ei taida suomalaisella naisella enää olla mahiksia

:((

Mietiskelen tässä, että kannattaako suomalaisen naisen edes enää yrittää "parisuhdemarkkinoille". Jos näitä kirjoituksia täällä on uskominen, niin ei. Olen kyllä vähitellen tottunut ajatukseen, että elän yksin, vaikka surulliselta se tuntuu. Minulla ei ole miehelle tarjota isoja tissejä, ei kapeaa uumaa, ei leveitä lanteita, ei mustia kiiltäviä hiuksia eikä sitä valtavaa energisyyttä jota olen ymmärtänyt ulkomaalaisilla naisilla olevan. Jos treffipalsoja katsoo, niin eihän sinne enää kehtaisi omaa kuvaansa laittaa, kun treffipalstat ovat täynnä supermalleja. Nykyään kuljeksin vaan yksin. Katson poispäin tai näytän välinpitämättömältä, jos miehiä tulee vastaan.

10

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä meillä suomalaisilla miehillkään on tuohon sanomista :D Me ollaan tavallisia ihmisiä. Ei me pihkaniskatkaan voida vastata eksotiikkaan. Jos naisille isot puheet, tummanseksikäs olemus, liirumlaarumit ja sivistynyt machoilu ovat ainut turn on, niin antaa palaa.

Mut voiskohan ihmissuhteissa olla jotain muutakin, ees vähän?

• Entinen piika

Minusta on hienoa, että me suomalaisnaiset vapaudumme näistä kodissamme asuvista "hotelliasukkaista", kun ulkomaalaisnaiset köyhistä oloista haluavat tulla näitä palvelemaan hinnalla millä tahansa. He tekevät meille palveluksen, kun ottavat homman hoitaakseen - me voimme sen jälkeen viettää ihan rattoisaa sinkkuelämää vailla turhia huolia.

• :((

Mitä hienoa on sinkkuelämässä?? Minun mielestäni ei mitään.

• ylös epätoivosta

Hahhahhaa :) Ei minullakaan ole isoja tissejä mutta ihan nätti urheilullinen ja sopusuhtainen vartalo, lyhyet hiukset, itsenäinen ja itsepäinen luonne. Ja löytyy se mamu exäkin, mutta silti olen vallan hyvin kelvannut fiksuille suomalaisille miehille.

Ei kannata yhtenä ainoana totuutena ottaa näitä palstan kirjoituksia, mene ulos ja pidä silmäsi auki. Ihan tavallisia tallaajia näyttää suurin osa pariskunnista olevan.

• -valkonoita

No eipa naita kirjoituksia taalla kannata kovin vakavasti ottaa. Aika marginaalinen ryhma talla palstalla suurimpaan aaneen kailottaa. Lisaksi kirjoitukset, joiden paasisalto on esim. suomalaisen naisen haukkuminen tuntuvat kumpuavan kylla todella surullisen, turhautuneen ja yksinaisen ihmisen paakopasta, joten ei niillakaan ihan hyvin mene ;)

• 987987698

Höpsis. Ensinnäkin suurin osa ihmisistä on kaikkea muuta kuin mallin näköisiä. Toisekseen: kun ikää alkaa olla lähemmäs kolmekybää, suurin osa ihmisistä viimeistään oivaltaa, että ne kumppanin tärkeimmät ominaisuudet ovatkin henkisiä. Fiksummat tajuavat tämän jo paljon aikaisemmin, tyhmemmät myöhemmin, mutta hemmetin harva elää kovin vanhaksi tätä perusasiaa tajuamatta. Silloin täytyy olla jo niin tyhmä, että on jatkuvasti akuutissa vaarassa nielaista kielensä.

• Brush-uncle

Minä luulen, että ne deittailusivustot, joilla on mallin näköisiä naisia, tekevät vain bisnestä. Naiset eivät oikeasti etsi miestä, vaan pitävät yllä miesten mielenkiintoa, jotta sivuston ylläpito saisi rahaa.Uskon, että naiset ovat palkattu siihen tehtävään. Jos olisin väärässä, niin kyllä kai niitä mallin näköisiä naisia olisi täälläkin Suomi-miehen käsipuolessa. Ei kuitenkaan ole.

En ole nähnyt yhtäkään mallin näköistä ulkomaalaista naista suomalaisen miehen seurassa, vaan ihan tavallisen näköisiä. Sellaisilla deittailusivustoilla, kuin AsianDating ja Thailovelink, on aivan tavallisen näköisiä naisia. Tosin näitten sivujen mainoksissa on vain nuoria ja kauniita naisia, joiden kuvia on käsitelty PhotoShop-ohjelmalla, mutta itse sivujen sisältö ei ole muuta, kuin ihan tavallisen näköisiä naisia. Tämän palstan kirjoitukset edustavat erittäin pientä osaa Suomen kansasta. Erittäin pieni osa Suomen kansasta kirjoittelee täällä.Jos täällä joku vertailee ulkomaalaisia ja suomalaisia naisia, niin heidän kokemuksensa perustuvat vain yksittäisiin tapauksiin. Ne sitten täällä huutelevat, että kaikki suomalaiset naiset on sellaisia ja sellaisia ja kaikki ulkomaalaiset naiset pesee Suomi-naiset mennen tullen.

• wenzla

Itselläni ainakaan ole ollut pahemmin vaikeuksia parisuhde elämässä vaikka ihan super suomailaisen näköne olenkin ja eksoottiset naiset onkin kauniimpia :)

• Ota ulkkis

kyntömies ei vakoa valkkaa.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      286
      6299
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1770
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      165
      1130
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1106
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      971
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      952
    Aihe