Ikuisesti kirjekavereina?

Nainen iki-ihana

Tätäkin on varmaan puitu tuhat kertaa mutta kumminkin: mitä voi päätellä miehestä joka
- kirjoittelee aktiivisesti
- on täynnä tunteita ja vaikuttaa fiksulta
- ei pyydä kuvaa mutta ilahtuu kun saa sellaisen
- kiittää luottamuksesta mutta ei silti lähetä omaa kuvaansa
- ei ehdota parin kk jälkeenkään tapaamista
- kiertelee kun itse ehdotan

Varattuko se on vai mitä? Olen pitänyt kirjoittelua hauskana juttuna mutta nyt kun hän alkaa puhua tunteista ja kertoilee kaikenlaista vetoavaa niin olen alkanut miettiä...En halua tykästyä ennenkuin on oikeasti tavattu. Mikä ihme motiivi hänellä voi olla...ei ainakaan seksin perässä juoksu :) Eikä olla kumpikaan en'' kakaroita.

12

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss

No ei ainakaan ole sitä, mitä sanoo olevansa.

• ei ole rehellinen

Kysy tyypiltä itseltään.

Sinuna jättäisin tyypin sikseen ja etsisin liveseuraa.

• ap

Tähän asti tämä on tuntunut keveältä ajankululta ja kiireitten lomassa kirjoittelulta. Nyt kun alkaa kuitenkin tulla syvempiä ajatuksia ja tuntemuksia niin herättää ihmetystä miksei hän niinsanotusti paljasta itseään. Itse ajattelen ihmisistä aina hyvää enkä siksi tule epäilleeksi...varsinkin kun ei tässä ole ollut mitään menetettävääkään.
      Ihastuminen alkaa kumminkin olla lähellä ja siinä kulkee se raja mulla. En aio ihastua ihmiseen jota en ole tavannut :)

Niin, eilen kysyin suoraan tuosta tapaamisasiasta, odotan mielenkiinnolla mitä vastaa :)

Onko teillä muilla kokemuksia miehistä tällaisella käyttäytymismallilla? Varsinkin jos sitten on osoittautunut että ovat ihan ok. Toivo elää nääs niin kauan kunnes se tapetaan :)

• voipi olla

Olisiko taustalla jonkinlaista masennusta. Masentunut ihminen ei välttämättä jaksa aloittaa suhdetta ja hänelle voi riittää pelkkä kirjekaveri. Teot ovat usein toista kuin puheet ja ajatukset voi olla tälläisella ihmisella hyvinkin ihania.

• rjuhani67

Eihän tuo nyt ihan normimieheltä kuulosta. Ellei teidän välimatka ole jotain todella suurta, niin kyllähän sitä terve mies alkaa tapaamista ehdotella suhteellisen pian. Ei minun ole tarvinnut kenenkään naisen kanssa viikkoa pitempään kirjoitella. Välillä naiset ovat ehdottaneet tapaamista ennen kuin olen itse kerinnyt.

Ei tuo selviä muuten kuin suoraan kysymällä, mitä olit jo näemmä tehnytkin. Toivottavasti saat suoran vastauksen, että kiertelyä.

Ikuisuutta ei kannata kirjoitteluun tuhlata, sillä livenä ne kemiat mitataan.

• ,fo,rof,

Kiirekkö sulla vai pinnallisuusko puistelee?
      Jokaisella yksilöllä on tapansa, kyllä se tapaamispyyntö sieltä tulee kunhan hän on varma asiasta.
      Todennäköisesti jokin asia mietityttää häntä, olisiko sinussa jotain mistä hän ei pidä tai sitten ei saa sinusta selvää??????????????
      Voipi olla myös, että olet jäänyt kiinni pikku valheesta ja hän koettelee sinua?
      Ilmoita suoraan, että haluat tavata perjantaina klo 17....siinä sen näkee??????????

• ap

No, sain kyllä vastauksen...hän on varovainen ja haluaa edetä hitaasti. Näinhän se aina on suhteissa että kummallakin on omat tapansa ja aikataulunsa ja niitä pitää sovitella.
      Sen verran fiksusta kaverista on kyse että katsotaan nyt...eihän mulla oikeasti ole sitä kiirettä eikä mitään menetettävääkään. Pinnallisuudesta sen verran että kuulostaa kovin vieraalta :)
      Ihastumista toki varon ennenkuin ne kemiat on fyysisesti kohdanneet.

Valheista minua on vaikea saada kiinni koska en sellaisia harrasta.

Kiitos mielipiteistä!

• ukkomies????????????

Mulle tulee mieleen vain, että mies on ukkomies. Ei laita kuvaa kuvasta, ei halua tavata (koska ei ole vielä keksinyt, miten kotona selittää poissaolonsa) ym. jutut saisi ainakin mun hälytyskellot soimaan. Tiedätkö hänestä mitään henkilökohtaista? Ole varovainen, ettet pety pahasti.

• ap
        ukkomies???????????? kirjoitti:

Mulle tulee mieleen vain, että mies on ukkomies. Ei laita kuvaa kuvasta, ei halua tavata (koska ei ole vielä keksinyt, miten kotona selittää poissaolonsa) ym. jutut saisi ainakin mun hälytyskellot soimaan. Tiedätkö hänestä mitään henkilökohtaista? Ole varovainen, ettet pety pahasti.

Kaikkea tällaista olen miettinyt kyllä. Just nyt en oikein voi sellaistakaan uskoa koska mikä olisi motiivi? Miksi ukkomies kuukausi toisensa jälkeen vaan kirjoittelisi?
        No, kuten sanottu niin pyrin pitämään järjen päässä ennenkuin on tavattu. Ja vielä vähän sen jälkeenkin :)

• is

Minulla on kokemusta samankaltaisesta miehestä, Kirjoittelu sujui ja tuntui että samalla aaltopituudella ollaan. tuntui niin mukavalta kun mies muisti aamuin illoin minua kaunilla kirjeillä ja hän tuntui niin luotettavalta. Kun sitten vihdoin edettiin tapaamisiin niin niitä oli todella harvoin, mutta kirjoittelu sujui edelleen niin että uskoin hänellä olevan kuitenkin tuntemuksia minua kohtaan. En enää lähde kirjoittelusuhteeseen kenenkään kanssa, tässäkin tapauksessa sitten paljastui että mies kapasi exsäänsä, kuvitteliko lie kirjoittelevansa hänen kanssaan kun minulle kirjoitteli.

• alkup

Näin vaan viikot kuluu samoissa merkeissä :) Hän kuulemma haluaa tutustua minuun kirjoitellen paremmin ennen tapaamista. Tulossa kuulemma on. Tykkää ja jopa rakastaa teksteissään ihan kauheesti :)

Onhan tämä yksi harrastus muiden joukossa. Vähän niinkuin eläis Harlekin-sarjassa.
      Ihmisten käyttäytyminen on aina ollut kiinnostava asia ja tässäkin tapauksessa mietin kovasti sitä että mikä ihme on motiivi. Tai ehkä hänkin sitten haluaa vaan ylläpitää romanttista kuvitelmaa joka antaa valoa arkeen....mene ja tiedä.

• täysin nolla

Se on hidas hämäläinen jolla on vaimo kotona. Ei löydä sopivaa ajankohtaa tapailulle kun vaimo vie kaiken ajan. Eikä voi lähtee kotoo yhtäkkiä vaan ettei vaimo ala epäilemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe