Hei. Löytyisikö täältä vähän apuja..? :)
Mua on viime aikoina alkanut niin tympäsemään koko oma vartalo ja siinä mukana raahautuvat kilot. Mulla on BMI 25, vähä reilu. Sinällään ei kuullosta pahalta, mutta tähän mun kroppaan tämäkin määrä ylimääräistä kuvottaa. Mä olen jotenkin niin pieniluinen ja hento, että vähänkin ylimääräinen näkyy ja nyt kun ollaan lievän ylipainon puolella jo, niin sehän näkyy.
Ihan normaalia ruokaremonttia ja liikuntaa olen kokeillut, mutta kun ei aika ja motivaatio riitä! Kaksi kiloa on lähtenyt nyt, mutta sehän palaa takaisin tuplana jos jatkan liikkumattomuutta ja huonoilla ruokailutottumuksilla.
Ajattelin, että aloittaisin tällaisella ACKD easy dietin 6 päivän pakkauksella ja sitten joitain päiviä päälle. Esim. että olisin vaikka 10 päivää pelkillä pussiruuilla. Paljonkohan mahdollisesti vois kiloja odottavan lähtevän? Painan noin 63 kiloa ja pituutta löytyy 159cm. Paino, jossa viihtyisin ja olisin sinut sen kanssa, olisi varmaan noin 55 kiloa. Mutta paljon alle sen ei missään nimessä, pitäähän sitä jotain muutakin olla kuin luut ja nahka :-)
Ajattelin, että kun saisin kunnon alun tälle hommalle, että pusseilla laskisi se paino vaikka 5 alkavaksi, niin aivan varmasti motivaatio kasvaisi ja se liikunta ja terveellinen ruokavalio tulisi elämään mukaan ilman sen kummempia ponnisteluita!
Onko tämä dieetti parempi kuin esim. nutriletin? Tuleeko mun jotain huomioida jos aloitan tuon dieetin? Suolarakeita pidän taskussa jos sattuu heikottaa ja paljon juotavaa.
ACKD Easy Diet ?
Kokemuksia?
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363131Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata812394Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941557- 271533
- 771522
- 1091465
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201388Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411381- 801317