Kareta Oy

Huduzki93

Moro!

Eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä työpaikasta? Itseä kiinnostaisi Jyväskylään töihin kyseiseen yritykseen, olisi vain kiva tietää kokemuksia paikasta.

50

8154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      Meininki on sama kun kaikilla tämän alan firmoilla tulos tai ulos, takuu todella huono......No kannattaa mennä itse kokeilemaan niin parhaimman kuvan saa asiasta koska onhan siinä kuitenkin koeaika jos työ ei miellytä.

    • Opiskelijatyttö

      Moi! Ite oon lappeenrannan karetalla töissä ollu kolme päivää, eli vasta aloitin mutta hyvän kuvan oon alkuun saanut :) Mukavat on työkaverit, ei painosteta vaikka ei paljon myyntejä olekkaa tullu, paljon on ohjattu ja opastettu, ja pienistäkin osaamisista kehuttu paljon! :) Oon kolmena päivänä viikossa 4h töissä, takuupalkka on miun kohdalla 200€/kk, ja hyvät on provisiot :) Itse ainaki suosittelen karetaa työnantajana!

      • toinenteini

        Eli suunnilleen 4,15e/h :,D tyttö saan postinjakamisestakin enemmän .


      • minä000000003566
        toinenteini kirjoitti:

        Eli suunnilleen 4,15e/h :,D tyttö saan postinjakamisestakin enemmän .

        Mutta noillahan on suurimmassa osassa nimenomaan ne provikat. jos ei myyntiä tule niin harvakseltaan myöskään palkkaa. sen takiahan noissa pohjapalkka aivan paska


    • entinen karetalainen

      Työilmapiiri ainakin on tosi positiivinen ja kaikki tulee keskenään hyvin toimeen. myös pomo on joustava ja kiva tyyppi. niin ja tuota takuupalkkaahan ei monessa paikassa ees työntekijälle tarjota, ja tuolla noilla provisioilla tienaa varmaan kaikki enemmän ku mitä takuupalkka on. jos vaan asennetta löytyy ni eikun kokeilemaan.

    • d: illorT nelO

      Hyvä paikka on. Työtoverit kivoja ja parin ekan päivän jälkee oppii itse työnkin ja se alkaa sujumaan. Palkatki tule ajallaa.

    • Marjukka_79

      Ihan kiva paikka on. Itse olen ollu Lappeenrannan toimistolla toukokuusta alkaen. Provisiot on ihan jees ja on paljolti itsestä kiinni paljonko tienaa. Toki takuupalkka on aina olemassa, mutta itse olen ainakin aina tienannut enemmän kuin sen.

    • Harriiiiiiiiii

      Itse olen ollut Helsingin toimistolla vasta 2 kk, mutta tyytyväinen olen ollut. Aiemmin olen ollut kahdessa eri lehtimyynti firmassa ja kyllä Kareta on ollu positiivinen kokemus niiden jälkeen.

      • täysinpettynyt

        Ei ole hyvä työpaikka minä sain juuri eilen lopputilin sieltä. Huonot ja huono kohderyhmä
        koko ajan minäkin olen työskennellyt alalla jo viisi vuotta ainakin. Jos ei ylity kuussa 5000 euron
        raja niin kuukauden lopussa voi tulla POTKUT jos tuloksesi on melkein joka päivä 0 Euroa


      • minä000000003566
        täysinpettynyt kirjoitti:

        Ei ole hyvä työpaikka minä sain juuri eilen lopputilin sieltä. Huonot ja huono kohderyhmä
        koko ajan minäkin olen työskennellyt alalla jo viisi vuotta ainakin. Jos ei ylity kuussa 5000 euron
        raja niin kuukauden lopussa voi tulla POTKUT jos tuloksesi on melkein joka päivä 0 Euroa

        Eihän kukaan paskaa työntekijää pidä. siinähän menettää vain firma. asenne on se juttu. hyvä asenne työhön niin saa myyntiäkin tehtyä. asiakkaatkin ostavat mielummin siltä joka tietää tai edes yrittää, kun siltä jota ei vittuakaan kiinnosta.

        huonosta kohderyhmästä, sun täytyy ruveta itse parantamaan sitä.


    • VH =D

      Eka myynti homma mulle missä oon ollu. Koulutus oli ihan ok, vaikkakin aika lyhyt (jotain ehkä oisin kaivannut lisää). Homma on kuitenkin lähtenyt kulkemaan ihan hyvin ja kerrankin on sellainen työpaikka mihin on mukava aamulla tulla. Mukavaksi työpaikan varmaan tekee työkaverit, kaikki kannustaa toisiaan ja toimistolla riittää hulttia huumoria koko ajan. Ei oo mitään otsa kurtussa rytistämistä...

    • Karetalainen

      Itse oon ollu n.kuukauden lappeenrannan toimistolla ja oon kyllä tykänny vaikka aluksi luulin että ei ole minun juttu. Työkaverit mukavia, pomo kiva ja kannustava. Palkka on muihin vastaavanlaisiin yrityksiin paras ja olen ollut tähän asti tyytyväinen eikä kukaan muukaan ole haukkunut millään tavalla.
      Kiva paikka kaikin puolin :)

    • Tyttö96

      Alotin Karetalla marraskuussa tekemään iltatöitä (oon koulussa). Oon kyllä jäämässä kesätöihin myös ku oon viihtyny. Työkaverit pitää kyllä huolen ettei työpäivät oo ainakaan tylsiä ;)

    • E98

      Karetal on hauska tehä töitä ku kannustetaa hurjasti ja siellä on hauskaa :) Heti alko tulee myyntiäkii ku on niin kivaa. Mie tykkään ainaki vaik muualta ei oo kokemuksia tullukkaa mut ei tän jälkee muualt tarvii niit kokemuksii lähtee hakemaankaa.

    • Joonas__

      Oon ollu Karetalla nyt 4 päivää kesä töissä. Alkuun puheluiden ottaminen kyllä jännitti ihan sikana. Mutta nyt jännitys on helpottunu ja tämän päivän provikat oli yli 120€ oon ihan vitun innoissani! Tarkotus olla töissä vaan kesäkuu. Toivottavasti syksyllä pääsisin takasi koulun ohessa.

    • työntekijä 18v

      milloin karetalla on palkkapäivä ja onko 1 vai 2 kertaa kuukaudessa? Helsinkin toimistoon olen hakenut

      • Myyjä

        Kerran kuussa on. Ite oon ainakin kuitenkin saanu ennakkoa ku kerran tarvin (varmaan neuvottelu kysymys, ite oon ollu Karetalla jo pitempään).


    • Henna*19

      Olin Karetalla kesätöissä 2kk. Tein töitä 5 päivää viikossa yheksästä kolmeen. Palkkaa sain kesäkuulta vähä yli tonnin ja heinäkuulta sitä tuliki jo päälle 1500€.

      Oli kyllä kesätyönä aika mukava. Nuoria kesätyöntekijöitä oli paljo, jotku myi vähempi ku minä ja jotkut teki kyllä enemmänkin kauppaa.

      Menen kyllä enskin kesänä jos ei oman alan hommia oo tarjolla.

    • PannaanTulemaan

      Jyväskylässä ainakin on hyvä meininki ja kauppakin käy. Suosittelen kokeilemaan!

      • osakass

        :D näytti olevan joo.


    • pettynyt7

      Täyttä kuraa, en suosittele kenellekkään :(

    • juu ei

      Ihan sulkijalihaksesta koko homma, palkat onnettomat.

    • kolleega

      hei onko kukaan Helsingin toimistolla töissä? kiinnostaisi tietää millainen meininki siellä! :)

    • vttuuntunut

      Mikään puhmyyntifirma ei ole hyvä, ok tai mitään muutakaan positiivista tai edes neutraalia. Puhelinmyynnin yksityishenkilöille saisi kieltää lailla, kiiiiitoooooosh.

    • tietoalisää

      Muakin kiinnostaisi tämä Kareta, etenkin tuo Kuopiossa oleva Kareta. Kaverilta oon kuullut sen olevan rehellinen puhelinmyyntifirmaksi ja sanoi, että hänelle maksettiin se 800 euroa tilille, eikä palkan kohdalla kusetettu. Kertokaa lisää kokemuksia tuosta Kuopion Karetasta.

    • Ärsyyntynyt

      Kuka täysjärkinen menee töihin puhelinmyyntifirmaan?

      Hankkikaa mielummin joku järkevämpi työpaikka missä ette kiusaa ammatiksenne ihmisiä.

      • Janna_94

        Oon yrittänyt hakea siivoustöitä, mutta sitten haastattelussa on tullut vastaan ajokortin tai koulutuksen puute. Oon hakenut Mäkkäristä ja muista pikaruokapaikoista töitä, mutta niihinkin on paljon hakijoita. Itse oon tällä hetkellä Karetalla kesätyöläisenä.

        Onhan se ihan mukava työpaikka ja kauppojakin onnistun tekemään 2-4 päivässä, mutta ennemmin kyllä tekisin hampurilaisia pikaruokalassa. Puhelinmyynti kun on kuitenkin henkisesti raskasta kuin ensihoitajan työ. Toivotaan nyt vaan, että se palkka ilmestyy tilille. Tarkoitus on tehdä tuota työtä heinkuulle saakka, jos vaan kauppoja jatkossakin tulee.


    • MaunoJH
    • tietäjäxyz

      Hirvee paikka. Muutenkin todella ala-arvoista työtä. Tyrkyttää ja pakko myydä ihmisille suoraan kotia. Kunniallisemminkin voi kapeen leipäsä tienata. Tätä työtä et ainakaan ilkeä laittaa ceeveehen tai kertoa baarissa ihastuksellesi.

    • rulettaa

      Tienasin viime kesänä 6viikossa hanskaan 6500ekeä...se oli mielestäni kohtuullista tuolla mutta ei mikään ihmeen hyvä,kun ajattelee että tein sntään 5tunnin työpäiviä.Olisin ollut 8000ekeen tyytyväinen mutta ei voi mitään.

      • haha_benis

        paskapuhetta


      • haha_benis

        paskapuhetta


      • haha_benis

        paskapuhetta


      • ajod

        paskapuhetta


      • täysinpettynyt

        Nyt kyllä kusetat pahasti ei siellä tällaisia summia makseta.


      • Anonyymi

        paskapuhetta potenssiin kaksi


    • rsyrshn

      kuukausipalkka 824 euroa, mulle riitti 2 vkoa. Mainostavat että saat pohjapalkan lisäksi alan parhaat provikat, täyttä kusetusta tuollainen ilmoittelu. Se on joko pohja tai provisiot, kumpi suurempi. Molempia et saa.

    • heyerh

      Tulipa syyskuun palkka. puolet palkasta puuttui. Nyt sitten selvitellään ja odotetaan selitystä ja puuttuvia rahoja.

    • paskatyö

      Olen joskus ollut Turotimillä puh.myyjänä eli myyntineuvottelijana. Se oli pettymys, kyttäilyä, puhelujen kuuntelua, pomo "nyppi" huomautuksillaan. Roskatkin tutkittiin mitä teki päivisin. Töihin otettiin alkoholistejakin, joita puhallutettiin alkometriin, kun viina lehahti.

      Pikkupomot nenäkkäitä ja kyseenalaistivat, että et tiedä mitään, yli ja ohi asioimista. Nenäkästä. Jos tää on samaa puhelinteletyötä en kannusta menenmään. Minuuuttiakaan et saa myöhästyä töistä, etkä ruokatauolta rumasti katsotaan. Kytät pitää huolen siitä. Pomon ovi välillä kiinni, kun soiteltiin Helsinkiin pääpaikalle, ilmeisesti haukuttiin työntekijöitä tai muuta juoruilua. Matkoja annetaan ja siitähän se kertyy, kun ei kunnon palkkoja makseta. En ikinä mene tällaiseen työhön, piru siellä istuu. Monet asiakkaat sanoivat, että rikollisia olette, kun myytte pakolla ymmärtämättömille vanhuksille.

      • Anonyymi

        Turotimillä sain 16 euroa viideltä päivältä viime kesänä, myin vitamiineja. Harva sitä kauppaa sai päivässä. Tosin firma pyörii nimellä KF-myynti. Pomo kysyi eksä tarvii rahaa ku otin loparit. Sit siinä oli joku koeaika x päivää et ei saanu pohjapalkkaa joka oli 37 euroa päivä.


    • asiallinen10

      Onko valheellinen markkinointi hyvä merkki?
      Tuli sähköposti näin työttömälle, no ilmaiset kahvit ainakin saisi jos menis tutustumaan mutta sähköpostista tuli vaikutelma että on joku ihan erityyppinen asiallinen yritys. Aika raju pettymys lukea netistä lisätietoa OMALLA haulla että onkin tätä "tilaatko lehden? "klik" ai et vai.."-meininkiä.

      Tietenkin noissa on kiva sisähomma vaikutelma mutta elämä on kovaa ja palkka ei tule riittämään mihinkään. Työttömän pitäisi päästä kunnon hommaan, reilusti enemmän mitä kelalta tulee on varmuudella oltava.

      • Anonyymi

        Näin on!


    • MaTuNe

      Sama juttu. Olin Karetalla töissä. Ilmeni jo ensimmäisen työpäivän aikana, että työneuvottelussa annettu kuva oli harhaanjohtava. Miltä tuntuu soittaa "mahdolliselle" asiakkaalle kun kuulet olevasi 10 soittaja viikon sisällä. Miltä tuntuu kun sanomamedian lehtiä myyvät muutkin kuin Karetan myyjät. Miltä tuntuu kun amerikkalaiseen tyyliin ei anneta MYYNTIKOHTEELLE SUUN VUOROA. Jos et toimi näin..niin...mutta...Jos olet tunteeton, häikäilemätön narsisti,,,, MENE KARETALLE TÖIHIN!!!

    • kajaanilaisia

      KAJAANIN toimistosta kokemuksia??? menossa työhaastatteluun ensviikolla, kesätöitä hain. :)

    • Marylyn

      Aivan kauhea paikka älkää koskaan menkö sinne töihin Kauheaa pakkomyyntiä pomot eivät hallitse asioita Koulutus aivan surkeaa.

      • Anonyymi

        Onko se toimitusjohtaja millainen tyyppi?
        Onko se Lappeenrannan toimistolla töissä vai onko muualla?


    • Anonyymi

      Tienasin viikossa 19870€ puhtaana käteen, hyvä ja helppo myyntityö, myin merivettä ulkosaariston asukeille.

    • Anonyymi

      Kaikki vaikuttaa aluksi mukavalta, mutta esimiehet voivat yllättäen vaatia muuttamaan työsuhteesi ehtoja, palkkaa tms. tai jopa ilman hyvää perustetta lopettaa sen. Paljon joutuu tekemään kaupan eteen mutta provisiot jäävät pieneksi. Ei ole hyvä työpaikka.

    • Anonyymi

      Kareta Oy Kuopion toimipisteessä olin itse kaksi viikkoa hommissa, se työ ei kaikille sovi. Puhelinmyynti on raskasta ja aina ei hyvin vastaanotto toimi vastapuolella, ei herkille ihmisille, kaikista ei ole siihen hommaan ole. Kareta Oy oli muuten ihan jees paikkana, painostamista en huomannut.

    • Anonyymi

      Miulla ei itellä ole ko hommasta kokemusta,mut muutamalla kaverilla kyllä täällä kaakossa siis. Ei todellakaan mikään onnen autuas työpaikka tuntemistani henkilöistä lopetti kaikki muut paitsi 1 kuukauden sisään. Ja tämä 1 jälkikäteen nousi toimiston pomoksi ja osas olla niin mielinkielin kaikkia kohtaan että voi pojat... no hänestä sitten kyllä kuultiin työpaikan ulkopuolella et ei ollutkaan loppujen lopusks niin pidetty ku hää ite luuli.. Jossain vaiheessa hää itekkin otti loparit,en sit tiiä onko takas palannut. mut netistä kyl hänen nimi viel löytyy..

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe