Mieheni on tiennyt koko ajan pettämisestäni, ei ole sanonut mitään vaan on koettanut jatkaa. En tiennyt hänen tietävän. Miten joku kykenee olemaan kuin ei mitään??
Tiesi koko ajan
8
2463
Vastaukset
- fefefe
se rakastaa sua niin paljon... mulla on käyny itellä ihan samanlailla... siis että oon tienny et mua petetään. se sun jätkäs ei oo vaa halunnu menettää sua
- Naikkonen
Minä taas tiesin itse ex-mieheni juoksevan vieraissa. Seurasin touhua kolme vuotta ja huvittuneena seurasin, millaisia valheita hän yritti keksiä, huono valehtelija kun oli. Rakkauden kanssa asialla ei ollut mitään tekemistä enkä kai halunnutkaan hänen muuttuvan entiselleen, petturi mikä petturi. Aloin viettää rinnakkaiselämää ja valmistauduin kaikessa hiljaisuudessa pahimpaan, tai oikeastaan pitäisi sanoa tapahtumaan, josta alkoi elämäni paras aika.
- WhiteWolf
Miksi olet miehesi kanssa vaikka haluatkin muita? Eikö miehesi kykene täyttämään toiveitasi vai mikä ongelma on? Ehkäpä miehesi rakastaa sinua ja haluaisi saada suhteenne toimimaan? Tiedätkö edes mitä rakkaus on? Et varmaan jos olet miehen kanssa yhdessä ja petät häntä aina kun mahdollista..
- -n-
Onhan sinulla hyviä kysymyksiä, mutta
"Ehkäpä miehesi rakastaa sinua ja haluaisi saada suhteenne toimimaan?"
Tuollaisessa tilanteessa ei pelkkä odottaminen riitä. Toisaalta onko se rakkautta.. avioliitto on niin monimutkainen asia, ollaan sidoksissa toiseen ihmiseen monella tavalla. Mitäpä, jos ei rakastakaan sen vertaa, että olisi kiinnostunut asiasta, mitäpä, jos hänelläkin on omat "menonsa" ? Mitäpä, jos avioliiton merkitys on miehelle jotakin muuta kuin rakkaus.. miksi nainen pettää.. kysymyksiä on paljon, vastauksia emme me täällä tiedä ..
"Tiedätkö edes mitä rakkaus on""
Voihan olla, että ihmiset käsittävät sen niin monella tavalla, toisille se on toisen "omistamista", toisille muuta. Millä perusteella voi toiselta kysyä noin ? Sävy oli vähän sellainen, ylimielinen.. Voi olla, että alkuperäinen kirjoittaja tietää sen hyvinkin ..
ei pidä aliarvioida ihmisiä. - nainen
-n- kirjoitti:
Onhan sinulla hyviä kysymyksiä, mutta
"Ehkäpä miehesi rakastaa sinua ja haluaisi saada suhteenne toimimaan?"
Tuollaisessa tilanteessa ei pelkkä odottaminen riitä. Toisaalta onko se rakkautta.. avioliitto on niin monimutkainen asia, ollaan sidoksissa toiseen ihmiseen monella tavalla. Mitäpä, jos ei rakastakaan sen vertaa, että olisi kiinnostunut asiasta, mitäpä, jos hänelläkin on omat "menonsa" ? Mitäpä, jos avioliiton merkitys on miehelle jotakin muuta kuin rakkaus.. miksi nainen pettää.. kysymyksiä on paljon, vastauksia emme me täällä tiedä ..
"Tiedätkö edes mitä rakkaus on""
Voihan olla, että ihmiset käsittävät sen niin monella tavalla, toisille se on toisen "omistamista", toisille muuta. Millä perusteella voi toiselta kysyä noin ? Sävy oli vähän sellainen, ylimielinen.. Voi olla, että alkuperäinen kirjoittaja tietää sen hyvinkin ..
ei pidä aliarvioida ihmisiä.(tai parisuhteen) merkitys on enemmän kuin rakkaus ja suhde voi toimia toisen tai molempien rinnakkaissuhteesta tai satunnaisista seksiseikkailuista huolimatta. Nämä seikat jäävät täällä usein varjoon, koska ihmiset kuvittelevat pelkän rakkauden, sellaisena kuin he itse sen kokevat riittävän parisuhteeseen.
- kostaja
tiesin lähes vuoden kun ex-vaimolla oli toinen mies. Ajattelin että kosto on suloista ja kävin näyttävästi vieraissa ja vasta eron hetkellä kerroin miten asiat tosiasiassa oli.
Ei jäänyt mitään mietittäväksi jälkikäteen että mitä olisi pitänyt tehdä. Eron päätin jo ottaa heti kun kuulin eka kerran mutta pitkään sain antaa samalla mitalla takaisin.
Pirullinen luonne(ko)? - nainen
on fiksu ja hänellä on kanttia. Hän todella rakastaa sinua.
- JUUPAJUU
Ja tulee aina olemaan huoria.
Minä olisin vetänyt turpaan teitä molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371337
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488