Terve. elikkä olen 22-vuotias Mies. ja olen ollut sähköasentajan hommissa suunnilleen 3 vuotta.. olisin kiinostunut pääsääntöisesti oman alan hommista brittien saarelle tai miksi ei muualle kin.. mutta mietin että tietääkö kukaan riittääkö suomen sähköalan koulutus siihen että voi siirtyä muualle päin maailmaa töihin.. lupa standardit. mutta muutkin työt kiinostavat.. miten on paras tapa hakea töitä mennä kyseiseen maahan vai vaan sinnikääst ietsiä Internetin välityksellä töitä..?
toivon jonkinlaisia vastauksia.. olen meinaan miettinyt että jos lähtis sinne vaan ja toivois löytävän töitä.. siinä tapauksessa jonkinlainen kämppis ja asunto olis hyvä' tosin saada mukaan..
Sähköasentajaksi Brittiensaarelle
4
2148
Vastaukset
- 13+2
Ikävä tuottaa pettymys mutta puolan pojat tekee halvemmalla myös saarivaltiossa.
- temppis222
No minä olen sähköasentajan koulutuksella Sveitsissä asiantuntija insinöörinä tekemässä käyttöönottoja ympräi maailmaa (terveisiä Chilestä) joten eiköhän se ole jannusta kiinni minne siivet kantaa. Ei muuta kun tavoitteet korkealle ja rohkeana työhakemuksia menemään mitä ihmeellisimpiin tehtäviin :)
- 13+12
Kylla Lontoossa on toita ammattitaitoiselle sahkoasentajalle - varsinkin jos osaa puhua englantia kunnolla ja tekee parempaa tyota kuin puolalaiset.
Kyselehan sellaisesta FB ryhmasta kuin Finnish People Living in London - sielta saattaa loytya alan ihmisia, jos ei, niin edes kamppis ja/tai asunto.
Tosiaankin tyhjanpaalle ei kannata lahtea ilman saastoja joten hoida edes tyopaikka kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384