Työpaikallani aivan mielettömän ihanan miehen kanssa flirttailtu vuoden verran. Tässä kesän aikana, jokin muuttu ja flirtti muuttui syvemmäksi ja intiimimmäksi. Nyt tullut suoranaista vihjailua mukaan, kaipaavia katseita, mies etsii minut aina katseellaan tullessaan huoneeseen, keskustellessa tuijottaa todella kauan silmiin, joskus tuijotetaan toisiamme kuin teini-ikäiset kauan ilman edes että puhumme mitään toisillemme. Satunnaista koskettelua vahingossa ja sellaista hölmöä kiusoittelua. Olemme aikuisia ihmisiä ja tuntuu, kuin käyttäytyisimme teini-ikäisten ihastuneiden lapsien tapaan. Osa työpaikkamme ihmisistä on varmasti huomannut jo jotain.... ei hyvä! Saamme toisemme joskus todella hämilleen ja ainakin mies on monesti sanonut, että saan hänen pasmat sekaisin.
Minulla ollut tässä vaikea on-off suhde, joka päättyi kesällä. Miehellä on sormus, mutta en tiedä miten hyvin heillä menee. Ainakin mies puhuu aina minä muodossa kaikesta tekemisistään, vapaa-ajastaan jne. Puhuimme joskus lapsista ja hän sanoi että äkkiä pitäisi laittaa piuhat poikki, ettei tule vaan enempää. Muistaakseni heillä on yksi teini-ikäinen lapsi. En halua sotkeentua naimisissa olevaan mieheen, mutta tätä kidutusta on jatkunut jo vuosi. Nyt huomaan itse ihastuneen mieheen pahemman kerran... Miltä kuulostaa? En kirjoittaisi tänne muuten, mutta en jaksa enää :D voisiko miehellä olla tunteita minua kohtaan? ja joo, tiedän naimissa oleva mies pitäisi jättää rauhaan-saarnat on turhia. I KNOW! :D
Mielipiteitä, onko mun naimisissa oleva työkaverini ihastunut?
36
6949
Vastaukset
- naimisissa oleva
Voi olla että oot vaan päivän piristys tälle miehelle.Flirttailu on kivaa meidän naimisissa olevienkin mielestä.Ei olla kuitenkaan valmiita eroomaan pienen flirtin takia. Ei kannata ottaa liian vakavasti.
- ap
En ajatellutkaan, että pienen flirtin vuoksi mies ryntää eropapereita noutamaan...
Mutta silti...vuoden tässä joo tosiaan olen asian ottanut kevyesti. Ei vaan enää tunnu siltä, että asian jaksaisi ottaa vain kevyesti ja olla toiselle vain päivän pieni piriste.- Freedom!
Just go for it! Ei tarvitse kertoa kenellekkään. Jos ei täällä naatita niin mitä sitten!? Ja toisten mielipiteet tekee työpaikoista muutenkin vankilan.
- Joku vain
Freedom! kirjoitti:
Just go for it! Ei tarvitse kertoa kenellekkään. Jos ei täällä naatita niin mitä sitten!? Ja toisten mielipiteet tekee työpaikoista muutenkin vankilan.
Taitaa kompressoitua tähän viestiketjuun ap:n huolet. Osaan sympatiseerata tillannettasi kun olet tunteitasi niin hienosti kuvannut. Mullakin on ollut näitä juttuja. Ei niistä ole mitään tullut ikinä, mutta josko sinulla tulisi. Hienoa jos olet löytänyt tuollaisen työtoverin joka on saanut sinua heräämään surustasi. Ja juttujesi perusteella en ihmettele yhtään jos saat hänen pasmansa sekaisin. Opin tässä, että viimeinen pelko on voittamisen pelko. Tietokoneen tuijotus saattaa tehdä likinäköiseksi. Muista elää!
- ap
Kiitos :) Ehkä pitäisi vain tarttua toimeen ja kokeilla kepillä jäätä. Tässä kuitenkin toisiamme härnättä vuoden verran. Varsinkin kun kautta rantain utelin miltä perhe-elämä maistuu. En tarkemmin halua keskusteluamme avata, mutta sanottakoon vastauksen lämmittäneen minun mieltäni hetkellisesti ;)
Koskaan kuitenkaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan. Pitäisi muistaa elää hetkessä enemmän, varsinkin jos elämä sinällään ei maistu tai ole maistunut pitkään. Silloin täytyisi uskaltaa tehdä ratkaisuja ja muuttaa se elämä toimivammaksi.
Kuitenkin kun toinen on naimissa en voi lähteä heittämään mitään "hey, how YOU doing" silmienräpsytys-flirttiäkään :D Että eiköhän tässä nyt odotella ja katsota josko mies siitä innostuisi... tai tilanne kehittyisi. Tai tämä ihastus menee vain ohi. Täytyykin alkaa keimailemaan enemmän ja viettämään aamulaittautumisessa ainakin kaksi minuuttia kauemmin. Heh. katsotaan. Kiitos teille vastauksista.
"i just go for it" - Petri Vantaa
Päästä kunnon kanamuna valkosipuli pieru sen ukon vieressä ja oota että se haistaa sun lemun :DD
- oppeliini1
Mitenkä olisi jos alkaisit silmäpeliä ja sähkokosketuksia vapaiden miesten kanssa? Katsos, heitäkin kun on olemassa!
Jätä nuo ukkomiehet vain haikailemaan, he ovat huolellisesti ja harkiten etsineet oman aviovaimon, tehnet hänen kanssaan lapsia ja siten hyvin valitsevasti ja huolella hankkineet velvollisuuden josta kaiken moraalin, omantunnon ja itsekunnioituksen vuoksi pitää kiinni ja arvossa.
Nuo miehet tavallisesti vain hakevat hetken kiimaisaa viihdytystä ulkopuolisista naisista.
Sinä olisit aivan liian suuri häviäjä tuossa kaupassa.
Ei todellakaan ole sen arvoista. Käännä vain katseesi vapaina oleviin miehiin. Saisit paljon korkea-arvoisempaa palautetta heiltä. - Hei älä mee
Tässä tulee taas todistettua ihmisten tyhmyys.
Kuvitteletko, että vaikka saisitkin miehen eroamaan ja seurustelemaan itsesi kanssa, että hän muuttuisi ja lakkaisi flirttailemasta jatkossa jonkun toisen kanssa.- ap
Hei vaan sinullekin. Mielestäni en maininnut mitään, että odottaisin jotain väittämäsi kaltaista. Minusta on muutenkin todella älytöntä elää ajatellen "en mä koskaan yritä mitään, kun kaikki kuitenkin menee pieleen". Mutta onnea vain asenteellesi. ;-)
- Minun mielipide
ap kirjoitti:
Hei vaan sinullekin. Mielestäni en maininnut mitään, että odottaisin jotain väittämäsi kaltaista. Minusta on muutenkin todella älytöntä elää ajatellen "en mä koskaan yritä mitään, kun kaikki kuitenkin menee pieleen". Mutta onnea vain asenteellesi. ;-)
Mitä muuta siinä voi olla sitten takana?
En ymmärrä teitä naisia, jotka voivat luottaa tuon tyyppiseen mieheen. - ap
Minun mielipide kirjoitti:
Mitä muuta siinä voi olla sitten takana?
En ymmärrä teitä naisia, jotka voivat luottaa tuon tyyppiseen mieheen.Voiko kukaan loppupeleissä luottaa koskaan täysin kehenkään, jos noin ajattelee?Seurustelin todella ihanan, kiltin miehen kanssa, joka päätyi tupareissamme sänkyyn ystäväni kanssa. Minä jäin kotiin migreenin vuoksi ja muut lähtivät baariin...
Hänestä kukaan ei koskaan olisi uskonut moista. Hänhän kun on niin kunnollinen mies. Tai oli... Tarkoitan siis sitä, että pitää vain pystyä luottamaan kaikentyyppisiin ihmisiin tai sitten ei kehenkään. En tuomitse ketään tehdyistä vanhoista jutuista ja en epäile toisen olevan täysi paska heti ensi kättelyssä. Ehkä sitten naivia minulta.
Mutta pyrin uskomaan, että kaikissa ihmisissä on jotain hyvää tai heillä on elämässään joku jotai ei halua satuttaa. Edes sitten, vaikka se oma mutsi.
Ja on flirttailua ja sitten toisenlaista flirttailua. Harmiton sellainen ei pitäisi venettä keinuttaa, Ja toiseen ihmiseen voi tutustua rauhassa, ilman että mielessä soi häävalssi ja yhteenmuuttaminen. Sitä paitsi tämä mies on eroamassa ihan ilman, että minä siihen väliin olen tuupannut ;) - Älä yritä
ap kirjoitti:
Voiko kukaan loppupeleissä luottaa koskaan täysin kehenkään, jos noin ajattelee?Seurustelin todella ihanan, kiltin miehen kanssa, joka päätyi tupareissamme sänkyyn ystäväni kanssa. Minä jäin kotiin migreenin vuoksi ja muut lähtivät baariin...
Hänestä kukaan ei koskaan olisi uskonut moista. Hänhän kun on niin kunnollinen mies. Tai oli... Tarkoitan siis sitä, että pitää vain pystyä luottamaan kaikentyyppisiin ihmisiin tai sitten ei kehenkään. En tuomitse ketään tehdyistä vanhoista jutuista ja en epäile toisen olevan täysi paska heti ensi kättelyssä. Ehkä sitten naivia minulta.
Mutta pyrin uskomaan, että kaikissa ihmisissä on jotain hyvää tai heillä on elämässään joku jotai ei halua satuttaa. Edes sitten, vaikka se oma mutsi.
Ja on flirttailua ja sitten toisenlaista flirttailua. Harmiton sellainen ei pitäisi venettä keinuttaa, Ja toiseen ihmiseen voi tutustua rauhassa, ilman että mielessä soi häävalssi ja yhteenmuuttaminen. Sitä paitsi tämä mies on eroamassa ihan ilman, että minä siihen väliin olen tuupannut ;)Yrität vain puolustella omaa käytöstäsi. Mies jättää flirtin kun sinäkin jätät! Kun sinut petettiin annatko vahingon kiertää? Se on tyhmää.
Frilttailuun lähteminen parisuhteessa ollessa on kevytkenkäistä pintaliitoa kun siihen liittyy seksuaalisen mielihyvän hakeminen.
- jsha
ei sitä ikinä tiedä toisen ajatuksista. tunnistin tuosta tekstistä oman työkaverini TODELLA monesta kohdasta (älä pelkää, ei kuitenkaan ole sama), mutta itse (vaikka olenkin ihastunut ko. henkilöön) uskon että hän on vain sen kaltainen.
- Lyyti!
Töissäni vastaava tapaus.
Mies kyllä aina mainitsee vaimonsa, kun kertoo jotain koti juttuja.
Tuo mies kuitenkin flirttailee, lähettelee terkkuja ja "leikittelee" minulle. Minä yritän kääntää sen jutun huumoriksi.
Tuo mies on jopa maininnut että olen hänen toinen vaimonsa, mutta onneksi sentään leikillään.
Ei miehessä sinänsä mitään vikaa ainoastaan varattu. :) - 6M9W
Komppaan aloittajaa täysillä. Olen itse mies, mutta tilanteeni on aivan samanlainen. Vastapuolena nainen. Flirttailua on aivan törkeesti puolin ja toisin, ja kotitilanne antaa vaan lisäpotkua flirttailuun muiden kanssa. Pienistä vihjeistä olen ymmärtänyt tilanteemme olevan kutakuinkin samanlaisen. Kumpikaan ei varmasti ole siviilisäätyään muuttamassa, mutta pieni lisäkipinä ei liene pahitteeksi. (Moralisoikaa miten paljon haluatte, ja itsekin olen välillä puolesta ja välillä vastaan. ) Vaikeita nämä elämän haasteet, mutta aina ne kuitenkin jotenkin ratkeavat. Tsemppiä sulle!
Terkuin: Kohtalotoveri- Menkää itseenne
Nää on niin naurettavia. Kotitilanteesta etsitään syytä omaan haluun olla uskoton. Jokainen järkevä ymmärtää että kotona tulee vastaan hyvin erilaisia päiviä joka ikiselle parille. Välillä huonoja ja taas hyviä. Ei kotitilanne voi kenelläkään olla jatkuvasti huono, eikä sitä voi vetää syyksi lähteä pettämiselle. Usein ei ole vain eväitä käsitellä omaa parisuhdetta. Ei osata käsitellä parisuhteen ongelmia ja puhua toisensa kanssa asioista, myös vaikeista asioista. Ei se uuden kanssa sen kummempaa ole. Tulee vain toisenlaisia ongelmia, vääjäämättä niitä tulee.
Työpaikoilla ei näe toisesta ihmisestä koko totuutta. Kun siellä ollaan päivästä toiseen tekemisissä myös vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa, voi muodostua läheinen suhde, viisasta on pitää se pelkkänä ystävyys- tai työsuhteena jos kysymyksessä on jo parisuhteessa oleva(t) ihmiset.
- AP-naikkonen
Hei vain kaikille. Vuosi vaihtui ja meillä vieläkin leikitään kissaa ja hiirtää. Osat vaihtuu milloin toinen jahtaa toista. Mitään ei siltikään ole tapahtunut, paitsi mies kertoi heille tulevan ero...jossain vaiheessa. Tätä ihmettä nyt en jää henkeäni pidätellen odottamaan. Emme ole enää samassa paikassa töissä, joten yhteydenpito on raastavan tuskallista. Tietenkin, koska ei ole katsekontaktia tai mitään toiseen.
Saako tämä ihana, mutta munaton mies mitään aikaiseksi. Se jää nähtäväksi :)
Ihanaa lukea, että minulla on kohtalotovereita. Miten teillä on käynyt?
Hyvää vuotta kaikille tunteidensa kanssa kärsiville :)- pettäjän muna
Senkö takia pidät häntä munattomana ettei hän pettänyt vaimoaan sinun kanssasi?
- ap-naikkonen
Ei, vaan ihan muista syistä. Minä se tässä olen, joka laittaa vastaan. En minä suostu siihen, että menemme sänkyyn.
- no mut
Miksi mies siinä tapauksessa vaihtaisi vaimonsa sinuun, en ymmärrä?
- ap naikkonen
Pitkä juttu selittää, mitä en aio tehdä. Mutta on jättämässä ihan ilman minuakin, ei siis kenenkään toisen vuoksi vaan itsensä. Jos meille jotain joskus tapahtuu niin hyvä. Nyt mies varmasti liian sekaisin ajatuksineen. Ehkä typerää sitten minulta antaa miehen vain olla...mutta annan hänelle nyt rauhan ajatuksilleen... toistaiseksi ;)
- No huh
Huomaatko itsekään, olit miehelle vain korvike, jolla hän yritti vältellä huonoa tilannettaan avioliitossaan. Munaton mies siis todellakin. Onneksi et haksahtanut moiseen tunariin. Ei se suhun ollut ihastunut, olisi vaan sinun avullasi vältellyt todellisuutta. Onneksi sinä tunnut olleen teistä se järkevämpi.
Itse en ainakaan voisi kuvitellakaan ottavani varattua miestä. Jos pettää kerran, pettää toisenkin kerran. En voi ymmärtää miksi joutkut naiset eivät kunnioita itseään yhtään, vaan menevät haksahtamaan varattuihin miehiin. Eivätkö he näe, kuinka miehet todellisuudessa hyväksikäyttävät heitä. - naipp
Mulla vastaava tilanne, mutta olen itse se eroamassa oleva osapuoli. Mies jättänyt nyt minut rauhaan. Toivottavasti samasta syystä kuin sinä , antaaksen rauhan ajatuksillesi... Eikä siksi ettei enää kiinnosta :(
- ap nainen
naipp kirjoitti:
Mulla vastaava tilanne, mutta olen itse se eroamassa oleva osapuoli. Mies jättänyt nyt minut rauhaan. Toivottavasti samasta syystä kuin sinä , antaaksen rauhan ajatuksillesi... Eikä siksi ettei enää kiinnosta :(
Hei vain teille molemmille vastanneille :-)
Minä tosiaan olen tässä ollut se järkevä osapuoli ja annoin asian olla. Lähennyimme tämän n. 1, 5 v. Aikana mitä samassa työpaikassa olimme. Nyt olemme olleet 2 kk näkemättä, mutta jutelleet ajoittain facebookissa. Kaipaan hänen läheisyyttä suunnattomasti, mutta minun on pakko antaa asian olla. Juurikin koska hänen ajatukset on sekaisin ja minusta ei ole kenenkään todellisuudesta pakoilevan miehen hyväksikäytön kohteeksi :-D
Jos tulee aika että meidän tiemme kohtaa olen maailman onnellisin nainen. Jos ei niin minulla on kaunis muisto ajatuksesta mitä jos. Mutta ainakaan minä en jättänyt miestä rauhaan etteikö olisi tunteita ja etten välittäisi.
- voivoisua
Eksäni työkaveri Niina sai napattua aviomieheni, kun meillä meni huonosti. Mies ei enää jaksanut yrittää ratkoa ongelmia, kun sai uuden helpon (alussahan ne usein on...) suhteen ja onhan se alun intohimo niin ihanaa... Jostakin syystä kuitenkin eksäni on käynyt pari kolme kertaa luonani sen jälkeen, kun ovat yhteen muuttaneet ja kertaakaan ei ole pystynyt pitämään näppejään erossa minusta... Onko se sitten oikeaa onnellista rakkautta sitä uutta kohtaan? Ihmettelen sitäkin, että miten tämä ihanainen avioliiton rikkoja antaa anteeksi ne vanhat suolat? Onhan se mies kyllä maailman paras selittelijä mutta silti... Jos jo ekan vuoden aikana pettää ja kahdesta edellisestä suhteesta lähtenyt pettämällä, niin uskotko Niina, että nyt IHME on tapahtunut ja se on muuttunut mies?
- Ap nainen
Kaikenlaisia suhteita sitä on olemassa, todellakin. Ja ihmisiä on todella erilaisia kun meitä täällä on yli seitsemän miljardia. Siihen mahtuu jos jonkinlaista säätäjää niin naista kuin miestä. Minä en lähtisi muutaman mädän omenan vuoksi koko koria pois heittämään. Mutta kannattaa osoittaa noin henkilökohtaiset kysymykset suoraan asianomaisille. Voipi saada paremmin tavoiteltua tämän kyseisen Niina henkilön vastaamaan kysymykseesi. Mutta voimia sinne ja toivosttavasti asiat selviytyvät teilläkin.
- Miesten maailma
Naimisissa olevaan työkaveriinsa sekoava nainen saa työpaikallaan todella huonon maineen. Kaikki työkaverit nauraa selän takana ja kutsuvat...tiedätte miksi.
- mies täälläkin
Voi jestas ja ketä kiinnostaa muiden ihmisten mielipiteet? Ap kirjoitusten perusteella ei vaikuta sellaiselta tyypiltä, että juurikaan hetkauttaa.
- ap nainen
Eipä juuri hetkauta mitä muut minusta miettivät. Se on valitettavaa, jos jotkut elävät elämäänsä niin pienessä ympyrässä. On varmasti vaikeaa elää niin, että miettii tekojansa sen kautta mitä muut nyt minusta mahtavat ajatella. Mutta kukin tyylillään vetää elämänsä läpi...
Tässäkin "miesten maailma" -kommentissa on jännä ajatus siinä, että jos kyseisen ajatuksen kääntää toisinpäin. Kuinka moni mies naureskelisi takanapäin toiselle miehellä, jolla olisi suhde naimisissa olevaan naiseen töissä? Ja haukkuisi tätä pilkkanimillä.
- No mies
Keski-suomeenhan tämä menee eikö? *wink wink*
- ap nainen
Ei mene sinne suunnalle alkuunkaan. Wink wink vain. :)
- utelias mies
ap nainen kirjoitti:
Ei mene sinne suunnalle alkuunkaan. Wink wink vain. :)
Entä Stadiin?
- ap nainen
utelias mies kirjoitti:
Entä Stadiin?
Juurikin tänne menee :-D
- ap-nainen hki
Voi jestas, tuli vastaan tämä kirjoitus. Edelleen jutellaan tämän miehen kanssa, tosin emme ole enää samassa paikassa töissä. Juttelemme usein facebookin kautta. Emme edelleenkään ole edennyt mihinkään, mutta puheissa olemme edenneet vaikka mihin.
Kysynkin teiltä NAIMISISSA olevilta miehiltä, että pitäisittekö ihan muuten vaan naista siinä "roikkumassa", ilman taka-ajatuksia, vuosia? Jos seksiä ei ole mukana. Olemme ihan tunnetasolla jutelleet ja tehneet selväksi, että ihastusta on ilmassa. (ja ei, en ole täällä vain odottelemassa, elän ihan omaa elämää. sydän vain haluaa silti jäädä odottelemaan)- aivan turhaan
No eikös se eronnutkaan niinkuin meinasi? Seksin se varmasti ottaa jostain muualta, sun kanssa vaan juttelee. Voi sua. Turhaan odotat.
- lankaan mennyt
hmm, on tässä samankaltainen tilanne menossa, varattu vanhempi mies, flirttia, katsekontaktia, kissa-hiiri leikkiä, ei hyvä juttu koska työpaikalla liika silmiä, jonkinlainen ihastuneisuus on tunnetasolla...en pysty olla vaan kylmä ja tyly.... mutta en tajua mitä hän hakee, ei kai mitään...uskon että kova pelimies, uutta neitoa kokeilemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894