hygienia!!!

suihkuun siitä

Kävin eilen treffeillä miehen kanssa jonka olin tavannut netissä. Viesteissä vaikutti ihan fiksulta ja juttu luisti. Mutta...kun tavattiin mies näytti ja haisi siltä ettei ole käynyt suihkussa pariin viikkoon. Kynnenaluset olivat ihan mustat, hengitys haisi ja hiukset näyttivät rasvaisilta. Vaikea siinä on jutustella mitään kun haju jo tekee sen ettei halua katsoa toiseen päinkään.

En ajatellut että profiiliin tarvitsisi laittaa vaatimukseksi perushygieniasta huolehtiminen, mutta se näyttää olevan jollain ihmisillä aika pahasti kateissa!

43

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+14

      Minulle kävi kerran niin, että ennen treffejä menin lenkille kuntopolulle. Tiputin auton avaimet lenkkipolulle ja jouduin etsimään niitä pari tuntia. Puhelinkin oli sisällä autossa joten en voinut soittaa kellekään eikä muillakaan ohikulkijoilla ollut lainata puhelinta että olisin voinut soittaa jollekin.

      Avaimet löytyi kymmenen kilometrin ylimääräisen lenkin jälkeen mutta jouduin menemään suoraan treffeille. Mies ei jostain syystä arvostanut haisevaa, hiellä marinoitua naturellia lookkiani vaikka pahoittelinkin tilannetta.
      En päässyt toisille treffeille, tarkemmin ajateltuna ei haittaakaan koska mies ei tainnut itse olla urheilullista sorttia vaikka niin väittikin.

      Tässä ei nyt kuitenkaan tainnut olla kyse sellaisesta? Aloittajan kuvailemat haisulit on inhottavia. Luulisi edes treffeille vähän panostavan...

      • suihkuun siitä

        Joo, ei ollut kyse tuollaisesta tapauksesta, eikä mua haittaisi jos joku tulisi lenkiltä hikisenä ja avaimensa kadottaneena treffeille. Ei hygieniastaan huolehtiva ihminen haise pahalle vain kerran hikoiltuaan tai muuten kaikki joutuisivat pitelemään neniään punttiksella. Mutta treffaamani mies ei varmasti ollut käynyt suihkussa pariin viikkoon, koska hän haisi eltaantuneelle.


      • suihkupuhtaana...

        Et ehkä menettänyt mitään. Itse olisin kyllä ollut niin pinnallinen, että metsässä rymyttyäni olisin perunut treffit tai siirtänyt hieman myöhemmäksi.

        Itselleni on joskus käynyt niin, että oma käsitykseni treffeille lähdöstä on ollut eri kuin treffikumppanilla. Treffikumppani tuli hakemaan kotoa minua mennäksemme keskustaan. Ovikellon soidessa olin vielä siellä suihkussa...


      • 11+14
        suihkupuhtaana... kirjoitti:

        Et ehkä menettänyt mitään. Itse olisin kyllä ollut niin pinnallinen, että metsässä rymyttyäni olisin perunut treffit tai siirtänyt hieman myöhemmäksi.

        Itselleni on joskus käynyt niin, että oma käsitykseni treffeille lähdöstä on ollut eri kuin treffikumppanilla. Treffikumppani tuli hakemaan kotoa minua mennäksemme keskustaan. Ovikellon soidessa olin vielä siellä suihkussa...

        Niin olisin ollut minäkin perunut / siirtänyt mutta olin joutunut jo yhdesti siirtämään treffejä viime hetkellä niin en enää kehdannut, muutoin ku oli niin mukavan oloinen mies.


      • Käytöstavat kuntoon
        suihkupuhtaana... kirjoitti:

        Et ehkä menettänyt mitään. Itse olisin kyllä ollut niin pinnallinen, että metsässä rymyttyäni olisin perunut treffit tai siirtänyt hieman myöhemmäksi.

        Itselleni on joskus käynyt niin, että oma käsitykseni treffeille lähdöstä on ollut eri kuin treffikumppanilla. Treffikumppani tuli hakemaan kotoa minua mennäksemme keskustaan. Ovikellon soidessa olin vielä siellä suihkussa...

        Ei tuossa mitään pinnallista ole. Minusta ne treffit olisi ehdottomasti kannattanut siirtää ja selittää tilanne sille miehelle.

        Minusta tuollainen hikisenä ja haisevana treffeille meneminen on todella epäkohteliasta toista kohtaan.


      • Anonyymi
        suihkuun siitä kirjoitti:

        Joo, ei ollut kyse tuollaisesta tapauksesta, eikä mua haittaisi jos joku tulisi lenkiltä hikisenä ja avaimensa kadottaneena treffeille. Ei hygieniastaan huolehtiva ihminen haise pahalle vain kerran hikoiltuaan tai muuten kaikki joutuisivat pitelemään neniään punttiksella. Mutta treffaamani mies ei varmasti ollut käynyt suihkussa pariin viikkoon, koska hän haisi eltaantuneelle.

        Pasku haisuu ja vittu mätänöö, sano gentlemanni saunasa, kovissa löylyissä


    • rumamies

      Ja mä en pääse treffeille ikinä vaika käyn 2 kertaa suihkussa päivässä. Ja se on epäreilua jos mikä!

    • Haisulit treffeillä

      Oma kokemukseni haisulimiehestä on tämän vuoden kevät-talvelta.

      Kaveri oli laittanut päällensä puvuntakin, joka haisi valitettavasti hyvin paljon "koipallolta" sekä siltä, että sitä on säilytetty hyvin pitkään jonkun vanhan talon varastossa.

      Tuo hänestä lähtevä tuoksu pakotti minun poistumaan tuosta tapaamisesta hyvinkin pikaisesti.

      Enkä tavannut sittemmin enää tuo haisulikaveria.

      • Nnainen

        Vaatehaisulit on inhottavia. Kertoo jostain uusavuttomuudesta kun ei osaa pestä tai edes tuulettaa vaatteitaan.
        Muutoin niin siistin ja puhtaan miehen vaatteet saattavat haista ihan karmealle ja menee koko homma ihan pieleen. Käyttäisivät edes hajuvettä jos joutuu likapyykkikorista vaatteensa kaivamaan.


    • o ja boi

      Mies, jolla paljastui valtava jalkahiki tapaillessa, oli kyllä aika tukalatilanne. No meillä se muutenkin jäi ystävyysasteelle.

    • Masuuntuneita....

      Se on niin kärsimystä joutua istumaan ruuhkabussissa jonkun haisulin viereen. Ne on yleensä miehiä, joilla pesemättömät vaatteet ja joku suihkukammo. Sairastaako kaikki miehet jotain masennusta, kun on niin perhanan vaikeeta pitää huolta itsestään!!??

      • hgfdfghjk

        Bussia käyttää miespuolisista yleensä teinit ja pultsarit, eikä kumpikaan ryhmä välttämättä ymmärrä pesun päälle mitään. Fiksummat miehet kulkee omilla autoillaan.


    • luonnonkuidut ok

      haju saattaa tulla tekokuitusista vaatteista, ne hiostaa ja alkaa haisemaan, vielä kun jännittää treffeillä..

    • Miten tässä näin pääsi käymään? Käsittääkseni naiset ovat sen verran kriittisiä nettideiteissä, että hylkäävät noin 99% miesehdokkaista heti kättelyssä jonkin sopimattoman seikan vuoksi, Tai ainakin "korkeampitasoiset" naiset tekevät näin.

      Ei siis uskoisi että tällaiset täysin sopimattomat tapaukset menevät tällaisen tiukan seulan läpi. Vaikka toisaalta tätä asiaa pitäisi kyllä analysoida tilastomatematiikan keinoin, että saisi oikeasti jotakin käsitystä tilanteesta.

      • Valehtelijalla on paremmat tsänssit päästä treffeille kuin rehellisellä miehellä.


      • ikisinkku.
        viktor.remmer kirjoitti:

        Valehtelijalla on paremmat tsänssit päästä treffeille kuin rehellisellä miehellä.

        Niin muuten on!


      • ikisinkku. kirjoitti:

        Niin muuten on!

        Niin tietysti, mutta naiset kehuskelevat usein, miten he osaavat lukea rivien välistä, jos joku mies ei sovi heille tai sopii. Varsinkin kuulemma viestittelyvaiheessa.


      • Anonyymi

        Vaikka nainen olisi kuinka tarkkanäköinen, niin miehen peseutumättämyys ja pahanhajuisuus ovat sellaisia ominaisuuksia joita ei voi profiilin, viestittelyn eikä puhelinkeskustelun perusteella mitenkään selvittää. Ja sama toisinpäin: miten mies voi viesteistä ja valokuvista päätellä että nainen ei peseydy?


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        Niin tietysti, mutta naiset kehuskelevat usein, miten he osaavat lukea rivien välistä, jos joku mies ei sovi heille tai sopii. Varsinkin kuulemma viestittelyvaiheessa.

        Johtuu vain siitä, että jokaista naista kohti on sata tarjokasta josta valita.
        Latviassa ei nirsoilla kun miehiä on selvästi vähemmän kuin naisia,,suhde on jotain 120 naista 100 miestä kohden ikä haarukassa 20-40 vuotiaissa.


    • Kyllä mua hävettäis jos haisisin pas.kalle tai mun vaatteet haisis. itse pesen vaatteeni 3 kertaa viikossa. Joka päivä vaihdan sukat puhtaat ja kalsarit kans vaihdan aina kun olen käynyt suihkussa.

    • sinkkumies..

      Wash day tomorrow nothing clean.. right?

    • irmelijakorasia

      Mä tykkään ottaa suikkiin mieheltä jolnka nakki haisee kuselle,lisäksi on kiva kuunnella miesten kumeita pieruja kun ne laukee mun sisään

      • hohhoijaa

        Tän deittisivun naisten kanssa en edes harkitsisi meneväni treffeille,kyllä on niin nirsoa ja luuseriporukaa,kuukausitolkulla etsitään seuraa,kriteerit miehestä toiselta planeetalta,ette te itsekään mitään täydellisiä ole,niin että haistelkaa,kyllä tekin haisette kuukautisten aikaan ja sit niin perkeleesti dödöä treffeille että hajupeittyy.


      • kymppi+kymppi
        hohhoijaa kirjoitti:

        Tän deittisivun naisten kanssa en edes harkitsisi meneväni treffeille,kyllä on niin nirsoa ja luuseriporukaa,kuukausitolkulla etsitään seuraa,kriteerit miehestä toiselta planeetalta,ette te itsekään mitään täydellisiä ole,niin että haistelkaa,kyllä tekin haisette kuukautisten aikaan ja sit niin perkeleesti dödöä treffeille että hajupeittyy.

        Missä deittisivuilla on naisia, jotka tykkäävät likaisista miehistä? Tai ihan oikeassa elämässä? Lähdet sä ulos haisten pahalle? Ei ole täydellisyyden tavoittelua vaatia mieheltä/naiselta, että pitää henkilökohtaisesta hygieniasta huolta. Jos mies tulee töistä kotiin/seksin/lenkin jälkeen hieltä haisevana, niin se on toinen juttu. Mutta js mies tulee minua tapaamaan likaiselta haisevana, niin se on singnaali jostakin, johon en halua tutustua.


      • Haisetko paljonkin?
        hohhoijaa kirjoitti:

        Tän deittisivun naisten kanssa en edes harkitsisi meneväni treffeille,kyllä on niin nirsoa ja luuseriporukaa,kuukausitolkulla etsitään seuraa,kriteerit miehestä toiselta planeetalta,ette te itsekään mitään täydellisiä ole,niin että haistelkaa,kyllä tekin haisette kuukautisten aikaan ja sit niin perkeleesti dödöä treffeille että hajupeittyy.

        Jaaha. Reaktiosta päätellen nyt löytyi yksi mies joka ei osaa suihkussa käydä :D


      • Anonyymi
        hohhoijaa kirjoitti:

        Tän deittisivun naisten kanssa en edes harkitsisi meneväni treffeille,kyllä on niin nirsoa ja luuseriporukaa,kuukausitolkulla etsitään seuraa,kriteerit miehestä toiselta planeetalta,ette te itsekään mitään täydellisiä ole,niin että haistelkaa,kyllä tekin haisette kuukautisten aikaan ja sit niin perkeleesti dödöä treffeille että hajupeittyy.

        Arvelet siis että tämän palstan naiset ovat erityisen nirsoja ja harvinaisia tapauksesia kun vaativat että mies peseytyy ja käyttää puhtaita vaatteita? Arvelet siis että useimmat naiset eivät välitä siitä että mies lemuaa kysellen ja paskalle?

        Jos etsit naista jota ei haittaa että haiset hielle, lialle, vanhalle viinalle ja hammasmädälle, saat etsiä kauan. Sellainen nainen löytyy ehkä kassialmaosastolta. Spurgutätiä ei paha hajusi haittaa koska hän löyhkää itsekin.


    • Suihku

      Valivali olisit sanonut miehelle,että kiitosmutta,nyt minulla on muutamenoa ja moi,ei kukaan pakota olemaan haisulin seurassa trefffeillä ja valittamaan jälestäpäin omaa tyhmyyttään.

    • Haisevat

      Siis nää haisulit kehtaa vielä täällä puolustella haisemistaan?

      Ja tiedoksi kokemattomalle haisulille, kuukautisten aikana normaali nainen ei haise pahalle, koska silloin peseydytään enemmän.

      Joka aamu suihkuun mars ja puhtaat vaatteet päälle!!!

    • jeps.

      Harmi ettei treffiprofiilin kautta hajut välity. Eikä taida välittyä monta muutakaan asiaa, jotka voisi livessä nähtynä olla paljon paremminkin. Täydellinen (mieli)kuva profiilissa vain merkkaa.

    • 1919

      Kaupunkilais miehet voi haista pahalle, mutta tapaamani maatalouslomittaja
      tuoksui puhtaalle ulkoilmalle ja hipaisulle ihanaa partavettä. muutenkin oli
      pukeutunut siististi.

      Eikö kaupunkinlaisilla ole aikaa pitää itsestään huolta.

    • Hammaspyykki

      Muistakaa myös pestä hampaanne miehet!

      • no stinky smellies!

        Ja hammaslääkäriin poistattamaan hammaskivet (pelkkää kivettynyttä kakkaa) ja porauttaa reiät, koska harjauskaan ei paljon auta, jos ei suu muuten kunnossa.

        Joskus tuolla sinkut-palstalla siisteys/hygienia-gallupissa oli miehiltä vastauksia, kuten, että vaihtavat puhtaat lakanat sänkyyn KAKSI kertaa VUODESSA - ja ei ne kuulemma edes haise juuri ennen vaihtoa. Luulen, että haisulimiehillä se oma paskanhaju on jo turruttanut hajuaistin. He siis oikeasti kuvittelevat olevansa "hajuttomia", mutta normaalisti peseytyvä, siisti ihminen haistaa sen tunkkaisuuden heti. Senhän haistaa jo ohikulkevasta ihmisestä, vaikka ei joutuisi edes pysähtymään sen haisulin luo.

        Itselläni hajut saa oksennusrefleksin aikaan, joten ei enää yhtään haisulitreffejä mulle...


      • löyhkä-röyhkä
        no stinky smellies! kirjoitti:

        Ja hammaslääkäriin poistattamaan hammaskivet (pelkkää kivettynyttä kakkaa) ja porauttaa reiät, koska harjauskaan ei paljon auta, jos ei suu muuten kunnossa.

        Joskus tuolla sinkut-palstalla siisteys/hygienia-gallupissa oli miehiltä vastauksia, kuten, että vaihtavat puhtaat lakanat sänkyyn KAKSI kertaa VUODESSA - ja ei ne kuulemma edes haise juuri ennen vaihtoa. Luulen, että haisulimiehillä se oma paskanhaju on jo turruttanut hajuaistin. He siis oikeasti kuvittelevat olevansa "hajuttomia", mutta normaalisti peseytyvä, siisti ihminen haistaa sen tunkkaisuuden heti. Senhän haistaa jo ohikulkevasta ihmisestä, vaikka ei joutuisi edes pysähtymään sen haisulin luo.

        Itselläni hajut saa oksennusrefleksin aikaan, joten ei enää yhtään haisulitreffejä mulle...

        "Itselläni hajut saa oksennusrefleksin aikaan, joten ei enää yhtään haisulitreffejä mulle..."

        Mun tarkin aisti on hajuaisti ja haistan kyllä todella herkästi kaiken. Olen taksikuski ja tässä ammatissa saa todella haistella kaikenlaista. Pahimmasta päästä on spurgut joilla se sinolin ja kaiken muun paskan haju tulee ihonläpi. Niiden jälkeen on pakko ajaa varttitunti ikkunat auki, että pystyis hengittään.

        Myös tupakansavu ja haju ylipäätän on vastenmielistä. Yllättävän pahoja on myös kaikenmaailman grillimuonat, kebapit ja pitsalaatikot, joiden kanssa tullaan baari-illan jälkeen autoon. Siis ovat toki paketissa, koska ruokailulle autossa on luonnollisesti jyrkkä ei. Niidenkin jälkeen on autoa aina tuuletettava vähintään se matka takas lähiöstä kaupunkiin.

        Mun kyytiin on oksennettu, kustu ja paskannettukin. Kusi pelkästään ei yleensä haise oikeastaan juuri millekään, koska se ei yöaikaan ole mitään vahvaa aamuvirtsaa, vaan melkein vettä. Oksennuskaan ei yleensä kauhean pahalle haise ja pystyn niitä kakomatta siivoamaan, toki vähän riippuen siitä, minkälainen menyy sieltä värkistä lentää.

        Paska on jo hieman pahempi juttu. Muutaman kerran on vanha juoppo tullut kyytiin kurat pöksyssä ja voitte kuvitella minkälainen se haju siinä pienessä kopissa on. Kura on niin nestepitoista, että se tulee aina jonkun verran housujen läpi penkkiin, joskus enenmmän, joskus vähemmän. Kerran yhdellä juoppopapparaisella oli niin huokoiset verkkarit jalassa että nahkapenkki kiilteli märästä kurapaskasta, kun pappa nousi ulos autosta. Onneksi oli tosiaan sillä kertaa nahkapenkit. Yhdellä valui kurapaskat suorien housujen punttia pitkin lattiallekin. Niitä siivotessa jo vähän pisti kakomaan.

        On kuitenkin yksi ainoa kerta jolloin mulla väkisin meinasi laatta lentää ja sain juuri ja juuri pidäteltyä, että näin ei oikeasti käynyt. Kyytiin tuli lihava keski-ikäinen nainen, joka röyhtäisi oikein kunnolla heti kohta liikkeelle päästyämme. Hän oli ilmeisesti juuri syönyt pyttipannua, koska rasvamakkaran, paistetun munan ja paistettujen perunoiden rasvainen löyhkä täytti auton. Välittömästi kun sain naisen jätettyä kohteeseensa ja olin päässyt kulman taakse, pysäytin auton ja ampaisin pihalle haukkaamaan raitista ilmaa. Pidin tuulettimet täysillä ja kaikki ovet auki melko pitkän tovin, ennen kuin uskaltauduin takasin autoon.


      • Hyihaisulit!
        löyhkä-röyhkä kirjoitti:

        "Itselläni hajut saa oksennusrefleksin aikaan, joten ei enää yhtään haisulitreffejä mulle..."

        Mun tarkin aisti on hajuaisti ja haistan kyllä todella herkästi kaiken. Olen taksikuski ja tässä ammatissa saa todella haistella kaikenlaista. Pahimmasta päästä on spurgut joilla se sinolin ja kaiken muun paskan haju tulee ihonläpi. Niiden jälkeen on pakko ajaa varttitunti ikkunat auki, että pystyis hengittään.

        Myös tupakansavu ja haju ylipäätän on vastenmielistä. Yllättävän pahoja on myös kaikenmaailman grillimuonat, kebapit ja pitsalaatikot, joiden kanssa tullaan baari-illan jälkeen autoon. Siis ovat toki paketissa, koska ruokailulle autossa on luonnollisesti jyrkkä ei. Niidenkin jälkeen on autoa aina tuuletettava vähintään se matka takas lähiöstä kaupunkiin.

        Mun kyytiin on oksennettu, kustu ja paskannettukin. Kusi pelkästään ei yleensä haise oikeastaan juuri millekään, koska se ei yöaikaan ole mitään vahvaa aamuvirtsaa, vaan melkein vettä. Oksennuskaan ei yleensä kauhean pahalle haise ja pystyn niitä kakomatta siivoamaan, toki vähän riippuen siitä, minkälainen menyy sieltä värkistä lentää.

        Paska on jo hieman pahempi juttu. Muutaman kerran on vanha juoppo tullut kyytiin kurat pöksyssä ja voitte kuvitella minkälainen se haju siinä pienessä kopissa on. Kura on niin nestepitoista, että se tulee aina jonkun verran housujen läpi penkkiin, joskus enenmmän, joskus vähemmän. Kerran yhdellä juoppopapparaisella oli niin huokoiset verkkarit jalassa että nahkapenkki kiilteli märästä kurapaskasta, kun pappa nousi ulos autosta. Onneksi oli tosiaan sillä kertaa nahkapenkit. Yhdellä valui kurapaskat suorien housujen punttia pitkin lattiallekin. Niitä siivotessa jo vähän pisti kakomaan.

        On kuitenkin yksi ainoa kerta jolloin mulla väkisin meinasi laatta lentää ja sain juuri ja juuri pidäteltyä, että näin ei oikeasti käynyt. Kyytiin tuli lihava keski-ikäinen nainen, joka röyhtäisi oikein kunnolla heti kohta liikkeelle päästyämme. Hän oli ilmeisesti juuri syönyt pyttipannua, koska rasvamakkaran, paistetun munan ja paistettujen perunoiden rasvainen löyhkä täytti auton. Välittömästi kun sain naisen jätettyä kohteeseensa ja olin päässyt kulman taakse, pysäytin auton ja ampaisin pihalle haukkaamaan raitista ilmaa. Pidin tuulettimet täysillä ja kaikki ovet auki melko pitkän tovin, ennen kuin uskaltauduin takasin autoon.

        Röyhtäyshajut on kaikkein kauheimpia! Jokainen meistä röyhtäisee joskus mutta tilanne pitää aina ottaa huomioon eikä sitä saa tehdä seurassa. Myös röyhtäystä pystyy pidättämään.

        Kerran pääsin varsin läheiseen kanssakäymiseen erään miehen kanssa. Olimme juuri syöneet ja hän tuli viereeni sohvalle ja röyhtäisi. Hyvin herraskaisesti kyllä, mutta se haju... Moitin miehen siihen paikkaan ja lupasi olla tekemättä samaa uudestaan.

        En antanut vaikka mies ilmiselvästi sitä halusikin. Hän lähti kotiinsa tyhjin käsin ja täysin pussein ja sen pituinen se.


      • raastupa asia
        Hyihaisulit! kirjoitti:

        Röyhtäyshajut on kaikkein kauheimpia! Jokainen meistä röyhtäisee joskus mutta tilanne pitää aina ottaa huomioon eikä sitä saa tehdä seurassa. Myös röyhtäystä pystyy pidättämään.

        Kerran pääsin varsin läheiseen kanssakäymiseen erään miehen kanssa. Olimme juuri syöneet ja hän tuli viereeni sohvalle ja röyhtäisi. Hyvin herraskaisesti kyllä, mutta se haju... Moitin miehen siihen paikkaan ja lupasi olla tekemättä samaa uudestaan.

        En antanut vaikka mies ilmiselvästi sitä halusikin. Hän lähti kotiinsa tyhjin käsin ja täysin pussein ja sen pituinen se.

        Hirveä vääryys olla antamatta.


      • Anonyymi
        Hyihaisulit! kirjoitti:

        Röyhtäyshajut on kaikkein kauheimpia! Jokainen meistä röyhtäisee joskus mutta tilanne pitää aina ottaa huomioon eikä sitä saa tehdä seurassa. Myös röyhtäystä pystyy pidättämään.

        Kerran pääsin varsin läheiseen kanssakäymiseen erään miehen kanssa. Olimme juuri syöneet ja hän tuli viereeni sohvalle ja röyhtäisi. Hyvin herraskaisesti kyllä, mutta se haju... Moitin miehen siihen paikkaan ja lupasi olla tekemättä samaa uudestaan.

        En antanut vaikka mies ilmiselvästi sitä halusikin. Hän lähti kotiinsa tyhjin käsin ja täysin pussein ja sen pituinen se.

        Oon pannu merkille että aamuröyhtäsy voi refleksinomaisesti vaikuttaa myös alakertaan, jolloin irtuaa ns märkä Pieru, eli ohut paskakerros tulee kuin hydraulipumpusta, nopeasti, hallitsemattomasti ja luonnollisesti kattaen röyhtäilijän käyttämän istuimenkin.

        Röytäys on myös äänihaitta, sillä se saattaa irruta hyvinkin kimakasti ja kumeesti


    • vitun luuserit

      haistakaa paska,luuseriakat ja pitkä ja imekää niitä kuukautistamppoojenannne

      • Järetontä porukkaa

        Kyllä teissä naisissakin niitä haisuleita löytyy,niinnettä turha vaahdota,yksistään miehistä


    • pyh pah puh

      Olen sanonut ennekin ja sanon taas...Älä etsi mistää
      liekkimajasta niitä puliukkoja
      sitä saa treffeille mitä tilaa tää on vähän vaikee uskoa tämä juttusi.

      • Huh huh hui!

        Kuule, ei ole kaikki puliukkoja, jotka haisee. Mutta onhan se tosiaan vaikeaa uskoa, ettei ihminen osaa pestä itseään tai vaatteitaan tai hampaitaan! Vaikka olisi töissä käyvä ja vieläpä terveen papereilla kulkeva.

        Pesulla käviköistäkin haisee ne, jotka polttaa tupakkaa sisätiloissa esim. autossa. Sitten on tietty vielä erikseen vanhalle viinalle haisijat.

        Mikä olisi hyvä ja rakentava tapa huomauttaa ihmiselle, että hän löyhkää? Koska onhan se aika iso sosiaalinen rasite ihmiselle itselleenkin.


      • Vaaikeet se o uskoo
        Huh huh hui! kirjoitti:

        Kuule, ei ole kaikki puliukkoja, jotka haisee. Mutta onhan se tosiaan vaikeaa uskoa, ettei ihminen osaa pestä itseään tai vaatteitaan tai hampaitaan! Vaikka olisi töissä käyvä ja vieläpä terveen papereilla kulkeva.

        Pesulla käviköistäkin haisee ne, jotka polttaa tupakkaa sisätiloissa esim. autossa. Sitten on tietty vielä erikseen vanhalle viinalle haisijat.

        Mikä olisi hyvä ja rakentava tapa huomauttaa ihmiselle, että hän löyhkää? Koska onhan se aika iso sosiaalinen rasite ihmiselle itselleenkin.

        Puliukko oli metaforaa...On se lähes mahdoton uskoa
        ,ettei ihmiset pese vaatteitaan..tahi hampaitaan..Tai käy suihkussa.
        Työssä käynti ei todista kenestäkään mitään..
        Mutta outoa jos tuollaista on ja saa vapaana kulkea...Tosin en usko,
        että pyysit paperit näytille.
        Tupakan katku nyt on eria asia vaatteet voi pestä.

        No noin treffien yhteydessä se ei taida kuulua
        hyvään etikettiin kertoa tällaista asiaa..Kyllä hän sen itse sitten joskus huomaa,
        mutta vaikea se on äidiksi ruveta jos tavat ei oo kotona opittu. =(


    • asödkljfaösdfkj

      Rakastan omaa hienhajua. Olen aika lihava ja minulla kertyy vatsamakkara taipeisiin sellaista jännää vähän geelimäistä mönjää. Rakastan sen tuoksua itse. Vähän sellainen makea. Samaa kertyy nivustaipeisiin, eli munanjuureen. Mukava hieroskella käteen ja haistella.

      • öafkdljaslkfdj

        Niin sellainen jäi mainitsematta että jos noku nainen innostuisi tälläisestä ja haluaisi vaikka nuolla vatsamakkaroideni taipeita niin tälläinen kyllä järjestyy. Toivon että olet hoikka, 20-26v, brunette ja ehkä sinulla on polkkatukka. Myös silmälaseista plussaa. Laita meiliosoite vastauksena tuohon alas niin vastailen sitten siihen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe