Hei. Löytyisikö täältä vähän apuja..? :)
Mua on viime aikoina alkanut niin tympäsemään koko oma vartalo ja siinä mukana raahautuvat kilot. Mulla on BMI 25, vähä reilu. Sinällään ei kuullosta pahalta, mutta tähän mun kroppaan tämäkin määrä ylimääräistä kuvottaa. Mä olen jotenkin niin pieniluinen ja hento, että vähänkin ylimääräinen näkyy ja nyt kun ollaan lievän ylipainon puolella jo, niin sehän näkyy.
Ihan normaalia ruokaremonttia ja liikuntaa olen kokeillut, mutta kun ei aika ja motivaatio riitä! Kaksi kiloa on lähtenyt nyt, mutta sehän palaa takaisin tuplana jos jatkan liikkumattomuutta ja huonoilla ruokailutottumuksilla.
Ajattelin, että aloittaisin tällaisella ACKD easy dietin 6 päivän pakkauksella ja sitten joitain päiviä päälle. Esim. että olisin vaikka 10 päivää pelkillä pussiruuilla. Paljonkohan mahdollisesti vois kiloja odottavan lähtevän? Painan noin 63 kiloa ja pituutta löytyy 159cm. Paino, jossa viihtyisin ja olisin sinut sen kanssa, olisi varmaan noin 55 kiloa. Mutta paljon alle sen ei missään nimessä, pitäähän sitä jotain muutakin olla kuin luut ja nahka :-)
Ajattelin, että kun saisin kunnon alun tälle hommalle, että pusseilla laskisi se paino vaikka 5 alkavaksi, niin aivan varmasti motivaatio kasvaisi ja se liikunta ja terveellinen ruokavalio tulisi elämään mukaan ilman sen kummempia ponnisteluita!
Onko tämä dieetti parempi kuin esim. nutriletin? Tuleeko mun jotain huomioida jos aloitan tuon dieetin? Suolarakeita pidän taskussa jos sattuu heikottaa ja paljon juotavaa.
ACKD Easy Diet ?
Kokemuksia?
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491777
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62839
- 49811
- 50796