Eiku sitä vaa että...
Mikä ongelma teillä on noiden kulmienne kanssa? Ei niitä piirretä nii että alkaa puolestavälistä silmää... Tai nii et ne on ihan mega lyhyet tai niiiiiin ohuet että hädin tuskin näkee? Kai te tajuatte että näytätte ihan pelleltä?
Tää oli mun asian kanta. kiitos :)
Lissukulmat -.-
kyselenkö vaikeita
3
256
Vastaukset
- Oliko lipsahdus?
Kommenttisi oli varmaankin tarkoitettu tuonne Kauneudenhoito -palstalle.
- Lopettakaa heti
Joo, jäätävimpiä on ne, jotka omat kulmakarvansa pois ajettuaan/nypittyään piirtää meikkikynällä ne luonnottoman näköset kaaret vieläpä pari senttiä liian korkealle. Ilmeisesti se logiikka on olevinaan, että silmät muka näyttäis tällä tavoin isommilta (mitään muuta seltystä en keksi) mut kun ei se toimi, lopputulos on vaan että näytät siltä et oot piirrelly jotain viivoja otsaan.
- Isbe666
Sullahan se ongelma tässä on.
Ehkä jotkut tykkää näyttää pelleltä :)
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139