Tuolla liikenteessä näkee välillä aika seksikkään näköisiä naisia.
Kaupassa näin naisen, jolla oli varsinainen herkkupeppu ja toisessa paikassa urheilijanaisen, jolla hyvin seksikkäät reidet ja peppu.
Mietin, että voisko ihan suoraan, ohikulkiessa kehua näitä naisia ja kertoa miten kauniit muodot heillä on? Mikäli ei tule vihaista palautetta takaisin, niin voisi vaikka pyytttä kahville. Vai?
Ps. Itse en ainakaan pahastuisi jos naiset kehuisivat minua ja pyytäisivät kahville. Mutta mitä naiset tästä tuumaisivat?
Kivan pepun kehuminen?
27
1260
Vastaukset
- itsetuntokysymys
Anna palaa.
Suurin osa nuorista naisista tälläytyy nimenomaan sitä varten, että miehet katsoisivat heitä ja näkisivät juuri heidät ohi kaikkien muiden kanssasisarten.
Veikkaanpa, että suurin osa niistä ottaa silti nokkiinsa kommentoimisesta ja pitää sua jonkintason pervertikkona, vaikka sä reagoitkin vain siihen mitä sulle niin auliisti esitellään. Se johtuu kokemattomuudesta ja osalla jopa peloistakin. On vaan kova tarve esitellä itseään, mutta itsetunto ei riitä vastaanottamaan sitä huomiota, joka miehiltä tulee.
Toinen tärkeä vaikutin on sun olemuksesi. Jos et miellytä, sut lytätään ja jos miellytät, aletaan punastella eikä enää tiedetä mihin päin oltiin menossa.
Varttuneemmat naiset saattavat jopa sanoa kiitti ja hymyilläkin, mutta kahville nekään tuskin lähtevät, koska ovat jo naimisissa yms. yms. - roflmaotsedung
Et säkään varmaan tykkäis jos joku itämainen lihaskaappi kävelee sun luokse ja ohi kulkiessa mörähtää vahvalla aksentilla että ''onpas pojulla hjuva perse...''
- ei kannata
Mä loukkaannuin ja jähmetyin kerran sydänjuuriani myöten kun joku kehui peräpäätä ja oikeasti olen liian lihava ja varsinkin pepusta aina ollut muhku läski. Meni aidosti vain kylmät väreet selkää pitkin ja tuli tunne että voisipa maa nielaista mun läskiperän. Ja se tunne, että miten joku kehtaa loukata jotenkin niin henkilökohtaiselle alueelle, hyvä etten alkanut itkemään. En vastannut mitään, kun jähmetyin niin totaalisesti sisältä ja se häpeän tunne mikä siitä iskee jää pitkäksi aikaa päälle ja pitää kyllä huolen, että sitä perää ei näy enää. Että miten joku viitsii loukata juuri muka kehumalla siitä, mistä tietää, että eniten kolahtaa. Jos joku olis vielä kahville pyytänyt olisin ollut varma että se on sitä negatiivisuudella iskemistä, eli kiinnitetään huomiota johonkin negatiiviseen, jolla lyödään jalat alta ja sitten koetetaan muka tukea.
Moni mies loukkaa muka kehumalla juuri sillä, minkä tietää naista satuttavan. Sitten hetken päästä kääntää asian niin, että mitä tuokin itsestään kuvittelee.- ...
Jotkut tykkää muhkuperseistä. Loukkaus on omassa päässäsi, tollo.
- siis...
aivan hirveä tapa ajatella, mistä tälläisia ihmisiä oikein edes löytyy jotka ajattelevat muiden puolesta.
- siis...
siis... kirjoitti:
aivan hirveä tapa ajatella, mistä tälläisia ihmisiä oikein edes löytyy jotka ajattelevat muiden puolesta.
viesti oli siis "ei kannata" nimimerkille.
- älä yritä
... kirjoitti:
Jotkut tykkää muhkuperseistä. Loukkaus on omassa päässäsi, tollo.
lihavien kiusaaminen on aina väärin ja loukkaavaa.
- löytyyhän niitä
siis... kirjoitti:
Jos on saanut tarpeeksi tietää olevansa liian läski vähän sieltä sun täältä, niin ei tarvi arpoa, mitä joku tarkoittaa perää tarkastelemalla ja arvostelemalla. Sama sarjaa kuin joku "ihastelisi" harvoja hampaita tai ohutta hiirenhäntälettiä. Varsin "imartelevaa", oikeasti loukkaavaa.
- jeah
löytyyhän niitä kirjoitti:
Jos on saanut tarpeeksi tietää olevansa liian läski vähän sieltä sun täältä, niin ei tarvi arpoa, mitä joku tarkoittaa perää tarkastelemalla ja arvostelemalla. Sama sarjaa kuin joku "ihastelisi" harvoja hampaita tai ohutta hiirenhäntälettiä. Varsin "imartelevaa", oikeasti loukkaavaa.
oletko koskaan miettinyt sitä että mitä jos joku tykkää oikeasti isommista pepuista eikä mistään kahden tikun välissä olevasta kuopasta. tai sitten jotkut tykkää kahden tikun välisestä kuopasta ja ei isoista, meitä on moneen, itse ainakin tykkään kaikenlaisista pepuista riippuu aina olotilasta mutta rehevät peput ehkä enemmän pistää himottamaan, eikä todellakaan loukkaa ketään jos oikeasti sitä tarkoittaa itse loukkaat niitä jos et hyväksy heidän ihasteluaan, tietenkin voi olla idiootteja mutta ei me miehet noin ajatella ehkä jotkut 13v pojat voi tehdä noin, mutta ei tosimiehet
- sanoit sen paremmin
jeah kirjoitti:
oletko koskaan miettinyt sitä että mitä jos joku tykkää oikeasti isommista pepuista eikä mistään kahden tikun välissä olevasta kuopasta. tai sitten jotkut tykkää kahden tikun välisestä kuopasta ja ei isoista, meitä on moneen, itse ainakin tykkään kaikenlaisista pepuista riippuu aina olotilasta mutta rehevät peput ehkä enemmän pistää himottamaan, eikä todellakaan loukkaa ketään jos oikeasti sitä tarkoittaa itse loukkaat niitä jos et hyväksy heidän ihasteluaan, tietenkin voi olla idiootteja mutta ei me miehet noin ajatella ehkä jotkut 13v pojat voi tehdä noin, mutta ei tosimiehet
Juuri tässähän se tuli, kukaan ei halua olla jonkun himokuolaajan pervoilun kohde. Te miehet ootte juuri niitä, joiden ajatusmaailma alkaa ällöttään. Mikään muu ei ole ikinä mielessä kuin se seksi. Ja koska mies ei keksi muuta kehuttavaa, niin se ei todellakaan imartele, vaan tekee objektiolon.
- no voe prkl jeah
sanoit sen paremmin kirjoitti:
Juuri tässähän se tuli, kukaan ei halua olla jonkun himokuolaajan pervoilun kohde. Te miehet ootte juuri niitä, joiden ajatusmaailma alkaa ällöttään. Mikään muu ei ole ikinä mielessä kuin se seksi. Ja koska mies ei keksi muuta kehuttavaa, niin se ei todellakaan imartele, vaan tekee objektiolon.
ei tullut mitään -naisethan ne ajattelevat seksiä enemmän kuin miehet, siitä on tullut tosi paljon huonoja kokemuksia itseni kohdalle,tuntuu että ei nykyään ole enää samaa mitä oli esim 80-90 luvulla, naiset kai ovat ottaneet mallia jostain nykyajan pop-staroista jotka jakavat jokaiselle ja se on coolia, ja se oli esimerkki ja en itse todellakaan kenellekkään sanoisi jotain tuollaista.älä vääristele asioita ja ynnäile sielä väärin ;) -Itsekö et ikinä koskaan ajattele miehistä seksuaalisessa mielessä? ;)
- se on enemmän
no voe prkl jeah kirjoitti:
ei tullut mitään -naisethan ne ajattelevat seksiä enemmän kuin miehet, siitä on tullut tosi paljon huonoja kokemuksia itseni kohdalle,tuntuu että ei nykyään ole enää samaa mitä oli esim 80-90 luvulla, naiset kai ovat ottaneet mallia jostain nykyajan pop-staroista jotka jakavat jokaiselle ja se on coolia, ja se oli esimerkki ja en itse todellakaan kenellekkään sanoisi jotain tuollaista.älä vääristele asioita ja ynnäile sielä väärin ;) -Itsekö et ikinä koskaan ajattele miehistä seksuaalisessa mielessä? ;)
sehän olisi sama kuin minä alkaisin arvostella ääneen samantien miesten haaruksia tai kroppia julkisesti ihan missä vain. Täysin yhtä törkeää.
Mulle seksuaalisuus on niin paljon laajempi käsite, että voin sanoa, että ajattelen miehetkin seksuaalisina olentoina ja olen itsekin ja se kyllä käsittää mulla psyykkisen, fyysisen, sosiaalisen, eettisen ja moraalisen ulottuvuuden ja myös ihan sen, miten mä itseni naisena olemiseni kokonaisvaltaisesti koen. Mutta mä en sanoi pelkkää kropan arvostelemista niin kovin korkealentoiseksi seksuaalisuudeksi, vaan yksinkertasesti kuolaamiseks jota tuodaan ilmi vähän mauttomasti.
Jos tarkotetaan sitä, että ajattelee miestä ja seksiä, niin siihen kyllä kiteytyy niin paljon muutakin tosta listasta, että en kuule ihan vaan jonkun haaroja tuijottelemalla saa kovin isoja kiksejä. Sorry. - zxcvha
se on enemmän kirjoitti:
sehän olisi sama kuin minä alkaisin arvostella ääneen samantien miesten haaruksia tai kroppia julkisesti ihan missä vain. Täysin yhtä törkeää.
Mulle seksuaalisuus on niin paljon laajempi käsite, että voin sanoa, että ajattelen miehetkin seksuaalisina olentoina ja olen itsekin ja se kyllä käsittää mulla psyykkisen, fyysisen, sosiaalisen, eettisen ja moraalisen ulottuvuuden ja myös ihan sen, miten mä itseni naisena olemiseni kokonaisvaltaisesti koen. Mutta mä en sanoi pelkkää kropan arvostelemista niin kovin korkealentoiseksi seksuaalisuudeksi, vaan yksinkertasesti kuolaamiseks jota tuodaan ilmi vähän mauttomasti.
Jos tarkotetaan sitä, että ajattelee miestä ja seksiä, niin siihen kyllä kiteytyy niin paljon muutakin tosta listasta, että en kuule ihan vaan jonkun haaroja tuijottelemalla saa kovin isoja kiksejä. Sorry.Ei se ole mitään arvostelua, jos sanoo että kiva peppu. Se on kohteliaisuus. Kumpa joku nainen sanoisikin minulle joskus jotain tuollaista. Totta kai siitä tulisi hyvä olo! Ymmärrän tietysti niiden naisten negatiivisuuden, joita kehutaan päivittäin.
- moukkamaista
zxcvha kirjoitti:
Ei se ole mitään arvostelua, jos sanoo että kiva peppu. Se on kohteliaisuus. Kumpa joku nainen sanoisikin minulle joskus jotain tuollaista. Totta kai siitä tulisi hyvä olo! Ymmärrän tietysti niiden naisten negatiivisuuden, joita kehutaan päivittäin.
se on arvostelua. Ensin katsotaan, muodostetaan mielipide ja möläytetään se ääneen, mitäs se muuta on kuin arvostelua, yhtä lailla jos on kurja peppu. Tietysti se on viesti siitä, että olet kollattu ja arvosteltu ja tässä tulos! Kyllä missejä kärsii arvostella kun sitä varten lavalle menevät, mutta moukkamaista on kuin suoraan möläyttää että tsekkasin ja arvostelin sun ulkonäöstä nyt tämän osion, vaikka ei ole pyydetty eikä ole sellaset välit, että olis mitään oikeutta alkaa julkisesti arvioimaan toisen ulokkeita.
- Pylleröö
Ok, eli ei kannattaa kehaista, koska jos nainen on noin neuroottinen niin 1) Mahtava juttu, että se paljastuu heti ja hommasta ei tule mitään ja 2) ei oo miehen ongelma paapoa naisten epävarmuutta.
- Pyllerö
moukkamaista kirjoitti:
se on arvostelua. Ensin katsotaan, muodostetaan mielipide ja möläytetään se ääneen, mitäs se muuta on kuin arvostelua, yhtä lailla jos on kurja peppu. Tietysti se on viesti siitä, että olet kollattu ja arvosteltu ja tässä tulos! Kyllä missejä kärsii arvostella kun sitä varten lavalle menevät, mutta moukkamaista on kuin suoraan möläyttää että tsekkasin ja arvostelin sun ulkonäöstä nyt tämän osion, vaikka ei ole pyydetty eikä ole sellaset välit, että olis mitään oikeutta alkaa julkisesti arvioimaan toisen ulokkeita.
Ai niin vähän niin kuin sekin on moukkamaista (mutta täysin sallittua) kun baarissa naiset sanoo:
1) olet söpö
tai
2) sulla on ruma piirre X - Pyllerö
se on enemmän kirjoitti:
Jos tarkotetaan sitä, että ajattelee miestä ja seksiä, niin siihen kyllä kiteytyy niin paljon muutakin tosta listasta, että en kuule ihan vaan jonkun haaroja tuijottelemalla saa kovin isoja kiksejä. Sorry.Minun persettä on kehuttu elämässäni 2 kertaa. Viimeksi naapurissa asuvan tytön teinikaveri kehui ja flirttaili. Arvaa tuntuiko törkeältä? No ei yhtään.
Kuolaaminen tai kyölääminen ovat molemmat täysin laillista. Jos joku siitä ottaa nokkiinsa niin se on oma häpeä eikä sen joka kehuu tai haukkuu. - Anti-neurootikko
HAHHAHAHAH.. oot ainoa tommonen! Joku kehu sua ja sä otit sen haukkuna. Hahhhahah.... Ja nyt yrität, että sun takias miesten ei pitäisi kehua naisten hyvännäköisiä peppuja . Mää kuolen nauruun!!
- kuolatkaa
sanoit sen paremmin kirjoitti:
"Juuri tässähän se tuli, kukaan ei halua olla jonkun himokuolaajan pervoilun kohde. Te miehet ootte juuri niitä, joiden ajatusmaailma alkaa ällöttään. Mikään muu ei ole ikinä mielessä kuin se seksi. Ja koska mies ei keksi muuta kehuttavaa, niin se ei todellakaan imartele, vaan tekee objektiolon. ".
Tää oli taas tätä ahadasmielisten naisten
Mua ei miehenä mitenkään haittaisi, jos joku hyvännäköinen himokuolaaja nainen katselis mun puoleeni ja sillä olis vaan seksi mielessä :) Ainoa ongelma olisi se, että se ei uskaltaisi himojaan kertoa mulle ;)
Ps. Nyt tsemppiä kaikki himokkaat naiset. Menkää rohkeasti sanomaan, jos näette himoittavan miehen. Me miehet olemme otettuja, jos kaunis nainen kuolaa peräämme ja vielä uskaltaa sanoa sen!
- saikki85*
Naisten ristiriitaisuus kyllä jaksaa hämmentää!
Moni nainen pukeutuu ja tälläytyy vietteleväksi, mutta heitä ei saisi katsoa (ainakaan niin, että huomaisivat) tai sanoa mitään, mikä viittaisi heidän seksikkääseen ulkonäköön.
Jos vaikka näen hyvännäköisen naisen ja kerron (positiivisen) mielipiteeni hänestä hänelle, että hän on "pantavan näköinen", niin olen silloin yleisen mielipiteen mukaan törkeä !(?). Nainen haluaa olla haluttavan näköinen, mutta sitä ei saa kertoa hänelle?
Eikö olisi parempi vain seurata musliminaisten esimerkkiä ja pukeutua säkkiin?- kyllä vain olisi
He ainakin saavat olla tuollaiselta rauhassa. Kyllä se suojaa aika paljon. Ja koska naiset nyt käyttävät vaatteita vähän muistakin syistä kuin mitä sinä luulet, niin onhan se aivan suunnattoman ärsyttävää, että pitää alkaa ääneen kommentoimaan. On vissiin ollut monta ihmistä silloin juuri sairaana kun päiväkodissa opetettiin, että kyllä asioita voi putkahtaa mieleen, mutta kaikkea hävyttömyyksiä ei tarvitse esitellä muille, mitä päässään pälähtää.
- laihanen
saatana vitu paska luuseri mä ymmärrän hyvin jos joku nainen loukkaantuu siitä kun joku vitun paska kuolais perseen perään.
- ...............
Älä kehu suoraan. Sano vaikka että "Tyylikkäät housut, sopii sinulle. Mistä ostit?" Siitä voi sitten jatkaa pukeutumiskeskustelua normaalisti ja nainen kuitenkin tietää loukkaantumatta, mistä on kyse. Myöhemmin sitten seksiä.
- Anna palaa vaan
Jaha, minä olen sellainen urheilijanainen ja saan aina silloin tällöin palautetta pepustani ja reisistäni. En laita sitä pahakseni, miksipä laittaisin.
- .....,,,,,,
"Kiva peppu, mennäänkö kahville?" Ehheh... Onhan se kiva kun joku kehuu, mutta on siinä vähän jotain... miten sen sanoisi. Tykkääkse vaan mun pepusta ja on joku peppufanaatikko. Jos joku ihan vieras ihminen kehuu ja pyytää kahville, niin kyllä siitä aika varautunut olo tulee. Sen sijaan jos joku edes jotenkin tuttu sanoo edes vähän epäsuoremmin, vaikka "tykkään kun naisella on tollanen hyvä peffa", se voisi herättää jotain tunteita ja ehkä myöhemmin voisi suostua tai itse pyytää kahville.
Ihan vieraalle suosittelisin mieluummin silmäpeliä aluksi.- kiitos ei.
ei mennä nyt kahville. Minä voisin tulla, mutta Tissini eivät jaksa nyt juuri keskustella kanssasi. Ne ovat olleet huomion kohteena jo liikaa.
- kehuttu
kiitos ei. kirjoitti:
ei mennä nyt kahville. Minä voisin tulla, mutta Tissini eivät jaksa nyt juuri keskustella kanssasi. Ne ovat olleet huomion kohteena jo liikaa.
Mitä saa kehua?
Kiva kampaus?
Kiva paita?
Kiva tatuointi?
Kiva peppu?
Kiva hame?
Kivat silmät?
Kivat mitä tahansa?
Ps. Työpaikalla ei kannata ainakaan peppua kehua, tosin eräs nainen kehui töissä, paidan läpi piirtyviä rintalihaksiani. En valittanut kuitenkaan esimiehelle tuosta törkeästä naisesta;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046