Miten opin luottamaan?

Raastin

Olemme viisikymppinen pari. Olemme seurustelleet muutaman kuukauden ajan. Meidän asuinpaikkojen väli on noin 100 km. Toistaiseksi meillä ei ole mahdollisuutta muuttaa yhteen asumaan taikka edes lähemmäs toisiamme asumaan, syystä että kummallakin on työpaikka omalla paikkakunnalla.
Minulle on aina tuottanut vaikeuksia oppia luottamaan kumppaniin. Tässäkin suhteessa vietämme viikonloput yhdessä, mutta viikolla emme tapaa. Olemme ainoastaan puhelinyhteydessä toisiimme.
Hän on tällä hetkellä minulle ihan kaikki. Olemme täysin samalla aaltopituudella, puhumme "samaa kieltä". Ensimmäinen mies, jota kohtaan tunnen näin voimakasta yhteenkuuluvuudentunnetta.
Hän vakuuttaa minulle samaa ja vannoo ikuista uskollisuutta sekä rehellisyyttä. Rehellisyyteen ja keskustelukykyyn olemme rakentaneetkin tätä suhdetta, ja se toimii. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuden varalle.
Siittä huolimatta takaraivossa joskus nakertaa epäilys, tyyliin liian hyvää ollakseen totta. Miten opin häivyttämään sen ainoan kielteisen ajatuksen koko jutussa, miten opin luottamaan ihan täysillä ihanaan mieheeni?

2

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,..

Suhteenne on tosi uusi. Luottamus syntyy ajan myötä. Ilman luottamusta jutusta ei tule mitään. Jos toinen ei anna aihetta epäilyille, niin miksi epäilisit. Sellainen on lisäksi aika ärsyttävääkin, siis jos tuot epäilysi esille. Onnea!

• Rakastunut nainen

Olen viisikymppinen nainen ja nyt seurustellut 1 vuoden. Takana molemmilla on siis jo muitakin suhteita.Viime kesänä ostimme talon n. 180 km päässä entiseltä kotipaikkakunnaltani. Osan viikkoa asumme erillämme minun töideni takia. Luottamus oli ihan ensimmäinen asia, joka oli välillämme todella vahva ja sen merkitys on varsinkin kaukosuhteessa todella suuri. Reissaamme molemmat työn ja harrastusten takia aika paljon ja olemme tottuneet olemaan erillämme. Puhelimessa puhuminen ja arjen jakaminen ovat tärkeä osa suhteen rakentamista erossaolon aikoina. Rakkaus ja luottamus ovat lyömätön yhdistelmä. Kun rakkaus osuu kohdalle se kannattaa ottaa vastaan, älä pilaa sitä turhilla epäilyillä! Onnea suhteellesi !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3100
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      278
      1579
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      102
      1547
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1206
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1108
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe