aviorikos..

Fgghk

Join eilen ja tein jotain hirveää,erehdyin vieraan miehen kanssa sänkyyn. Miten nyt,antaako Herra anteeksi,voinko päästä taivaaseen? Mitä nyt teen..?

6

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehtyä ei saa tekmättömäksi,tunnustettava,sekä puolisolle että jumalalle.
      Voi tulla pitempikin keskustelu puolison kanssa,syylistynyt haureuteen.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.Matt 5:32

• OttoPetteri

Miksi ihmeessä Sinunkin pitää sekoittaa elämääsi ja elämän tapahtumiin jotain uskontoa yms.?
      Jos et ole naimisissa tai muuten vakiparisuhteessa, et ole tehnyt yhtään mitään väärin!
      Jos olet parisuhteessa, on Sinun selvitettävä asia puolisosi kanssa, jos et halua sitä pitää salassa. Salassapito saattaa olla parasta.

Jos sekoitat tähän jotain uskontoa tai lahkolaisuutta, niin muista, että lahkot ja kirkkokunnat eivät pidä rikoksena tai edes vääränä lapsenraiskausta, homostelua, insestiä tms. perverssiä toimintaa, joten älä turhaan murehdi siltä kantilta.

• big diffrent

Sama se mitä lahkot ja tai kirkot on asiasta mieltä, heillehän ei tarvitse tehdä tiliä kuoltuaan. !

• :****:

Unohda koko juttu. Älä ainakaan kerro puolisollesi, saisit vain lisää harmia.

• NäinMeillä

Kadu ja ota opiksesi, Ja sitten jatkat elämääsi.

• Tomi

Tunnusta synti sekä puolisollesi, että Herralle Jeesukselle. Jeesus antaa haureutesi anteeksi, kun sen tunnustat, pyydät anteeksiantoa ja tunnustat uskosi häneen. Kun Herra on jonkin synnin anteeksi antanut, hän pyyhkii sen totaalisesti pois. Jos taas et tunnusta hairahdustasi puolisollesi, se muistuttaa sinua tuon tuostakin ja myrkyttää sieluasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe