei tiedä minusta mitään ja kun kysyn mitä tulevaisuudessa jos sukusi ei minua hyväksy,mies sano se on heidän ongelmansa ei hänen( kyllä,tiedän senkin että moni muukin turkkilainen on varmasti sanonut samoin) se mitä hän on puhunut minulle on tähän asti ollut kuten hän sanoi,ihan sattummien summana olen jonkun ajan päästä saanut selville asian.vuosienkin takaisia juttuja on tullut ilmi ja menneet niinkuin minulle kerrottu.


      • Älä usko
        siitä...jne :) kirjoitti:

        siis meillä menee niin ettei mies halua naimisiin moneen vuoteen(en minäkään,mutta tein testin hänelle) olen kaivanut kaikki,siis KAIKKI mitä täältä pystyn esiin,ja kuten sanoin koittanut saada hänet puhumaan itsensä pussiin monesti ja eri asioissa.meidän tapauksessa suku ei tiedä minusta mitään ja kun kysyn mitä tulevaisuudessa jos sukusi ei minua hyväksy,mies sano se on heidän ongelmansa ei hänen( kyllä,tiedän senkin että moni muukin turkkilainen on varmasti sanonut samoin) se mitä hän on puhunut minulle on tähän asti ollut kuten hän sanoi,ihan sattummien summana olen jonkun ajan päästä saanut selville asian.vuosienkin takaisia juttuja on tullut ilmi ja menneet niinkuin minulle kerrottu.

        Ei Turkkilainen mies sukuaan hylkää , siinä ainakin puhuu palturia.Tottakai mies antaa sinulle sellaisia vastaukia ,mitä sinä haluat kuullakin.


      • s
        Älä usko kirjoitti:

        Ei Turkkilainen mies sukuaan hylkää , siinä ainakin puhuu palturia.Tottakai mies antaa sinulle sellaisia vastaukia ,mitä sinä haluat kuullakin.

        juuh,sen minäkin tiedän etteivät ihan hepposin perustein sukuaan jätä :) en siis niin oletakkaan.


      • OMAN ÄÄNEN KUUNTELUA
        siitä...jne :) kirjoitti:

        siis meillä menee niin ettei mies halua naimisiin moneen vuoteen(en minäkään,mutta tein testin hänelle) olen kaivanut kaikki,siis KAIKKI mitä täältä pystyn esiin,ja kuten sanoin koittanut saada hänet puhumaan itsensä pussiin monesti ja eri asioissa.meidän tapauksessa suku ei tiedä minusta mitään ja kun kysyn mitä tulevaisuudessa jos sukusi ei minua hyväksy,mies sano se on heidän ongelmansa ei hänen( kyllä,tiedän senkin että moni muukin turkkilainen on varmasti sanonut samoin) se mitä hän on puhunut minulle on tähän asti ollut kuten hän sanoi,ihan sattummien summana olen jonkun ajan päästä saanut selville asian.vuosienkin takaisia juttuja on tullut ilmi ja menneet niinkuin minulle kerrottu.

        Et ole ihan tarpeeksi varma asiastasi...jätä kirjoitteluasteelle.
        Kyllä Suomessa sulle joku ihminen on:o))


    • 3244444444444444

      Taitavat valehtelijat eivät koskaan puhu itseään pussiin ja helposti he osaavat rakastunutta tyttöä huijata. Sinunkin tapauksessa tämä varmasti.

      Tossahan jo näkee että hän puhuu sinulle kaiken sen mitä SINÄ haluat kuulla. Totuushan on ihan eri.

      Puhumatta siitä että mitenköhän muka olet saanut selville että onko lapsia vai ei? Yrittämällä puhua pussiin? Aika huono tapa tarkistaa onko lapsia vai ei.

      • siitäsesittenlähtee

        Kiitos myös sinulle :D
        en ole saanut selville yrittämällä puhua pussiin sitä että onko lapsia vaan täysin muulla tavalla.


      • 32434243
        siitäsesittenlähtee kirjoitti:

        Kiitos myös sinulle :D
        en ole saanut selville yrittämällä puhua pussiin sitä että onko lapsia vaan täysin muulla tavalla.

        No millä tavalla olet sitten saanut?


      • siitäsesittenlähtee
        32434243 kirjoitti:

        No millä tavalla olet sitten saanut?

        tiedustelemalla ja seuraamalla aikaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe