Millaisista pojista tytöt tykkää?

hiiiiiiirrii?

Tykkääkö tytöt enemmä pitkista vai lyhyistä? laihoista, normaaleista, lihavista vai lihaksikkaista? tumma vai vaaleehiuksista? minkä värisistä silmistä? älykkäistä, huumorintajusista? koviksista vai niistä jotka on hyvii koulussa?

54

8151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34244223

      tytöt ei tykkää vain yhdestä tyypistä. jokaisella tytöllä eri maku joten oikeaa vastausta ei ole

      • Lisään vielä

        Sitten taas laumakäyttäytymisellä on suuri merkitys, naiset alkavat aina tykätä valmiiksi suosituista tyypeistä. Peruspsykologiaa.


      • Tytöt tykkäävät

        Tytöt tykkäävät aina itseään vähintään 10cm pidemmistä miehistä, lähes koskaan ei toisin päin, ellei ole lompsa tosi hyvässä lyönnissä. Mahaa ei saa olla, pitää pukeutua siististi ja olla jämpti mies. Mielellään muita kovempi ja lihaksia pitää olla, vaikka sanotaan, että lihakset olisivat rumia. Lihaksia pitää olla. Älyllä ei ole niin väliä, kunhan ei ole saapasta tyhmempi, tärkeämpää on muu status ja määräävä asema. Huumorintajukaan ei näytä olevan niin tärkeää kuin se, että on koko ajan äänessä, kunhan siis ei ole suorastaan ääliö(ei sekään estä komeaa miestä saamasta naista). Iloisuudesta saa paljon pisteitä, mököttää ei kannata!!! Iso penis kannattaa olla, sen näkee käytöksestä, kellä on porukan isoin dicki.


      • SaakoNaissia
        Lisään vielä kirjoitti:

        Sitten taas laumakäyttäytymisellä on suuri merkitys, naiset alkavat aina tykätä valmiiksi suosituista tyypeistä. Peruspsykologiaa.

        Työtön äidillä asuva 40 juoppo? Mitkä mahdollisuudet?


      • Anonyymi
        Tytöt tykkäävät kirjoitti:

        Tytöt tykkäävät aina itseään vähintään 10cm pidemmistä miehistä, lähes koskaan ei toisin päin, ellei ole lompsa tosi hyvässä lyönnissä. Mahaa ei saa olla, pitää pukeutua siististi ja olla jämpti mies. Mielellään muita kovempi ja lihaksia pitää olla, vaikka sanotaan, että lihakset olisivat rumia. Lihaksia pitää olla. Älyllä ei ole niin väliä, kunhan ei ole saapasta tyhmempi, tärkeämpää on muu status ja määräävä asema. Huumorintajukaan ei näytä olevan niin tärkeää kuin se, että on koko ajan äänessä, kunhan siis ei ole suorastaan ääliö(ei sekään estä komeaa miestä saamasta naista). Iloisuudesta saa paljon pisteitä, mököttää ei kannata!!! Iso penis kannattaa olla, sen näkee käytöksestä, kellä on porukan isoin dicki.

        Mitä sä selität!?? >:DD Oon melkein täysin eri mieltä sun kaa....
        1. On kiva, jos poika on pedempi tai saman pituinen. (Makuasioista ei voida kiistellä, toiset tykkää lyhemmistä)
        2. Jos puhutaan vatsamakkaroista niin ei sellasta voi päättää kenestäkään et onko vai ei. On ihan ok olla normaali, ite tykkään mun poikaystävän vatsalihaksista <3 Mutta, on ihan ok omistaa ruoansulatus elimistö xD
        3. Kukapa ei tykkäsi siitä, että äijät pukeutuu siististi... Ei raha asioille voi mitään (ainakaan ennen kuin muuttaa kotoa pois), mut ainakin mua hävettäis vähän jos poikaystävä kävelisi pihalla joku rikänen paita päällä
        4. Jos puhutaan luonteesta niin pitää ottaa toiset huomioon (myös se kestä tykkäät), ei tarvii olla se paha poika, kunhan vaan oot kiltti, fiksu, rohkea ja osaat rakastaa. Jne... Ja ois tietty kiva jos ei ois idiootti!!!!
        5. Miten peniksen koko muka vaikuttaa mihinkään !!??? (Löysitkö sä pojille jotain epävarmuutta, hä!)


    • asfggrha

      Pitkä, lihaksikas, tumma, vihreäsilmäinen, älykäs ja huumorintajuinen kovis, joka pärjää koulussa on hyvä.

      • Anonyymi

        no lol mä oon brune vetun lyhyt vihreesilmäne aik smart huumorintajune epä lihaklöntti se jonka paikkaa siirretää 12kertaa viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no lol mä oon brune vetun lyhyt vihreesilmäne aik smart huumorintajune epä lihaklöntti se jonka paikkaa siirretää 12kertaa viikossa

        Ite pitkä, lihaksikas, tummat hiukset, vihreäsilmäne, huumorintajuinen, ujo, pärjään iha ok koulus


      • Anonyymi

        Sanoisin ite pitkä, lihaksikas, brune-maantienruskea, sini-, musta- tai vihreäsilmäinen, älykäs, huumorintajuinen, (ei nynnerö) ja sen pitää pärjää koulussa :d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin ite pitkä, lihaksikas, brune-maantienruskea, sini-, musta- tai vihreäsilmäinen, älykäs, huumorintajuinen, (ei nynnerö) ja sen pitää pärjää koulussa :d

        Ois kiva jos sil ei ois iso nenä xDD


    • Kelpaat varmasti

      Jokaisella tyypillä on omat ihailijansa. Ei ole vain yhtä tyttöjä miellyttävää poikatyyppiä. Onneksi. Koviksista tykkäävät jotkut, mutta eivät läheskään kaikki. Monet tytöt pitävät ystävällisistä ja herkistä pojista. Riippuu tietysti usein myös tytön iästä eli murkkuikäiset saattavat aluksi pitää rajummista pojista (eivät kaikki), mutta muutaman vuoden kuluttua maku usein muuttuu. Ja yksi tykkää vain tummatukkaisista, toinen vaaleista, ja kolmannelle käy mikä hiusten- tai silmienväri tahansa.

    • 23123311

      TYHMISTÄ JA TARPEETTOMISTA.

    • Ähähähähäh

      Oma mieltymys, mikä taas ei luojan kiitos osu parhaan kaverini miesmakuun:

      - Sopivan lihaksikas, ei mikääs Hellboy, mutta ei mikään ruipelo. Treenattu, sopusuhtainen kroppa. Tässä esimerkkiä lihaksistosta: http://stockfresh.com/files/y/yuri_arcurs/m/89/48758_stock-photo-portrait-of-handsome-shirtless-man.jpg

      - Hiukset ihan sama, onko vai eikö. Kalju tai pitkähiuksinen, kunhan sopii muuten tyyliin. Värillä ei väliä.

      - Parta / viikset sama homma, jos sopii kokonaisuuteen niin hyvin menee.

      - Pituudella ei niin väliä. Ei haittaisi minua, vaikka olisi jonkin verran lyhyempi, kunhan ei mennä näihin oikeasti lyhytkasvuisiin miehiin. Ei enää iske nämä - anteeksi nyt kielenkäyttöni - kääpiöt.

      - Ei tarvitse omata 203 äota, mutta ei nyt tartte keskiarvo sitä 83 olla. Maalaisjärjellä varustettu, itsekseen pärjäävä mies.

      - Maskuliinisuutta pitää olla. Pitää näkyä, että on mies. Hiljainen vässykkä ei kiihota ketään, pitää osata sanoa ei ja näyttää omat mielipiteet. Mikään agressiivinen "vittu haluatko turpaan saatana" ei saa olla. Kultainen keskitie tässä asiassa. Jos joku viheltää minun perään, mies voi mulkaista pahasti ja vetää minut kiinni itseensä "minun nainen" periaatteella. Pitää voida luottaa, että mies hoitelee sen murtovarkaan meillä, enkä minä.

      - Huumirintajua pitää olla, mitä mustempi sen parempi. Kerron itse epäsoveliaita vitsejä ja olisi mukana, jos joku muukin nauraisi niille kotona kuin vain minä ja seinät.

      - Silmien värillä ei väliä, tulkoon vaikka punaisilla tai keltaisilla. Saan minäkin sellaiset piilareilla.

    • just tollanen

      Hot kundi.
      juuri sopivan timmi kroppa...ei liikaa eikä liian vähän lihaksia.

    • Tytt.

      "Millaisista pojista tytöt tykkää?"

      Tykkää. Ei tähän muuta voi vastata.

    • Lötjönen

      Mitä tähän nyt sanois...?
      Ite oon aika hiljanen, uusien ihmisten kanssa varauksellinen, enkä oikeen koskaan keksi mitään järkevää sanottavaa, jos joku tulee haastattelemaan..
      Kaverini taas on lyhyt, laiha, nörtin näköinen kaveri, joka taas puhuu naisen ku naisen ympäri missä tahansa asiassa, mutta mä oon se kaljupäinen partasuu joka kuitenkin saa sen naisen tekemättä yhtään mitään.. =)
      Että en sitte tiedä, kuka tykkää mistäkin..

    • Hehe1

      Mä ainakin tykkään sellasista erilaisista pojista et niil on huumorii ja niil on söpö hymy, vihreet/ruskeet silmät on mun lempparit, ihan kaikki hiusvärit käy, paitsi blondit ei kyl hetkauta mua. Saa olla kyl vähän lihaksii mut jos on liian paljon nii noup. Tykkään enemmän normipainosista ku sellasista tosi ylipainosista, mut tukevat pojat on myös sillee ihanii:) ja ei sen tarvii olla mkn hyvä koulus muttei sellanen et koko ajan saa vaa 5 tai 6 kokeista. Pituudella ei oo oikein välii, mut ku ite oon 165cm nii se vois olla sen 170-190cm:) Ite käyn salil ja oon normaali painonen, et ois sitte kiva jos tyyppi itekki olis sellanen urheilullisempi kuin joku sohvaperuna. Ja koviksista ei koskaa tykätä:p luonne on tärkein, mun mielestä pitäs olla: Auttavainen, positiivinen, kiltti, mukava, ei kiusaa muita, suojeleva sillee jännästi ja seurallinen:) nää on ainaki mun mielipiteet:D

    • joku random

      Mun mielestä aika saman tyyppinen ku minä. Huumorintajunen tummat hiukset ruskettunu iho. Oon ite 173cm pitkä jtn 180 tai yli ois kiva pituus ja vähintää sen verran voimaa että jaksaa mut nostaa :"D ja saman ikänen tai maksimissa 3vuotta vanhempi. Koulussa sillee suht hyvä jos ei oo hyvä nii edes sitte joku työ et ei mikää laiskottelia. Jaksaa kuunnella mua ja on tukena pitää huolta ulkonäöstään ja hygieniastaan. Ei mikää hirvee värikäs tyyliku ei mullakaa oo ja se lippis vidduu

    • Ei h-i !

      Junalauta! Aloittajan ikä?

    • ja ottaa huomioon

      Sellasista jotka ei pelkää

    • Omalla kohdalla ulkonäkö ei ole ollut niin suuressa merkityksessä, koska ihastuneena sitä alkaa seurustelemaan vaikka spurgun kanssa.

      Olen seurustellut ison "nallekarhun" kanssa, jolla oli ylipainoa ja partakarvaa. Kuitenkin yleisulkonäkö oli siisti, hän käytti minun silmiini iskeviä farkkuja ja kauluspaitaa, jotka sopivat hänelle.

      Olen seurustellut myös "nörtin" kanssa, joka oli hintelä ja painoi ehkä 1/3 minun painostani. Hän oli myös ulkoasultaan silti siisti, piti suoria housuja ja istuvia t-paitoja.

      Olen seurustellut myös "lihaksikkaan" miehen kanssa, jonka harrastuksena oli punttisali ja vpk ja se näkyi. Jälleen kerran yleisilme miehellä oli siisti, käytti farkkuja ja kivoja t-paitoja.

      Itse sanoisin, että siisti ulkonäkö koosta huolimatta ja oikea asenne, niillä pärjää pitkälle (:

    • Tyttöt

      Mieluiten pidempi. Ite oon 172cm ja normaalipainoinen, pienet rinnat, semi hyvä perse.
      Ei oo pakko olla ihan laiha mutta ei saa olla läski. Mieluiten normaali tai vähän treenattu maha.
      Ulkonäkö on plussaa.
      Olisi ihanaa jos se jaksaisi nostaa mua ni lihaksia pitäis vähän olla ku itelläki löytyy hapaa.
      Tykkään ehkä enemmän vaaleammista pojista mutta tummatki kelpaa, että ei mitä väliä.
      Tykkään enemmän vihreistä/sinisistä silmistä.
      Huumorintajuinen, itsevarmuus on plussaa, rehellinen, ei oo ujo mun seurassa vaan luonteva ja luottaa muhun.
      Pidettäis hauskaa.
      Ei esitä kovista..
      Uskaltais näyttää mulle tunteensa. Osais söpöillä. Esim. Aika paljon halailua, katottais toisia silmiin, kehuis, pussailua, pidettäis käsistä kiinni, maattais sängylla ja olisin sen kainalossa, silittelis hiuksia, lohduttaa jos tarvii. Jotain tommosta.
      Sillon ku tyttö on surullinen ni silloin ei läpsitä perseelle. Muuten kyllä välillä, mutta ei koko ajan koska sitten tulee semmoinen olo, että on pojalle vaan tissit ja perse.
      Koulussa semmonen 9- 7 oppilas. Ei kumminkaan hikke.

    • Tyttöt

      Lisäystä tohon. Söpö hymy. Ei saa olla pitkät hiukset, ananas tai perus "samanpituiset" joka puolelta. Semmonen vähän hassu/hölmö/seko (osaa pitää hauskaa)

    • Huumorilikka

      Ite oon vasta 13 mutta mullakin on oma mielipide. Tykkään ite itteäni noin 10-15cm pidemmistä pojista ja normaali eikä mikään läski tai langanlaiha. Yleensä kaikki kattoo ulkonäköä, mutta mun mielestä luonne on tärkeempi. Mutta sanoisin kuitenkin että hyvän näkönen, hiuksilla ei väliä mieluiten kihara ananas :) silmät kans aika sillai ettei kiinnosta, mut jos pakko sanoo ni ehkä sinivihertävät. Lihasta saa olla mut ei pakko. Voi olla hyvä koulussa. Luonteen puolesta parasta ois jos huumorintajua ois vaikka muille jakaa. :D Pitää olla kiltti ja huomaavainen. Vaatteet siistit, mutta kotona saa olla rennommat. :)

      • Anonyymi

        Tää kommentti luo mulle aika paljon paineita ja jne muut .mut tää just koska on 13 ja langen laiha t. 13v poika lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kommentti luo mulle aika paljon paineita ja jne muut .mut tää just koska on 13 ja langen laiha t. 13v poika lol

        Tää on 2017 lol


    • jäkispelaaja

      Mä oon 12v, aika lihaksikas, keskiarvo koulussa 9 ruotsissa10 ja oon 176 cm. 😉 riitänkö?

      • Wää

        Riität ihan omana ittenäs. Ei kannata miettii vaan että kelpaako jollekkin toiselle sukupuolelle.


    • Tyttöolen

      No ei voi yleistää. Ite tykkään urheilullisista ja lihaksikkaista mielellään sixpackin omistavista pojista. Hokarit varsinkin on ihania. Ulkonäkö riippuu vähän jätkästä enkä hiuksien tai silmien väriä pyydä tietyksi kuhan jätkä on ihana, älykäs mielellään viisas, toimii ihan järkevästi mutta ottaa rennosti, koulumenestys ihan ok mut ymmärrän et sil ei oo väliä jos viisaus ja äly on mut ei vaa jaksa ja sit huomaavainen, aito ja rehellinen. Ja on tärkeetä et se arvostaa ja kuuntelee mua niiden jätkämäisten juttujensa lisäks. Ja semmonen joka haluu elää ja tehä asioita. Ja mielenkiintoinen persoona. Mut tota näistä tärkeimpiä ois ehkä se älykkyys, iskallus tehdä asioita ja joskus ehkä pettyä, arvostus, luotettavuus, mua oikeesti rakastava, urheilullisuus ja sen kautta urheilullinen ulkonäkö. Mut silmistä vielä että ruskeisiin sulaa mut siniset on semmoset kertovat et en voi sen takii sanoo...

    • Nuoritytönpyllerö

      Sori tiiän et tää on ikivanha keskustelu, mut pakko vastaa :D! Itte tykkään hymylevistä, huumorintajuisista pojista, lyhyet, ruskeat hiukset olisi ihanat. Silmien väri olisi hyvä olla vihreä tai sininen, semmoiset kirkkaat ja sädehtivät ( tummat kulmat ja ripset )😍. Luonne pitäisi olla kiltti ja hieman huolehtiva, ei kuitenkaan liian. Lihaksilla ei väliä, luonne on tärkein ei ulkonäkö tai lihakset. Ite en oo koskaan ihastunu kunnolla kun ei oo löytynyt sitä söpöä :(. (oon siis 14v)

    • RapatessaRallallaa

      Tykkääkö tytöt enemmä pitkista vai lyhyistä? laihoista, normaaleista, lihavista vai lihaksikkaista? tumma vai vaaleehiuksista? minkä värisistä silmistä? älykkäistä, huumorintajusista? koviksista vai niistä jotka on hyvii koulussa?

      Hyvänä esimerkkinä ihastumiseni viime vuodelta:
      Yli 2m mies, ylipainoa n. 10kg mutta myös lihasta. Vaaleat silmät, perus "suomi" tukka, valmistunut yliopiston kauppatieteellisestä, oma firma. Huumorintajuinen, hyvin pukeutuva, siisti, oli hyvä koulussa. Urheilullinen.

      Millaisen kanssa nyt seurustelen:
      Minua 5cm pidempi, painaa ehkä pari kiloa enemmän kuin minä (olen aika keskellä siinä normaali painossa). Lihasmassaa ei juuri nimeksikään, pitkiä lihaksia löytyy, näyttää juoksijalta, vaikka ei harrasta liikuntaa. Jonkin verran fyysisesti raskas työ auttaa pitämään tuossa kunnossa. Kova tuuli vie meidät molemmat. Amispohjainen. Huumorintajuinen, rokkari, mummot kiertää kadun toiselle puolelle kun tulee vastaan, lentokentällä niitä, jotka joutuvat satunnaiseen huumetarkastukseen. Yksi välittävimmistä ja ihanimmista ihmisistä jonka tiedän.

      Eli laidasta laitaan mennään. Yleensä ulkoinen habitus luonne on se, mitkä lopulta tekee sen jonkun jos on tehdäkseen. Jos vaikutat toisen silmiin idiootilta, ei siitä mitään tule pidemmässä juoksussa jos tytöllä on mitään päässä, vaikka olisit miten komea. Tai vaikka olisit miten ihana välittävä ihminen, jos ulkonäkö ei sytytä yhtään, niin ei se suhde seksuaaliseksi koskaan muutu. Raakoja tosiasioita.

    • olenHerkkäPoika

      Mietin vaan että tykkääkö tytöt herkistä pojista

    • enkeksinimeä

      Mites semmoset pojat jotka ottaa kaikki huomioon, on rehellinen, ystävällinen mutta myös hieman ujo. Osaa pitää hauskaa kunnolla jos on tarve :D. Normaalipainoinen pitkä lihastakin löytyy vähän Myös siisti pukeutuvainen.

      • tosikaunis

        semmonen on homå.

        läskipaska minimuna on paras.


    • moi11

      Oon ite 160-165 joten joku 170-175 ois tosi kiva ja sellane luotettava ja joka haluu olla lähel, eikä häpee mua mut sit on kuitenki jotenki suosittu, ei tarvii olla mikää suosituin. Mielummin vähän pullee kun sellane langanlaiha mut sellane perus on täydelline. Sit mielummi brunet hiukset ja kaikki silmänvärit käy (ruskee vihree sininen) Ja sellane kiltimpi mul ku muil hah. pukeutumine vois olla jotain merkkihupparei ja kollarei jota saisin lainata 😍sit mielummi sellane siili takaa sivuilt ja sit tos pääl ois kiharii hiuksii

    • tasaarvoa

      Aloittajan kysymyksessä on rasistista sävyä. Tässä on nimittäin kokonaan unohdettu ne vaihdoehdot että minkälaisista pojista pojat tykkäävät ja minkälaisista tytöistä tytöt!

    • liselotte11v

      Ainaskin mä tykkäisin sellasest ku olis ananastukka ja hirveest tikkareita tai vatserin sekalaisia. Sit pitäs olla punaset tennarit jalassa mieluummin niket. sit sais ainaskin puhuu hiukan suamea.

    • Porkkanamies

      Maailman Vanhin keskustelu ihmis Itrboon Sellane normipainone Vähä lihasta Urheilullinen 12v Huumorintajuinen Perus Vaatteet Jtn

    • Kikkakati

      Ikuisuuden vanha ketju, mutta vastaan jos siitä olisi jollekin nuorelle kundille hyötyä:

      Tykkääkö tytöt enemmä pitkista vai lyhyistä? Pitkistä, tai ainakin itseään pidemmistä

      laihoista, normaaleista, lihavista vai lihaksikkaista? Lihaksikkaista tai ainakin normaaleista (mikä sitten on normaali) tytöt/naiset inhoavat hinteliä miehiä,.

      tumma vai vaaleehiuksista? Tällä ei ole suurta merkitystä, mutta arvelisin, että tummat vievät hiuksen hienosti voiton.

      minkä värisistä silmistä? Yksi lysti, kunhan katsot niillä silmiin ja ihailet tyttöä.

      älykkäistä, huumorintajusista? Molemmat on toivottuja, mutta erityisesti tuo huumorintaju. Tytöt ovat monesti vaatimattomamman näköisenkin pojan kanssa, jos hän saa tytön nauramaan.

      koviksista vai niistä jotka on hyvii koulussa? Täydellinen olisi monen tytön mielestä fiksu kovis. Avainsana on itsevarmuus. Nuoret tytöt ovat epävarmoja (kuten pojatkin) ja pelkäävät tehdä aloitteita. Kovikset kätkevät oman epävarmuutensa kuorensa alle ja vaikuttavat itsevarmoilta ja sen takia tytöt ovat heidän kanssaan.

    • Anonyymi

      Itse pidän pitkistä, lihaksikkaista, tummista, ruskeasilmäisistä ja älykkäistä miehistä. Ja juuri tällaisen miehen olen löytänyt itselleni!

      En ole tainnut koskaan tavata ketään, jonka huumorintajussa olisi jotakin vikaa, joten se ei erityisesti ole kriteereissäni. Kovikseen tarvitsisi paremman määritelmän, mutta todennäköisesti en haluaisi sellaista. Olen itse hyvin herkkä, joten vaadin kumppaniksi sellaisen, joka ymmärtää sitä. Mies voisi olla suht herkkä itsekin, mutta ei enempää kuin minä. En nyt osaa sanoa onko koulumenestyksellä sinänsä niin väliä, mutta olisi ihan kiva, jos mies päätyisi suht hyväpalkkaiseen työhön. Vähintään olisi hyvä tienata enemmän kuin minä itse.

    • Anonyymi

      Tytöt tykkää täydellisellä sporttikropalla ja kauniilla kasvoilla olevsta, pikkuisen tyhmästä hunksista.
      Joka on mielellään rikkaasta suvusta ja hyvin varustettu.

      Mutta ne haluaa naimisiin värittömän, ja "tavallisen" miehen kanssa. Joka luonnollisesti pitää lapsista .

      Siten ne saa kiduttaa miesparkaa sillä "Joka pääsi karkuun".

    • Anonyymi

      Jos käytän omaa ihastusta esimerkkinä niin
      Pitkä, normaali (kait), vaaleet hiukset, älykäs, kohtelias. Tärkein asia on se et on hiljanen eikä huuda kokoaja ku mikäki apina toisin kuin muut
      Hään on täydellinen

    • Anonyymi

      Muista tytöistä en osaa sanoa. Voin puhua vain omasta puolestani.

      Noin yleisellä tasolla ulkoiset jutut eivät (todistettavasti) ole mulle tärkeitä. Tärkeimmät ominaisuudet löytyvät miehen korvien välistä. Vaan jos lähden huvikseni miettimään, että millainen olisi mielestäni ulkoisesti "täydellinen" mies niin ... jotain 170-180 senttinen, hoikka (ei missään nimessä lihaskimppu), tummahiuksinen, sini- tai vihreäsilmäinen, kauniskasvoinen (symmetriset ja suht "feminiiniset" kasvonpiirteet). Oikeanlaisella huumorintajulla varustettu ja älykäs yksilö.

    • Anonyymi

      Ei mistää noista. Mieti sitä.

    • Anonyymi

      Oon aika lyhyt pullero jolla kyllä huumorintajua riittää ja motivaatiota laihduttaa. Onko mitään mahollisuutta saada kaunista tyttöä 😓

      • Anonyymi

        168cm ja 72kg tarkemmin


      • Anonyymi

        On sulla mahdollisuuksia vasmasti monia 😀 Ensinnäkin sä oot 168 cm eli et oo lyhyt. Monet tytöt/ nuoret naiset ovat n. 165 cm. Ja, jos kriteerinä on että, olet niitä pidempi niin ainakin olet. Lisäksi, ei tytöt mieti poikien painoindeksejä, jos pojat on hauskoja ja ottaa toisten (eli lähinnä sen tytön) tunteet huomioon.
        Sä vaikutat hieman epävarmalta, kun oot eksynyt tänne. <---- Ja se taas kertoo yleensä siitä että olet vielä aika nuori. (Eli mä oletan et sä oot jotain 13- 14)
        Jos oot jotain hieman yli tai alle mun arvauksen niin pätee seuraava silti.
        Monet pojat kasvaa 19 vuotiaiks asti pituutta ja toiset vielä sen jälkeenkin. Toiset kasvaa pituutta ensin toiset sitten myöhemmin. Ja muuten yleensä kun ihmiset kasvaa niin painoa tulee ihan normaalisti lisää, kyllä se tasoittuu kun lopetat siitä stressaamisen.
        Oon ite aika lyhyt 14v tyttö, jolla on aika paljon ulkonäkö paineita, siis varmaan siks koska mun vartalo muuttuu 🥺 (ja joka ei tykkää siitä että tyttö jaetaan kahteen porukkaan kauniit ja rumat, koska aina joku kamuli jää ulkopuolelle... :((( ) Joten mä toivon et sä otat toisten tunteet huomioon etkä jaa ihmisiä vaan kahteen eri porukkaan.
        Ja jos siis oon jossain yläasteella tai ala asteen lopussa niin, ei sulla ole mikään kiire hankkia kaunista ja kivaa tyttöä. Toisille se löytyy vasta lukiossa tai amiksessa.
        Ai niin, ja kauniit tytöt tykkää pojista, jotka on sujut itsensä kanssa eivätkä stressaa sitä, että ovat hieman erilaisia. Toivon että voit olla jatkossa itsevarma, mutta se tulee varmasti ajan kanssa 🙂
        Jaksamista 😄


      • Anonyymi

        Riippuu minkä luokittelet kauniiks


    • Anonyymi

      Tere tääktä 2022 vuodesta onko 09 173cm langalla mahlui lol 🐢

    • Anonyymi

      Kirjoitus virheit sry

    • Anonyymi

      Ite ainaki haluisin et sil jätkällä ois jotenki hyvä hygienia et kävis suihkussa eikä haisis ihan paskalta ehkä jopa pesis hiukset, sit myös olis jotkut kivat vaatteet niiku vaikka joku perus huppari ei se vaadi enempää, ja ois joku hieno hius tyyli esim vaikka se keskijakaus (siiliki on hieno vaikka monet vihaa sitä jonkunn takia) muuten ulkonäöllä ei oo väliä

      Ite tykkään enemmän sellaista rauhallisista äijistä en ite tykkää sellaista jotka riehuu kokoaja, mut sellane rauhallinen ja kuitenki iha mukava ja ois huumorintaju kuitenki

      Isoin red flag joissain on se et niil on paljon exiä ja flexaa sillä en usko et kukaa haluaa playeriä

      • Anonyymi

        Ikää on muuten 14v kukaan ei kysynyt


    • Anonyymi

      Mieluiten itseäni pidempi, urheilullinen, fiksu, hyvä koulussa, kohtelias ja kiltti <3

    • Anonyymi

      Tästä samasta aiheesta han oli hiljattain eräässä isossa Suomalaisessa face ryhmässä kysely useampi kymmenen tuhatta ihmistä osallistui. Ei ole niinkuin lehdistön muutama sata tai tuhat mielipidettä. Huomattavasti isompi ja kattavampi.

      Ei voi tietenkään yleistää kaikkia ja mielipiteissä oli luonnollisesti eroja, mutta selkeä enemmistö oliko tyyliin 75-80% valitsee mieluummin lihavan dadbodyn (mukavampi röhnöttää pehmeän päällä) kuin laihan, normaalin tai lihaksikkaan miehen. Pituudella ei ollu suuntaan tai toiseen juurikaan merkitystä ja suurin osa mielipiteistä oli 160-180cm välimaastossa pituudeksi miehelle. Mielellään salia/voimanostoa harrastava, kun naiset haluaa tuntea olevansa turvassa ja lyhyemmät ovat useasti vahvempia voimapuolella kuin pitkät. Siniset silmät vei voiton äänestyksessä ja toiseksi ruskea silmäiset jne jne.

      Oikeastaan mikä yllätti eniten tässä kyselyssä, että nuoret naiset 18-25v ja yli 40v oli molemmat pääosin keski-ikäisistä miehistä kiinnostuneita. +40v sen olisin vielä ymmärtänyt, mutta en tuota toista ja osalla syynä se että nuoret miehet/pojat harrastaa yleensä yhden illan juttuja enempi ja eivät oikein tahdon sitoutua yhteen. Jännitystä haetaan vääristä jutuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe