Jos tulee ns. "ulkopuoliset" kysymään jotain niin se ignorataan melkein kokonaan tai sitten tulee ihme vastauksia? Keskustelua ei voida avata ihmisen kanssa ketä ei ole ollut juttelemassa täällä monta vuotta?
Miksi tämä palsta on niin "sisäänpäin lämmennyt"?
19
176
Vastaukset
- 19+1
Täytyy myös sanoa että naispuoliset kirjoittelijat ovat paljon ystävällisempiä.
- ruma nainen
Naiset vasta ilkeitä ovatkin täällä, kirjoittelevat miehenä ilkeyksiä toisillensa arvostellen ulkonäköä tavallisimmin.
- Yleinen mielipide
Niin se menee muualla kuin palstalla. Uusille näytetään oma paikka.
Ihan samallalailla ulkopuoliseksi mä tunsin itseni vielä kolme/neljä vuotta sitten. Ottaa aikansa oppia talon tavoille tai päästä sisään mikä tää vakio jengi täällä oikeen on. :)
Oon huomannut, että muillakin palstoilla äkkiä muodostuu ns. oma sisäpiirinsä. Tai oma porukkansa. Kai se on ihmisille tyypillistä "laumaantumista".- TuKala
Laumaantuminen tarkoittanee sitten sisäänpäin lämpiämistä?
Ilmiö on sama kuin ammoisina aikoina riistasta tai elintilasta taistellessa - kun näkyy lastu virrassa, otetaan astalot ja käydään nuijimassa "tunkeituja" mahdollisesti jopa hengiltä.
Keskustelupalstan tavoille oppiminen... hmmmh.
On siis puhuttava/kirjoitettava siitä mistä he ovat aina keskustelleet ja juuri niin kuin he ovat keskustelleet. Eipä tule uutta verta ja uusia näkemyksiä siihen geenibooliin.
Kun ennestään tuntematon aloittaa keskustelun, hänen aloituksensa hautautuu usein sisäpiiriläisten keskinäiseksi jutusteluksi. Hänet vaijetaan kuoliaaksi!
Tokihan sisäpiiri edellyttää että tuo uusi tyyppi on lukenut jo kaiken mahdollisen siitä mitä mieltä he mistäkin seikasta ovat. Muutoinhan aloitus kuin aloitus on vähintäänkin provo tai aloittaja on yksinkertaisesti tyhmä työntäessään lusikkansa heidän soppaansa?????!
Sitten yritetään vedota siihen että tulokkaat eivät osaa tapoja! Tuolla niitä tapoja on kaikkien opiskeltavina nettietiketeissä ja muissa säännöissä.
Keskustelupalsta ei ole yhden jengin koti, jossa tulijan/vieraan olisi meneteltävä niin kuin jengi määrää! Hyvien tapojen vastaiset kirjoitukset voi aina ilmoittaa asiattomina viesteinä!
Niin, eihän siitä olekaan kysymys, vaan lastusta lainehilla ja jengiytyneiden sanelupolitiikasta. Ohitse taivaltava vieras pysyköön ulkona???? - s Etämies
TuKala kirjoitti:
Laumaantuminen tarkoittanee sitten sisäänpäin lämpiämistä?
Ilmiö on sama kuin ammoisina aikoina riistasta tai elintilasta taistellessa - kun näkyy lastu virrassa, otetaan astalot ja käydään nuijimassa "tunkeituja" mahdollisesti jopa hengiltä.
Keskustelupalstan tavoille oppiminen... hmmmh.
On siis puhuttava/kirjoitettava siitä mistä he ovat aina keskustelleet ja juuri niin kuin he ovat keskustelleet. Eipä tule uutta verta ja uusia näkemyksiä siihen geenibooliin.
Kun ennestään tuntematon aloittaa keskustelun, hänen aloituksensa hautautuu usein sisäpiiriläisten keskinäiseksi jutusteluksi. Hänet vaijetaan kuoliaaksi!
Tokihan sisäpiiri edellyttää että tuo uusi tyyppi on lukenut jo kaiken mahdollisen siitä mitä mieltä he mistäkin seikasta ovat. Muutoinhan aloitus kuin aloitus on vähintäänkin provo tai aloittaja on yksinkertaisesti tyhmä työntäessään lusikkansa heidän soppaansa?????!
Sitten yritetään vedota siihen että tulokkaat eivät osaa tapoja! Tuolla niitä tapoja on kaikkien opiskeltavina nettietiketeissä ja muissa säännöissä.
Keskustelupalsta ei ole yhden jengin koti, jossa tulijan/vieraan olisi meneteltävä niin kuin jengi määrää! Hyvien tapojen vastaiset kirjoitukset voi aina ilmoittaa asiattomina viesteinä!
Niin, eihän siitä olekaan kysymys, vaan lastusta lainehilla ja jengiytyneiden sanelupolitiikasta. Ohitse taivaltava vieras pysyköön ulkona????Tarkkailin palstaa ensin ja heitin viattoman trollin vain
860 viestiä kun palsta rupesi tappelemaan nih että piti poistaa koko ketju:D TuKala kirjoitti:
Laumaantuminen tarkoittanee sitten sisäänpäin lämpiämistä?
Ilmiö on sama kuin ammoisina aikoina riistasta tai elintilasta taistellessa - kun näkyy lastu virrassa, otetaan astalot ja käydään nuijimassa "tunkeituja" mahdollisesti jopa hengiltä.
Keskustelupalstan tavoille oppiminen... hmmmh.
On siis puhuttava/kirjoitettava siitä mistä he ovat aina keskustelleet ja juuri niin kuin he ovat keskustelleet. Eipä tule uutta verta ja uusia näkemyksiä siihen geenibooliin.
Kun ennestään tuntematon aloittaa keskustelun, hänen aloituksensa hautautuu usein sisäpiiriläisten keskinäiseksi jutusteluksi. Hänet vaijetaan kuoliaaksi!
Tokihan sisäpiiri edellyttää että tuo uusi tyyppi on lukenut jo kaiken mahdollisen siitä mitä mieltä he mistäkin seikasta ovat. Muutoinhan aloitus kuin aloitus on vähintäänkin provo tai aloittaja on yksinkertaisesti tyhmä työntäessään lusikkansa heidän soppaansa?????!
Sitten yritetään vedota siihen että tulokkaat eivät osaa tapoja! Tuolla niitä tapoja on kaikkien opiskeltavina nettietiketeissä ja muissa säännöissä.
Keskustelupalsta ei ole yhden jengin koti, jossa tulijan/vieraan olisi meneteltävä niin kuin jengi määrää! Hyvien tapojen vastaiset kirjoitukset voi aina ilmoittaa asiattomina viesteinä!
Niin, eihän siitä olekaan kysymys, vaan lastusta lainehilla ja jengiytyneiden sanelupolitiikasta. Ohitse taivaltava vieras pysyköön ulkona????Jotenkin noin se taitaa mennä. Mun puoelsta tervetuloa, ei tää ole mun oma karsinani. Ja kaikki mahtuu mukaan, toiset vaan koittaa sanoa jo ketjuissaan ettei tuo ja tuo ja tuo sa osallistua ketjuun. Siinä sulle ne sisäänpäin lämpiävistä pahimmat. :)
Toiset haluu oman jengin jotka nyökyttelee samaan tahtiin, toiset ei. Mulle tärkeintä on, että keskusteltavaa riittää ja ei tarvi minusta sulkea ketään ulos.
- kundi.kundine
kysys uudestaa kato o voinu olla joku ilta tai yävuaro tai tuuraajat puikois ;D hähä
niinno jotkut jutut ei kiinnostais välttis kaikkii et niinku kandeis vähä tsiigail mikä meno ja sit miättii vaiks et niinku kandeeks tääl alkaa avautuun vai olisko joku toine mestä niinku skidist parempi
niinja aina ei välttis tulis niit vastauksii mitä haluais ku nää olis sen verra torspoi et aina ei pystyis päätteleen joka saatanan gyssään et mitä vastaust tähänki tai tohonki täs niinku haettais et väärii vastauksii tulee liukuhihnalt tää olis tosi pahoillaa niinku tost- Vierasko
TäH?
- kundi.kundine
Vierasko kirjoitti:
TäH?
opettele lukeen
- Nasdaq
Kuvitteletko sinä ihan aikuisten oikeasti että joku ajattelisi niin, että tänne tulee jostain "ovesta" jotain fressiä lihaa pilkottavaksi?
Salli mun nauraa.- Nasdaq
Viimenen mitä mä itse olen rekisteröinyt, oli oma tuloni tähän läävään. Mä oon kaks kertaa keskari.
(tuplafingeri)
(naurua) - Halootaloota
Kielikuva, kuvakieli, esimerkki jne...
Saat nauraa, kun et muuta voi/osaa!
Aina on ollut sama juttu ja niin kauan kun tämä palsta on aktiiviinen, niin niin kauan tulee tuo sama juttu jatkumaan.
Jos ensimmäisellä kertaa menee aloitus paskasätiksi tai tulee ihmevastauksia niin sitten aloitus pitää vain tehdä uudelleen. Eihän niitä asiallisia vastauksia muutenkaan täällä tule kuin 2-3, oli aihe mikä tahansa.Jostain se lämpö pitää repiä.
- mee hoitoon.
se tuolla toisaalla! taas jaksat jauhaa samaa sontaa kun aina ennenkin!
- Vierasko
TäH?
- TÄHTÄH!
Ahaa! Tää on nyt sitten sitä sisäpiiriviestintää!
Nikki "mee hoitoon." sanoo:
"se tuolla toisaalla!"
En tosiaankaan saa mitään tuosta irti kun en tunne tapauksia enkä kuulu sisäpiiriin jotka "taas jaksavat jauhaa...."
Ainakin palstan tavat taitavat olla hallussa ja tuttujakinko piisaa!
- *tympääntynyt*
Kukapahan tuota yhtä ja samaa kaakatusrta jaksaa päivästä päivään katsella.
Kaakattakaa keskenänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381