Kohta 21 ja EDELLEEN neitsyt

puutostila

Tai siis olen poika, tai mies joten oiskohan pitäny sanoa "poikuus tallella". No helpompaa vaan sanoa neitsyt. No olen siis sitä edelleen enkä tiedä miksi ja harmittaa aika paljon. Tuntuu kun ei olis saanu mitään hyvää koskaan aikaiseksi elämässä.

7

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

Kerrohan mitä olet tähän mennessä yrittänyt tehdä päästäksesi poikuudestasi? Mikä estää löytämästä seksiin halukasta naista, liian tiukat kriteeritkö, ujous ,et tiedä mistä löytäisi, pelottaako jokin asian suhteen, ei vaan käy flaksi? Huolehditko hygieniastasi, hampaat kunnossa, osaat olla kohtelias ja huomaavainen?

Väittäisin ettei pitäisi olla vaikea tuossa iässä löytää seurustelu- tai seksikumppania. Jos et osaa livenä "iskeä" naista, netissäkin voi tutustua alkuun ja treffipalveluista löytyy naisia moneen makuun, rohkeasti vain tuttavuutta tekemään persoonallisella profiililla ja aktiivisella viestien lähetyksellä sopiville naisille. Ja kun kirjoitat heille, unohda seksipuoli alkuun ja pyri tekemään kaikella muulla vaikutus ensin. Seksiä tulee kyllä aikanaan, kun olet saavuttanut naisesi luottamuksen.

Mutta jotta joku voisi neuvoa sinua oikeasti, kerro lisää niistä syistä joiden ajattelet aiheuttavan poikuuden pysymisen.

• "Väittäisin ettei pitäisi olla vaikea tuossa iässä löytää seurustelu- tai seksikumppania."

Millä peusteella? Vähän ujompi voi jäädä täysin ilman kontaktia naisiin. Eikä se nettikään kaikilla toimi.

• hmawfa

itse olin 22 kun poikuus meni, kannatti odottaa :)

• puutostila

Kaikki puitteet on omalta osin kunnossa. En ole ujo eikä mitään muutakaan estettä olisi, on vaan muuten ollut kaikin puolin huonoa tuuria nais-asioissa. Niin enkä ole koskaan edes SUUUDELLUT TYTTÖÄ, PITÄNYT KÄDESTÄ ENKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN, että voi voi. Kaikesta kivasta oon jääny paitsi, vaikken missään tynnyrissä eläkkään!!

• HyväksySe

Ei sitä pillua joka miehelle riitä.

• Lalala9222222222222

En minäkään ole ketään päässyt suuteloimaan saati sitten panemaan :D Harmittaa mutta itsetuntoni on mitä on >_>... Ja en tosiaan tyydy ihan minkäänlaiseen mieshuoraan tahansa :l

• m-38

Seksiseuran löytäminen on uskomattoman helppoa. Ensin mennään baariin, otetaan parit oluet ja katsastetaan naiset baarissa. Jos löytyy joku kivannäköinen niin sitten menet vaan juttelee sille Jos et uskalla mennä juttelee naiselle niin et saa ikinä seksiä ja poikuutesi pysyy ikuisesti. Avainsana on se jutteleminen ja lähestyminen . Harvoin nainen tekee aloitteen baarissa joten sun pitää tehdä se aloite. Menet baariin missä on paljon porukkaa ja naisia. Älä vedä mitään showta vaan olet oma itsesi ja juttelet aluksi niitä näitä. Naisesta näkee melkein heti et onko kiinnostunut. Jos lähtee pois niin menet seuraavan naisen luokse. Ennen pitkää joku kiinnostuu susta. Niin mä tein nuorena ja homma toimis hyvin. Naista pitää kans kehua kauniiksi ja kehu sen tyyliä ja silmiä. Siitä se lähtee. Jos et uskalla puhua naiselle niin se on voi voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56