Lähettämään roskaviestejä ilman omaa sähköpostiosoitetta , itse
en ole käynyt missään keskustelupalstoilla ym. Minulla on suojaukset
kunnossa ja täällä Suomi 24 pitäis olla minun mielestäni oma
roskapostisuojaus.Johon ei ilman nimimerkkiä pääse !
Miten joku pääsee sähköpostiini !!!!
3
84
Vastaukset
- jk
ennntiedä
- IT ukko
Sähköpostiviestissä minkään kentän ei tarvitse olla aito. Esimerkiksi voin lähettää viestin nimellä [email protected] jos niin haluan.
Yleisin tapa jolla sinun nimesi joutuu lähettäjäksi on, että jollakin joka on laittanut nimesi osoitekirjaansa on koneessaan virus, joka sitten lähettelee viestejä, joihin arpoo lähettäjäksi jonkin nimen hänen osoitekirjasta ja se saattaa olla sinun osoite. Yleensä roskapostisuodattimet poimii nämä pois, mutta ei aina Heippa Mari,
Tosiaan osoitteesi on voinut joutua lukuisilla tavoilla roskapostittajien haltuun, mutta niinkuin edellä kuvailtiin, se ei tarkoita, että sähköpostitilillesi olisi murtauduttu. Voit itse suojautua roskapostilta luomalla suodattimia postiisi. Lisätietoa löydät käyttöohjeista: http://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus/yleiset#roskaposti.
Terkuin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296