Nyt seilaamme pisin pohjanmaan peltoja, mutta äitee ja minä voimme tilanteeseen nähden hyvin.
Heh! :O)
Talomme irtosi perustuksiltaan
35
115
Vastaukset
- Perintöviinat:.!1%#+
.
Entäs perintöviinat, selviytyivätkö ne tulvasta
Har!
. Läppäri mukana. Eikä tulva luojan kiitos vieny 3g mastoja.
- puskalisko
ai, että se on niinku tärvelty? Olen kauhean pahoillani.
- vänksyfrouva
Koko Pohojomaa on merestä noussutta joutomaata ja ihmettellään ku järvii ol lainkka mut meijän Laitlas on enite järvei kok Suames
Nythän pohojomma on yx iso järvi vaan mummiäs myy sinne soutupaatei ja airoi
- Kyöstix
Nää tulvat tietää sitä, että ens talvena tulee reippaasti lunta :)
- Aina täälon tuluvinu
.
Tuluvat on ku pohojalaanen luanto nousoo yli åyrååttensä
. - larza
joo ja jos ödlat hyppelöö hangella jussina, tuloo kylmä kesä
- Kyöstix
Pikku vinkki: nyt kannattaa käydä ostamassa lumikola tai -lapio. Saat kaupasta halvalla. Ensi talvena ne menee kaupaksi ja loppuvat kaupoista :)
- idästä ääni
eihän poohjalaiset tahdo pysyä maanpinnalla muutenkaan ja nyt ne on varmaan parempia kun kanooteilla lilluu.
- Kyöstix
Tulvilla on ainakin työllistävä vaikutus, jos jotain positiivista asiasta hakee :)
- Tuluvat vei:.!1#%?+
.
Tuluvat vei paskátkin pelloolta
Voe w*ttu
. - kaakka ja airot
Tuluvat vei:.!1#%?+ kirjoitti:
.
Tuluvat vei paskátkin pelloolta
Voe w*ttu
.Ilmankos tuli postista kuka syöpätutkimuksiin paskanäätepurkkeja
Kauhavalta
Saattaa olla mielenkiintoinen elämä, illalla nukkumaan mennessä ei tiedä mistä aamulla herää
- rupsttajatar
Elä ruunantaja väit, ett olsit ennen tiänny missä heräät
rupsttajatar kirjoitti:
Elä ruunantaja väit, ett olsit ennen tiänny missä heräät
Aina aamuisin hakusessa missä olen. Jos läppäri ei löydy kainalosta, todennäköisesti olen putkassa
Kaikki laulavaavaatten kuorossa..
We are sailing, we are sailing,
Home again cross the sea.
We are sailing stormy waters,
To be near you, to be free.
http://www.youtube.com/watch?v=KCgJXuOqTYY&feature=related- vågåtin
My poo lies under thi ocean
my shit under the sea
bring back, bring bag
my babys dad to me vågåtin kirjoitti:
My poo lies under thi ocean
my shit under the sea
bring back, bring bag
my babys dad to meKyllä mä sulle vielä valheet näytän. Älä sitten ala vikisemään. :)
- sun ex-sulho
voopotin kirjoitti:
Kyllä mä sulle vielä valheet näytän. Älä sitten ala vikisemään. :)
BUAHAHAA
mulla on jo parvi thaikkunaisia--emmää enää Heppamattilaan tuu sun ex-sulho kirjoitti:
BUAHAHAA
mulla on jo parvi thaikkunaisia--emmää enää Heppamattilaan tuuNo nyt ei ollutkaan siitä kyse, että sinä mua tapaamaan tulisit minnekkään. :)
Tai näin.
http://www.youtube.com/watch?v=eak9OBgSArk
Sinä lähdet ja tulvii pohjanmaa. Sammuu tähdet ja tuuli ulvahtaa.- Kyöstix
Onneksi ei ole mitään uutta nuo tulvat pohjalaisille...joka kevät tulvii pohjanmaa :)
Eivät varmasti säikähtäneet :) Kyöstix kirjoitti:
Onneksi ei ole mitään uutta nuo tulvat pohjalaisille...joka kevät tulvii pohjanmaa :)
Eivät varmasti säikähtäneet :)Ei varmaan ole ei. Mutta osaahan se pirullista tuhoa tehdä tullessaan. :(
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ei varmaan ole ei. Mutta osaahan se pirullista tuhoa tehdä tullessaan. :(
Ikävä homma kun vesi alkaa tulvia tupaan asti :(
Menee asunnot irtaimistoineen pilalle :(
Ihme ettei kukaan kait vielä ole hukkunut noissa olosuhteissa :( - APUVA TULOOS
voopotin kirjoitti:
Ei varmaan ole ei. Mutta osaahan se pirullista tuhoa tehdä tullessaan. :(
sotapaatti Pohojommaa on matalien vesien n.reefer
syväys tyhjänä 1½m ja Larza muut häjyt lastina 3m Kyöstix kirjoitti:
Ikävä homma kun vesi alkaa tulvia tupaan asti :(
Menee asunnot irtaimistoineen pilalle :(
Ihme ettei kukaan kait vielä ole hukkunut noissa olosuhteissa :(Sehän se. Vakuutusyhtiöt on saa isoja laskuja, eikä korvaakkaan kaikkea vahinkoa.
No onneksi henkilövahingoilta on kuitenkin selvitty siellä. Sitä korvattas rahallakaan.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Sehän se. Vakuutusyhtiöt on saa isoja laskuja, eikä korvaakkaan kaikkea vahinkoa.
No onneksi henkilövahingoilta on kuitenkin selvitty siellä. Sitä korvattas rahallakaan.Kyllä siinä varmaan on isot henkisetkin kärsimykset kun koti tuhoutuu. Kotihan on se ihmisen paras paikka olla :)
Kyöstix kirjoitti:
Kyllä siinä varmaan on isot henkisetkin kärsimykset kun koti tuhoutuu. Kotihan on se ihmisen paras paikka olla :)
Juu ja siinä on monen elämäntyö kiinni. Harmillista, mutta semmonen on luonto, ei se lupia kysele.
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Juu ja siinä on monen elämäntyö kiinni. Harmillista, mutta semmonen on luonto, ei se lupia kysele.
Luonto ei paljon etukäteen varottele. Hallitus lupaili jotain korvauksia sinne, mutta saa nähdä löytyykö niihin rahoja.
Kyöstix kirjoitti:
Luonto ei paljon etukäteen varottele. Hallitus lupaili jotain korvauksia sinne, mutta saa nähdä löytyykö niihin rahoja.
Jääpi nähtäväksi. Hyvä olis auttaa oman maan hädässäkin.
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Jääpi nähtäväksi. Hyvä olis auttaa oman maan hädässäkin.
Muuten tyylikäs syksyinen kuva sulla tossa nikissäsi :)
Kyöstix kirjoitti:
Muuten tyylikäs syksyinen kuva sulla tossa nikissäsi :)
Tattis, tykästyin siihin kovasti itsekin, kun selailin netissä syyskuvia. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Tattis, tykästyin siihin kovasti itsekin, kun selailin netissä syyskuvia. :)
Siinä on syksyä parhaimmillaan eli kauneimmillaan. Sateisesta ja pimeästä vuodenajastakin voi löytyä värien loistetta :)
Kyöstix kirjoitti:
Siinä on syksyä parhaimmillaan eli kauneimmillaan. Sateisesta ja pimeästä vuodenajastakin voi löytyä värien loistetta :)
Ruskan aika on kaunista aikaa. Koko syksyssä parasta on ehdottomasti puidenlehtien väriloisto. Sateista en niin vällää, enkä viileästä kolottaa vaan. Mutta väriloisto piristää. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ruskan aika on kaunista aikaa. Koko syksyssä parasta on ehdottomasti puidenlehtien väriloisto. Sateista en niin vällää, enkä viileästä kolottaa vaan. Mutta väriloisto piristää. :)
Vaahterat, pihlajat jne. loistavia värejä lehdissä :)
Niin, vaikka lehdetkin pitää haravoida :P
Taivaallakin upeita värisävyjä, jos vaan sadepilvien harmaus antaa tilaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381