Tatuointi etelässä..?

ELisa

ajattelin turkissa ottaa tatuoinnin kun on niin halpaa.. tiedän kaikki vaarat mut silti haluun kysyy onks tääl ketää joka ois tehny eteläs tatskaa? Onks tapahtunu mitää..
kaverini just otti sellasen 15 x 10 cm tatskan kätee ja se makso 20 euroo.. et sillai.. näyttää olevan aika hyväs kunnos :)

11

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Industry

      Tiedät kaikki vaarat? Tiesitkö myös HIV:n riskistä? Itse katselisin hyvin tarkkaan missä ottaisin tatuoinnin jos se pitää etelän mailla ottaa. Pyydä nähtävillesi tatuoijan valokuvakansio, sano että haluat nähdä autoklaavin ja ota selvää käyttääkö artisti hansikkaita. Älä mene mihinkään mystiseen ja savuiseen kellaripaikkaan vaan etsi siisti ja valoisa paikka.

    • huh

      Mä kyl mieluummin maksan hiukka enemmän enkä rupee pelleileen terveyden kans..sieltähän voi saada c-hepatiitit ja kaikki..sama ku menisit harrastaan suojaamatonta seksiä.Harkitte nyt uudemman kerran.

    • ZIC

      No väärässä kohdassa rupeat säästämään.Herää jo!Järki käteen.Matkaat jonnekin Turkkiin asti ja sitten siellä pitää halvalla saada...
      Sieltä voi just saada niin kaikki mahdolliset pöpöt ja taudit niiltä ählämsählämeiltä!Hygienia ei ole taatusti yhtään Suomen tasolla,jos jo ihan pelkästään tatuointipaikkoja ajatellaan.
      Otatpahan melkoisen riskin...
      Se ei ole yhtään sama asia,että sun tatuointis paranee,et saa tauteja yms. vaikka frendilläsi ehkä kuvanhankinta olisikin onnistunut.

      • Sanna

        Miten ne tyypit sit siel etelässä voi ottaa tatskan? Mä otin suomessa ja jouduin allekirjottaa sopimuksen et mul ei oo hivii eikä mitään muitakaan tauteja, mut mistä ne tietää vaik ois ollukki.Frendi otti ulkomailla eikä sen tarvinnu tehä mitään sopimusta.


    • vanha ja viisas :)

      Jos tatuoinnin ollessa kyseessä haluaa alkaa säästelemään, täytyy olla tyhmä. Jos et ole valmis sijoittamaan vähän enemmän tatuointiin saadaksesi varmasti hyvin tehdyn ja siistin, et ole ehkä harkinnut koko asiaa tarpeeksi tarkkaan. Esimerkiksi jo pieleen mennyt hiustenleikkuu voi vituttaa, joten harkitse tarkkaa missä teetät tatuointisi JOKA SIIS TULEE PYSYMÄÄN LOPPUELÄMÄSI SINUSSA!

    • mieti vielä

      ootko ajatellu jos otat tatskan etelänmatkalla niin et voi ottaa aurinkoa koko loppun matkan aikana! uusi tatskahan pitää suojata kokonaan auringolta sen paramisen ajan. myöskin tatskaa pitää pestä ja rasvata jatkuvasti ensinmäiset viikot. eli vaikka itse tatska olisikin tehty puhtailla välineillä ja korkealaatuisilla väreillä, niin voit itse aiheuttaa huonolla hoidolla ihosi tulehtumisen ja pahan bakteeri-infektion!

    • nuppu

      ...Sehän on oma asiasi mitä teet, mutta tuttavani on ottanut etelässä tatuoinnin ja nyt se on jo tosi kulahtanut (vaikkei ole ollut kauaa) ja sieltä oltiin annettu hänelle aivan väärät hoito-ohjeet. Hän oli silloin nuori tytönheitukka eikä tiennyt tatuoinneista mitään, joten sinuna olisin kyllä varovainen. Hygienia ei varsinkaan ole ihan tiptop!

    • eevuska

      moi! mä otin espajassa ollessani 30 päivää kestävän tatuoinnin. se tatskan tekijä oli sellasella valosalla kauppakadulla joka vilisi ihmisiä. se ei tehny ku niitä 30 päivää kestävii tatuointeja tosi halvalla, tottakai. mulle ei ainakaan tapahtunu mitään, siit on jo noin puol vuotta. se on tietysi eri asia ku "oikee" tatska mut jos välttisti haluut ottaa halvan tatskan etelässä niin ota sellan "epäaito". en neuvois ottaa oikeeta. täst ei tainnu olla apuu, mut kirjotin ny kummiski...

      • hmm

        Kuinka voit olla varma, että mitään ei "tapahtunut"? Oletko käynyt verikokeissa selvittämässä hepatiitin ja hiv:n mahdollisuuden? Kuulostaa hyvin epämääräiseltä joku kadulla tehty tatuointi. Järkeä päähän ihmiset! Kuten moni muukin jo sanoi, tässä asiassa ei kannata säästellä. Valitsee mieluummin Suomessa sijaitsevan laadukkaan tatuointiliikkeen ja maksaa enemmän kuin riskeeraa terveytensä loppuelämäksi! Paljon kalliimmaksi tulee terveytensä menettäminen!


    • suvi

      Itse otin tatuoinnin jalkapöytääni pari vuotta sitten Bulgariassa. Aluksi mietin tarkkaan, lopulta marssin matkakohteen oppaan luokse ja kysyin hänen mielipidettään. Hän suositteli erästä tatuointiliikettä, josta hänen ystäväoppaansa oli ottanut tatuoinnin, ja niinpä minä marssin sinne. Paikka oli siisti, mies puhui hyvää englantia ja varasin ajan viimeiselle matkapäivälleni (jotta auringon otto onnistuisi loman aikana). Viimeisenä päivänä menin liikkeeseen äitini kanssa, joka tuli tarkastamaan, että mies otti puhtaan neulan yms... Tatuoinnin teko alkoi, mies ensin piirsi taidokkaasti tatuoinnin ja teki sen lopulta todella huolellisesti. Antoi vielä lopuksi hyvät hoito-ohjeetkin...tatuointi maksoi 25 euroa..
      Tatuointi parantui hyvin, mitään ongelmia ei ole ilmennyt..
      Hauskinta on , että olen ottanut Suomessa tatuoinnin aikaisemmin, joka on haalistunut jonkin verran... Bulgariassa ottamani kuva on taidokkaasti tehty ja värit ovat vielä tummat (eivät ole haalistuneet yhtään..)..
      JOten jos haluat ottaa tatuoinnin ulkomailla, kysele ja etsi turvallinen paikka!! Jos teet sen , niin tulos on ainakin yhtä hyvä kuin Suomessa! Onnea etsintään!!

    • Usko pois..

      Mä olen ollut töissä kyseisen maan tatskaliikkeessä niinku provikkapalkalla...ja mä voin taata sulle sen ett katumaan tulet..ne puhuu silmät pyöreinä paskaa minkä kerkee,mutt fakta on se ett suuren riskin otat...kun on enemmän aikaa mä kerron kunnon sepustukset tänne mikä siel on meininki...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1710
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1178
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe